Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE MANACOR

Núm. 6402
Aprovació inicial modificació plantilla 2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament, en sessió Ordinària de dia 13 de juliol de 2020, -va adoptar l'acord que -a reserva dels termes definitius que resultin de l'aprovació de l'acta corresponent- a continuació es transcriu:

Modificació plantilla 2020:

«Primer.-

1. Aprovar la modificació de la plantilla de personal de l'Ajuntament de Manacor de 2020 en el sentit següent:

- Crear el lloc de personal eventual de Director/a Gerent de la Institució Pública Antoni Maria Alcover, amb les següents característiques:

  • Titulació requerida: Llicenciat/graduat en Filosofia i Lletres, Filologia, Geografia i Història, Filosofia, Pedagogia, Sociologia o Traducció i Interpretació, o equivalent.

  • Grup A1, subgrup A1.

  • Jornada 100 %

  • Sou brut anual de 39.245,26 €.

2. D'acord amb els articles 126.3 TRLL i 169 TRLRHL exposar en el públic mitjançant anunci en el BOIB i a la seu electrònica de l'Ajuntament l'acord d'aprovar inicial la modificació de la plantilla, per un termini de 15 dies hàbils a comptar del següent a la publicació de l'anunci al BOIB, als efectes que les persones interessades puguin examinar l'expedient i presentar al·legacions.

3. L'acord d'aprovació inicial, s'entendrà aprovat de forma definitiva en el cas que no es presentin al·legacions contra l'aprovació inicial en el termini abans esmentat, i entrarà en vigor una vegada publicada l'aprovació definitiva en el BOIB.

4. Remetre còpia de la modificació de la plantilla aprovada definitivament a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i al Ministeri d'Economia, simultàniament a la remissió de l'anunci al BOIB.

Segon.- La dedicació del personal amb dedicació ordinària implicarà el compliment de la jornada laboral ordinària de la resta de personal municipal, la incompatibilitat per a la percepció d'hores extraordinàries i l'obligació d'estar a disposició de l'alcaldia en qualsevol moment en què sigui requerit, i comportarà que el desenvolupament d'aquest lloc de treball pugui ser compatible amb una altra activitat en el sector públic o privat, en el marc de la Llei 53/1984. de 26 de desembre, d'incompatibilitat del personal al servei de les administracions públiques, prèvia concessió de la corresponent autorització de compatibilitat.

Tercer.- Les retribucions anuals brutes d'aquest personal s'abonaran en 14 pagues, prorratejades en dotze pagues de periodicitat mensual i dues corresponents a les pagues extraordinàries de juny i desembre, i es revisaran anualment en la mateixa proporció en què es revisin les retribucions del personal funcionari al servei de l'Ajuntament.

Quart.- Publicar a la seu electrònica municipal i mantenir permanentment actualitzada la informació relativa al nombre, característiques i retribucions dels llocs de treball de personal eventual d'aquest Ajuntament i, en general i d'acord amb el principi de transparència, difondre en aquest mitjà el contingut d'aquest acord, donant així compliment a les obligacions de publicitat previstes per l'article 104 de la Llei 7/1985. de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i pels articles 5 i següents de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern.

Es publica aquest acord al BOIB, en compliment del que estableixen els articles 104.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local»

Manacor, 16 de juliol de 2020

El delegat especial de Personal

Joan Gaià i Mascaró