Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

SINDICATURA DE COMPTES

Núm. 12480
Resolució del síndic major per la qual s'aprova la convocatòria ordinària per accedir als diferents nivells que integren la carrera professional horitzontal del personal funcionari de carrera i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. L'article 16 i següents del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), estableixen la carrera professional com el conjunt ordenat d'oportunitats d'ascens i expectatives de progrés professional conforme als principis d'igualtat, mèrit i capacitat.

2. El dia 30 d'octubre de 2018, el Consell de la Sindicatura va aprovar l'Acord pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa de Negociació de 16 d'octubre de 2018 mitjançant el qual s'aproven les bases del sistema de carrera professional horitzontal del personal funcionari i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears (BOIB núm. 139, de 6 de novembre de 2018).

3. En la disposició transitòria quarta d'aquest Acord s'estableix que la progressió en el sistema ordinari de carrera professional no pot dur-se a terme fins que no es faci el desplegament de l'avaluació de l'acompliment de l'SCIB o, subsidiàriament, de la Comunitat Autònoma.

4. Mitjançant l'Acord del Consell de la Sindicatura de 3 de desembre de 2020, es va ratificar l'Acord de la Mesa de Negociació de 20 de novembre de 2020 pel qual s'aprova el sistema d'avaluació de competències professionals del personal funcionari i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, que conté uns criteris similars als de l'Acord del Consell de Govern de 17 de novembre de 2017 de ratificació de l'Acord de la Mesa Sectorial de Serveis Generals de 18 d'octubre de 2017 i de l'Acord del Comitè Intercentres de 2 d'octubre de 2017 pels quals s'aprova el sistema d'avaluació de competències professionals que s'ha d'aplicar al personal funcionari i laboral de serveis generals de la CAIB.

5. L'Acord de 30 d'octubre de 2018 del Consell de la Sindicatura esmentat estableix, a més, que la primera convocatòria ordinària per accedir als diferents nivells que integren la carrera professional horitzontal s'ha de dur a terme en el segon semestre de 2020, d'acord amb els requisits establerts, i que en aquesta convocatòria i, per una sola vegada, es tindran en compte les fraccions de temps romanents que no hagin estat utilitzades per obtenir un nivell en la fase extraordinària d'implantació i sempre que la durada del període excedent sigui superior a tres anys.

Per tot això, i fent ús de la competència que m'atribueix l'article 24 de la Llei 4/2004, de 2 d'abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears,

Resolc

1. Convocar un procediment per accedir o progresar en el model de carrera professional del personal funcionari de carrera i laboral fix de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears.

2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria (annex 1).

3. Aprovar els criteris de valoració i el barem de puntuació aplicable a aquesta convocatòria relatiu al bloc d'Aprenentatge, docència i gestió del coneixement (annex 2)

4. Aprovar el model de sol·licitud per participar-hi (annex 3).

5. Designar els membres del Comitè de Valoració que s'indiquen en l'annex 4 d'aquesta Resolució.

6. Publicar aquesta Resolució i els seus annexos en la pàgina web de l'SCIB i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquesta resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada davant el Consell de la Sindicatura en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seva publicació, de conformitat amb la disposició addicional primera del Reglament de règim interior de l'SCIB i els articles 121 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques

 

Palma, 11 de desembre de 2020

El síndic major Joan Rosselló Villalonga

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

1. Objecte

1.1 Aquesta convocatòria té com a objecte donar compliment a la disposició transitòria 4 de l'Acord del Consell de la Sindicatura de 30 d'octubre de 2018 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa de Negociació de 16 d'octubre de 2018 mitjançant el qual s'aproven les bases del sistema de carrera professional horitzontal del personal funcionari i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears (BOIB núm. 139, de 6 de novembre de 2018)

2. Àmbit d'aplicació

2.1 Pot participar en aquest procediment ordinari, sempre que compleixi els requisits del punt 3, el personal funcionari de carrera i laboral fix de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears.

3. Requisits

Per participar en aquesta convocatòria, el personal ha de complir els requisits següents:

3.1 Disposar de fraccions de temps romanents que no hagin estat utilitzades per obtenir un nivell en la fase extraordinària d'implantació, sempre que aquest excedent sigui superior a tres anys (1096 dies) a data 1 d'agost de 2018

Per facilitar informació relativa al compliment del requisit relatiu a la disposició de fraccions de temps romanents que no hagin estat utilitzades per obtenir un nivell, sempre que aquest excedent sigui superior a tres anys, s'ha de publicar en la pàgina web de l'SCIB una relació de les persones que compleixen aquest requisit juntament amb el període de serveis sobrers (romanents) i que, per tant, no ho han d'acreditar. En el supòsit que una persona no aparegui en la llista i consideri que compleix el requisit específic esmentat, pot sol·licitar un certificat de serveis prestats que ho acrediti i adjuntar-lo a la sol·licitud.

3.2 Tenir reconegut el nivell immediatament anterior quan es tracti d'accedir als nivells II, III i IV.

3.3 Tenir, almenys, cinc anys de serveis prestats computats de la forma següent:

─ Temps de serveis sobrers superiors a tres anys (1096 dies) establert en el punt 3.1 anterior.

─ Temps de serveis prestats en el cos o la categoria en què es pretén progressar fins a la data de publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (data d'efectes administratius).

S'entén com a situació computable a efectes de temps les situacions administratives següents:

a) Servei actiu

b) Serveis especials

c) Excedència forçosa laboral

d) Excedència voluntària per raó de violència de gènere

e) Excedència per cura de familiars

f) Excedència per raó de violència terrorista

g) Expectativa de destinació i excedència forçosa pel transcurs del temps màxim de durada de la situació d'expectativa de destinació

h) Excedència voluntària especial regulada en el Decret llei 5/2012, d'1 de juny, de mesures urgents en matèria de personal i administratives per a la reducció del dèficit públic del sector públic de la comunitat autònoma de les Illes Balears i d'altres institucions autonòmiques.

4. Mèrits necessaris

4.1 Haver obtingut el certificat d'aprofitament de la formació específica sobre l'Avaluació 360º promoguda per  l'SCIB o estar en condicions d'obtenir-lo abans de la data de fi de presentació de sol·licituds.

4.2 Comptar, per a aquesta convocatòria, amb la puntuació mínima següent relativa al bloc d'Aprenentatge, docència i gestió del coneixement que estableix l'annex 2 d'aquesta convocatòria:

─ Personal funcionari de carrera dels subgrups A1 i A2, i també personal laboral fix dels nivells 1 i 2: 30 punts.

─ Personal funcionari de carrera dels subgrups C1 i C2, i també personal laboral fix dels nivells 3 a 5: 20 punts.

─ Personal funcionari de carrera del grup AP i laboral fix dels nivells 6 i 7: 10 punts.

5. Criteris aplicables únicament i exclusiva per a aquesta convocatòria

5.1 En el supòsit dels apartats relatius a formació d'actualització i perfeccionament, docència i gestió del coneixement, es tenen en compte els mèrits obtinguts en el període comprès entre l'1 de gener de 2010 i el dia anterior a la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5.2 En el supòsit dels apartats relatius a titulacions acadèmiques diferents de l'exigida per a l'accés en el cos o categoria en què es pretén progressar en la carrera; a certificats de nivells d'idiomes del Marc comú europeu de referència, incloent-hi certificats de nivells de català superiors a l'exigit per accedir al cos o la categoria corresponent, i al certificat del coneixement de llenguatge administratiu, es tenen en compte els obtinguts en qualsevol moment anterior a la publicació de la convocatòria.

6. Procediment

6.1 Termini per presentar sol·licituds

El termini per presentar sol·licituds és d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

6.2 Model de sol·licitud

Les sol·licituds s'han d'ajustar al model oficial establert, disponible en el web de l'SCIB.

6.3 Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds s'han d'emplenar i presentar en el Registre General de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015.

6.4 Acreditació de requisits i mèrits necessaris

Els requisits s'acrediten amb els documents que consten en l'expedient personal. No obstant això, en cas que les persones sol·licitants considerin que falta acreditar-ne algun el podran aportar amb la sol·licitud.

Pel que fa als mèrits, les persones sol·licitants poden aportar els que considerin oportuns.

Pel fet de presentar la sol·licitud, la persona interessada accepta les bases de la convocatòria.

6.5 Comitè de Valoració

Per valorar les sol·licituds presentades es crea un Comitè de Valoració.

6.6 Funcions del Comitè de Valoració

─ Rebre les sol·licituds presentades, comprovar els requisits i valorar els mèrits de les persones sol·licitants.

─ Elevar al síndic major les propostes provisionals i definitives de les llistes de persones admeses i excloses de la convocatòria.

─ Elevar al síndic major la proposta definitiva d'estimació o desestimació de la sol·licitud d'accés a cada nivell.

6.7 Composició i funcionament del Comitè de Valoració

El Comitè de Valoració, el formen quatre membres:

Tres vocals que ha de designar el síndic major d'entre el personal de la Sindicatura, un dels quals ha d'exercir les funcions de president o presidenta.

─ Un vocal que ha de designar la Mesa de Negociació de l'SCIB.

El Comitè ha de designar, en la primera sessió, les persones que han d'actuar de president o presidenta i de secretari o secretària d'entre les que ha nomenat el síndic major, les quals pot substituir, en cas d'absència en alguna de les sessions del Comitè, qualsevol altre dels vocals que hi assisteixi.

Per cada membre del Comitè de Valoració s'ha de designar una persona titular i una de suplent.

En la composició del Comitè de Valoració, s'ha de procurar respectar el principi de presència equilibrada de dones i homes, sempre que no impliqui vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres.

Els membres del Comitè de Valoració que ha designat el síndic major han de pertànyer, en tot cas, com a personal funcionari de carrera o personal laboral fix, a un grup de titulació igual o superior al que s'exigeix per ingressar en els cossos, les escales o les categories professionals als quals correspon la valoració de les sol·licituds de reconeixement de nivell de carrera professional presentades.

Les persones que són membres del Comitè de Valoració s'han d'abstenir de formar-ne part si s'esdevenen els motius d'abstenció que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Perquè el Comitè de Valoració es constitueixi vàlidament, per dur a terme les sessions, les deliberacions, les valoracions, les puntuacions i la presa d'acords, es requereix sempre la presència del president o la presidenta i del secretari o la secretària, i que hi sigui present almenys un dels altres membres, titular o suplent.

Els membres del Comitè de Valoració estan obligats a guardar secret sobre els informes, les avaluacions, les deliberacions i els comentaris fets sobre les persones avaluades.

6.8 Llistes provisionals

Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds, s'ha de publicar, en la pàgina web i en el tauler d'anuncis de l'SCIB, la Resolució del síndic major, que ha de contenir les llistes provisionals de persones admeses, de les que han d'esmenar les deficiències de la sol·licitud i de les excloses juntament amb la causa d'exclusió.

Les persones interessades han de disposar del termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució que conté les llistes provisionals per esmenar les deficiències i per formular les al·legacions que considerin oportunes contra l'exclusió.

6.9 Llistes definitives

Resoltes les esmenes i les al·legacions, el síndic major ha de dictar les resolucions corresponents, que han de contenir les llistes definitives de persones admeses i excloses, amb especificació de la causa de l'exclusió. Aquestes resolucions s'han de publicar de la mateixa manera que la resolució amb les llistes provisionals.

6.10 Resolució

El comitè de valoració, una vegada valorats el mèrits aportats, ha d'elevar una proposta al síndic major, en la qual ha d'especificar el personal que accedeix a un nou nivell de carrera professional, així com el que no ho fa.

El síndic major ha de dictar una resolució definitiva, en la qual ha de constar de manera individualitzada l'assoliment o no del nivell de carrera corresponent, que s'ha de publicar en el BOIB.

Contra aquesta resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada davant el Consell de la Sindicatura en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seva publicació, de conformitat amb la disposició addicional primera del Reglament de règim interior de l'SCIB i els articles 121 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6.11 Termini de resolució i efectes

El termini màxim per resoldre aquest procediment és de sis mesos. Els efectes de la manca de resolució expressa són desestimatoris, d'acord amb la disposició addicional vuitena de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

7. Efectes administratius i econòmics derivats del nivell de carrera assolit

7.1 El reconeixement administratiu del nivell corresponent i els efectes econòmics del reconeixement per al personal que el sol·liciti es retrotreuen a la data de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, de conformitat amb el que estableix el punt 9.5 de l'Acord del Consell de la Sindicatura de 30 d'octubre de 2018 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa de Negociació de 16 d'octubre de 2018 mitjançant el qual s'aproven les bases del sistema de carrera professional horitzontal del personal funcionari i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears (BOIB núm. 139, de 6 de novembre de 2018).

7.2 La quantia, en còmput anual, del complement de carrera corresponent a cada nivell és la indicada en el punt 7 de l'Acord del Consell de la Sindicatura de 30 d'octubre de 2018 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa de Negociació de 16 d'octubre de 2018 mitjançant el qual s'aproven les bases del sistema de carrera professional horitzontal del personal funcionari i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears (BOIB núm. 139, de 6 de novembre de 2018).

 

ANNEX 2 Criteris de valoració i barem de puntuació relatius al bloc d'Aprenentatge, docència i gestió del coneixement

1. Aprenentatge

S'entén per aprenentatge el procés mitjançant el qual s'adquireix una determinada habilitat, s'assimila informació o s'adopta una nova estratègia per al manteniment i la millora de la competència professional, amb la finalitat de contribuir a elevar la qualitat dels serveis, la consecució dels objectius estratègics de l'organització i el desenvolupament professional dels empleats públics.

1.1 Aprenentatge per a l'actualització i el perfeccionament professional

L'SCIB és l'òrgan competent per establir, organitzar i desenvolupar una part de l'acció formativa del personal al seu servei.

En aquest apartat es valora la participació en accions formatives encaminades al manteniment, l'actualització i el perfeccionament professional, que imparteix l'SCIB o imparteix o homologa l'EBAP, així com la participació en altres activitats impartides en el marc de l'Acord de Formació per a l'Ocupació de les Administracions Públiques, independentment de qui en sigui el promotor en el període corresponent.

També es valora l'assistència a congressos, jornades i conferències relacionades amb l'activitat professional i institucional que organitzin l'SCIB, l'EBAP, l'Administració de la CAIB i altres administracions, els seus ens instrumentals, les universitats, els col·legis professionals, així com les corporacions de dret públic vinculades a l'àmbit d'actuació de l'SCIB, com l'Institut de Censors Jurats de Comptes.

Així mateix, l'assistència a la formació que realitza el Servei de Prevenció de Riscos Laborals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears també es valora com a assistència d'acord amb el nombre d'hores certificat.

En cas que en els certificats de les accions formatives no en consti la durada s'han de valorar amb 0,15 punts.

1.2 Formació acadèmica

Es valoren totes les titulacions acadèmiques el caràcter oficial o l'equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d'Educació i Formació Professional diferents a les exigides com a requisit d'accés, així com les titulacions universitàries no oficials i els títols propis de postgrau de les universitats en la regulació dels ensenyaments propis.

1.3 Formació en una llengua del Marc comú europeu de referència

Es valoren tots els certificats del Marc comú europeu de referència per a les llengües o les equivalències legalment establertes, que expedeixin les escoles oficials d'idiomes, les universitats o altres organismes oficials.

1.4 Coneixements de llengua catalana

Es valoren tots els certificats de llengua catalana superiors als exigits com a requisit d'accés, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu.

Es valoren els certificats que expedeix l'EBAP, els que expedeix o homologa l'òrgan corresponent competent en matèria de normalització lingüística o els que hagi declarat equivalents.

2. Docència i gestió del coneixement

S'entén per docència el procés de transmissió de coneixements, tècniques i habilitats.

D'altra banda, s'entén per gestió del coneixement, les diferents accions encaminades a crear, capturar, transformar, difondre i utilitzar el coneixement per a la gestió efectiva del capital intel·lectual en el desenvolupament de l'organització.

2.1 Docència i col·laboració en el disseny i la planificació de la formació

Són objecte de valoració les activitats següents:

a) Docència, definida com a acció d'impartir accions formatives de qualsevol modalitat al personal de l'SCIB, de l'Administració autonòmica i a altres empleats públics, dins els plans de formació que organitza o homologa l'EBAP o altres administracions públiques.

b) Realització de tasques de coordinació d'àrees de formació de l'SCIB o l'EBAP.

c) Realització de les funcions que encomana l'SCIB com a responsable de formació.

d) Coordinació d'activitats d'aprenentatge o de gestió de coneixement, així com col·laboració en el disseny i la direcció d'accions formatives de nova creació que nomeni l'SCIB o l'EBAP.

e) Participació en congressos, jornades o conferències com a ponent o conferenciant i activitats de docència universitària relacionats, en tots els casos, amb l'activitat professional i institucional.

 2.2. Gestió del coneixement. Són objecte de valoració les activitats següents:

a) Participació en grups i comunitats d'aprenentatge relacionats amb l'activitat professional o institucional que organitza l'SCIB o l'EBAP.

b) Participació com a mentor o mentora, tutor o tutora o qualsevol altra figura anàloga, en els programes que desenvolupa l'SCIB o l'EBAP.

c) Elaboració de material que encarrega l'SCIB o l'EBAP expressament per a la transmissió i la difusió del coneixement.

d) Publicacions relacionades amb l'administració pública, tant en format digital com en paper, sempre que disposin d'ISBN, ISSN o dipòsit legal.

e) Obtenció de reconeixements públics i premis relacionats amb l'àmbit de l'Administració pública o amb l'activitat professional o institucional.

3. Barem de puntuació de l'Àrea d'aprenentatge, docència i gestió del coneixement

Aprenentatge

1. Aprenentatge per a l'actualització i el perfeccionament Puntuació

Puntuació

1.1

Cursos amb certificat d'aprofitament

0,25 punts per hora

1.2

Assistència a congressos, jornades, conferencies i tallers, així com altres accions formatives amb certificat d'assistència

0,15 per hora

2. Formació acadèmica i reglada

Puntuació

2.1

Títol de doctorat. Nivell 4 de MECES

15 punts per títol

2.2

Títol de postgrau universitari: màsters oficials universitaris

0,2 punts per crèdit

2.3

Títol de postgrau universitari: títols propis universitaris (màster, especialista universitari i expert universitari)

0,15 punts per crèdit

2.4

Títol de grau universitari. Nivell 3 de MECES

15 punts

2.5

Títol de grau universitari. Nivell 2 de MECES

10 punts

2.6

Títol de tècnic superior de formació professional. Nivell 1 de MECES

8 punts

2.7

Títol de tècnic mitjà de formació professional

5 punts

2.8

Títol de graduat en educació secundària obligatòria

3 punts

3. Formació en una llengua del Marc comú europeu - Certificats dels nivells del Marc comú europeu

Puntuació

 

Bàsic 1 (1r curs de cicle elemental) - Certificat de nivell A1

1 punt

 

Bàsic 2 (2n curs de cicle elemental) – Certificat de nivell A2

1,5 punts

 

Intermedi 1 – Certificat de nivell B1

2 punts

 

Intermedi 2 (3r curs de cicle elemental) – Certificat de nivell B1+

2,50 punts

 

Avançat (abans 1r curs cicle superior) – Certificat de nivell B2

3 punts

 

Avançat B2+ (abans 2n curs de cicle superior) – Certificat de nivell B2+

3,5 punts

 

Certificat de nivell C1

4 punts

 

Certificat de nivell C2

5 punts

4. Coneixements de llengua catalana

Puntuació

 

Certificat de nivell B1

2 punts

 

Certificat de nivell B2 (abans certificat B)

3 punts

 

Certificat de nivell C1 (abans certificat C)

4 punts

 

Certificat de nivell C2 (abans certificat D)

5 punts

 

Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (certificat E)

2 punts

Docència i gestió del coneixement

1. Docència i col·laboració en el disseny i planificació de la formació

Puntuació

1.1

Docència

1 punt per cada 10 hores

1.2

Coordinació d'àrees de formació

2 punts per any complet

1.3

Responsable de formació de l'SCIB

1 punt per any complet

1.4

Coordinació d'activitats d'aprenentatge o de gestió de coneixement

1 punt per activitat

1.5

Col·laboració en el disseny i la direcció d'accions formatives de nova creació

0,5 punts per col·laboració

1.6

Participació en congressos, jornades o conferències, i activitat de docència universitària

-Ponència: 2 punts

-Comunicació o pòster: 1,5 punts

- Docència universitària: 2 punts

2. Gestió del coneixement

Puntuació

2.1

Participació en grups de treball i comunitats d'aprenentatge

0,15 punts per hora de participació

2.2

Participació com a mentor o mentora, o tutor o tutora en els programes que desenvolupa l'SCIB o l'EBAP

1  punt per programa

2.3

Elaboració de material per a la transmissió i la difusió del coneixement

0,10 punts per hora de formació a la qual es destini el material elaborat

2.4

Autoria de llibres, reculls normatius comentats o edicions equivalents en altres suports audiovisuals

- Autoria: 3 punts

- Coautoria: 2 punts

2.5

Articles divulgatius en revistes i publicacions periòdiques especialitzades

- Autoria: 1 punt

- Coautoria: 0,5 punts

2.6

Obtenció de reconeixements públics i premis

2 punts

 

ANNEX 3 Model de sol·licitud

Sol·licitud de participació en la convocatòria ordinària per accedir als diferents nivells que integren la carrera professional horitzontal del personal funcionari de carrera i laboral fix de l'SCIB

Dades personals i professionals

DNI                                        Sexe (H/D)                 Grup Nivell de carrera

Llinatges, nom

 

Cos, escala, especialitat / categoria professional

 

Situació administrativa

 

Domicili Codi postal

 

 

Província

 

Telèfon 1 Telèfon 2

 

 

Sol·licit l'admissió a la convocatòria de carrera ordinària aprovada en la Resolució del síndic major, i declar que són certes totes les dades d'aquest document.

Declar que complesc els requisits exigits per participar en la convocatòria.

Declar que dispòs dels mèrits mínims establerts en la convocatòria consistents en:

Haver obtingut el certificat d'aprofitament de la formació específica sobre Avaluació 360º que ha promogut l'SCIB, o estar en disposició d'obtenir-la, dins el termini de presentació d'instàncies.

Comptar amb la puntuació mínima que estableix la convocatòria i relativa als mèrits del bloc d'Aprenentatge, docència i gestió del coneixement de l'annex 2 d'aquesta.

Don el consentiment perquè l'Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria.

........................................................................, ...........d.........................................de.....................

Signatura:

 

 

D'acord amb el que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, la persona interessada pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant un escrit adreçat al síndic major

Sindicatura de Comptes de les Illes Balears

ANNEX 3.1 Mèrits al·legats

Dades personals i professionals

Núm DNI                               Sexe (H/D)                Grup Nivell de carrera

Llinatges, nom

 

Documents

Fotocòpia acarada, amb identificació del personal funcionari de carrera que realitza i signa l'acarament, de cada un dels documents següents:

​​​​​​​

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

...........d.........................................de.....................

Signatura:

 

ANNEX 4 Comitè de Valoració

Vocal 1 titular: María Antonia Andreu Servera

Vocal 1 suplent: Maria Munar Ferrer

Vocal 2 titular: Miquel Perelló Julià

Vocal 2 suplent: Maria Marquès Caldentey

Vocal 3 titular: Pedro Nicolás Alomar Olson

Vocal 3 suplent: Irene Magdalena Gelabert Benestar

Vocal 4 titular: un representant que ha de designar la Mesa de Negociació de l'SCIB.

Vocal 4 suplent: un representant que ha de designar la Mesa de Negociació de l'SCIB.