Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 139128
Llistat d’aspirants que han superat les proves i requeriment documentació borsí 3 places policia local de Formentera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que la Presidenta del Consell Insular de Formentera, en data 11 de març de 2022, ha dictat, entre d'altres, la següent resolució:

“DECRET DE PRESIDÈNCIA SRA. ANA JUAN TORRES, PRESIDENTA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA, ILLES BALEARS.

Atès l'acord de la Comissió de Govern de data 26 de novembre de 2021 es va aprovar la convocatòria i les bases que han de regir el procés selectiu per proveir, com a personal funcionari de carrera, 3 places de Policia Local vacants i dotades pressupostàriament, corresponents a l'Oferta d'Ocupació Pública de l'any 2021, pel sistema d'accés de torn lliure i procediment de selecció d'oposició. Places enquadrades a la plantilla de personal funcionari, escala d'Administració Especial, Subescala de Serveis Especials, classe Policia Local, grup de classificació C1, del Consell Insular de Formentera, BOIB núm. 166, de 2 de desembre de 2021.

Vist que l'extracte de l'esmentada convocatòria ha estat publicat al butlletí oficial de l'Estat (BOE) núm. 295, de 10 de desembre de 2021.

Atesa la resolució de presidència de data 18 de gener de 2022, on aprova, entre d'altres, el llistat provisional de persones admeses, el llistat de persones aspirants que han d'esmenar documentació i el llistat de persones excloses del procés selectiu.

Ateses les esmenes presentades segons es reflecteix a l'informe d'al·legacions anunci llistat aspirants policia local de data 04 de febrer de 2022.

Atesa la resolució de Presidència de data 18 de gener de 2022, on resol, entre d'altres, els llistats provisionals  de persones admeses, excloses, nomenament de Tribunal Qualificador i convocatòria de les proves selectives.

Atesa la resolució de Presidència de data 04 de febrer de 2022, on resol, entre d'altres, els llistats definitius de persones admeses i excloses.

Atesa l'acta núm. 8 emesa pel Tribunal Qualificador en data 08 de març de 2022, en la qual consta entre d'altres aspectes, el resultat de la revisió d'exàmens i la llista definitiva  d'aspirants que han superat totes les proves.

Atesa l'acta núm. 9 emesa pel Tribunal Qualificador en data 08 de març de 2022, en la qual consta el llistat de 3 persones aspirants que han superat el procés selectiu, i que prèvia validació de complir els requisits de la convocatòria, podran ser nomenades com a funcionari policia local en pràctiques.

Una volta que s'ha aixecat l'estat d'alarma acordat pel Reial decret 926/2020, de 25 d'octubre, pel qual es declarà l'estat d'alarma per contenir la propagació d'infeccions causades pel SARS-CoV-2, prorrogat fins al 10 de maig de 2021 pel Reial decret 956/2020, de 3 de novembre, cal estar a les mesures de prevenció sanitària que se citen tot seguit, com es deriva de la següent normativa:

ESTATAL:

- Reial decret llei 13/2021, de 24 de juny, por el que se modifican la Ley 2/2021, de 29 de marzo, de medidas urgentes de prevención, contención y coordinación para hacer frente a la crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19, y el Real Decreto-ley 26/2020, de 7 de julio, de medidas de reactivación económica para hacer frente al impacto del COVID-19 en los ámbitos de transportes y vivienda, publicat al BOE núm. 151, de 25 de juny de 2021.

AUTONÒMICA BALEAR:

- Decret llei 5/2021, de 7 de maig, pel qual es modifiquen la Llei 16/2010, de 28 de desembre, de salut pública de les Illes Balears, i el Decret llei 11/2020, de 10 de juliol, pel qual s'estableix un règim sancionador específic per fer front als incompliments de les disposicions dictades per pal•liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, publicat al BOIB núm. 60, de 8 de maig de 2021.

 

- Acord del Consell de Govern de 14 de febrer de 2022, pel qual s'estableixen els nivells d'alerta sanitària que s'han d'aplicar en cada una de les illes, es modifica el Pla de Mesures de Prevenció, Contenció i Coordinació Front a la COVID-19 i s'aprova un nou Pla Específic de Mesures de Prevenció i Contenció de la COVID-19 en els Serveis Socials, aprovats per l'Acord del Consell de Govern de 25 d'octubre de 2021 (BOIB núm. 24, de 14 de febrer de 2022).

- Acord del Consell de Govern de 28 de febrer de 2022, pel qual s'estableix el nou Pla de Mesures Front a la COVID-19, i que substitueix el Pla de Mesures de Prevenció, Contenció i Coordinació Front a la COVID-19 que es va aprovar mitjançant l'annex 1 de l'Acord del Consell de Govern de 25 d'octubre de 2021. (BOIB núm. 31, de data 1 de març de 2022).

I atès, finalment, que, en qualsevol cas, hom ha d'acomplir necessàriament totes les mesures sanitàries i de prevenció derivades de la normativa anteriorment citada, amb l'adopció de totes les exigències que la situació comporta, i les seues actualitzacions, segons que correspongui.

Per tot això, i per les competències que té atribuïdes la Presidència segons el Decret de Presidència de data 2 de juliol de 2019 (BOIB núm. 102, de 25 de juliol de 2019), en relació amb l'article 9.2.l de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars, i tota la normativa aplicable que estigui vigent,

HE RESOLT

PRIMER.- APROVAR la relació d'aspirants que han superat el procés selectiu per cobrir com a personal funcionari de carrera, 3 places vacants de Policia Local i que seran nomenats com a personal funcionari en pràctiques.

ORDRE

DNI

PUNTUACIÓ FINAL

1

48198265V

47,5

2

44888730K

47,2

3

46958877F

43,9

SEGON.- COMUNICAR als aspirants esmentats al punt primer, que disposen d'un termini de 20 dies hàbils a comptar des de la data de publicació d'aquest Decret de Presidència al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), per la presentació de la següent documentació, davant el Registre General d'aquesta Corporació, o en la forma establerta en l'article 16.4 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP):

  1. Certificat mèdic oficial, vigent, que acrediti que no pateix cap malaltia o defecte físic que impedeixi totalment o parcialment el desenvolupament correcte de les funcions del lloc de treball.

  2. Fotocòpia de la targeta de afiliació a la Seguretat Social, si es disposa.

  3. Declaració jurada de no haver estat separat del servei mitjançant expedient disciplinari de cap Administració Pública, i de no trobar-se inhabilitat per sentència ferma per al compliment de les funcions públiques, així com de no trobar-se en alguna de les causes legals d'incapacitat i incompatibilitat previstes en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques.

  4. Declaració jurada de no tenir antecedents penals en vigor. En el cas de comprovar-se d'ofici l'existència d'antecedents penals o expedients disciplinaris, la persona aspirant quedaria exclosa del procés selectiu.

  5. Autorització de l'aspirant al Consell Insular de Formentera, de sol·licitud del certificat d'antecedents penals

  6. Certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals.

  7. Declaració jurada o promesa de no ocupar cap lloc de treball ni exercir cap activitat en el sector públic delimitat per l'article I de la llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

  8. Documentació acreditativa de serveis prestats en altres administracions (als efectes del càlcul de l'antiguitat), en el seu cas.

Aquell/aquella aspirant que ja tingui condició de personal al servei de l'Administració Pública estarà exempt de justificar les condicions i requisits ja acreditats per obtenir l'anterior nomenament. En aquest cas, tindran que presentar certificat de l'organisme públic del qual depenguin, acreditatiu de la seva condició i de la resta de circumstàncies que constin en el seu expedient personal.

  1. Documentació original que acrediti els punts a), b), c), g) h) i i) de la base segona d'aquest procés.

TERCER.- COMUNICAR als aspirants que dins del termini fixat en el punt segon, excepte en cas de força major, qui no presenti la documentació requerida o bé que, una vegada examinada, es comprovi que no compleix amb algun dels requisits assenyalats a la base segona, no podrà ser nomenat com a funcionari en pràctiques, i s'anul·laran les seves actuacions. En aquest cas, es proposarà al següent aspirant que hagi obtingut la major puntuació per ordre estricte de puntuació.

QUART.- COMUNICAR als aspirants que una vegada presentada la documentació, i si tot és correcte, s'efectuarà el corresponent nomenament com a funcionari/ària en pràctiques de la categoria de policia local.

CINQUÈ.- COMUNICAR als aspirants que per completar el procediment selectiu és necessari superar un període de pràctiques. Aquest període està integrat per la superació del curs de capacitació de la categoria de Policia Local (a excepció de les persones que acreditin haver-lo superat i el tinguin degudament actualitzat) i per la superació de la fase de pràctiques de dotze mesos en el terme municipal de Formentera, relacionades amb les funcions pròpies de la categoria de Policia Local.

SISÈ.- COMUNICAR als aspirants que aquelles persones que no superin el període de pràctiques perdran el dret a ser nomenats com a personal funcionari de carrera del Consell Insular de Formentera, per mitjà d'una Resolució motivada de la Presidenta del Consell Insular de Formentera, a proposta de l'òrgan responsable de la avaluació del període de pràctiques.

SETÈ.- COMUNICAR als aspirants que aquest decret exhaureix la via administrativa, es pot recórrer en els termes que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

VUITÈ.- PUBLICAR el Decret de Presidència present al tauler d'anuncis de l'OAC del Consell Insular de Formentera i a la web de la corporació, www.consellinsulardeformentera.cat, i al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

La presidenta,                                                                      El secretari accidental,

Ana Juan Torres                                                                     Joan Ferrer Yern”

La qual cosa es publica, per a general coneixement, i conforme a la normativa de funció pública.

 

Formentera, amb data de signatura electrònica (15 de març de 2022)

La presidenta

Ana Juan Torres