Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 527086
Convocatòria per a la creació d’una borsa de treball de tècnic/a en atenció sociosanitària a persones dependents (treballadora familiar), per cobrir necessitats temporals o substitucions en la plantilla de personal de l’Ajuntament de Santa Margalida

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovades per Decret de batlia núm. 2021-1587, de 29 d'octubre de 2021, es publiquen íntegrament les bases específiques de la convocatòria per la creació d'una borsa de treball de treballador/a sociosanitari/a per cobrir necessitats temporals o substitucions a la plantilla de personal, d'acord amb allò disposat a l'art. 49.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

Santa Margalida, a data de la signatura electrònica (29 d'octubre de 2021)

El batle

Joan Monjo Estelrich

 

CONVOCATÒRIA I CREACIÓ D'UNA BORSA DE TÈCNIC/A EN ATENCIÓ SOCIOSANITÀRIA A PERSONES DEPENDENTS AL DOMICILI (TREBALLADOR/A FAMILIAR) AMB CARÀCTER TEMPORAL PER COBRIR NECESSITATS O SUBSTITUCIONS A LA PLANTILLA DE PERSONAL DE L'AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

PRIMERA.

Objecte de la convocatòria

1. L'objecte d'aquesta convocatòria és la creació d'una borsa de treball de Tècnic/a en atenció sociosanitària de persones dependents al domicili amb caràcter laboral temporal, per cobrir les places vacants, necessitats o substitucions a la plantilla d'aquest Ajuntament.

Les bases que es detallen a continuació s'han de regir conforme amb els termes establerts al Text Refós de la Llei de l'estatut bàsic del treballador públic, aprovat pel Real decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; la Llei 30/1984, de 2 d'agost; el Reial Decret 364/1995, de 10 de març, l'Estatut dels Treballadors i resta de normativa laboral aplicable vigent.

2. El procediment de selecció dels i de les aspirants s'efectuarà mitjançant convocatòria pública i consistirà en el concurs de mèrits que es detallen a l'annex I d'aquesta convocatòria.

3. L'ordre de prelació de la borsa de treball restarà determinat per la qualificació obtinguda al procés selectiu. En el cas que es produeixin empats, aquests es resoldran atenent al criteri següent:

1. Major puntuació obtinguda en cursos de formació.

2. Sorteig

 

SEGONA.

Funcions de la plaça

Les funcions consisteixen a col·laborar en la planificació i coordinació dels casos assistencials amb l'equip de professionals, identificant les necessitats de la persona assistida, garantint-ne la cobertura en l'àmbit físic, psíquic i social i en aspectes concrets, com ara alimentació, higiene, sanitaris i administratius. Les funcions específiques aniran relacionades amb:

  • Intervencions de caràcter preventiu.

  • Intervencions de caràcter assistencial

  • Intervencions de caràcter educatiu

  • Intervencions de caràcter rehabilitador

  • Intervencions de suport psicosocial

  • Intervencions de caràcter domèstic

  • Intervencions d'atenció personal i entorn familiar.

  • Menjar a domicili.

  • Registre informàtic de les intervencions realitzades i de seguiment de casos.

  • Coordinació i seguiment de casos amb el/la Responsable de Serveis Socials. 

  • Col·laborar i donar suport als Serveis Socials, pel que fa a les seves funcions, supòsits i feines del departament dins l'àmbit de les funcions de l'oferta laboral de la borsa objecte de la present.

Les places a cobrir seran per desenvolupar les funcions pròpies de la categoria professional, en la institució dels Centre d'Estades Diürnes de Santa Margalida, així com, en el Servei d'Ajuda a Domicili del municipi. Les tasques del lloc de treball es realitzen en els tres nuclis poblacionals principals del municipi: Santa Margalida, Can Picafort i Son Serra.

TERCERA.

Requisits dels aspirants

Per ser admeses al procés selectiu, les persones interessades, en la data de finalització del termini d'admissió de sol·licituds, han de reunir els següents requisits:

a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici d'allò establert a l'article 57 del Text Refós de la Llei de l'estatut bàsic del treballador públic, aprovat pel Real decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre.

b) Tenir 18 anys complerts i, en tot cas, no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa, el dia en què finalitzi el termini d'admissió de sol·licituds.

c) Estar en possessió de la titulació de Graduat Escolar o equivalent, a més de la titulació que a continuació s'especifica:

Qualsevol de les següents titulacions:

- Títol FP de Grau Mitjà de Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència que estableix el RD 1593/2011, de 4 de novembre.

- Títol FP de Grau Mitjà de Tècnic en Cures Auxiliars d'Infermeria que estableix el RD 546/1995, de 7 d'abril.

- Títol FP de Grau Mitjà en Atenció Sociosanitària que estableix el RD 496/2003, de 2 de maig.

En cas contrari (no posseir-ne cap), estar en possessió de dues titulacions (una del grup «A» i una del grup «B») d'entre les següents:

Grup «A» (Ajuda a domicili).

- Certificat de Professionalitat d'Atenció Sociosanitària en el Domicili (RD 1379/2008, d'1 d'agost).

- Certificat de Professionalitat d'Auxiliar d'Ajuda a Domicili (itinerari formatiu regulat pel RD 331/1997, de 7 de març, segons la Disposició Transitòria Primera del RD 1506/2003, de 28 de novembre).

- Certificat d'haver superat un curs amb itinerari formatiu de Certificat de Professionalitat d'Auxiliar d'Ajuda a Domicili, itinerari formatiu regulat pel RD 331/1997, de 7 de març; d'una duració mínima de 445 hores.

Grup «B» (Institucions socials).

- Certificat de Professionalitat en Atenció Sociosanitària a persones dependents en institucions socials (RD 1368/07 de 19 d'octubre de 2007.

- Certificat d'habilitació provisional o excepcional, expedit de conformitat amb l'Acord del Consell Territorial del Sistema per a l'Autonomia i Atenció a la Dependència de 19 d'octubre de 2017 pel qual es modifica parcialment l'Acord de 27 de novembre de 2008 sobre criteris comuns d'acreditació per garantir la qualitat dels centres i serveis del Sistema, modificat per l'Acord de 7 d'octubre de 2015.

d) No haver estat separat del servei de cap de les administracions públiques mitjançant expedient disciplinari, ni trobar-se inhabilitat, per sentència ferma, per a l'exercici de funcions públiques. Igualment, si es tracta d'aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola, no estar sotmès a sanció disciplinària o condemna penal que impedeixi, en el seu estat, l'accés a la funció pública, d'acord amb el que disposa la lletra (a) d'aquesta base.

e) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica amb l'exercici de les funcions del cos, l'escala o l'especialitat en què s'inclouen les places ofertes.

f) Disposar de carnet de conduir B1, i vehicle propi.

g) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al nivell A2. Aquesta acreditació es pot realitzar mitjançant:

-Certificat o document lliurat per l'EBAP o la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per l'Administració, d'acord amb la normativa vigent.

En el cas que no es pugui acreditar el nivell de coneixements de llengua catalana de nivell A2, l'aspirant haurà de realitzar la prova prèvia de nivell efectuada amb caràcter previ al procés selectiu. En aquest cas, s'haurà d'indicar expressament en la sol·licitud de participació en el procés selectiu que s'opta per la realització de l'esmentada prova.

i) Haver satisfet la taxa municipal per accedir als processos selectius, d'acord amb l'ordenança fiscal vigent (BOIB núm. 129, de 25 de setembre de 2014) per un import de deu euros (10,00 €).

 

QUARTA.

Sol·licituds

Les persones interessades a participar en el concurs han de presentar una sol·licitud (model ANNEX II) per a la borsa convocada mitjançant aquestes bases.

Les sol·licituds s'han de presentar al registre de l'Ajuntament de Santa Margalida o conforme disposa l'article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà d'haver-se publicat aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Juntament amb la sol·licitud, emplenada adequadament, les persones interessades han d'adjuntar:

a) Fotocòpia del Document Nacional d'Identitat (DNI) o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat.

b) Declaració responsable per part de l'aspirant en què manifesti que compleix tots els requisits per accedir al procés selectiu, i de que la documentació presentada és còpia fidedigna dels documents originals.

c) Còpia del certificat de nivell de llengua catalana de nivell A2, emès o homologat per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears. En cas de no posseir la documentació, caldrà fer menció explícita en la sol·licitud de la voluntat de realitzar la prova prèvia al procés selectiu.

d) Fotocòpies dels mèrits al·legats.

e) Resguard acreditatiu del pagament de la taxa de 10 euros, segon allò establert a l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per accedir a proves de selecció de personal (BOIB núm. 129, de 25 de setembre de 2014). En el resguard haurà de constar el nom de la persona aspirant i el concepte haurà d'indicar “Taxa procés selectiu borsa treballador/a sociosanitari/a”. Les persones aspirants hauran d'autoliquidar la taxa en el moment de presentació de la sol·licitud per prendre part en les proves selectives convocades, realitzant el pagament en qualsevol dels comptes bancaris següents:

  • ES35 0061 0026 6200 2286 0185 BANCA MARCH (BIC BMARES2M)
  • ES38 2100 0107 1402 0000 1164 LA CAIXA (BIC CAIXESBBXXX)

f) Fotocòpia del carnet de conduir de la categoria B1.

g) Relació de comptabilització prèvia dels mèrits (annex III)

 

CINQUENA.

Admissió dels aspirants

Un cop finalitzat el termini per a la presentació de sol·licituds, el batle dictarà una resolució que declararà aprovada la llista provisional de persones adeses i excloses, la qual s'exposarà al tauló d'edictes de l'Ajuntament de Santa Margalida i a la pàgina web municipal (www.ajsantamargalida.net).

Els aspirants exclosos o omesos disposaran d'un termini de 5 dies naturals, comptadors des de l'endemà de dita publicació, per esmenar o adjuntar el document que sigui preceptiu, i se'ls advertirà que si no es compleix el requeriment es tindrà per no presentada la sol·licitud.

Una vegada finalitzat el termini al qual fa referència el paràgraf anterior i en cas de que no es presentin al·legacions contra la llista provisional d'admesos i exclosos, aquesta s'elevarà a definitiva a partir de l'endemà d'haver expirat el termini de reclamacions, sense necessitat d'haver de dictar-se una nova resolució ni publicació.

A la mateixa resolució que declari aprovada la llista definitiva d'admesos i exclosos s'efectuarà el nomenament dels membres del tribunal, indicant el lloc, dia i hora de la seva constitució, així com el lloc, dia i hora per a la valoració de mèrits.

Contra aquesta resolució, l'esmentada al punt anterior, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició davant el batle president, en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà d'haver-se publicat (article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions) o recurs contenciós administratiu, d'acord amb el que disposen els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació, davant el jutjat contenciós-administratiu.

SISENA.

Tribunals de valoració

D'acord amb l'article 60 del text Refós de la Llei de l'estatut bàsic del treballador públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre, els òrgans de selecció s'hauran d'ajustar als principis d'imparcialitat dels seus membres.

El tribunal serà sempre a títol individual, impedint qualsevol delegació en un representat.

El tribunal estarà constituït per:

President/a, tres vocals i secretari/a: un dels quals serà el Treballador/a social i el Secretari de la Corporació local.

Suplent.- Per a cada un dels membres del Tribunal es podran designar suplents.

El tribunal podrà designar els assessors que estimi convenients, que s'hauran de fer públics amb anterioritat a les proves en què hagin de participar, i que podran actuar amb veu però sense vot.

El tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència del/la president/a, del secretari i de, almenys, la meitat dels seus membres, titulars o suplents, indistintament.

L'abstenció i recusació dels membres del Tribunal se substanciarà d'acord amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Els membres del tribunal són personalment responsables del compliment de les bases de la convocatòria i dels terminis. Els dubtes o les reclamacions que puguin sorgir amb la interpretació de l'aplicació de les bases de la present convocatòria, així com sobre com cal actuar en els casos no prevists dins les bases, seran resoltes pel Tribunal, per majoria.

SETENA.

Procediment selectiu

I. Fase prèvia. Prova de català

En primer lloc, es realitzarà una prova específica de llengua catalana del nivell A2, quedant exempts d'aquesta les persones aspirants que hagin acreditat la possessió de la certificació corresponent, juntament amb la sol·licitud o, en tot cas, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies. La prova es qualificarà d'APTE o NO APTE. La qualificació de NO APTE o la no compareixença en els casos que no s'hagi aprovat la certificació de nivell, donarà lloc a l'exclusió del procés selectiu.

La prova consistirà en un exercici de comprensió oral, un de comprensió lectora, un d'expressió escrita i un d'expressió oral de la llengua. Cada exercici es valorarà de 0 a 10 punts. Serà necessari obtenir la qualificació mínima de 5 punts a cada exercici per obtenir la qualificació final d'apte, que permetrà a l'aspirant formar part del procés selectiu.

Les persones no exemptes seran convocades per la realització de la prova de nivell de català en crida única. A efectes d'identificació de les persones aspirants hauran de concórrer a l'exercici amb el DNI o document identificatiu en el qual hi consti una fotografia de l'aspirant.

Una vegada iniciat el procés selectiu, el resultat de la prova de català, s'exposarà al tauler d'edictes de la Corporació i a la web municipal.

Les persones interessades podran efectuar les reclamacions que estimin oportunes i sol·licitar la revisió del seu examen davant el Tribunal en un termini de 3 dies hàbils, des de l'endemà de la publicació del resultat obtingut al tauler d'anuncis i a la pàgina web d'aquest Ajuntament.

Les reclamacions o sol·licituds de revisió que es presentin a registres diferents al del propi Ajuntament de Santa Margalida, per tant, presentats a registres d'altres Administracions o ens diferents al del propi Ajuntament, és requisit indispensable remetre la sol·licitud amb el registre d'entrada corresponent al correu electrònic mmvicens@ajsantamargalida.net abans de la finalització del termini fixat per la seva presentació.

El lloc, data i hora de la revisió serà fixada pel Tribunal. Una vegada resoltes, es dictarà i publicaran els resultats i la relació definitiva d'aspirants aptes i no aptes al taules d'anuncis de la web i portal de transparència.

En el cas de que no es formulin reclamacions, els resultats i la relació de persones aspirants aptes serà automàticament elevada a definitiva, prèvia resolució dictada a l'efecte.

II. Procediment selectiu mitjançant concurs

La selecció constarà de la valoració dels mèrits acreditats.

Els mèrits al·legats es valoraran d'acord amb el barem que s'adjunta com a annex I, i que s'estructura en dos blocs: experiència professional i formació. El primer bloc té una puntuació màxima global de 12 punts, amb puntuacions màximes parcials per cada apartat, tal i com s'especifica en l'annex I. El segon bloc té una puntuació màxima de 6 punts. La puntuació màxima total és de 18 punts.

Els mèrits a què es refereix l'apartat anterior s'han d'acreditar mitjançant la presentació de fotocòpia de la documentació següent:

I. Formació i idiomes:

- Coneixements orals i escrits de llengua catalana:

Presentant una fotocòpia dels certificats expedits per l'Institut Balear d'Administració Pública, o expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística.

- Coneixements de llengües estrangeres: anglès i/o alemany.

Mitjançant certificat expedit per l'Escola Oficial d'Idiomes o equivalent segons en el Marc Europeu Comú de Referència.

- Cursos, seminaris, etc.

Certificat o diploma oficial acreditatiu expedit per les Institucions públiques, sindicats o d'altres certificats homologats. Només es tindran en compte els cursos amb certificat d'APROFITAMENT, i no els d'assistència.

II. Experiència professional:

a) Serveis prestats a l'Administració: mitjançant un certificat lliurat per l'administració pública que correspongui. Es comptabilitzaran per mesos sencers i no es tindran en compte aquells períodes inferiors a un mes.

b) Treballs realitzats en empreses públiques o privades: certificat de vida laboral, amb acreditació de la categoria i les funcions realitzades. En el cas que el certificat de vida laboral no acrediti la categoria i les funcions realitzades s'han de presentar fotocòpies dels contractes que acreditin aquests extrems. Es comptabilitzara cada relació laboral (cada contracte) per mesos sencers i no es tindran en compte aquells períodes inferiors a un mes.

Els mèrits s'acreditaran amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. El fet de no acreditar qualsevol dels mèrits indicats en el termini assenyalat suposarà que aquests mèrits no es valorin a la fase de concurs.

A l'efecte previst en la base 1.3 per al cas que es produeixin empats, les circumstàncies que s'hi enumeren s'hauran d'acreditar en el moment en què es presenti la sol·licitud.

VUITENA.

Resolució convocatòria

Finalitzada la qualificació dels aspirants, el Tribunal farà pública la relació d'aptes per ordre de puntuació al tauló d'edictes de l'Ajuntament i a la pàgina web municipal (www.ajsantamargalida.net). Aquesta relació serà elevada a el batle de la Corporació, que ordenarà la formalització del corresponent contracte quan sigui necessari.

NOVENA.

Adjudicació

L'oferta i adjudicació de llocs de treball es farà sempre segons l'ordre de prelació de les persones incloses en la borsa corresponent, sempre que compleixin els requisits exigits per ocupar el lloc de treball ofert.

Les persones interessades tenen l'obligació d'incorporar-se en la data que es resolgui. L'Ajuntament de Santa Margalida es compromet a notificar la data d'inici amb 2 dies d'antelació. Dita notificació es pot fer amb mitjans telefònics i/o telemàtics.

El fet de no incorporar-se al lloc de treball adjudicat dins el termini previst, sense causa justificada, o la renúncia al nomenament ofert, implicaran que la persona afectada sigui exclosa de la borsa corresponent, tret que hi concorri alguna de les circumstàncies següents, oportunament justificada. Si es troba en alguns d'aquests supòsits, la persona conservarà el seu lloc a la borsa i es s'oferirà el lloc de feina a la següent persona, segons l'ordre de prelació.

a) Període d'embaràs, maternitat o situacions assimilades.

b) Malaltia.

c) Estar treballant a l'administració pública i/o empresa privada en el moment en que es rep la trucada.

En el supòsits exposats, s'haurà de presentar el justificant corresponent en un termini no superior a cinc dies hàbils.

DESENA.

Vigència de la borsa

La borsa serà vigent durant el termini màxim de tres anys. Aquesta borsa anul·la de forma immediata la borsa anterior.

ONZENA.

Forma de contractació

La contractació es podrà dur a terme amb les limitacions del nombre de places establertes a la plantilla de personal del Pressupost municipal en vigència.

El tipus de contracte serà d'àmbit laboral per obra o servei, o per complir amb la cobertura de les necessitats que puguin subvenir per les necessitats del servei, com ara necessitats urgents derivades de l'augment de la demanda, baixes laborals, maternitat, vacances, etc.

DOTZENA.

Norma final

La realització d'aquest procés selectiu s'ajusta a la normativa següent:

a) L'article 103 de la Constitució Espanyola.

b) Text Refós de la Llei de l'estatut bàsic del treballador públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre.

c) Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat de les Illes Balears.

d) Llei Orgànica 4/2000, de 11 de gener, sobre els drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social.

e) Llei 7/1985, de 26 de novembre, de règim jurídic de l'administració pública i procediment administratiu comú.

f) Reial Decret legislatiu 781/1968, de 18 d'abril, del text refós de les disposicions legals vigents de règim local.

g) Reial Decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut dels treballadors.

Quant a titulació:

a) Reial Decret 331/1997, de 7 de març, pel qual s'estableix el certificat de professionalitat de l'ocupació d'auxiliar d'ajuda a domicili.

b) Reial Decret 295/2004, de 20 de febrer, pel qual s'estableixen determinades qualificacions professionals que s'inclouen en el Catàleg nacional de qualificacions professionals, així com els seus corresponents mòduls formatius que s'incorporen al Catàleg modular de formació professional.

c) Reial Decret 1379/2008, d'1 d'agost, pel qual s'estableixen dos certificats de professionalitat de la família professional Serveis socioculturals i a la comunitat que s'inclouen en el Repertori Nacional de certificats de professionalitat.

d) Decret 48/2011, de 13 de maig, pel qual s'estableixen els principis generals i les directrius de coordinació dels serveis socials comunitaris bàsics, de la Conselleria d'Afers Socials, Promoció i Immigració del Govern de les Illes Balears.

e) Decret 86/2010, de 25 de juny, pel qual s'estableixen els principis generals i les directrius de coordinació per a l'autorització i l'acreditació dels serveis socials d'atenció a persones grans i persones amb discapacitat, i es regulen els requisits d'autorització i acreditació dels serveis residencials de caràcter suprainsular per a aquests sectors de població.

 

 

ANNEX I.

BAREM DE MÈRITS

 

BLOC 1: FORMACIÓ I IDIOMES

Màxim del bloc: 12 punts

 

 

 

1.1 Cursos i seminaris

Màx. 6 punts

Cursos de formació, seminaris, congressos i jornades impartits per institucions públiques, sindicats o homologats que tinguin relació amb el lloc de treball a cobrir, amb certificat d'APROFITAMENT

Més de 10 hores fins a 20h.

Més de 20 hores fins a 30 hores

Més de 30 hores fins a 40 hores

Més de 40 hores fins a 60 hores

Més de 60 hores

0,10 punts

0,20 punts

0,30 punts

0,40 punts

0,50 punts

1.2 Diplomes i títols oficials

Màxim 3 punts

Diplomes o títols oficials o homologats directament relacionats amb el lloc de treball a cobrir

Fins a 250 hores

Més de 250 hores fins a 500 hores

Més de 500 hores

1 punt

2 punts

3 punts

1.3 Coneixements de llengua catalana

Màxim 2 punts

Coneixements orals i escrits de llengua catalana

*Es valorarà només el títol superior.

Nivell B1

Nivell B2

Nivell C1

Nivell C2

1 punt

1,5 punts

1,75 punts

2 punts

1.4 Coneixements d'anglès i/o alemany

Màxim 1 punt

Coneixements orals i escrits d'anglès i alemany

* Es valorarà només el títol superior.

Nivell A2

Nivell B1

Nivell B2

Nivell C1

0,20 punts

0,30 punts

0,40 punts

0,50 punts

BLOC 2. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

Màxim 6 punts

Serveis prestats a qualsevol de les administracions públiques a l'àrea de Serveis Socials en un lloc de treball directament relacionat amb la plaça oferta

Serveis prestats a l'empresa privada en un lloc de treball directament relacionat amb la plaça oferta

0,10 per mes treballat

0,08 per mes treballat

 

       

 

ANNEX II.

MODEL DE SOL·LICITUD

Nom i cognoms:_____________________________________________________

Núm. de DNI/NIE:____________________________________________________

Domicili:___________________________________________________________

Telèfon:____________________________________________________________

Adreça de correu electrònic:____________________________________________

MANIFEST:

Primer.- Que complesc i accept totes i cadascuna de les condicions exigides en les bases de la convocatòria per presentar-me al concurs per formar part d'una borsa de treball de Tècnic/a en atenció sociosanitària de l'Ajuntament de Santa Margalida (Illes Balears).

Segon.- Que DECLAR SOTA JURAMENT que no he estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat, a les Comunitats Autònomes o a les Entitats Públiques, i no em trob en situació d'inhabilitació per poder exercir les funcions públiques.

Tercer.- Que amb relació al nivell de llengua catalana (A2) exigit en la convocatòria:

1. Acreditaré el nivell mitjançant certificat, d'acord amb les bases.

2. Realitzaré la prova prèvia de nivell A2 de llengua catalana.

SOL·LICIT:

Ser acceptat/da per l'esmentada convocatòria.

Adjunt la següent documentació:

  • Fotocòpia del DNI

  • Carnet de conduir B1

  • Fotocòpia de la titulació exigida

  • Resguard bancari o justificant del pagament de la taxa.

  • Documentació acreditativa dels coneixements de la llengua catalana nivell A2 (requisit) o superior (mèrit) (si escau).

  • Documentació acreditativa de la resta de mèrits.

  • Relació de comptabilització prèvia dels mèrits (annex III)

 

.............................., a de de 2021.

SR. BATLE DE SANTA MARGALIDA

 

ANNEX III.

RELACIÓ DE MÈRITS AL·LEGATS I COMPTABILITZACIÓ DE L'ASPIRANT:

BLOC 1.1 CURSOS I SEMINARIS

 

Nombre de cursos al·legats

Puntuació per curs

Total de punts

Cursos de 11 hores a 20 hores

 

0,10

 

Cursos de 21 hores a 30 hores

 

0,20

 

Cursos de 31 hores a 40 hores

 

0,30

 

Cursos de 41 hores a 60 hores

 

0,40

 

Cursos de més de 60 hors

 

0,50

 

TOTAL (Màxim 6 punts)

 

 

 

BLOC 1.2 DIPLOMES I TÍTOLS OFICIALS

 

Nombre de títols al·legats

Puntuació per títol

Total de punts

Diplomes o títols oficials fins a 250 hores

 

1,00

 

Diplomes o títols oficials de 251 a 500 hores

 

2,00

 

Diplomes o títols oficials de més de 500 hores

 

3,00

 

TOTAL (Màxim 3 punts)

 

 

 

BLOC 1.3 LLENGUA CATALANA

Nivell de llengua catalana al·legat (B1: 1 punt; B2: 1,50 punts; C1: 1,75 punts; C2: 2 punts)

Nivell de llengua catalana

Total de punts

 

 

BLOC 1.4 IDIOMES ESTRANGERS

Coneixements d'anglès i/o alemany (A2: 0,20 punts; B1: 0,30 punts; B2: 0,40 punts; C1 o superior: 0,50 punts).

Nivell d'anglès

Total de punts

 

 

 

Nivell d'alemany

Total de punts

 

 

BLOC 2. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

Administració

Mesos complets

Punts per mes

Total de punts

 

 

0,10 punts/mes

 

 

 

0,10 punts/mes

 

 

 

0,10 punts/mes

 

 

 

0,10 punts/mes

 

 

 

0,10 punts/mes

 

 

 

0,10 punts/mes

 

(es poden afegir tantes línies com relacions de servei).

 

Empresa

Mesos complets

Punts per mes

Total de punts

 

 

0,08 punts/mes

 

 

 

0,08 punts/mes

 

 

 

0,08 punts/mes

 

 

 

0,08 punts/mes

 

 

 

0,08 punts/mes

 

 

 

0,08 punts/mes

 

(es poden afegir tantes línies com relacions laborals).