Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 561265
Àrea Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat. Gerència d'Urbanisme. Oficina del Pla General i Model de Ciutat. Exp: PA2010/12. Rectificació error material en l'escrit de la publicació de l'Acord de l'aprovació inicial de la revisió del Pla General del municipi de Palma
En data 28 d'octubre de 2021 es va acordar pel ple de l'ajuntament de Palma l'aprovació inicial de la Revisió del Pla General del municipi de Palma. En data 18 de novembre es va realitzar la publicació de l'aprovació inicial del Pla General del municipi de Palma, en el BOIB num. 159.
Desprès de detectar un error en l'escrit de publicació del BOIB, es realitza la correcció de l'escrit de publicació del BOIB en el sentit següent:
En el peu de recurs ON DIU:
“Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició.
El recurs potestatiu de reposició, s'haurà de presentar en el Registre General de les Oficines Municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar a la web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. El recurs s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà que s'interposi i en aquest cas quedarà expedita la via contenciós administrativa.
Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article abans esmentat i els 8.1, 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant la Sala Contenciós administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol recurs acció que es consideri convenient.”
HA DE DIR:
“Complint l'article 55.3 de la Llei 12/2017 de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, se sotmet a informació pública pel termini de 45 dies hàbils. Atès l'art. 21. 5 del Reglament general de la Llei 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl, per a l'illa de Mallorca (RLOUS), el termini d'informació pública es computa des de la darrera publicació obligatòria.
Els qui se'n consideri afectats la poden examinar presencialment a les dependencies de la planta baixa de l'edifici municipal de l'Àrea Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne (av. de Gabriel Alomar, 18, bxs., Edifici Municipal de les Avingudes) i/o a la Seu Electrònica Municipal clicant a l'enllaç: www.palma.cat, i s'hi poden presentar les al·legacions que es considerin pertinents. Les al·legacions s'han de presentar, si es tracta d'una persona jurídica, obligatòriament a través de la seu electrònica del web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò què es tracta i fent-hi constar el número d'expedient; i si es tracta d'una persona física, podrà utilitzar l'esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les Oficines municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques”.
Atès que la rectificació que ara es practica mitjançant la inserció del present anunci no modifica cap terme de la documentació que fou objecte del tràmit d'informació pública publicat el dia 18 de novembre de 2021, el termini de 45 dies hàbils per a la formulació d'al·legacions es computa a partir del mateix dia 18 de novembre de 2021. Tot això sense perjudici de la potestat administrativa prevista a l'article 32 de la Llei 39/2015, d'1 'octubre, del procediment administratiu comu a les administracions públiques quant a l'ampliació de terminis establerts.
Palma, signatura electrònica (18 de novembre de 2021)
La cap de Servei Coordinadora de l'Oficina del Pla General Pilar Simón Aznar