Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PETRA

Núm. 569
Aprovació de les Bases Convocatòria Plantilla Orgànica de l’OA Teatre i Acció sociocultural de Petra i borsa de treball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovació de les Bases Convocatòria Plantilla Orgànica de l'OA Teatre i Acció sociocultural de Petra i borsa de treball.

Mitjançant Resolució de Batlia núm. 2/22021 de dia 21 de gener, s'han aprovat les Bases de la convocatòria per ocupar les places de la Plantilla Orgànica de l'OA Teatre i Acció Sociocultural de Petra i la creació d'una borsa de treball, de conformitat amb el que disposa l'article 11.1 del TREBEP i 177.2 TRDLR, per la qual cosa es fa pública als efectes pertinents i per a coneixement general, i es transcriuen a continuació:

BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER OCUPAR LES PLACES DE LA PLANTILLA ORGÀNICA DE L'OA TEATRE I ACCIÓ SOCIOCULTURA DE PETRA I CREAR UNA BORSA DE TREBALL en cas que es presentin més persones de les necessàries.

 1.- Objecte de la convocatòria.

L'objecte d'aquestes bases és seleccionar mitjançant un concurs-oposició les persones que han de formar part de la plantilla orgànica de l'Organisme Autònom amb caràcter laboral temporal. Les persones que tinguin les condicions i no siguin seleccionades formaran part d'una borsa de treball, per a la provisió, amb caràcter laboral temporal per substituir baixes o vacants que puguin sorgir de manera temporal, a la plantilla de l'Organisme Autònom Fundació teatre i Acció Sociocultural de Petra. Es precisa cobrir: una plaça de COORDINACIÓ I DIRECCIÓ ARTÍSTICA, una de TÈCNIC, una de CAP DE SALA i una de TAQUILLA

2.- Requisits i condicions de les persones aspirants.

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d'estar en possessió durant tot el procés selectiu:

2.1.- Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de l'estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), li permeti l'accés a l'ocupació pública.

En el cas d'estrangers/res s'haurà d'acreditar el domini de les llengües oficials de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2.2.- Haver complit els 16 anys d'edat i no superar l'edat de jubilació.

2.3.- No patir cap malaltia o situació física i/o psíquica que impedeixi el normal desenvolupament i exercici de les funcions corresponents.

2.4.- No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l'exercici d'ocupacions o càrrecs públics ni haver estat separat/da, per resolució disciplinària ferma, del servei de cap Administració Pública.

2.5.- Requisits específics per:

2.5.1.- COORDINACIÓ I DIRECCIÓ ARTÍSTICA

a). 1) Llicenciatura o similar en Empresarials o, 2) Llicenciatura o similar en Administració i direcció d'Empreses o, 3) Llicenciatura universitària o similar en arts escèniques o, 4) Cursos relacionats amb el lloc de feina amb un mínim de 300 hores. Es podrà documentar amb el títol o certificat corresponent.

b). Superar una prova específica relativa a les seves funcions.

2.5.2.- TÈCNIC/ CAP DE SALA/TAQUILLA

  • Superar una prova específica relativa a les seves funcions.
 

3.- Remuneracions. Aquestes remuneracions dependran del pressupost anual. El nombre d'actes dependrà de la programació anual.

Qui

A quant

Previsió d'hores per acte

Persona que ostenti la coordinació i direcció artística

18€/hora

9h/acte

Persona que sigui cap de sala i suport general

12€/hora

5h/acte

Persona que atengui la taquilla i suport general

12€/hora

3h/acte

Persona que actuï de tècnic i suport general

12€/hora

8h/acte

4.- Funcions de les persones aspirants

4.1.- FUNCIONS de la persona que ostenti la COORDINACIÓ I DIRECCIÓ ARTÍSTICA tant per realitzar al teatre com a qualsevol altre indret del municipi de Petra on s'hi desenvolupi acció sociocultural.

  • Direcció estratègica.
  • Direcció Artística de les produccions pròpies.
  • Disseny de la programació segons els criteris artístics definits.
  • Selecció de les companyies residents i d'exhibició.
  • Planificació dels serveis educatius.
  • Contacte i propostes de coproducció amb altres equipaments.
  • Relacions amb les entitats públiques.
  •  Acords i convenis de col·laboració.
  • Coordinació de la programació dels nuclis d'exhibició, pedagògics i d'acció social.
  • Coordinació dels assajos de les produccions pròpies i companyies.
  • Coordinació de l'equip de gestió.
  • Gestió d'incidències.
  • Capacitat d'adaptació i adequació del nivell administratiu al sector de les arts escèniques
  • Captació de recursos externs (subvencions i patrocinis).
  • Recopilació estadística, edició de la Memòria i altres.
  • Control de les mesures de seguretat.

4.2.- FUNCIONS de la persona que ostenti la funció de TÈCNIC, CAP DE SALA i/o TAQUILLA i suport general, tant per realitzar al teatre com a qualsevol altre indret del municipi de Petra on s'hi desenvolupi acció sociocultural. Qualsevol d'aquestes persones ha de poder fer qualsevol de les tasques nomenades.

  • Atenció a les companyies.
  • Disseny de llums dels espectacles de producció pròpia.
  • Suport en el muntatge i desmuntatge de les escenografies.
  • Servei tècnic de les funcions i suport a les companyies.
  • Manteniment instal·lacions: supervisió, control qualitat i reparacions.
  • Compra d'utillatge tècnic i millora d'instal·lacions.
  • Elaboració del rider tècnic i inventari tècnic i escenogràfic.
  • Acolliment, informació i atenció als públics durant les activitats.
  • Venda d'entrades, tiquets, abonaments i inscripcions a activitats.
  • Control i funcionament de la taquilla.
  • Suport en el muntatge d'equip de so i llums als actes socioculturals que es realitzin fora del Teatre.
  • Suport general i control de les mesures de seguretat.

5.- Habilitats que es valoraran:

5.1.- De la persona que ostenti la COORDINACIÓ I DIRECCIÓ ARTÍSTICA, màxim 186 punts. Aquest punt només es valorarà en cas que hi hagi més d'una persona aspirant. La documentació corresponent en aquest apartat només s'ha de presentar si s'ha superat la prova específica de l'apartat 2.5, aleshores, per a presentar la documentació, es disposarà d'un termini de tres dies hàbils des de la publicació al tauler d'anuncis del llistat definitiu de les persones que hagin superat la prova.

 

 

 

Què

Com es valorarà

Com es puntuarà

1

Si té més d'una de les condicions específiques de formació a l'apartat 2.5.1

3 punts per a cada una

Fins a 10 punts

2

Per a cada any d'experiència en aquesta disciplina

3 punts per a cada any o fracció, encara que hagi estat a temps parcial.

Fins a 45 punts

3

Funcions específiques del lloc

Prova específica. Si s'ha superat amb un 50% la prova específica referida al punt 2.5.1

Fins a 50 punts, que correspon a un 100%.

4

Coneixements del sector de les arts escèniques.

Prova tipus text

Fins a 5 punts

5

Coneixements de las dinàmiques pròpies dels espectacles en viu, tant de la seva realització, com per a la seva posterior valoració.

Prova tipus text

Fins a 5 punts

6

Capacitat de planificació i negociació.

Entrevista personal

Fins a 5 punts

7

Experiència en coordinació d'equips interns i externs

Memòria personal

Fins a 5 punts

8

Capacitat d'organització i planificació.

 

Resolució d'un cas pràctic

Fins a 5 punts

9

Coneixements de llengua catalana.

Certificats corresponents.

A2: 1 punt

B1: 2 punts

B2: 3 punts

C1: 4 punts

C2 o superior: 5 punts

Fins a 5 punts

10

Sensibilitat artística.

Entrevista personal

Fins a 3 punts

11

Habilitats comunicatives incloent xarxes socials, ...

Entrevista personal

Fins a 5 punts

12

Lideratge.

Entrevista personal

Fins a 3 punts

13

Participació activa en clubs i/o associacions de Petra

Entrevista personal

Fins a 20 punts

14

Coneixement de l'entorn Teatre de Petra

Entrevista personal

Fins a 20 punts

5.2.- De la persona que faci de TÈCNIC, CAP DE SALA i/o TAQUILLA, màxim 170 punts. Aquest punt només es valorarà en cas que hi hagi més de tres persones aspirants. La documentació corresponent en aquest apartat només s'ha de presentar si s'ha superat la prova específica de l'apartat 2.5, aleshores, per a presentar la documentació, es disposarà d'un termini de tres dies hàbils des de la publicació al tauler d'anuncis del llistat definitiu de les persones que hagin superat la prova.

 

Què

Com es valorarà

Com es puntuarà

1

Funcions específiques del lloc

Prova específica. Si s'ha superat amb un 50% la prova específica referida al punt 2.5.1

Fins a 50 punts, que correspon a un 100%.

2

Experiència en la seva disciplina

Vida laboral.

3 punts per a cada any o fracció, encara que hagi estat a temps parcial.

Fins a 30 punts

2

Coneixements del sector de les arts escèniques.

Prova tipus text

Fins a 10 punts

3

Coneixements de luminotècnia, maquinària, so i us de la plataforma ticketib per a la gestió d'entrades, funcionament de xarxes socials.

Prova pràctica

Fins a 30 punts

4

Coneixements de llengua catalana.

Certificats corresponents.

A2: 1 punt

B1: 2 punts

B2: 3 punts

C1: 4 punts

C2 o superior: 5 punts

Fins a 5 punts

5

Capacitat d'organització i planificació.

Entrevista personal

Fins a 5 punts

6

Participació activa en clubs i/o associacions de Petra

Entrevista personal

Fins a 20 punts

7

Coneixement de l'entorn Teatre de Petra

Entrevista personal

Fins a 20 punts

6. Admissió de les persones aspirants.

Per accedir s'ha d'emplenar l'annex I i lliurar-lo, a l'Ajuntament de Petra, al registre general, fins vint dies naturals després de la publicació de la convocatòria al BOIB.

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació relativa als requisits per participar en el procediment que han presentat les persones interessades, s'ha de publicar la resolució per la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de l'exclusió, en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Petra i a la seva pàgina web.

A fi d'evitar errors i, si se'n produeixen, de possibilitar-ne l'esmena dins el termini establert i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar que no figuren en la relació de persones excloses, i que, a més, consten en la llista de persones admeses.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de tres dies hàbils, comptadors des de l'endemà que s'hagi publicat la resolució, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu. Es considerarà que desisteixen de la sol·licitud si no compleixen el requeriment.

Acabat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el President ha de dictar una resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució s'ha de fer pública en els mateixos llocs que s'han indicat per a la publicació de la resolució provisional.

7. Tribunal avaluador

El tribunal, que s'ha triat per sorteig entre les persones que s'han presentat voluntàries a la convocatòria pública de dia 15 de gener, estarà format per

            President: Antoni Riutort Riutort. Substituta: Margalida Font Bauzà

            Vocal1: Joan Ripoll Martí. Substitut: Joan Miquel Mayol Moragues

            Vocal 2: Ramon Ginard Servera, que actuarà de secretari. Substituta: Catalina Català Horrach

Aquest tribunal es podrà assessorar per persones externes a l'hora de prendre decisions, preparar i executar proves escrites i/o tècniques o qualsevol altra assessorament que estimi oportú.

El compliment de les bases és obligatori tant per l'òrgan contractant, com pel tribunal seleccionador com per les persones aspirants. El tribunal avaluador queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre els dubtes i incidències que se plantegin i per prendre els acords necessaris per a assegurar el correcte desenvolupament del procediment, en tot allò no previst en les bases. Abans de la constitució de dit Tribunal s'atribueix a la Presidència de l'Organisme Autònom la facultat d'interpretar aquestes bases i de resoldre les incidències i recursos que puguin presentar-se.

El resultat provisional es publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Petra i a la seva web. Es disposarà de tres dies hàbils des de la seva publicació per formular reclamacions. Si després d'aquest temps no s'ha fet cap reclamació es considerarà el resultat com a definitiu. En cas que hi hagi alguna reclamació el tribunal es tornarà reunir per decidir.

8. Borsa de treball.

Les persones que no quedin seleccionades per al llocs de treball estipulats, sempre que compleixin els requisits, formaran part d'una borsa de treball per a cada àmbit: Coordinació i direcció artística i Tècnic, Cap de Sala o Taquilla. Quan hi hagi alguna vacant o alguna baixa es cridarà a cada persona de la borsa per ordre de com hagin quedat les puntuacions. No acceptar o no contestar per dues vegades al telèfon quan se'ls requereixi, serà causa de quedar fora de la borsa.

9. Totes les persones contractades estaran sota la legislació laboral vigent.

10. La convocatòria, els resultats i períodes de reclamació, es publicaran als llocs legalment establerts amb els terminis corresponents segons la legislació vigent. Seran efectius els nomenaments i la borsa de persones aspirants en el moment de la publicació definitiva.

 

 

​​​​​​​Annex I

SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ.

Jo, ______________________________________________________________, amb DNI núm. _____________, i domicili a __________________________________________, telèfon _______________ i correu electrònic ___________________ (Domicili a l'efecte de notificacions, si no correspon al de residència, _______________________________________________________)

EXPÒS:

Que vull participar a la convocatòria per ocupar les places de la Plantilla orgànica de l'OA Teatre i Acció Sociocultural de Petra, amb caràcter laboral temporal, i CREAR UNA BORSA DE TREBALL en cas que es presentin més persones de les necessàries, de conformitat amb les bases aprovades per a tal fi per part del Consell d'Administració de l'Organisme Autònom Fundació Teatre i Acció Sociocultural de Petra en data de 14 de gener de 2021.

Que declar i promet, sota la meva responsabilitat que, en relació a la meva persona, es compleixen totes les condicions exigides en aquestes bases en els punts 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4 i, en relació al punt 2.5.1.a), estar en possessió de ____________________________________ (Aquest apartat no s'ha d'emplenar en cas de no optar a COORDINACIÓ I DIRECCIÓ ARTÍSTICA).

Que don el consentiment per al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en aquesta convocatòria i per a la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la legislació vigent.

Que vull optar a la plaça de __________________________ (COORDINACIÓ I DIRECCIÓ ARTÍSTICA o TÈCNIC, CAP DE SALA i/o TAQUILLA) conforme al quadre de les característiques del lloc de treball.

Que adjunt la següent documentació:

  • Fotocòpia del DNI.
  • Fotocòpia del títol o certificat corresponent a l'apartat 2.5.1.a). (Aquest títol o certificat no s'ha d'aportar en cas de no optar a COORDINACIÓ I DIRECCIÓ ARTÍSTICA)

Motiu pel qual SOL·LICITA:

Ser admès i poder participar en el procediment selectiu esmentat.

Petra, a dia ______ de _____________ de 2021.

 

Petra, 21de gener de 2021

El batle ​​​​​​​Salvador Femenias Riera