Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE LES ILLES BALEARS

Núm. 303000
Acord del Consell General de l’Agència Tributària de les Illes Balears de 13 de juliol de 2021, pel qual s’aprova l’Acord de la Comissió de Seguiment de 31 de maig de 2021, pel qual s’estableixen mesures i pautes d’actuació per a la reincorporació progressiva dels empleats de l’Agència Tributària de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. El Consell General de l'Agència Tributària de les Illes Balears, a proposta de l'Administrador Tributari de l'ATIB (per vacant de la Direcció de l'ATIB, art. 5.3 de l'Ordre de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 22/12/2016. BOIB núm. 163, de 29/12/2016), en la sessió de 13 de juliol de 2021, va adoptar, sense prejudici de la ulterior aprovació de l'acte, entre altres, l'Acord següent que, transcrit literalment, diu:

“Aprovar l'Acord de la Comissió de Seguiment de 31 de maig de 2021, pel qual s'estableixen mesures i pautes d'actuació per a la reincorporació progressiva dels empleats de l'Agència Tributària de les Illes Balears i la seva publicació al BOIB, en els termes que consten a l'Annex d'aquest Acord.”

2. Ordenar que aquest Acord es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 15 de juliol de 2021

L'administrador tributari

Justo Alberto Roibal Hernández

(Per vacant de la Direcció de l'ATIB. Art.5.3 Ordre 22/12/16. BOIB núm. 163 de 29/12/16)

 

 ANNEX

Acord de la Comissió de Seguiment de 31 de maig de 2021, pel qual s'estableixen mesures i pautes d'actuació per la reincorporació progressiva dels empleats de l'Agència Tributària de les Illes Balears

Normativa:

1. La resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat publicada en el BOIB núm. 60 de 5 de maig, en el seu annex I, estableix les mesures per a la reincorporació presencial del personal de serveis generals a partir del 8 de maig, dia del final de l'Estat d'Alarma. La desescalada s'efectuarà ordenadament fins al 10 de juny, data en la qual haurà d'estar tothom reincorporat.

2. Comissió de seguiment de la CAIB del 5 de maig de 2021

3. Comitè de Seguretat i Salut, en sessió extraordinària del 12 de maig de 2021.

Fets

L'ATIB consta amb una plantilla de 144 persones, de les quals 61 estan teletreballant, i d'aquestes, 14 són personal vulnerable amb informe de Prevenció de Riscs Laborals. Aquest personal està distribuït:

-Dels 13 treballadors d'Eivissa, teletreballen 4 (2 dels quals son vulnerables).

-Dels 14 treballadors de Menorca, teletreballen 8 (2 dels quals son vulnerables).

-Dels 18 treballadors del carrer Aragó de Palma, teletreballen 6 (1 dels quals és vulnerable).

-Dels 99 treballadors del carrer Ca'n Troncoso de Palma, teletreballen 43:      

  • Transmissions: 12 teletreballant (4 vulnerables).

  • Successions: 10 (2 vulnerables)

  • Auditories: 1 teletreballant  

  • Impost turístic: 3 teletreballant      

  • Informàtica: 2 teletreballant      

  • Presentació: 6 teletreballant (2 vulnerables)      

  • Recaptació: 1 teletreballant      

  • Serveis Jurídics: 1 teletreballant      

  • UGE: 1 teletreballant      

  • Valoracions: 6 teletreballant (1 vulnerable)

Malgrat haver dotat a tot el personal de mesures de protecció contra la COVID19, alguns serveis no compleixen la seguretat interpersonal mínima de 2 metres.

Atès el gran avanç del pla de vacunació, es proposen les següents mesures per a aquells serveis que no compleixin la normativa de l'espai interpersonal de 2 metres:

  • Ajornar la reincorporació al servei presencial del personal fins màxim a l'1 de setembre de 2021.

  • Entretant, es farà una incorporació gradual a mesura que el funcionari rebi la 1a dosi de vacuna, excepte els vulnerables que hauran d'esperar a la vacunació completa.

  • El 10 de juny s'incorporaran tots aquells funcionaris que ja estiguin vacunats prèvia comunicació al seu cap de servei.

  • Durant els mesos d'estiu, els caps de servei organitzaran els torns de vacances del seu personal de manera que el servei quedi cobert presencialment.

  • Aquesta planificació haurà de lliurar-se a RR.HH.

  • El dia 1 de setembre, excepte els vulnerables no vacunats o amb justificació mèdica, tot el personal ha d'estar treballant en torn presencial.