Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE MAÓ

Núm. 3521
Bases de la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, de dos llocs de treball de tècnic/a superior de projectes de desenvolupament local del Programa SOIB Desenvolupament Local 2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fem públic que per Decret d'Alcaldia, de data 4 de maig de 2020, s'ha resolt en la part suficient el que segueix:

Primer. APROVAR les bases de la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs oposició, de dos llocs de treball de tècnic/a superior de projectes de desenvolupament local del programa SOIB Desenvolupament Local, segons el que disposa la Resolució del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, i president del SOIB, de 29 d'octubre de 2019, per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions per al programa SOIB Desenvolupament Local per executar projectes de desenvolupament local, que s'annexen en aquesta resolució.

Segon. PUBLICAR el present acord al tauler d'anuncis electrònic i a la web municipal, i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Tercer. Queden suspesos i s'interrompen tots els terminis per a la tramitació del procediment,

fins al moment en què perdi vigència el Reial Decret463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, o si és el cas les seves pròrrogues.

B A S E S

CARACTERÍSTIQUES DE LA CONVOCATÒRIA

- Denominació de les places:

AODL de Promoció Econòmica

AODL de Polítiques Actives d'Ocupació

- Classificació dels llocs de treball: grup A1

- Tipus de contacte: per obra o servei

- Nivell de titulació acadèmica: llicenciatura o grau

- La durada prevista del contracte de treball és de 12 mesos, prorrogables fins un màxim de 3 anys

- Funcions a desenvolupar:

a) Funcions estratègiques, necessàries per a una planificació coherent dels diferents projectes i per a l'adequada col·laboració i intercanvi d'informació amb el SOIB: la missió principal és dissenyar i executar un Pla estratègic d'ocupació local, amb el principal objectiu d'implantar, de manera adequada, les polítiques actives d'ocupació i el foment de l'ocupació, així com l'orientació per generar activitat empresarial, dins un marc de sostenibilitat, equitat i visió de gènere.

Fer una diagnosi territorial que ha de funcionar com a punt de partida per executar el Pla estratègic d'ocupació local, el qual ha d'aportar fonaments i coherència a totes les actuacions posteriors en matèria de desenvolupament local, en general, i d'ocupació, en particular.

Promoure un treball cooperatiu entre l'Administració local i l'autonòmica, amb l'objectiu d'establir sinergies, donant coherència a les actuacions fetes, i aconseguir, principalment, més eficàcia en la implantació de programes de polítiques actives d'ocupació. Fent aquesta funció, l'Administració local ha de facilitar informació del seu territori al SOIB durant l'execució del projecte.

Treballar amb els actors del territori, principalment amb les empreses, per tal de facilitar l'ocupació i la millora de la competitivitat.

Crear i dinamitzar acords o pactes territorials per a l'ocupació o plans de desenvolupament territorial o de dinamització municipal.

Estar en contacte permanent amb la resta d'entitats públiques i privades de serveis empresarials; adquirir el compromís de participar activament en els programes que es proposin.

Difondre i estimular les oportunitats potencials de crear activitat entre les persones desocupades, les promotores i les emprenedores; i, també, entre les institucions col·laboradores.

Elaborar plans i mapes formatius a mida de les necessitats del territori.

Dissenyar programes coherents amb les necessitats detectades, adreçats a executar polítiques actives d'ocupació, en matèria de formació i foment de l'ocupació.

b) Funcions adreçades a iniciatives empresarials, corresponents únicament a l'AODL de Promoció Econòmica: fer la prospecció de recursos ociosos o infrautilitzats de projectes empresarials de promoció econòmica local i d'iniciatives innovadores per generar ocupació en l'àmbit local, i identificar les activitats econòmiques noves i les possibles persones emprenedores.

Fer l'acompanyament tècnic, tant en l'inici de projectes empresarials, per reforçar-los en empreses, com en la consolidació d'empreses, per tal de potenciar que es generin ocupacions noves, amb assessorament i informació sobre la viabilitat tècnica, econòmica i financera; i, en general, sobre els plans de llançament de les empreses, aprofitant els recursos existents en aquesta matèria.

Donar suport a les persones promotores de les empreses, una vegada constituïdes, i acompanyar-les tècnicament durant les primeres etapes de funcionament, mitjançant l'aplicació de tècniques de consultoria en gestió empresarial i assistència en els processos formatius adequats, per coadjuvar en la bona marxa de les empreses creades.

Donar suport tècnic per executar de manera eficaç els programes de millora empresarial tant sectorials com intersectorials, impulsats per l'administració local, insular i autonòmica, assumir el paper d'interlocutor entre el sector públic i l'empresarial del municipi.

c) Altres que fomentin l'activitat econòmica, la creació d'ocupació i riquesa i millorin la qualitat de vida de la ciutadania, i donin resposta a la missió principal - apartat a) - de la definició d'aquestes funcions.

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció de 2 agents d'ocupació i desenvolupament local:

  • AODL de Promoció Econòmica

  • AODL de Polítiques Actives d'Ocupació

La provisió d'aquests llocs de treball així com, si s'escau, la jornada laboral que s'hagi de realitzar, queda, en tot els casos, subjecta a la resolució definitiva del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, i president del SOIB.

2. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

  1. Tenir la nacionalitat espanyola o una altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de la Llei de l'estatut de l'empleat públic, Llei 7/2007, de 12 d'abril (BOE núm. 89 de 13-4-2007), es permeti l'accés a l'ocupació pública. En aquest últim cas, per a les persones aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola i que del seu origen no es desprengui el coneixement de la llengua castellana, se n'ha d'acreditar el coneixement mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en l'RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o el certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.

  2. Tenir fets els 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

  3. No haver estat separada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitada de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, o per a l'accés al cos o escala de funcionari/ària, en cas que hagi estat separada, inhabilitada o acomiadada disciplinàriament.

En el cas de persones nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent, ni haver estat sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que li impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

  1. No patir malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents. No obstant l'anterior, en cas que la persona aspirant tengui acreditat un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100, ha de presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat de l'equip oficial de valoració d'incapacitats de l'Institut Balear d'Afers Socials (IBAS) que acrediti les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions corresponents a la plaça a la qual aspira.

  2. No estar sotmesa a causa d'incompatibilitat.

  3. Títol de llicenciatura o grau, en la branca universitària de coneixement de Ciències Socials i Jurídiques o equivalents, per a l'AODL de Promoció Econòmica; i títol de llicenciatura o grau en la branca universitària de coneixement d'Arts i Humanitats o Ciències Socials i Jurídiques, o equivalents, per a l'AODL de Polítiques Actives d'Ocupació.

  4. Coneixements de llengua catalana del nivell C1, que s'ha d'acreditar formalment mitjançant original o fotocòpia acarada del corresponent certificat expedit pel Govern de les Illes Balears o títol, diploma o certificat equivalent, segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34 de 12 de març de 2013).

  5. Estar inscrita a les oficines del SOIB com a persona demandant d'ocupació o millora d'ocupació, amb caràcter previ a la provisió dels llocs de treball:

- Per ser admeses, només cal que les persones aspirants manifestin, en les seves sol·licituds de participació, que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides, referides sempre a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, amb l'excepció dels requisits dels apartats f) i g), que s'han d'acreditar en el moment de presentació de la sol·licitud de participació en la convocatòria.

- També cal especificar a la sol·licitud de participació a quina línia de les descrites al punt 1 d'aquestes bases es presenta la persona aspirant:

  • AODL de Promoció Econòmica

  • AODL de Polítiques Actives d'Ocupació

- Si, en qualsevol moment del procés selectiu, la Comissió Tècnica de Valoració tingués coneixement que alguna persona aspirant no compleix un o alguns dels requisits exigits en aquesta convocatòria, amb audiència prèvia de la persona interessada, haurà de proposar-ne l'exclusió al batle president; i se li comunicaran, als efectes oportuns, les inexactituds o falsedats consignades per la persona aspirant en la sol·licitud d'admissió.

- Resolt el procés de selecció, previ a la provisió dels llocs de treball, la persona candidata haurà de presentar la documentació perquè el SOIB validi i confirmi la seva selecció, tot acreditant el següent: estar inscrita a les oficines del SOIB com a persona demandant d'ocupació o millora d'ocupació.

- Amb anterioritat a la contractació com a personal laboral, la persona interessada ha de fer constar la manifestació del fet que no exerceix cap lloc o activitat en el sector públic, dels que delimita l'article 1 de la Llei 53/84, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar activitat privada, haurà de declarar-ho en el termini de deu dies, a comptar a partir de la presa de possessió, amb la finalitat que la corporació pugui adoptar, sobre aquest tema, acord de compatibilitat o incompatibilitat.

3. PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS

De conformitat amb el que disposa l'article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties dels drets digitals (BOE núm. 294 de 6 de desembre de 2018), s'informa les persones aspirants el següent:

  1. Que la institució responsable del tractament de dades personals és l'Ajuntament de Maó (plaça Constitució, 1. 07701 Maó), la qual disposa d'un fitxer de dades de caràcter personal denominat “Personal municipal”, en el qual s'incorporaran la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi arran de la convocatòria.

  2. Que la finalitat del tractament d'aquestes dades és, entre d'altres, la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució del procés selectiu.

  3. La possibilitat d'exercitar els drets establerts als articles 15 a 22 del Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, general de protecció de dades. L'exercici d'aquests drets s'efectuarà conforme a les disposicions generals previstes a l'article 12 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties dels drets digitals.

L'òrgan administratiu davant el qual les persones interessades poden, si escau, exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties dels drets digitals, és l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Maó, situada a la plaça Constitució, 1 (07701 Maó).

En cas que sigui necessari, algunes dades personals podran ser publicades en el BOIB, al tauler d'edictes de l'Ajuntament i a la pàgina web d'aquesta corporació (www.ajmao.com), d'acord amb el que disposen les bases de la present convocatòria i l'article 45.1.b) de la Llei 39 /2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En compliment de l'article 15.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern (BOE núm. 295 de 10 de desembre de 2013), es fa constar que, en cas que la persona interessada hagi posat en coneixement de l'Ajuntament dades de salut, aquesta autoritza expressament el tractament d'aquestes dades per al compliment de les finalitats anteriorment exposades.

4. PROCÉS DE SELECCIÓ

El procés de selecció es durà a terme mitjançant dos exercicis: un de supòsit pràctic, amb exposició oral del mateix i una entrevista de nivell competencial; i una fase de concurs.

4.1. EXERCICI PRÀCTIC

Amb caràcter previ a la valoració de mèrits, es realitzarà una prova pràctica, que consta de dues fases: una fase escrita (fase 1) i una fase oral (fase 2).

La fase 1 consistirà en resoldre per escrit, durant un temps màxim de tres hores, un supòsit pràctic sobre les funcions a desenvolupar, per al qual es recomana una base normativa descrita a l'annex I.

La fase 2 consistirà en la posterior defensa i argumentació oral d'aquest exercici, amb un temps màxim d'una hora.

Hi haurà un exercici específic per a l'AODL de Promoció Econòmica i un altre exercici específic per a l'AODL de Polítiques Actives d'Ocupació, que es corregiran de forma independent i només serviran per optar al lloc de feina corresponent.

A la fase 1 la qualificació de l'exercici del cas pràctic serà, com a màxim, de 4 punts. Per obtenir la qualificació d'apte/a és necessari obtenir, com a mínim, una puntuació de 2 punts. Es valoraran la sistemàtica del plantejament i els coneixements tècnics (conceptes i continguts) emprats per resoldre el cas pràctic.

Per accedir a la realització de la fase 2 de la prova, la qualificació de l'exercici del cas pràctic per escrit ha d'obtenir la qualificació d'apte/a (mínim: 2 punts). Aquesta fase consistirà en la defensa del cas pràctic realitzat, mitjançant una exposició oral, que pot anar acompanyada amb les eines de suport que la persona candidata consideri oportunes. En el cas que la exposició oral es realitzi mitjançant presentacions amb suport informàtic, s'hauran de dur en una memòria USB. La persona candidata disposarà d'un ordinador portàtil amb projector.

L'ordinador disposarà del software ofimàtic Libreoffice i de lector de pdf. La puntuació de la defensa d'aquest exercici pràctic serà de, com a màxim, 4 punts. Per obtenir la qualificació d'apte/a és necessari obtenir, com a mínim, una puntuació de 2 punts. Es valoraran la sistemàtica del plantejament i els coneixements tècnics (conceptes i continguts) emprats per resoldre el cas pràctic.

La puntuació final d'aquesta prova serà la suma de les dues fases, sempre que les dues fases superin la qualificació d'apte/a.

El resultats de les proves seran publicats a la pàgina web de l'Ajuntament de Maó.

4.2. ENTREVISTA DE NIVELL COMPETENCIAL

El tribunal convocarà les persones aspirants a una entrevista de nivell competencial, per tractar sobre la trajectòria professional i formativa de la persona aspirant, i haurà de considerar la seva adequació o aportació a llocs de feina d'AODL.

Els ítems que tindrà en compte el tribunal qualificador a l'hora d'assignar la puntuació seran els següents:

- Sensació d'acompliment; màxim: 1 punt

- Treball en grup; màxim: 1 punt

- Confiança en si mateix/a, màxim: 1 punt

- Autonomia; màxim: 1 punt

- Influència; màxim: 1 punt

- Flexibilitat i adaptació al canvi; màxim: 1 punt

- Creativitat i pro activitat; màxim: 1 punt

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 7 punts. Per obtenir la qualificació d'apte/a és necessari obtenir, com a mínim, una puntuació de 3,5 punts.

4.3. FASE DE CONCURS

La Comissió Tècnica de Valoració ha de valorar els mèrits degudament acreditats per les persones aspirants en el moment de presentació de les instàncies, que hagin superat el supòsit pràctic, d'acord amb el punt 4.1, i l'entrevista de nivell competencial del punt 4.2.

La valoració es realitzarà segons el següent barem de mèrits:

A) EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

Per al lloc de treball d'AODL de Promoció Econòmica:

A.1) Experiència professional: en el disseny i execució de projectes de naturalesa estratègica/tècnica vinculats amb el capital humà, investigació de mercats, innovació de productes, anàlisi econòmica en l'àmbit de competitivitat regional, inversió i finançament; en la realització d'assessorament i informació econòmica i financera; consultoria en gestió empresarial i assistència en processos formatius; en treballs d'investigació, recerca, obtenció i anàlisi d'indicadors i dades dins els àmbits territorial, polític, social i econòmic; en la planificació econòmica, estratègica i tecnològica. Experiència professional a l'Administració pública, empresa pública, entitats de dret públic o consorcis del sector públic (0,05 punts per mes complet; en cas de períodes inferiors a un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies).

A.2) Experiència professional en: en el disseny i execució de projectes de naturalesa estratègica/tècnica vinculats amb el capital humà, investigació de mercats, innovació de productes, anàlisi econòmica en l'àmbit de competitivitat regional, inversió i finançament; en la realització d'assessorament i informació econòmica i financera; consultoria en gestió empresarial i assistència en processos formatius; en treballs d'investigació, recerca, obtenció i anàlisi d'indicadors i dades dins els àmbits territorial, polític, social i econòmic; en la planificació econòmica, estratègica i tecnològica. A l'empresa privada o pública no enquadrada com a empresa pública; o en entitats de dret públic sotmeses, amb caràcter general, al dret privat; o en consorcis del sector públic; o en fundacions del sector públic que es puguin considerar incloses dins l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978 i de l'article 2.2. de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (0,03 punts per mes complet; en cas de períodes inferiors a un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies).

Per al lloc de treball d'AODL de Polítiques Actives d'Ocupació:

A.1) Experiència professional: en el disseny i execució de projectes de naturalesa estratègica/tècnica vinculats amb formació i foment de l'ocupació; consultoria en gestió empresarial i assistència en processos formatius; en treballs d'investigació, recerca, obtenció i anàlisi d'indicadors i dades dins els àmbits territorial, polític, social i econòmic. Experiència professional a l'Administració pública, empresa pública, entitats de dret públic o consorcis del sector públic (0,05 punts per mes complet; en cas de períodes inferiors a un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies).

A.2) Experiència professional: en el disseny i execució de projectes de naturalesa estratègica/tècnica vinculats amb formació i foment de l'ocupació; consultoria en gestió empresarial i assistència en processos formatius; en treballs d'investigació, recerca, obtenció i anàlisi d'indicadors i dades dins els àmbits territorial, polític, social i econòmic. A l'empresa privada o pública no enquadrada com a empresa pública; o en entitats de dret públic sotmeses, amb caràcter general, al dret privat; o en consorcis del sector públic; o en fundacions del sector públic que es puguin considerar incloses dins l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978 i de l'article 2.2. de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (0,03 punts per mes complet; en cas de períodes inferiors a un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies).

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 6 punts.

L'experiència professional s'ha d'acreditar, en tots els casos, mitjançant certificat de vida laboral, expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social, certificat per l'òrgan competent de funcions realitzades en el lloc de feina, amb les següents especificacions:

  1. A l'Administració pública, empresa pública, entitats de dret públic o consorcis del sector públic: mitjançant certificat expedit per l'òrgan competent de l'Administració o sector de què es tracti.

  2. A l'empresa privada o pública no enquadrada com a empresa pública; o en entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat; o en consorcis del sector públic; o en fundacions del sector públic que es puguin considerar incloses dins l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978 i de l'article 2.2. de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques: bé mitjançant certificat d'empresa, en el qual s'indiqui la data d'alta i baixa en aquesta, la categoria professional, el tipus de contracte i les funcions exercides; o bé mitjançant contracte de treball i funcions exercides. Excepcionalment, en el cas d'extinció de l'empresa on es van prestar serveis, s'han d'aportar els documents originals o fotocòpies que justifiquin, de forma fefaent, les dades indicades anteriorment.

  3. En l'exercici lliure de la professió: mitjançant certificat d'alta de l'IAE i, si escau, de la baixa, amb indicació de la classificació de l'activitat, així com certificat del col·legi professional, mitjançant el qual s'acrediti l'exercici efectiu de la professió; per a períodes anteriors a l'1/1/1992, s'ha d'aportar llicència fiscal i certificat del col·legi professional, mitjançant el qual s'acrediti l'exercici efectiu de la professió i les funcions exercides.

En tots el casos només es valoraran experiències professionals de la mateixa categoria professional i/o grup de cotització que el que s'ha de contractar i les funcions que quedin reflectides i ben definides.

B) MÈRITS ACADÈMICS

Es valoraran altres segones titulacions acadèmiques de la mateixa categoria que es convoca, sempre que tenguin relació amb les funcions del lloc de treball que apareixen en aquestes bases, a raó de 0,25 punts per cada titulació diferent de la presentada com a requisit.

Es valoraran les segones titulacions només fins un nivell per sobre de la plaça convocada.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es poden valorar els títols de nivell inferior necessaris per obtenir-lo.

B.1) Titulacions acadèmiques: La valoració màxima d'aquest apartat és 3 punts.

Estudis de postgrau:

- Títol de doctor/a: 2 punts

- Altres estudis de postgraus (màster, especialista universitari o expert universitari): s'han de puntuar segons el nombre de crèdits que constin, a raó de 0,025 punts per crèdit ECTS.

C) ACCIONS FORMATIVES

Només s'han de valorar les accions formatives directament relacionades amb les places que defineixen la convocatòria, és a dir, del àmbits de la promoció econòmica i de les polítiques actives d'ocupació.

Als efectes del còmput, el valor d'un crèdit serà l'equivalent a 10 hores, excepte en el cas dels crèdits ECTS, que es valoraran segons el que indiqui el certificat.

C.1) Cursos: La valoració màxima d'aquest apartat és de 6 punts.

Per a la valoració dels cursos de formació i de perfeccionament, s'han de tenir en compte els següents criteris:

  1. Es valoraran els cursos de formació i de perfeccionament promoguts per les administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l'Administració i els agents socials, els cursos homologats per l'EBAP i els cursos impartits per centres docents homologats, col·legis oficials i els impartits per universitats públiques i/o privades.

  2. En aquest apartat es valoraran els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), per la Conselleria de Treball i Formació, i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

  3. Els cursos de les àrees juridicoadministrativa, qualitat, igualtat de gènere i prevenció de riscos laborals s'han de valorar sempre, fins a un màxim de 30 hores per cada àrea; els cursos de l'àrea d'aplicacions informàtiques a nivell de persona usuària (Word, Excel, Access, correu electrònic i Internet) s'han de valorar fins a un màxim de 100 hores. La valoració màxima d'aquest apartat és de 0,5 punts.

  4. En qualsevol cas, es valoraran una única vegada aquelles accions formatives relatives a una mateixa qüestió o un mateix programa, encara que s'hi hagi participat més d'una vegada.

  5. La valoració dels cursos és la següent:

 

Cursos rebuts:

- Cursos amb certificat d'aprofitament: 0,005 punts per cada hora de durada del curs. Si no se n'especifica la durada, s'han de valorar amb 0,0025 punts.

- Cursos amb certificat d'assistència: 0,003 punts per cada hora de durada del curs. Si no se n'especifica la durada, s'han de valorar amb 0,0015 punts.

Cursos impartits:

- S'han de valorar a raó de 0,010 punts per hora. Si no se n'especifica la durada, s'han de valorar amb 0,05 punts.

D) CONEIXEMENTS ORALS I ESCRITS DE CATALÀ

Per als llocs en els quals s'exigeixi com a requisit el coneixement d'un determinat nivell de català, només s'ha de valorar com a mèrit el coneixement de nivells superiors a l'exigit, d'acord amb la següent escala:

  1. Certificat de nivell C2: 1,00 punt

  2. Certificat de llenguatge administratiu (LA): 0,50 punts

En el supòsit que la persona aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només s'ha d'atorgar puntuació per al certificat que acrediti majors coneixements, llevat del certificat LA (coneixements de llenguatge administratiu), per al qual s'han d'addicionar 0,50 punts.

Aquest mèrit s'ha d'acreditar formalment, mitjançant original o fotocòpia acarada del corresponent certificat expedit pel Govern de les Illes Balears o títol, diploma o certificat equivalent, segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34 de 12 de març de 2013).

Aquest apartat s'ha de valorar amb un màxim de 1,5 punts.

5. COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ

Estarà formada per les següents persones:

President: Sr. Carlos Seguí Puntas; en substitució, Sr. Tomeu Pons Pons

Vocals:  - Sr. Buenaventura Quevedo Roca; en substitució, Sr. Vicente Vaquero

- Sra. Encarnación Mudarra; en substitució Sra. Mónica Mercadal Carreras

I una persona designada per la representació del personal.

6. DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

El termini per presentar les sol·licituds per formar part en aquest procés selectiu és de 10 dies naturals, comptats a partir de la publicació d'aquestes bases en el  BOIB. Quan l'últim dia del termini sigui inhàbil, s'ha d'entendre prorrogat al primer dia hàbil següent. Els successius anuncis es publicaran únicament al tauler d'anuncis de la corporació i a la pàgina web de l'Ajuntament (www.ajmao.com).

D'acord amb el que disposa el Reial decret  463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, el còmput dels terminis es reprendrà en el moment de pèrdua de vigència del Reial decret citat o, si és el cas, de les seves pròrrogues i les condicions que s'hi estableixin.

Les sol·licituds s'han de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències i pels mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i s'hauran d'ajustar als models publicats a l'annex d'aquestes bases i a la web municipal.

7. INCIDÈNCIES

En tot allò que aquestes bases no preveuen s'ha d'estar al que disposa la normativa d'aplicació. Aquesta convocatòria i tots els actes administratius que es derivin de la mateixa convocatòria i de l'actuació de la Comissió Tècnica de Valoració poden ser impugnats, en els casos i en la forma establerts per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Així mateix l'Administració pot revisar, si escau, les resolucions del tribunal, conforme al que preveu la citada Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

 

ANNEX I

Per poder realitzar la prova escrita, es presenta la normativa bàsica sobre la qual versarà l'exercici pràctic:

a. AODL de Promoció Econòmica

  1. Resolució del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, i president del SOIB, de 29 d'octubre de 2019, per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions per al programa SOIB Desenvolupament Local per executar projectes de desenvolupament local (BOIB núm. 148 del 31 d'octubre de 2019).

  2. Pla d'autoocupació i foment de l'emprenedoria de les Illes Balears 2017-2020.

  3. Pla d'ocupació de qualitat de les Illes Balears 2017-2020.

  4. Formes jurídiques disponibles per a la creació de l'empresa i tràmits per a la seva constitució efectiva. Punt PAE.

  5. Entitats, eines i mecanismes públics i privats per a l'obtenció de finançament de projectes empresarials.

  6. Subvencions i ajudes públiques a empreses i emprenedors estatals i autonòmics.

Referències: www.caib.es, www.soib.es, www.idi.es, www.iempren.es

b. AODL de Polítiques Actives d'Ocupació

  1. Resolució del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, i president del SOIB, de 29 d'octubre de 2019, per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions per al programa SOIB Desenvolupament Local per executar projectes de desenvolupament local (BOIB núm. 148 del 31 d'octubre de 2019).

  2. Pla d'ocupació de qualitat de les Illes Balears 2017-2020.

  3. Pla integral de formació ocupacional de les Illes Balears 2019-2020.

  4. Convocatòries i subvencions del SOIB del període 2016-2019.

 

Maó, 4 de maig de 2020

L'Alcalde Héctor Pons Riudavets

Documents adjunts