Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 4530
Bases per a la creació d’una borsa de treball d’agent d’ocupació i desenvolupament local (AODL)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovades per decret de Batlia núm. 2020-0538 de 25 de maig de 2020, es publiquen íntegrament les bases específiques per la convocatòria per la creació d'una borsa d'agent d'ocupació i desenvolupament local (AODL), mitjançant concurs, per cobrir necessitats temporals de la plantilla de personal, segons el disposat a l'art. 49.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

 

Santa Margalida, a 1 de juny de 2020.

El batle, Martí Àngel Torres Valls.

 

BASES PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL D'AGENT D'OCUPACIÓ I DESENVOLUPAMENT LOCAL, MITJANÇANT CONCURS, EN EL MARC DE LA RESOLUCIÓ DEL CONSELLER DE MODEL ECONÒMIC, TURISME I TREBALL I PRESIDENT DEL SOIB, DE 29D'OCTUBRE DE 2019.

Base 1. Objecte de la convocatòria.

L'objecte d'aquesta convocatòria de procediment selectiu és crear una borsa de treball per cobrir, mitjançant contractacions laborals temporals, les necessitats de l'Ajuntament de Santa Margalida de personal titulat universitari amb funcions d'agent d'ocupació i desenvolupament local (AODL), en el marc de la convocatòria SOIB Desenvolupament Local acordada per Resolució del Conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball de data 29 d'octubre de 2019. (BOIB núm. 148 de 31 d'octubre de 2019).

Base 2. Funcions a desenvolupar pels agents d'ocupació i desenvolupament local.

Les funcions a desenvolupar pels AODL podran consistir en el següent, sens perjudici d'altres que siguin adequades a la categoria i lloc de treball a desenvolupar:

  1. La promoció de l'activitat econòmica del municipi.

  2. Fomentar la millora de la relació entre el teixit comercial del municipi i els establiments turístics.

  3. Fomentar un model comercial de proximitat, professional, amb diversitat d'oferta, plural, dinàmic, innovador i responsable.

  4. Dur a terme actuacions que permetin dinamitzar i impulsar l'activitat turística i que ajudin a millorar-la.

  5. Embellir i millorar el teixit comercial del municipi; fent un seguiment dels ajuts i subvencions pels comerciants i recolzament per a la presentació de sol·licituds.

  6. Fer una diagnosi territorial que ha de funcionar com a punt de partida per executar el Pla Estratègic d'Ocupació Local, el qual ha d'aportar fonaments i coherència a totes les actuacions posteriors en matèria de desenvolupament local, en general i d'ocupació, en particular.

  7. Altres funcions establertes tan a la memòria presentada en el marc de la convocatòria com a l'apartat 4t de l'annex 1 de la Resolució del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball i president del SOIB, de 29 d'octubre de 2019 per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions per al programa SOIB Desenvolupament Local per executar projectes de desenvolupament local.

 

Base 3. Requisits de les persones aspirants a participar en el procediment selectiu.

  1. Ser espanyol o nacional d'un dels restants estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als que sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors, termes prevists en la normativa vigent. L'aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d'acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball si s'escau.

  2. Tenir fets els 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

  3. No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració o ocupació pública, ni trobar-se inhabilitat, per sentència ferma, per al compliment de funcions públiques.

  4. No patir malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents. No obstant l'anterior, en cas que la persona aspirant tingui acreditat un grau de discapacitat igual o superior al 33%, ha de presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat de l'equip oficial de valoració d'incapacitats de l' Institut Balear d'Afers Socials (IBAS) que acrediti les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions corresponents a la plaça a la qual aspira.

  5. No estar sotmès a cap supòsit d'incompatibilitat dels establerts en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre's en el seu cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d'orfandat.

  6. Estar en possessió d'algun dels següents títols universitaris: Diplomatura, enginyeria-arquitectura Tècnica, grau o llicenciatura, o l'acreditació d'haver superat els primer cicle de llicenciatura (si aquesta ha comportat una càrrega lectiva superior a 180 crèdits).

  7. Coneixements de la llengua catalana, nivell B2, que s'ha d'acreditar mitjançant certificat, diploma o títol expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o equivalent, de conformitat amb l'establert a l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per mitjà de la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut (BOIB nº 34, de 12 de març de 2013).

  8. Estar en possessió del carnet de conduir tipus B.

Per ser admeses a la convocatòria, només cal que les persones aspirants manifestin, en les seves sol·licituds de participació, que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, referides sempre a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, excepció feta dels requisits dels apartats f) i g), que s'han d'acreditar en el moment de presentació de la sol·licitud de participació en la convocatòria.

Si en qualsevol moment del procés selectiu es tingués coneixement que alguna persona aspirant no compleix un o alguns dels requisits exigits en aquesta convocatòria, amb audiència prèvia de l'interessat, haurà de proposar-ne l'exclusió a l'Alcaldia o òrgan delegat en matèria de personal, i se li comunicarà, als efectes oportuns, les inexactituds o falsedats consignades per la persona aspirant en la sol·licitud d'admissió.

Resolt el procés de selecció, i prèviament a la formalització del contracte de treball que, si escau, correspongui, la persona candidata haurà de presentar la documentació perquè el SOIB validi i confirmi la seva selecció, acreditant el següent:

Estar inscrita en les oficines del SOIB com a persona demandant d'ocupació o millora d'ocupació.

Amb anterioritat a la contractació laboral temporal, la persona interessada ha de fer constar la manifestació que no exerceix cap lloc o activitat en el sector públic dels que delimita l'article 1 de la Llei 53/1984 d'Incompatibilitats (LI), que no percep cap pensió que sigui incompatible amb el contracte laboral temporal; sens perjudici del compliment dels demés requisits i condicions establerts a la mateixa LI.

Base 4. Termini i llocs de presentació de les sol·licituds de participació.

El termini per presentar la sol·licitud per formar part en aquest procediment selectiu és de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà al de la publicació d'aquestes bases en el BOIB. Quan l'últim dia del termini sigui inhàbil, s'ha d'entendre prorrogat al primer dia hàbil següent.

Els successius anuncis es publicaran únicament en el tauler d'anuncis de la corporació i al web de l'ajuntament (www.ajsantamargalida.net).

Les sol·licituds es dirigiran al batle de l'Ajuntament de Santa Margalida i s'hauran d'ajustar al model publicat a l'Annex I d'aquestes bases, juntament amb l'Annex II i els originals o fotocòpies degudament acarades dels mèrits, que s'han de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si es presenten en un registre d'entrada diferent del Registre General d'entrada d'aquest Ajuntament, s'ha d'avisar mitjançant una comunicació al correu electrònic:  mmvicens@ajsantamargalida.net

Base 5. Admissió dels aspirants.

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la presidència de la corporació dictarà resolució i declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos, que serà publicada en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web de l'Ajuntament de Santa Margalida, amb indicació, en el seu cas, de la causa de no admissió, i es fixarà un termini de 3 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació a la pàgina web, per poder presentar reclamacions. En la mateixa resolució es nomenaran els membres titulars i suplents del tribunal qualificador.

La llista definitiva, una vegada resoltes les reclamacions, es publicarà a la pàgina web de l'Ajuntament de Santa Margalida i al tauler d'edictes de l'Ajuntament.

Cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional s'entendrà aquesta elevada a definitiva sense necessitat de nova resolució, circumstància que es farà pública al tauler d'anuncis i a la web de l'Ajuntament de Santa Margalida.

Base 6. Tribunal qualificador

El Tribunal està format per cinc membres amb veu i vot i els seus respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir. Tots els membres del tribunal hauran de ser funcionaris de carrera o personal laboral fix, d'igual o superior categoria a la de la plaça convocada i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigida per a l'ingrés en la subescala tècnica corresponent.

D'acord amb l'art. 60 TRLEBEP, no podran formar part del Tribunal qualificador el personal d'elecció o designació política, els funcionaris interins ni tampoc el personal eventual i es procurarà la paritat entre l'home i la dona.

La composició del tribunal es farà pública mitjançant el corresponent anunci en el Tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Santa Margalida en el moment de la publicació del llistat provisional d'admesos i exclosos. Hi podran assistir representants sindicals amb veu però sense vot, per efectuar funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu.

El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents i les decisions s'adoptaran per majoria. Sempre serà necessària la presència del president i del secretari.

El tribunal està facultat per a resoldre els dubtes o incidències que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procediment de selecció en tot el que no estigui previst a les presents bases.

Els membres del tribunal hauran d'abstenir-se d'intervenir i notificar-ho a l'autoritat convocant, quan concorri en ells alguna de les circumstàncies previstes a l'art. 23 de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre del Règim Jurídic del Sector Públic.

Igualment, les persones aspirants podran recusar els membres del tribunal quan concorri alguna de les circumstàncies contemplades en el paràgraf anterior d'acord amb el règim establert en l'article 24 de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre del Règim Jurídic del Sector Públic.

Base 7. Procediment selectiu.

7.1. Fase de concurs (màxim 50 punts).

El Tribunal Qualificador ha de valorar els mèrits degudament al·legats i acreditats per les persones aspirants en el moment de presentació de les instàncies. La valoració es realitzarà segons el següent barem de mèrits:

7.1.1. Experiència professional (màxim 30 punts):

7.1.1.a) Experiència professional com a agent d'ocupació i desenvolupament local (o en una altra categoria amb funcions principals anàlogues) en qualsevol administració pública, a raó de 0,3 punts per mes treballat.

7.1.1.b) Experiència professional a l'administració pública ocupant llocs de treball de tècnic superior, ja sigui com a personal contractat laboral o funcionari, a raó de 0,2 punts per mes treballat.

7.1.1.c) Experiència professional com a agent d'ocupació i desenvolupament local en l'empresa privada o entitats del sector públic sotmeses amb caràcter general a dret privat, a raó de 0,15 punts per mes treballat.

7.1.1.d) Experiència professional en l'empresa privada o entitats del sector públic sotmeses amb caràcter general a dret privat, en una altra categoria, amb funcions principals o anàlogues a la d'agent d'ocupació i desenvolupament local, a raó de 0,10 punts per mes treballat.

L'experiència professional s'ha d'acreditar mitjançant certificat de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i certificat per l'òrgan competent del que es desprenguin les funcions realitzades en el lloc de feina, d'acord amb el següent:

  1. En Administració pública, empresa pública, entitats de dret públic o consorcis del sector públic: mitjançant certificat expedit per l'òrgan competent de l'administració o sector què es tracti.

  2. En empresa privada o pública no enquadrada com a empreses públiques o en entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat: o bé mitjançant certificació d'empresa en la qual s'indiqui la data d'alta i baixa en aquesta, categoria professional, tipus de contracte i funcions exercides, o bé mitjançant contracte de treball i funcions exercides. Excepcionalment, per al cas d'extinció de l'empresa on es varen prestar serveis, s'han d'aportar els documents originals o fotocòpies que justifiquin de forma fefaent les dades indicades anteriorment.

En tots el casos només es valoraran experiències professionals de la mateixa categoria professional i/o grup de cotització que s'ha de contractar (A2 / grup cotització 3).

7.1.2. Formació (màxim 20 punts)

7.1.2.a) formació acadèmica (màxim 8 punts):

7.1.2.a.1) Relacionada amb les funcions a desenvolupar:

-Per cada doctorat: 3 punts.

-Per cada títol de llicenciat o graduat addicional al presentat com a requisit per a participar: 2 punts.

-Per cada títol universitari de màster oficial o títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari) es valorarà a raó de 0,03 per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores.

7.1.2.a.2) Formació acadèmica específica d'AODL

-Per cada títol universitari de màster oficial o títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari) específic d'agent d'ocupació i/o desenvolupament local, es valorarà a raó de 0,05 per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores.

No es podrà valorar la titulació universitària de grau o llicenciatura aportada en compliment del requisit establert a la base 3. f) d'aquestes bases reguladores.

7.1.2.b) Per cursos de formació (màxim 8 punts)

Es valoraran tant els cursos de formació relacionats amb les funcions i tasques a desenvolupar (funcions d'AODL establertes a la base segona) com els relatius a competències transversals (igualtat, qualitat, violència de gènere, informàtica, noves tecnologies, prevenció de riscos laborals i àrea jurídica-administrativa i/o econòmica).

Criteris que es tindran en compte per a la valoració dels cursos:

  1. Es valoraran els cursos de formació i de perfeccionament promoguts per les administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l'Administració i els agents socials, els cursos homologats per l'EBAP i els cursos impartits per centres docents homologats, col·legis oficials i els impartits per universitats públiques i/o privades.

  2. També es valoraran els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), per la Conselleria de Treball i Formació i, per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

  3. En aquest subapartat no es valoraran les assignatures encaminades a obtenir un títol ni tampoc els cursos d'idiomes.

  4. Per cada certificat d'aprofitament del curs: a raó de 0,005 punts/hora amb un màxim d'1 punt per curs.

  5. Per cada certificat d'assistència al curs: a raó de 0,0025 punts per hora, fins un màxim de 0,5 punts per curs.

7.1.2.c) Coneixement en llengües (màxim 4 punts).

7.1.2.c.1) Coneixements de la llengua catalana (màxim 3 punts).

Per estar en possessió de certificats de coneixements de la llengua catalana expedits per òrgan competent en la matèria:

-Certificat C1: 1 punt.

-Certificat C2: 2 punts.

-Certificat LA: 1 punt.

Només es valorarà un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a un altre certificat que s'aporti.

7.1.2.c.2) Coneixements en altres llengües (màxim 1 punt).

Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements d'altres llengües, expedits o homologats per organismes competents:

  • Nivell bàsic A1 o equivalent: 0,2 punts.
  • Nivell bàsic A2 o equivalent: 0,3 punts.
  • Nivell intermedi B1 o equivalent: 0,4 punts.
  • Nivell intermedi B2 o equivalent: 0,5 punts.
  • Nivell avançat C1 o equivalent: 0,6 punts.
  • Nivell avançat C2 o equivalent: 0,7 punts.

Per a una mateixa llengua només es valorarà el títol de nivell superior.

7.2. Resultats del procediment selectiu. Llistat d'aprovats.

Acabada la valoració dels mèrits, el Tribunal publicarà les puntuacions provisionals al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament de Santa Margalida en ordre decreixent de puntuació.

Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista per fer al·legacions. El Tribunal resoldrà les al·legacions en el termini de 10 dies hàbils. En el cas que no es presentin al·legacions s'entendran per definitives les puntuacions atorgades i es donarà per finalitzat el procés selectiu.

En cas d'empat, per establir l'ordre dels aspirants es tindrà en compte en primer lloc, la major puntuació obtinguda en la valoració de mèrits professionals. En cas de persistir l'empat, es resoldrà per sorteig.

Base 8. Constitució de la Borsa de Treball

Una vegada resoltes les al·legacions, cas que se n'hagin presentat, el Tribunal elevarà la seva proposta al president per resoldre la constitució de la borsa de treball.

Si no es presentessin al·legacions, la llista de puntuacions provisionals passarà a ser definitiva, elevant-se al president per a la constitució de la borsa. La resolució de constitució de la borsa es publicarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament de Santa Margalida.

Els aspirants que conformin la borsa estaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament de Santa Margalida, per ordre de puntuació, quan es produeixi la necessitat de personal.

Base 9. Funcionament i vigència de la Borsa de Treball

Aquesta borsa estarà vigent per un període de tres anys, de conformitat amb l'establert al punt primer de la resolució del conseller del Model Econòmic, Turisme i Treball i president del SOIB, de 19 de desembre de 2019, per la qual es concedeix la subvenció per executar un projecte en el marc de la Resolució de convocatòria de 29 d'octubre de 2019, SOIB Desenvolupament Local (BOIB nº 148, de 31 d'octubre de 2019).

Quan es produeixi la necessitat de contractar personal, els aspirants seran requerits segons l'ordre de puntuació mitjançant contacte telefònic o a través de correu electrònic amb un màxim de tres intents. A través de diligencia quedarà constància a l'expedient de que l'aspirant ha rebut la comunicació o dels requeriments efectuats.

A la persona aspirant se li comunicarà el lloc i el termini en el que sigui precís que es presenti. Si l'aspirant no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil (o en el segon dia hàbil següent a la cridada si es fa en divendres) i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat, s'entendrà que renuncia.

Les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita (conforme al paràgraf anterior) passaran a l'últim lloc de la borsa de treball, excepte en el cas de la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, les quals han de justificar-se documentalment dins del termini de tres (3) dies hàbils:

  1. Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, d'adopció o acolliment permanent o preadoptiu, incloent el període que sigui procedent la concessió de l'excedència pel cuidat de fills per qualsevol dels supòsits anteriors.

  2. Trobar-se en servei actiu en un lloc de treball de qualsevol administració pública o empresa privada.

  3. Malaltia o incapacitat temporal.

  4. Estar exercint funcions sindicals.

Els aspirants que, malgrat haver renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes anteriorment conservaran la posició obtinguda a la borsa. No obstant això, quedaran en la situació de no disponible i no rebran cap oferta més mentre es mantingui la circumstància al·legada. Així mateix, hauran de comunicar per escrit la finalització de la circumstància al·legada, amb la corresponent justificació, en un termini no superior a deu dies hàbils des de la seva finalització per a poder passar a disponible i poder ocupar el lloc ofert en cas de ser seleccionats. La falta de comunicació en el termini determinarà perdre el seu ordre de prelació a la borsa.

Quan es produeixi el cessament de la persona seleccionada en el seu lloc de treball es reincorporarà a la borsa de treball ocupant el mateix ordre de prelació, tret que sigui per renúncia voluntària.

L'incompliment del deure d'incorporar-se al lloc de treball prèviament acceptat o una vegada ocupat, la posterior renúncia voluntària, suposarà l'exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produïssin per causa de força major.

Base 10. Contractació i presentació de documents.

En el moment de fer ús d'aquesta borsa de treball, l'aspirant a qui es dirigeixi una oferta de treball haurà de presentar al Registre General de l'Ajuntament de Santa Margalida, dins dels tres (3) dies hàbils següents a l'oferiment del lloc de feina, la documentació acreditativa de les condicions establertes per formar part en la borsa, si encara no l'han presentada, i els originals dels mèrits i requisits presentats.

L'aspirant que en el termini fitxat no presenti la documentació, exceptuant en els casos de força major, o si es comprova que no compleix els requisits establerts a la base segona, no podrà ser contractat i seran anul·lades les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en que hagi recaigut per falsedat a la seva instància. En el seu lloc es contractarà a la persona que, havent superat totes les proves selectives, ocupi el nombre d'ordre següent de la borsa.

Base 11. Incidències.

El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris pel bon ordre del procés selectiu en tot el que no estigui previst en aquestes bases.

En tot allò que aquestes bases no preveuen s'ha d'estar al que disposa la normativa d'aplicació a les oposicions lliures, els concursos i els concursos oposicions de l'oferta d'ocupació pública municipal, així com la resta de normativa aplicable. 

Aquesta convocatòria i tots els actes administratius que es derivin de la pròpia convocatòria i de l'actuació del Tribunal Qualificador, poden ser impugnats en els casos i en la forma establerts per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix l'administració pot, si escau, revisar les resolucions del Tribunal, conforme al que preveu la citada Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

 

Santa Margalida, 3 de juny de 2020

El batle Martí Àngel Torres Valls

 

ANNEX I. MODEL DE SOL·LICITUD

Nom i llinatges:                                                                                                      DNI:

Adreça:                                                            Telèfon:

Població i CP:                                                 Correu electrònic:                                              

EXPÒS:

1.- Que he tingut coneixement de la convocatòria publicada per aquest Ajuntament per a la creació d'una borsa de personal laboral temporal,  de tècnic/a de projectes de desenvolupament local (AODL).

2.- Que estic en possessió de totes i cada una de les condicions exigides per les bases de selecció.

3.- Que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present en aquest procés selectiu.

4.- Que adjunt el certificat de català requerit o superior i la titulació universitària requerida segons la base tercera f).

Per tot allò exposat,

SOL·LICIT:

Ser admès/esa al corresponent procés selectiu.

 

Santa Margalida,  _____ de ___________________ de 2020

(Signatura)

 

 

AL BATLE DE L'AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

 

ANNEX II. ÍNDEX DE MÈRITS

Nom i llinatges:                                                                                                      DNI:

Adreça:                                                            Telèfon:

Població i CP:                                                 Correu electrònic:                                              

EXPÒS:

  • Que, havent-me assabentat del procediment selectiu per a la creació d'una borsa de treball de personal laboral temporal de tècnic/a de projectes de desenvolupament local (AODL) de l'Ajuntament de Santa Margalida, present fotocòpia dels següents mèrits perquè siguin valorats en la fase de concurs:

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FORMACIÓ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CATALÀ

 

 

 

 

 

 

 

2. Que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present.

Per tot allò exposat,

SOL·LICIT:

La valoració dels mèrits acreditats segons allò disposat a les bases que regeixen aquest procés selectiu.

Santa Margalida,      de                  de 2020

 

 

(Signatura de la persona interessada)

AL BATLE DE L'AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA