Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE MODEL ECONÒMIC, TURISME I TREBALL

Núm. 561160
Resolució del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball per la qual es disposa la inscripció i dipòsit en el Registre de Convenis Col·lectius de les Illes Balears del Conveni col·lectiu de l’empresa Quely, SA i la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (codi de conveni 07001041011982)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. El 12 de maig de 2021, la Comissió Negociadora acordà i subscriví el text del Conveni col·lectiu de treball de l'empresa Quely, SA.

2. El 18 de maig de 2021, Manuel Pujol Villalonga, en representació de la Comissió Negociadora del Conveni col·lectiu, sol·licità el registre, el dipòsit i la publicació del Conveni esmentat.

Fonaments de dret

1. L'article 90.3 del text refós de la Llei de l'Estatut dels treballadors, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre.

2. El Reial decret 713/2010, de 28 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis i acords col·lectius de treball.

3. L'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Inscriure i dipositar el Conveni col·lectiu de l'empresa Quely, SA en el Registre de Convenis Col·lectius de les Illes Balears.

2. Notificar aquesta Resolució a la persona interessada.

3. Ordenar la traducció del text a la llengua castellana i fer constar que la versió catalana del text és l'original signada per la Comissió Negociadora i que la versió castellana n'és una traducció.

4. Publicar el Conveni en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 10 de novembre de 2021

La directora general de Treball i Salut Laboral Virginia Abraham Orte Per delegació del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball (BOIB 97/2019)

 

 

 

​​​​​​​CONVENI COL·LECTIU DE L'EMPRESA QUELY, SA

CAPÍTOL PRIMER PARTS NEGOCIADORES. ÀMBIT FUNCIONAL, PERSONAL, TERRITORIAL I TEMPORAL, VIGÈNCIA I DENÚNCIA

Article 1. Parts

Les parts que concerten aquest conveni col·lectiu d'empresa són:

Per l'empresa: SR. JAIME DOMENECH FERRER, en la seva qualitat de director general de QUELY, SA (d'ara endavant; l'empresa).

Pels treballadors:

- Els membres del Comitè d'Empresa del centre de treball situat al c/ de la Balanguera, núm. 1, d'Inca: SRA. GLORIA MARTOS JERÓNIMO, SRA. M. TERESA VILLANUEVA GARCÍA, SR. BARTOLOMÉ QUETGLAS ALOY, SR. MATÍAS LLADÓ VILLANUEVA, SRA. MARÍA MAGDALENA GARCIA ABADILLO REUS, SRA. MARÍA ANGELES MORENO CATALLOPS, SR. MIGUEL JAIME AMER RAMIS, SRA. SVETLA TSVETANO DRAGOLOVA i SR. PEDRO VÍCTOR PAYERAS CARBONELL.

- Com a delegat de personal del centre de treball situat a Campanet: SR. ANTONIO COMPANY GALMÉS.

Article 2. Àmbit funcional, personal i territorial

El present Conveni afectarà, íntegrament, les relacions laborals entre l'empresa i les persones treballadores d'aquesta en els seus centres de treball d'Inca i Campanet.

Article 3. Vigència i durada

La data d'entrada en vigor serà a partir del dia 1 d'abril de 2020.

La durada serà de 5 anys, per la qual cosa finalitzarà el 31 de març de 2025.

Article 4. Denúncia

El termini de preavís per a la denúncia del present Conveni serà d'un mes d'antelació a la data del seu venciment.

 

CAPÍTOL SEGON  SALARI, GRATIFICACIONS EXTRAORDINÀRIES, PARTICIPACIÓ EN BENEFICIS I PREMI DE VINCULACIÓ

Article 5. Salari

Els salaris establerts en el present Conveni per al període comprès entre l'1 d'abril de 2020 i el 31 de març de 2023 són els que s'especifiquen a l'annex segon.

Els salaris dels anys compresos entre l'1 d'abril de 2023 i el 31 de març de 2025 es negociaran el mes de gener dels respectius anys 2023 i 2024.

Article 6. Gratificacions extraordinàries

S'estableixen dues gratificacions extraordinàries, la d'estiu i la de Nadal. La d'estiu s'abonarà el dia 15 de juliol i la de Nadal, el dia 22 de desembre. Cadascuna d'aquestes gratificacions s'abonarà a raó de 30 dies del salari base, plus d'activitat i antiguitat en proporció al temps per any treballat.

Article 7. Participació en beneficis

Consistirà en una paga de 30 dies a raó del salari base, plus d'activitat i antiguitat, que s'abonarà el mes de març en proporció al temps per any treballat.

 

​​​​​​​Article 8. Premi de vinculació

S'estableix en deu dies, més un dia per any d'antiguitat, a raó del salari base, plus d'activitat i antiguitat. S'abonarà abans del dia 15 d'octubre en proporció al temps per any treballat.

L'inici del còmput per a la meritació d'aquest premi de vinculació serà a partir del primer any treballat.

 

CAPÍTOL TERCER JORNADA, HORES EXTRAORDINÀRIES, TREBALL EN DISSABTES I NOCTURN, PERMISOS I VACANCES

Article 9. Jornada laboral

La jornada laboral màxima, amb caràcter general, serà de 1.808 hores anuals, que es prestaran a raó 40 hores setmanals de treball efectiu de dilluns a divendres, si bé en el Departament de Fabricació i Envasament es podran acordar ajustaments en la distribució d'aquesta jornada anual.

Article 10. Hores extraordinàries

Podran realitzar-se les màximes establertes legalment i es negociaran amb el Comitè d'Empresa per a la seva justa distribució.

Article 11. Treball en dissabtes

Els conductors repartidors/autovenda del Grup II de l'annex primer que, pel fet d'haver-hi una festa entre setmana, hagin de realitzar la seva ruta en dissabte percebran per aquest treball una retribució de 62,55 euros.

Article 12. Treball nocturn

Les persones treballadores de l'empresa, a excepció de les contractades expressament per al torn de nit, percebran un complement fix de 09,71 euros per dia treballat entre les 22.00 i les 6.00 h.

Article 13. Permisos retribuïts

Previ avís i, en el seu cas, justificació, les persones treballadores de l'empresa podran absentar-se amb dret a remuneració pels motius i el temps següents:

a) Quinze dies en cas de matrimoni i/o parella de fet.

b) Tres dies naturals en els casos de defunció del cònjuge o parella de fet, pares, pares polítics, fills o germans. Aquest termini és ampliable a cinc dies si la defunció es produeix fora de l'illa.

c) Tres dies en els casos de naixement de fill/a, accident o malaltia greu que impliqui ingrés hospitalari, o defunció de parents fins a segon grau de consanguinitat o afinitat. Quan per tal motiu la persona treballadora necessiti realitzar un desplaçament fora de l'illa, el termini serà de cinc dies.

d) El temps necessari per al compliment de deures de caràcter sindical o públics en els càrrecs representatius, sempre que es cursi l'oportuna convocatòria i subsegüent justificació de la utilització del període convocat.

e) Un total de 12 hores a l'any per acudir a consulta mèdica

f) Un dia a l'any per a assumptes propis, que podran gaudir els qui tenguin una antiguitat mínima d'un any a l'empresa. Aquest permís queda limitat al fet que no el puguin gaudir el mateix dia més del 10 % de les persones treballadores dels diferents departaments de l'empresa. En el cas que se sol·licitàs per més del dit 10 % tendran preferència per al seu gaudi en funció de l'antiguitat dels sol·licitants.

g) El dia del DIJOUS BO, sempre que aquest se celebri.

Article 14. Vacances

El període de vacances serà de 22 dies laborables per any complet treballat, fraccionables en períodes no superiors a 11 dies que hauran de gaudir-se entre l'1 de maig i el 30 de setembre. Quan per necessitats de l'empresa aquests 11 dies no puguin gaudir-se totalment o parcialment dins del període de temps citat, es veuran incrementats proporcionalment en 5 dies laborables més.

 

 

​​​​​​​CAPÍTOL QUART ​​​​​​​ ALTRES DISPOSICIONS

Article 15. Baixes per malaltia i accidents

Sempre que la persona treballadora tengui dret a les prestacions de la Seguretat Social per incapacitat temporal i causi baixa per malaltia o accident, l'empresa, durant els primers 15 dies de la baixa, complementarà la diferència entre el que percebi de la corresponent prestació fins a la suma resultant del salari base, plus d'activitat i antiguitat.

Article 16. Ajuda per invalidesa

La persona treballadora que a conseqüència d'accident laboral passi a invalidesa permanent que extingeixi la relació laboral percebrà de l'empresa una compensació econòmica de dotze mensualitats. En cas que la invalidesa permanent derivi de malaltia comuna o accident no laboral, i també extingeixi la relació laboral, la compensació econòmica a percebre serà de dues mensualitats. En tots dos supòsits la compensació es calcularà sobre el salari base, més el plus d'activitat i l'antiguitat.

​​​​​​​Article 17. Ajuda per defunció

En cas que la persona treballadora d'aquesta empresa morís mentre mantingués relació laboral amb aquesta, juntament amb la liquidació dels seus emoluments salarials se li abonaria una compensació econòmica per import de tres mensualitats, calculades sobre el salari base, part proporcional de les pagues extres, plus d'activitat i antiguitat.

Article 18. Ajuda familiar

Es percebran 187,51 euros mensuals per fill discapacitat/ada mentre estigui sota la tutela de la persona treballadora de l'empresa i mentre duri la seva relació laboral amb aquesta.

Article 19. Antiguitat

Es mantindran a les persones treballadores que hagin començat a treballar a l'empresa amb anterioritat a l'1 d'abril de 1995 els percentatges següents: 3 biennis del 5 % cada bienni i 4 quinquennis del 10 % cada quinquenni.

Article 20. Cessaments voluntaris

Es durà a terme un abonament a les persones treballadores majors de 63 anys d'edat complerts i que tenguin un mínim de 10 anys d'antiguitat a l'empresa, sempre que hi cessin sense que sigui per causa d'acomiadament, invalidesa permanent, jubilació parcial o per qualsevol altre motiu, ja sigui legal o convencional, que comporti indemnització o compensació econòmica a abonar per l'empresa a la persona treballadora.

Es quantifica aquest premi segons l'edat de la persona treballadora en el moment del cessament, en la següent forma:

• Als 63 anys d'edat, 4 mensualitats.

• Als 64 anys d'edat, 3 mensualitats.

• Als 65 anys d'edat, 2 mensualitats.

• Als 66 anys d'edat, 1 mensualitat.

L'import de les mensualitats indicades es calcularà a raó de 30 dies del salari base, més plus d'activitat i antiguitat.

Els terminis de preavís per part de les persones treballadores per causar baixa voluntària –la qual cosa hauran de sol·licitar per escrit– serà:

Per a les categories de directius, caps, informàtics, relacions públiques i encarregats: 2 mesos.

Per a la resta de les categories: 15 dies.

L'incompliment d'aquests terminis per la persona treballadora donarà lloc a descomptar de la liquidació d'havers els dies del termini incomplert.

Article 21. Multes de trànsit

L'empresa abonarà l'import de les multes ocasionades per les seves persones treballadores per aparcaments indeguts en hores i zones de treball, sempre que per l'empresa no es detecti un abús en l'aparcament indegut.

Article 22. Retirada de carnet

a) En cas de retirada de carnet, l'empresa garantirà el salari convingut que el conductor/a vengui percebent. En aquests casos es podrà destinar el conductor/a a altres treballs del seu grup professional fins a la devolució del carnet.

b) Si el conductor/a a qui es retira el carnet ve percebent, a més dels salaris del Conveni, qualsevol comissió, incentiu, plus, etc., l'empresa, juntament amb el Comitè, estudiarà la possibilitat que a aquest conductor/a se li respectin les quantitats percebudes per aquests conceptes.

No seran aplicables aquests apartats a) i b) si la retirada del carnet és a conseqüència que el conductor/a hagi ingerit alcohol o substàncies prohibides, i en aquest cas caldrà ajustar-se al següent:

- Si la retirada del carnet es produeix conduint un vehicle particular, mentre duri aquesta, es procedirà a la suspensió del contracte de treball conforme al que es disposa en la legislació vigent.

- Si la retirada del carnet es produeix conduint un vehicle de l'empresa, fins i tot fora de la jornada laboral, serà motiu d'extinció del contracte per acomiadament disciplinari a conseqüència de la comissió d'una falta molt greu.

Article 23. Uniformes

Es dotarà a totes les persones treballadores d'aquesta empresa dels uniformes segons la normativa vigent a cada moment, renovant-los segons les necessitats. Aquesta apreciació l'haurà d'establir el Comitè conjuntament amb l'empresa.

Article 24. Dietes

L'empresa abonarà a aquelles persones treballadores que, per circumstàncies del treball hagin de menjar fora d'Inca i/o Campanet, segons quin sigui el seu centre de treball, l'import d'11,00 euros.

Article 25. Jubilació parcial

L'empresa concedirà a les persones treballadores que desitgin tramitar la seva jubilació parcial l'ajuda necessària en la forma i les condicions que estableixi la normativa vigent a cada moment, sempre que qui la sol·liciti acrediti tenir-hi dret i que per això l'empresa no es vegi obligada a contractar una persona treballadora com a rellevista a jornada completa i per temps indefinit, o li impliqui un major cost quant a cotització a la Seguretat Social tant per a qui sol·liciti la jubilació parcial com per a la persona treballadora rellevista.

Article 26. Igualtat

Les parts negociadores d'aquest Conveni, en compliment del Reial decret llei 6/2019, d'1 de març, de mesures urgents per a la garantia de la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes en el treball i l'ocupació, i del Reial decret 901/2020, de 13 d'octubre, pel qual es regulen els plans d'igualtat i el seu registre, es comprometen, en els terminis i les formes estipulades en aquestes normes, a l'elaboració i a l'aprovació d'un pla d'igualtat.

No obstant això, l'empresa garanteix que el contingut d'aquest Conveni ho és amb total respecte a les garanties d'igualtat entre dones i homes, sent que totes les categories recollides en els grups professionals poden ser ocupades i desenvolupades indistintament per dones o homes i tots dos tenen el mateix tracte per a l'accés a l'empresa, la formació, els ascensos, els càrrecs, els grups, les categories i/o qualsevol promoció en general.

Quant als vocables que s'usen en la redacció, totes dues parts accepten com a estrictament gramatical la utilització tant del gènere masculí com del femení, ja que el seu ús es refereix en tot moment d'igual manera a dones i homes; a aquest efecte, amb l'ànim d'evitar el vocable treballador/a l'ha substituït pel de persona treballadora.

Article 27. Comissió Paritària

1. S'estableix una Comissió Paritària d'Interpretació i Vigilància de:

A. Aquest Conveni, i s'haurà de reunir expressament, a petició de qualsevol de les parts, cada vegada que existeixi nova disposició legal que afecti els pactes establerts en aquest.

B. Absentisme laboral.

C. Responsabilitat en robatoris a furgonetes en ruta.

Aquesta comissió estarà integrada pel representant legal de l'empresa, en la persona del director general, i pels representants legals del personal treballador.

2. El procediment i els terminis d'actuació per a allò que la Llei i aquest Conveni obliguen a intervenir la Comissió Paritària seran com segueix:

a) Les qüestions que es plantegin es comunicaran per escrit davant la Comissió. L'escrit haurà de contenir enumerats i amb claredat els fets, fonaments o motius en els quals es basi, i s'hi poden aportar tots aquells documents que es considerin convenients.

b) Rebut l'escrit, la Comissió haurà de reunir-se en el termini màxim de deu dies, i emetrà informe per escrit, que comunicarà a la persona sol·licitant en un termini no superior a quinze dies que començarà a comptar des del dia onzè de la recepció de la sol·licitud.

c) Perquè l'informe sigui vàlid haurà de signar-se en conformitat per tots els membres que formen la Comissió.

d) L'acord adoptat tendrà caràcter vinculant i, en el cas de desacord, es procedirà conforme al que es disposa a l'article 25 d'aquest Conveni.

e) Es fixa com a domicili de la Comissió Paritària, amb caràcter general, el de l'empresa, situada en el carrer de la Balanguera, núm. 1, d'Inca (07300).

Article 28. Procediment davant discrepàncies per inaplicació de condicions de treball previstes a l'article 82.3 de l'Estatut dels treballadors

Les parts signants del present Conveni acorden que, davant discrepàncies ocasionades per la inaplicació de condicions de treball previstes a l'art. 82.3 de l'Estatut dels treballadors, s'acudirà en primera instància a la Comissió Paritària del Conveni i, en cas que aquestes no puguin ser evacuades o resoltes per la dita Comissió o que aquesta no hagi aconseguit acord sobre aquest tema, se sotmetran obligatòriament al procediment establert per l'Acord interprofessional autonòmic regulador del Tribunal d'Arbitratge i Mediació dels Illes Balears (TAMIB), o en defecte d'això, a la Comissió Consultiva de Convenis Col·lectius dels Illes Balears.

ANNEXOS: PRIMER. GRUPS PROFESSIONALS. SEGON. TAULES SALARIALS, amb l'específic aclariment que les categories contemplades a cadascun dels grups professionals podran cobertes amb absoluta independència del gènere femení o masculí de les persones que les desenvolupin.

ANNEX PRIMER ​​​​​​​ GRUPS PROFESSIONALS

Les persones treballadores de l'empresa, en funció de la seva formació i el contingut de la prestació laboral que desenvolupin, estaran adscrites a les categories que es relacionen en els següents grups professionals, tenint en compte que, en el cas que es contracti alguna persona treballadora per desenvolupar qualsevol funció la categoria de la qual no estigui contemplada a cap dels grups d'aquest annex, en el contracte de treball se li assignarà, amb caràcter general, el que totes dues parts acordin.

GRUP I. Administració, en el qual s'inclouran les següents categories:

- Director administratiu.

- Director financer.

- Cap d'Administració.

- Informàtic.

- Oficial 1a administratiu.

- Oficial 2a administratiu.

- Auxiliar administratiu.

- Persones contractades mitjançant contractes formatius, ja siguin en pràctiques o per a la formació, la retribució de les quals serà la del salari mínim interprofessional anual, subjecta a les reduccions o als percentatges establerts en la normativa d'aplicació en el moment de la contractació.

GRUP II. Vendes, en el qual s'inclouran les següents categories:

• Director de Vendes.

• Cap de Vendes.

• Cap de Cuina.

• Relacions públiques.

• Inspector de rutes.

• Comercial.

• Xofer repartidor/autovenda.

• Persones contractades mitjançant contractes formatius, ja siguin en pràctiques o per a la formació, la retribució de les quals serà la corresponent al salari mínim interprofessional anual, subjecta a les reduccions o als percentatges establerts en la normativa d'aplicació en el moment de la contractació.

 

​​​​​​​GRUP III. Fàbrica i magatzem, en el qual s'inclouran les següents categories:

• Director de Fabricació.

• Encarregat general.

• Encarregat de Secció.

• Cap tècnic.

• Tècnic.

• Oficial 1a Producció.

• Oficial 2a Producció.

• Oficial 1a Envàs.

• Oficial 2a Envàs.

• Auxiliar 1a Envàs.

• Auxiliar 2a. Envàs.

• Magatzemer.

• Peó.

• Persones contractades mitjançant contractes formatius, ja siguin en pràctiques o per a la formació, la retribució de les quals serà la corresponent al salari mínim interprofessional anual, subjecta a les reduccions o als percentatges establerts en la normativa d'aplicació en el moment de la contractació.

GRUP IV. Oficis varis:

• Oficial 1a mecànic.

• Professional oficis varis (mecànic, electricista, picapedrer, etc.).

• Sereno.

• Neteja general.

• Persones contractades mitjançant contractes formatius, ja siguin en pràctiques o per a la formació, la retribució de les quals serà la corresponent al salari mínim interprofessional anual, subjecta a les reduccions o als percentatges establerts en la normativa d'aplicació en el moment de la contractació.

Les parts signen el present Conveni col·lectiu en tots els seus fulls.

Inca, 12 de maig del 2021

 

ANNEX SEGON  TAULES SALARIALS DE 01.04.2020 A 31.03.2021

Grups- categories

Salari base

Plus activitat

Suma

Total anual

Grup I - Administració

 

 

 

 

Director Administratiu

1.022,03

333,23

1.355,26

16.263,09

Director Financer

1.022,03

333,23

1.355,26

16.263,09

Cap d'Administració

918,83

327,06

1.245,90

14.950,75

Informàtic

792,31

319,48

1.111,80

13.341,57

Oficial 1ª Administratiu

792,31

319,48

1.111,80

13.341,57

Oficial 2ª Administratiu

792,31

228,83

1.021,14

12.253,68

Auxiliar Administratiu

790,80

225,82

1.016,62

12.199,44

Grup II- Vendes

 

 

 

 

Director de Vendes

1.022,03

333,23

1.355,26

16.263,09

Cap de Vendes

918,86

236,36

1.155,23

13.862,72

Cap de Cuina

918,76

327,06

1.245,82

14.949,87

Relacions Públiques

790,80

225,82

1.016,62

12.199,44

Inspector de Rutes

790,80

225,82

1.016,62

12.199,44

Comercial

25,92

10,61

36,53

13.333,60

Xofer Repartidor/Autovenda

25,92

10,61

36,53

13.334,60

Grup III - Fàbrica y magatzem

 

 

 

 

Director Fabricació

1.022,03

333,23

1.355,26

16.263,09

Encarregat General

918,83

327,06

1.245,90

14.950,75

Encarregat de Secció

918,83

327,06

1.245,90

14.950,75

Cap Técnic

1.022,03

333,23

1.355,26

16.263,09

Técnic

1.022,03

287,94

1.309,97

15.719,64

Oficial 1ª de Producció

25,92

10,60

36,52

13.329,79

Oficial 2ª de Producció

25,92

9,72

35,63

13.005,97

Oficial 1ª d'Envasament

25,92

8,31

34,22

12.491,68

Oficial 2ª d'Envasament

25,92

7,91

33,83

12.346,91

Auxiliar 1ª d'Envasament.

25,52

7,91

33,43

12.202,15

Auxiliar 2ª d'Envasament

25,52

1,50

27,02

9.863,05

Magatzemista

24,73

7,81

32,53

11.874,52

Peó

24,73

7,81

32,53

11.874,52

Grup IV- Oficis varis

 

 

 

 

Oficial 1ª Mecànic

25,44

10,40

35,83

13.078,35

Professional Oficis Varis

25,92

9,72

35,63

13.005,97

Sereno

24,73

7,81

32,53

11.874,52

Neteja General

24,73

7,81

32,53

11.874,52

 

ANNEX SEGON ​​​​​​​TAULES SALARIALS 01.04.2021 A 31.03.2022

Grups- categories

Salari base

Plus activitat

Suma

Total anual

Grup I - Administració

 

 

 

 

Director Administratiu

1.027,14

334,90

1.362,04

16.344,41

Director Financer

1.027,14

334,90

1.362,04

16.344,41

Cap d'Administració

923,42

328,70

1.252,13

15.025,50

Informàtic

796,27

321,08

1.117,36

13.408,28

Oficial 1ª Administratiu

796,27

321,08

1.117,36

13.408,28

Oficial 2ª Administratiu

796,27

229,97

1.026,25

12.314,95

Auxiliar Administratiu

794,75

226,95

1.021,70

12.260,44

Grup II- Vendes

 

 

 

 

Director de Vendes

1.027,14

334,90

1.362,04

16.344,41

Cap de Vendes

923,45

237,54

1.161,01

13.932,03

Cap de Cuina

923,35

328,70

1.252,05

15.024,62

Relacions Públiques

794,75

226,95

1.021,70

12.260,44

Inspector de Rutes

794,75

226,95

1.021,70

12.260,44

Comercial

26,05

10,66

36,71

13.400,27

Xofer Repartidor/Autovenda

26,05

10,66

36,71

13.401,27

Grup III - Fàbrica y magatzem

 

 

 

 

Director Fabricació

1.027,14

334,90

1.362,04

16.344,41

Encarregat General

923,42

328,70

1.252,13

15.025,50

Encarregat de Secció

923,42

328,70

1.252,13

15.025,50

Cap Técnic

1.027,14

334,90

1.362,04

16.344,41

Técnic

1.027,14

289,38

1.316,52

15.798,24

Oficial 1ª de Producció

26,05

10,65

36,70

13.396,44

Oficial 2ª de Producció

26,05

9,77

35,81

13.071,00

Oficial 1ª d'Envasament

26,05

8,35

34,39

12.554,14

Oficial 2ª d'Envasament

26,05

7,95

34,00

12.408,64

Auxiliar 1ª d'Envasament.

25,65

7,95

33,60

12.263,16

Auxiliar 2ª d'Envasament

25,65

1,51

27,16

9.912,37

Magatzemista

24,85

7,85

32,69

11.933,89

Peó

24,85

7,85

32,69

11.933,89

Grup IV- Oficis varis

 

 

 

 

Oficial 1ª Mecànic

25,57

10,45

36,01

13.143,74

Professional Oficis Varis

26,05

9,77

35,81

13.071,00

Sereno

24,85

7,85

32,69

11.933,89

Neteja General

24,85

7,85

32,69

11.933,89

 

​​​​​​​ANNEX SEGON  TAULES SALARIALS 01.04.2022 A 31.03.2023

Grups- categories

Salari base

Plus activitat

Suma

Total anual

Grup I - Administració

 

 

 

 

Director Administratiu

1.037,41

338,25

1.375,66

16.507,85

Director Financer

1.037,41

338,25

1.375,66

16.507,85

Cap d'Administració

932,66

331,98

1.264,65

15.175,76

Informàtic

804,23

324,29

1.128,53

13.542,36

Oficial 1ª Administratiu

804,23

324,29

1.128,53

13.542,36

Oficial 2ª Administratiu

804,23

232,27

1.036,51

12.438,10

Auxiliar Administratiu

802,70

229,22

1.031,92

12.383,04

Grup II- Vendes

 

 

 

 

Director de Vendes

1.037,41

338,25

1.375,66

16.507,85

Cap de Vendes

932,69

239,92

1.172,62

14.071,35

Cap de Cuina

932,59

331,98

1.264,57

15.174,87

Relacions Públiques

802,70

229,22

1.031,92

12.383,04

Inspector de Rutes

802,70

229,22

1.031,92

12.383,04

Comercial

26,31

10,77

37,08

13.534,27

Xofer Repartidor/Autovenda

26,31

10,77

37,08

13.535,29

Grup III - Fàbrica y magatzem

 

 

 

 

Director Fabricació

1.037,41

338,25

1.375,66

16.507,85

Encarregat General

932,66

331,98

1.264,65

15.175,76

Encarregat de Secció

932,66

331,98

1.264,65

15.175,76

Cap Técnic

1.037,41

338,25

1.375,66

16.507,85

Técnic

1.037,41

292,27

1.329,69

15.956,22

Oficial 1ª de Producció

26,31

10,76

37,07

13.530,40

Oficial 2ª de Producció

26,31

9,87

36,17

13.201,71

Oficial 1ª d'Envasament

26,31

8,44

34,74

12.679,68

Oficial 2ª d'Envasament

26,31

8,03

34,34

12.532,73

Auxiliar 1ª d'Envasament.

25,90

8,03

33,93

12.385,79

Auxiliar 2ª d'Envasament

25,90

1,52

27,43

10.011,49

Magatzemista

25,10

7,93

33,02

12.053,23

Peó

25,10

7,93

33,02

12.053,23

Grup IV- Oficis varis

 

 

 

 

Oficial 1ª Mecànic

25,82

10,56

36,37

13.275,18

Professional Oficis Varis

26,31

9,87

36,17

13.201,71

Sereno

25,10

7,93

33,02

12.053,23

Neteja General

25,10

7,93

33,02

12.053,23