Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
Núm. 561532
Bases i convocatòria per la concessió de subvencions pel foment i regeneració del comerç local i la restauració del municipi de Llucmajor
Codi BDNS: 595690
La Junta de Govern, en sessió de 17 de novembre de 2021, va adoptar, per unanimitat, els següents acords:
PRIMER.- Aprovar les bases i convocatòria per la concessió de subvencions pel foment i regeneració del comerç local i la restauració del municipi de Llucmajor en els mateixos termes que consten, signades per la Sra. Noemí Getino Pérez el 17.11.2021, a l'expedient 2021/10790S.
SEGON.- Registrar la informació a la Base de Dades Nacional de Subvencions i publicar les bases i convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor.
Bases i convocatòria per la concessió de subvencions pel foment i regeneració del comerç local i la restauració del municipi de Llucmajor
Preàmbul
La crisi sanitària provocada per la COVID-19 ha suposat un gran recés en l'activitat econòmica de Llucmajor i ha afectat a tots els sectors de la nostra economia, especialment els del comerç i la restauració.
L'Ajuntament de Llucmajor, conscient de la importància del comerç de proximitat i de l'activitat que generen aquestes petites empreses i de les famílies que d'aquestes depenen, ha decidit posar en marxa aquest programa de reactivació econòmica per ajudar al petit comerç del municipi. Es tracta d'una actuació innovadora que té com a objectiu injectar recursos en l'economia local.
L'article 25 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i l'article 1 de la Llei 27/2013, de 27 de setembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració Local, estableix que el municipi, per a la gestió dels seus interessos i en l'àmbit de les seves competències, pot promoure tota classe d'activitats i prestar tots els serveis públics que contribueixin a satisfer les necessitats i aspiracions dels seus veïnats i veïnades.
És objectiu de l'Ajuntament de Llucmajor ajudar als seus ciutadans i ciutadanes a fer front a aquesta situació econòmica especial amb aquesta ajuda adreçada a consum i, a la vegada, promoure la dinamització de les activitats comercials i de serveis més pròxims als habitants del municipi de Llucmajor.
Règim jurídic
En tot el que no regulen aquestes bases serà d'aplicació:
1.- Objecte i finalitat
L'objecte i finalitat d'aquestes bases és regular el procediment i condicions per a l'atorgament de subvencions en règim de concurrència no competitiva per als ciutadans i ciutadanes de Llucmajor majors de 18 anys.
L'objectiu és posar en marxa una campanya de cupons de compra per als ciutadans i ciutadanes del municipi, que es podran emprar als establiments que s'adhereixin a la campanya, per aconseguir fomentar l'impuls de petites i mitjanes empreses per tal que augmentin les vendes així com també generar un nivell de consum que equilibri la pèrdua econòmica que ha patit el sector empresarial i comercial del municipi des de l'inici de la pandèmia de la COVID-19.
En definitiva, es pretén fomentar el desenvolupament econòmic local del municipi de Llucmajor, d'acord amb les competències atribuïdes a l'art. 29.2.t) de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, per tal d'augmentar la productivitat i competitivitat dels comerços.
2.- Publicació. Publicitat i transparència
A l'efecte de donar compliment a les obligacions de publicitat i transparència que estableix la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, les bases i la convocatòria es publicaran en el Butlletí Oficial de les llles Balears (d'ara endavant BOIB), en la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor (www.llucmajor.org) i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).
També seran objecte de publicació a la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor (www.llucmajor.org) i a la BDNS les subvencions i ajudes concedides.
3.- Crèdit pressupostari
El crèdit pressupostari destinat a la campanya de cupons de consum és 200.000'€ inclòs en l'aplicació pressupostària 020000-430-47900.
4.- Beneficiaris: Persones físiques i empreses beneficiàries
Es poden beneficiar d'aquestes ajudes les persones físiques donades d'alta d'autònoms i els comerços, petites empreses i establiments del sector de la restauració, qualsevol que sigui la seva forma jurídica, vàlidament constituïdes en el moment de presentació de la sol·licitud, que compleixin els requisits.
1. Els comerços i petites empreses amb local obert al públic al municipi de Llucmajor enquadrats en els epígrafs que figuren a l'annex 1 d'aquestes bases.
2. Els establiments de restauració amb local obert al públic al municipi de Llucmajor enquadrats en els epígrafs que figuren a l'annex 1 d'aquestes bases.
5.- Requisits
5.1 Requisits de les persones físiques:
a) Estar empadronat al municipi de Llucmajor.
b) Ser major de 18 anys.
Aquests dos requisits s'han de complir en la data establerta en la convocatòria.
5.2 Requisits dels establiments adherits:
a. Tenir un establiment obert al públic al municipi de Llucmajor.
b. Ha de tenir la consideració d'autònom o, en cas d'empreses, estar donat d'alta en el cens empresarial com a microempresa i/o petita i mitjana empresa (definida en aquesta convocatòria com aquella amb una plantilla contractada de 20 treballadors o treballadores com a màxim per a cada entitat i amb una facturació anual inferior a 1.000.000,00 €).
c. Ha de figurar d'alta a l'Impost d'Activitats Econòmiques i la seva activitat ha d'estar inclosa en algun dels epígrafs de l'impost d'activitats econòmiques que s'enumeren a l'annex 1.
d. Disposar de títol habilitant municipal per exercir l'activitat (llicència d'obertura i funcionament, declaració responsable d'inici i exercici d'activitat, expedit per l'Ajuntament de Llucmajor, o similar).
e. Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament, així com estar al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions públiques. Aquest requisit s'ha de complir des del moment de la presentació de la sol·licitud fins al moment del pagament. Les obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Llucmajor es comprovaran d'ofici.
f. No estar en cap de les circumstàncies que li impedeixin adquirir la condició de persona beneficiària de l'ajuda econòmica, que estableix l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
En el cas que hi hagués algun incompliment o falta de veracitat respecte a la documentació per part dels establiments adherits, l'Ajuntament de Llucmajor podrà cancel·lar l'adhesió dels mateixos al programa de cupons de compra de Llucmajor i aplicar les mesures derivades de l'incompliment a què pugui donar lloc.
6.- Funcionament dels cupons de compra i obtenció per part de les persones beneficiàries
Totes les persones empadronades al municipi de Llucmajor majors de 18 anys, mitjançant la plataforma web per als vals de compra, poden adquirir els cupons en els següents termes:
a. Un cupó de consum de 10 euros per consumir a establiments de restauració del municipi de Llucmajor adherits a la campanya.
b. Un cupó de consum de 10 euros per consumir en comerços i petites empreses del municipi de Llucmajor adherides a la campanya.
Per registrar-se, l'usuari ha d'introduir el seu nom, adreça electrònica i DNI a la plataforma i acceptar els termes del servei. En fer-ho, està declarant responsablement que és un veïnat o veïnada de Llucmajor i que és major de 18 anys.
Per poder beneficiar-se dels vals de compra de 10 euros, l'usuari haurà de fer una compra mínima de 20 euros a l'establiment escollit de comerços i petites empreses. Els vals de restauració no requeriran compra mínima. A més, els vals de compra s'hauran de consumir durant el període que indiqui la convocatòria i en una única compra o consum a la restauració.
En el moment del bescanvi del val de compra, el comprador ha de mostrar el seu DNI al comerciant perquè aquest pugui verificar que coincideix amb el DNI del val de compra. Els vals han d'incloure de manera informativa la data límit per al seu consum.
L'establiment, quan un comprador faci ús del val de compra, ha d'introduir el número d'aquest val a la seva àrea privada de la plataforma juntament amb una foto del tiquet de compra. Pot introduir el tiquet i el val de compra amb posterioritat en un termini màxim de 10 dies. En cas contrari, aquest cupó serà anul·lat.
El cupó de consum, una vegada s'hagi descarregat a través de la plataforma informàtica habilitada a tal efecte, s'haurà de consumir en els 15 dies posteriors a la seva emissió. En cas que no es consumeixi en el termini establert, aquest cupó tornarà a estar disponible a la plataforma per a poder ser utilitzat per una altra persona.
7.- Establiments adherits
Poden tenir la consideració d'establiments adherits els establiments oberts al públic ubicats al municipi de Llucmajor que compleixin els requisits i que es trobin enquadrats en algun dels epígrafs de l'IAE especificats l'annex 1 d'aquestes bases.
En el cas que la persona física o jurídica sigui titular de més d'un centre de treball o establiment, es podran adherir a la subvenció un màxim dos establiments.
8.- Termini i forma de presentació de les sol·licituds de les entitats
8.1.- El termini per la presentació de sol·licituds serà de 7 dies naturals, a contar des de l'endemà de la publicació de la present convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Els models normalitzats, així com les bases i la resta de documentació associada a l'expedient, estarà disponible en la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor (www.llucmajor.org).
8.2.- Totes les sol·licituds i l'entrega de la documentació es realitzarà de forma telemàtica a través de la plataforma web creada per als vals de compra, servint als mateixos efectes que la presentació de sol·licituds i documentació al registre electrònic de l'Ajuntament de Llucmajor.
9.- Sol·licitud i documentació
9.1.- El model de sol·licitud és obligatori i no s'admeten altres models de presentació.
Aquesta sol·licitud (annex 2) inclou:
- El nom comercial i la localització de l'establiment
- Declaració i autorització perquè l'Ajuntament de Llucmajor acrediti i verifiqui les circumstàncies d'estar al corrent de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb l'ajuntament de Llucmajor.
- Declaració responsable amb els termes següents:
o Que la persona física o jurídica és titular d'un establiment obert al públic al municipi de Llucmajor.
o Que figura d'alta a l'Impost d'Activitats Econòmiques.
o Que es troba al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament, així com estar al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions públiques.
o Que no es troba en cap de les circumstàncies que l'impedeixin adquirir la condició de persona beneficiària de l'ajuda econòmica, previstes a l'article 13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
o Que té la condició de petita empresa, definida en aquestes bases com a aquella amb una plantilla de màxim 20 treballadors i/o treballadores i amb una facturació anual inferior a 1.000.000 d'euros.
o Que disposa del títol habilitant municipal per exercir l'activitat (llicència d'obertura i funcionament, declaració responsable d'inici i exercici d'activitat, expedit per l'Ajuntament de Llucmajor, o similar).
9.2.- La sol·licitud s'ha de presentar amb la següent documentació:
a. Persones físiques: còpia del DNI o NIE, per les dues cares. Si és una persona jurídica: còpia del CIF i còpia del DNI o NIE de la persona que signa la sol·licitud.
b. Quan s'actuï mitjançant un representant, s'haurà d'aportar qualsevol document admès en dret que acrediti la representació.
c. Certificat de situació en el cens d'activitats econòmiques de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (AEAT) on s'acrediti l'epígraf del cens tributari o registre de l'IAE en el qual està inscrita la persona interessada.
d. Annex 3: Certificat de titularitat bancària emplenat degudament en tots els camps, amb signatura de la persona interessada i signatura i segell de l'entitat bancària.
e. Certificat de Vida Laboral de l'Empresa (VILE) o qualsevol altre document admès en dret on figuri el nombre de treballadors.
f. Certificat de trobar-se al corrent de pagament de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l'Agència Tributària.
10.- Procediment, resolució i pagament de la subvenció
10.1 El procediment de concessió es tramita en règim de concurrència no competitiva per ordre d'entrada del tiquet i val de compra a la plataforma web com s'indica al punt 12 de les presents bases, sempre que estigui correctament presentat i s'aportin els documents preceptius, fins a esgotar-se el crèdit.
En el supòsit de què es faci un requeriment a la persona interessada perquè esmeni els defectes de la seva sol·licitud o documentació o incorpori els documents que hi manquin, el nombre de registre d'entrada que es tindrà en compte per la tramitació de la seva sol·licitud d'ajuda serà el del moment en què es presenta la documentació correcta i completa.
La gestió de les ajudes previstes en aquesta convocatòria se subjecta als principis de publicitat, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació, així com l'eficàcia en el compliment d'objectius i l'eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.
10.2 L'òrgan competent per a l'ordenació i la instrucció del procediment de concessió de l'ajuda prevista en aquesta convocatòria és l'àrea de comerç, turisme i de secretaria de l'Ajuntament de Llucmajor.
Rebudes les sol·licituds, l'òrgan competent ha d'instruir els procediments, comprovar el compliment dels requisits exigits en aquestes bases i convocatòria i, si escau, requerir a les persones sol·licitants que aportin tota la documentació i informació complementària que s'estimi oportuna per fonamentar la seva sol·licitud, o que esmenin els defectes apreciats en la sol·licitud, en el termini de deu dies hàbils des de l'endemà de l'anunci publicat en la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor (www.llucmajor.org).
A més, aquest òrgan pot realitzar d'ofici totes les actuacions que estimi necessàries i convenients per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades que figurin en les sol·licituds, en virtut de les quals s'han de valorar les sol·licituds per a la resolució de l'expedient de concessió d'ajuda.
El tècnic de Secretaria, persona tècnica instructora, una vegada finalitzat el període de presentació de sol·licituds, ha d'emetre un informe proposta de resolució respecte al nombre d'establiments adherits, indicant les persones beneficiàries, així com aquelles que hagin estat desestimades.
10.3 L'òrgan competent per resoldre i concedir la subvenció és la batlia de l'Ajuntament de Llucmajor. La resolució de concessió ha de determinar la quantia concedida i ha d'incorporar, si és el cas, les condicions i obligacions a què està subjecta la persona beneficiària.
La resolució, la dicta l'òrgan competent i la notifica a les entitats adherides mitjançant un anunci publicitat en la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor ( www.llucmajor.org) en un termini màxim de sis mesos des del dia en què es publica la present convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Els terminis de recurs es compten a partir de l'endemà d'aquesta publicació.
La resolució també ha de donar per justificada la subvenció, reconèixer l'obligació (import justificat) a favor de les persones beneficiàries i ordenar el pagament de les obligacions reconegudes mitjançant transferència bancària, en el compte corrent que hagi indicat la persona beneficiària.
No pot realitzar-se el pagament de la subvenció si la persona beneficiària no està al corrent de les obligacions tributàries (AEAT, Agència Tributària de les Illes Balears i Hisenda Local), de la Seguretat Social i de l'Ajuntament de Llucmajor, o si és deutora per resolució de procedència de reintegrament.
10.4 El pagament d'aquesta subvenció es farà quinzenalment a cada entitat adherida per la totalitat de l'import justificat mitjançant els tiquets i vals de compra i restauració que hagin presentat, mitjançant transferència bancària, a partir de la data de la resolució de concessió, sense que sigui necessària la constitució de garanties.
10.5 La persona sol·licitant pot desistir de la sol·licitud, o renunciar al dret a l'ajuda, en qualsevol moment i mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Llucmajor.
11. Obligacions de les entitats beneficiàries
Són obligacions dels establiments adherits:
a. Verificar el compliment dels requisits de cada venda, tal com s'explica a l'apartat 6 d'aquestes bases.
b. Emetre tiquet/factura simplificada on constin les seves dades fiscals i on quedi constància del descompte dels 10 € del val de consum (comerç i restauració).
c. Acreditar la justificació, tal com s'explica a l'apartat 12 d'aquestes bases.
d. Comprometre's a la recepció i col·locació dels materials publicitaris o d'informació donats per l'Ajuntament de Llucmajor i relatius a la convocatòria en un lloc visible de l'establiment.
e. Sotmetre's a les actuacions de comprovació efectuades per l'Ajuntament de Llucmajor, així com a qualsevol altra de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans competents i aportar la informació requerida en l'exercici de les actuacions.
f. Seguir el procediment establert per l'Ajuntament de Llucmajor per al reemborsament de l'import bonificat.
12.- Termini i forma de justificació de la subvenció per part de les entitats beneficiàries
La justificació de la subvenció per part dels establiments adherits es realitzarà introduint el número del val de compra a l'àrea privada de la plataforma juntament amb una fotografia del tiquet de compra o factura simplificada on constin les dades fiscals de l'establiment beneficiari. Al tiquet de compra o factura simplificada hi ha de constar l'import total de la compra i el descompte dels 10 € del val de consum.
Es podrà introduir el val de compra i el tiquet amb posterioritat en un termini màxim de 10 dies. Atès el pagament quincenal els cupons que manquin de tiquet associat, el dia 16 o 1 de cada mes, seran anul·lats.
13.- Compatibilitat amb altres subvencions
Aquesta ajuda és compatible amb altres ajudes, subvencions, ingressos o recursos per la mateixa finalitat (imputació de bonos), de qualsevol administració o entitat pública o privada.
14.- Incompliments
L'incompliment de les condicions imposades en aquestes bases i convocatòria pot donar lloc al reintegrament total o parcial de les quantitats percebudes, en els termes que preveu l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.
També es poden imposar les sancions administratives i exigir les responsabilitats.
15.-Recursos
Contra les presents bases i convocatòria, que posen fi a la via administrativa, podrà interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el Batle de l'Ajuntament de Llucmajor en el termini d'un mes, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. O bé, recurs contenciós administratiu davant els Tribunals competents en el termini de dos 2 mesos, comptats des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les llles Balears, d'acord amb el que disposen els articles 10 i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa-administrativa.
Llucmajor, 18 de novembre de 2021
El batle
Éric Jareño Cifuentes
ANNEX 1
ACTIVITATS A LES QUALS ES PODEN ACOLLIR COM A BENEFICIARIS PER SER RECEPTORS DE LES COMPRES AMB CUPONS
Es poden acollir a la convocatòria per ser receptors de les compres amb cupons, les persones físiques o jurídiques, titulars d'establiments oberts al públic emmarcades dins els següents epígrafs de l'Impost d'Activitats Econòmiques:
- GRUP 645. COMERÇ AL DETALL DE VINS I BEGUDES DE TOTA CLASSE.
- GRUP 651. COMERÇ AL DETALL DE PRODUCTES TÈXTILS, CONFECCIÓ, CALÇAT, PELLS I ARTICLES DE CUIR.
o Epígraf 651.1.- Comerç al detall de productes tèxtils, confeccions per a la llar, catifes i similars i articles de tapisseria.
o Epígraf 651.2.- Comerç al detall de tota classe de peces per al vestit i tocat.
o Epígraf 651.3.- Comerç al detall de llenceria i cotilleria.
o Epígraf 651.4.- Comerç al detall d'articles de merceria i paqueteria.
o Epígraf 651.5.- Comerç al detall de peces especials.
O Epígraf 651.6.- Comerç al detall de calçat, articles de pell i imitació o productes substitutius, cinturons, carteres, bosses, maletes i articles de viatge en general.
o Epígraf 651.7.- Comerç al detall de confeccions de pelleteria.
- GRUP 652. COMERÇ AL DETALL D'ARTICLES DE DROGUERIA I NETEJA; PERFUMERIA I COSMÈTICS DE TOTES CLASSES; I DE PRODUCTES QUÍMICS EN GENERAL; COMERÇ A EL DETALL D'HERBES I PLANTES EN HERBOLARIS.
o Epígraf 652.2.- Comerç al detall de productes de drogueria, perfumeria i cosmètica, neteja, pintures, vernissos, dissolvents, papers i altres productes per a la decoració i de productes químics.
o Epígraf 652.3.- Comerç al detall de productes de perfumeria i cosmètica, i d'articles per a la higiene i la neteja personal.
o Epígraf 652.4.- Comerç al detall de plantes i herbes en herbolaris.
- GRUP 653. COMERÇ AL DETALL D'ARTICLES PER A L'EQUIPAMENT DE LA LLAR I LA CONSTRUCCIÓ.
o Epígraf 653.1.- Comerç al detall de mobles (llevat dels d'oficina).
O Epígraf 653.2.- Comerç al detall de material i aparells elèctrics, electrònics, electrodomèstics i altres aparells d'ús domèstic d'energia diferent de l'elèctrica, així com de mobles de cuina.
o Epígraf 653.3.- Comerç al detall d'articles de parament, ferreteria, adorn, regal o reclam (incloent-hi bijuteria i petits electrodomèstics).
o Epígraf 653.6.- Comerç al detall d'articles de bricolatge.
o Epígraf 653.9.- Comerç al detall d'altres articles per a l'equipament de la llar N.C.O.P.
- GRUP 659. ALTRE COMERÇ Al DETALL.
- GRUP 662. COMERÇ MIXT O INTEGRAT AL DETALL
- GRUP 671. SERVEIS EN RESTAURANTS.
o Epígraf 671.1.- De cinc forquilles.
o Epígraf 671.2.- De quatre forquilles.
o Epígraf 671.3.- De tres forquilles.
o Epígraf 671.4.- De dues forquilles.
o Epígraf 671.5.- D'una forquilla.
- GRUP 672. EN CAFETERIES
o Epígraf 672.1.- De tres tasses.
o Epígraf 672.2.- De dues tasses.
o Epígraf 672.3.- D'una tassa.
- GRUP 673. DE CAFÈS I BARS, AMB I SENSE MENJAR.
o Epígraf 673.1.- De categoria especial.
o Epígraf 673.2.- Altres cafès i bars.
- GRUP 674. SERVEIS ESPECIALS DE RESTAURANT, CAFETERIA, I CAFÈ-BAR.
o Epígraf 674.1.- Servei en vehicles de tracció mecànica.
o Epígraf 674.5.- Serveis que es prestin en societats, cercles, casinos, clubs i establiments anàlegs.
o Epígraf 674.6.- Serveis establerts en teatres i altres espectacles que únicament romanen oberts durant les hores de l'espectacle, excepte els balls i similars.
o Epígraf 674.7.- Serveis que es presten en parcs o recintes firals classificats en l'Epígraf 989.3 d'aquesta Secció 1) de les Tarifes.
- GRUP 675. SERVEIS EN QUIOSCOS, CALAIXOS, BARRAQUES O ALTRES LOCALS ANÀLEGS, SITUATS EN MERCATS O PLACES DE PROVEÏMENTS, A L'AIRE LLIURE EN LA VIA PÚBLICA O JARDINS.
- GRUP 676. SERVEIS EN XOCOLATERIES, GELATERIES I HORCHATERÍAS.
- GRUP 677. SERVEIS PRESTATS PELS ESTABLIMENTS CLASSIFICATS EN ELS GRUPS 671, 672, 673, 681 I 682 DE LES AGRUPACIONS 67 I 68, REALITZATS FORA D'AQUESTS ESTABLIMENTS. ALTRES SERVEIS D'ALIMENTACIÓ.
o Epígraf 677.1.- Serveis prestats pels establiments classificats en els grups 671, 672, 673 i 682 de les agrupacions 67 i 68, realitzats fora d'aquests establiments.
o Epígraf 677.9.- Altres serveis d'alimentació propis de la restauració.
- GRUP 971. BUGADERIES, TINTORERIES I SERVEIS SIMILARS.
o Epígraf 971.1-Tintoreria, neteja en sec, rentat i planxat de roba feta i de peces i articles de la llar usats.
o Epígraf 971.2.- Neteja i tenyit de calçat.
o Epígraf 971.3.- Sargit i reparació de robes.
- GRUP 972. SALONS DE PERRUQUERIA I INSTITUTS DE BELLESA.
o Epígraf 972.1-Serveis de perruqueria d'home i dona.
o Epígraf 972.2.- Salons i instituts de bellesa i gabinets d'estètica.
- GRUP 973. SERVEIS FOTOGRÀFICS, MÀQUINES AUTOMÀTIQUES FOTOGRÀFIQUES I SERVEIS DE FOTOCÒPIES
o Epígraf 973.1.- Serveis fotogràfics.
- GRUP 975. SERVEIS DE EMMARCACIÓ.
ANNEX 2
SOL·LICITUD/DECLARACIÓ RESPONSABLE
DADES DEL SOL·LICITANT
Nom de l'establiment: .................................................... Adreça de l'establiment: .................................................
Nom: ........................................... Cognom 1: ..................................... Cognom 2: ................................................
CIF/DNI: .................................................................................................................................................................
Adreça: .............................................................. CP: ..................................... Localitat: .......................................
Adreça electrònica: ................................................................................................................................................
Telèfon: ............................................................
I.A.E.: ................................................................
DADES DEL REPRESENTANT
Representat per: ...................................................................... amb DNI/NIE: .....................................................
Adreça electrònica: .................................................................. Telèfon: ................................................................
D'acord amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia de drets digitals, consentiu expressament que les dades facilitades siguin recollides i tractades únicament als efectes de la gestió d'aquest procediment.
EXPÒS:
Que accept les bases de la convocatòria de subvencions per a la CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS PEL FOMENT I REGENERACIÓ DEL COMERÇ LOCAL I LA RESTAURACIÓ DEL MUNICIPI DE LLUCMAJOR
Que tinc la consideració de beneficiari en compliment del punt 4 de les bases
DECLAR
Que tinc un establiment obert al públic al municipi de Llucmajor,
Que figur d'alta a l'Impost d'Activitats Econòmiques.
Que em trob al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament, així com estar al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions públiques.
Que no em trob en cap de les circumstàncies que m'impedeixin adquirir la condició de persona beneficiària de l'ajuda econòmica, previstes a l'article 13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Que tinc la condició de petita empresa, definida en aquesta convocatòria com a aquella amb una plantilla de màxim 20 treballadors i/o treballadores i amb una facturació anual inferior a 1.000.000 d'euros.
Que dispòs del títol habilitant municipal per exercir l'activitat, expedit per l'Ajuntament de Llucmajor (llicència d'obertura i funcionament, declaració responsable d'inici i exercici d'activitat, o similar).
AUTORITZ:
A que l'Ajuntament de Llucmajor realitzi consultes de les dades sobre el compliment del sol·licitant de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb l'Ajuntament de Llucmajor.
Per tot això,
SOL·LICIT
L'adhesió a la campanya que promou l'Ajuntament de Llucmajor, a l'empara de la convocatòria per a la CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS PEL FOMENT I REGENERACIÓ DEL COMERÇ LOCAL I LA RESTAURACIÓ DEL MUNICIPI DE LLUCMAJOR
DOCUMENTACIÓ
(Indicau la documentació que adjuntau)
( ) Persones físiques: còpia del DNI o NIE, per les dues cares. Si és una persona jurídica: CIF i DNI o NIE de la persona que presenta la sol·licitud. Ambdós supòsits s'han de poder llegir correctament. (format PDF)
( ) Document admès en dret que acrediti la representació
( ) Certificat de situació en el cens d'activitats econòmiques de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (AEAT) on s'acrediti l'epígraf del cens tributari o registre de l'IAE en el qual està inscrita la persona interessada.
( ) Annex 3: Certificat de titularitat bancària emplenat degudament en tots els camps, amb signatura de la persona interessada i signatura i segell de l'entitat bancària o certificat de titularitat bancària en el qual consti que es tracta d'un compte bancari obert a nom de la persona sol·licitant de l'ajuda. Si és una empresa, a nom d'aquesta empresa i, si és autònom, a nom de l'autònom.
( ) Certificat de Vida Laboral de l'Empresa (VILE) o qualsevol altre document admès en dret on figuri el nombre de treballadors.
( ) Certificat de trobar-se al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l'Agència Tributària
Llucmajor, d de 2021
Signatura del sol·licitant/representant
ANNEX 3
SOL·LICITUD D'ALTA DE LA TITULARITAT DEL COMPTE BANCARI
1. DADES DEL TITULAR DEL COMPTE CORRENT
N.I.F.: ............................................... Nom i llinatge / raó social: ..........................................................
Domicili ......................................................................... Núm.: ....................... Pis: ............................
Municipi: .......................................................... Codí postal: ...............................................................
Telèfon: ............................. Fax: ............................... Correu electrònic: ...........................................
2. DADES DEL REPRESENTANT (Emplenar només si és diferent al sol·licitant. En aquest cas s'ha d'acreditar la representació)
N.I.F.: ....................................... Nom i llinatge / raó social: .............................................................
Domicili .......................................................... Núm.: ........................... Pis: ...................................
Municipi: ...................................................... Codí postal: ..............................................................
Telèfon: ............................... Fax: ...................... Correu electrònic: ..............................................
3. DADES BANCÀRIES DEL TITULAR
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL |
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
IBAN |
ENTITAT |
OFICINA |
DC |
NÚMERO DE COMPTE |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. DOCUMENTACIÓ A APORTAR
- Fotocòpia del NIF / NIE
- En el cas de persona jurídica, fotocòpia del DNI del representant i dels poders o escriptura on s'acrediti la representació
Sota la meva responsabilitat declaro que les dades anteriors són certes.
_______________________, _________de_______________ de___________
CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L'ENTITAT BANCÀRIA *
Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina.
El/La director/a - El/La delegat/da Signatura: __________
(Segell de l'entitat bancària)
* Aquesta signatura es pot substituir pel certificat bancari telemàtic
El / la titular o representant
Signatura: _________________
D'acord amb el que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals (BOE núm. 294, de 06 de desembre de 2018), les dades facilitades en aquest document s'incorporen en fitxers propietat de l'Ajuntam ent de Llucmajor. Poden exercitar els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat, oposició i d'altres que reconegui la Llei esmentada, enviant email a delegatpd@llucmajor.org