Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI D'INFORMACIÓ TERRITORIAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 1593
Resolució de la Gerència de SITIBSA per la qual s’aproven les bases i la convocatòria pública del procés de selecció per a la contractació laboral temporal d’un tècnic/a cartogràfic/a SIG i la constitució d’una borsa específica
Fets
El Consell d'Administració del Servei d'Informació Territorial de les Illes Balears (en endavant, SITIBSA), en la sessió de dia 25 de novembre de 2019, va ordenar iniciar, prèviament amb l'obtenció de l'informe preceptiu de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques, un procés de selecció per a la contractació temporal d'un/a tècnic/a cartogràfic SIG per ocupar un lloc de treball vacant fins que acabi l'excedència voluntària especial del seu titular, i va autoritzar la persona titular de la Gerència de SITIBSA per a dur a terme tots els tràmits necessaris per a seleccionar i contractar aquesta persona treballadora.
D'altra banda, d'acord amb l'article 16 dels estatuts de SITIBSA, correspon a la Gerència la direcció del personal i la contractació i extinció de les relacions laborals.
Per tot això, amb l'informe favorable de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques de data 22 de gener de 2020, dict la següent
Resolució
Aprovar la convocatòria pública del procés de selecció per a la contractació laboral temporal d'un lloc vacant de tècnic/a cartogràfic/a SIG i la constitució d'una borsa específica per a la contractació temporal del lloc de treball de tècnic/a cartogràfic/a SIG de la relació de llocs de treball.
Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s'adjunten com a annex.
Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de SITIBSA.
Palma, 13 de febrer de 2020
El gerent de SITIBSA,
Pere Fuster Nadal
ANNEX¡
Bases que regiran el procés de selecció per a la contractació laboral temporal d'un lloc vacant de tècnic/a cartogràfic/a SIG i la constitució d'una borsa específica per a la contractació temporal del lloc de treball de tècnic/a cartogràfic/a SIG de la relació de llocs de treball del Servei d'Informació Territorial de les Illes Balears (SITIBSA), exp. 2/2019
1. Objecte de la convocatòria
L'objecte de la convocatòria és el següent:
El proveïment com a personal laboral temporal d'una (1) plaça de la categoria facultatiu/va superior (grup A), especialitat tècnic/a cartogràfic/a SIG, del Servei d'Informació Territorial de les Illes Balears (SITIBSA), mitjançant el procediment selectiu de concurs-oposició.
La constitució d'una borsa específica per a poder efectuar futures contractacions temporals del lloc de treball de tècnic/a cartogràfic/a SIG.
Les persones aspirants que superin el procés de selecció seran automàticament incloses dins un borsí de feina, respectant l'ordre de puntuació final en el procés de selecció, de manera que puguin ser cridades per cobrir les necessitats de personal del mateix grup de la plaça objecte d'aquest procés i per a funcions relacionades d'acord amb la normativa vigent aplicable.
Un cop constituïda aquesta borsa, els nomenaments temporals que s'hagin de formalitzar es faran seguint les normes de funcionament de la borsa de feina que es regulen en aquestes bases.
El procés de selecció es regirà per les indicacions recollides en aquesta convocatòria i en la normativa d'aplicació.
2. Característiques del contracte i del lloc de treball
S'ofereix un contracte temporal com a personal laboral, grup de classificació A. El contracte és de substitució d'una excedència voluntària especial fins al 15/11/2020.
La jornada serà completa, de 37,5 hores/setmana, amb l'horari general de dilluns a divendres de 8.00 h a 15.30 h i amb un règim flexible d'entrada i de sortida.
El lloc de feina és a la seu de SITIBSA a Palma (Illes Balears) i les funcions són les de producció, actualització, manteniment, transformació, explotació i anàlisi SIG de la cartografia oficial del Govern de les Illes Balears, així com de producció geogràfica general.
3. Requisits i condicions generals de les persones interessades
Per a l'admissió a aquestes proves selectives, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i durant tot el procés selectiu, els requisits següents:
Tenir nacionalitat espanyola o alguna altra d'acord amb l'article 57 de l'EBEP.
Tenir setze anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes ni trobar-se inhabilitades, de manera absoluta o especial, per ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separades, inhabilitades o acomiadades disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d'un altre estat, no s'han de trobar inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una plaça en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen al lloc de feina ofert.
Tenir la titulació corresponent al segon cicle d'ensenyament universitari d'Enginyeria Superior o llicenciatura en Geografia o titulació equivalent en grau.
Tenir una titulació universitària de postgrau (màster, doctorat, especialista universitari, postgrau, etc.) en l'àmbit de la cartografia i els sistemes d'informació geogràfica.
Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la convalidació corresponent o la credencial que acrediti, si escau, l'homologació. Aquest requisit no serà d'aplicació a les persones aspirants que haguessin obtingut el reconeixement de la seva qualificació professional en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.
Certificat del nivell B2 (nivell avançat) de coneixements de la llengua catalana.
El certificat ha de ser expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per la conselleria competent en matèria de política lingüística, o pels òrgans reconeguts segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013.
4. Forma i termini de presentació de sol·licituds
La sol·licitud i les fotocòpies de la documentació justificativa s'han de presentar al Registre de les oficines de SITIBSA (avinguda d'Alexandre Rosselló, 13b, 1r pis Palma) en l'horari de 9.00 h a 14.00 h, o d'alguna altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En el supòsit que la sol·licitud no sigui registrada a les oficines de SITIBSA, s'ha d'enviar una còpia o un avís d'aquest registre a l'adreça electrònica sitibsa@sitibsa.com a fi que la comissió de selecció atorgui un termini suficient per a rebre'ls.
La documentació a presentar és la següent:
Sol·licitud de participació en el procés, d'acord amb el model adjuntat com a annex I.
DNI o, en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (NIE o targeta de residència).
Titulació universitària requerida (Enginyeria Superior o llicenciatura en Geografia o titulació equivalent en grau).
Titulació universitària de postgrau requerida.
Certificat del nivell B2 de llengua catalana.
Annex III sobre política de protecció de dades degudament signat.
Documentació acreditativa dels mèrits: experiència professional i formació complementària.
Per a presentar la sol·licitud, les persones interessades a participar en la convocatòria disposen d'un termini de quinze dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
L'anunci de la convocatòria també es publicarà a la pàgina web de SITIBSA. Les bases es podran consultar a la pàgina web i a les oficines de SITIBSA.
Una vegada acabat el termini per a presentar les sol·licituds, es publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses al portal web de SITIBSA i s'iniciarà un termini de tres dies hàbils per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.
Finalment, la gerència de l'entitat emetrà resolució amb la llista definitiva de persones admeses, que es publicarà al portal web de SITIBSA.
5. Òrgan de selecció
El procés de selecció el durà a terme una comissió de selecció formada pels membres següents:
President/a: Francisco José Darder García (titular), director de l'Àrea Tècnica; Eulàlia Fons Carbonell (suplent), facultativa superior tècnica cartogràfica.
Vocal: Joan Josep Alorda Vilarrubias (titular), cap de la Unitat SIG-TIC; Miquel Àngel Alomar Gelabert (suplent), facultatiu superior tècnic cartogràfic SIG.
Vocal: Fèlix Escalas Van Nouhuys (titular), coordinador TIC; Rosa Amengual Mariscal (suplent), facultativa superior tècnica cartogràfica SIG.
Secretària: Teresa Vanrell Cerdà (titular), cap de la Unitat d'Administració; Alberto Francioli Alcover (suplent), administratiu.
El delegat de personal de SITIBSA serà l'encarregat de vigilar i vetlar pel bon desenvolupament del procés de selecció.
6. Procés de selecció
El procés selectiu de les persones aspirants serà mitjançant concurs-oposició i constarà de dues fases:
Fase 1: Oposició, amb una puntuació màxima de 60 punts
L'exercici, de caràcter obligatori i eliminatori, consistirà a respondre per escrit un qüestionari tipus test de 60 preguntes amb quatre respostes alternatives, de les quals només una és correcta, referides al temari de l'annex II. Es qualificarà de 0 a 60 punts. Cada pregunta que sigui resposta correctament es valorarà amb 1 punt. Les preguntes amb resposta errònia restaran 0,33 punts. No es valoraran les preguntes no resoltes, tant si hi figuren les quatre opcions en blanc com si hi figuren amb més d'una resposta.
El temps per a desenvolupar aquest exercici serà de 90 minuts. Les persones aspirants que no superin l'examen amb una puntuació de 30 punts o superior quedaran fora de la borsa i del procés de selecció.
En cas que el Tribunal acordi l'anul·lació d'alguna o algunes de les preguntes, per haver detectat d'ofici algun error manifest durant l'exercici o perquè aquest es detecti a conseqüència de les al·legacions que posteriorment s'hi presentin, s'ajustarà el valor de cada pregunta per tal que la puntuació màxima sigui de 60 punts.
La prova es durà a terme a les oficines de SITIBSA, situades a l'avinguda d'Alexandre Rosselló,13B, 1r de Palma. En el supòsit que no hi hagi espai suficient a les oficines de SITIBSA, es publicarà el nou lloc, juntament amb el llistat de les persones admeses.
Fase 2: Concurs. Valoració de mèrits, amb una puntuació màxima de 40 punts
La valoració dels mèrits de les persones aspirants es farà d'acord amb el barem següent i sempre sobre la documentació acreditativa que hauran aportat dins el termini de presentació de sol·licituds:
6.1 Primer. Experiència professional (fins a 20 punts)
Per experiència professional a l'Administració pública, al sector públic o al sector privat en llocs de feina de contingut funcional coincident o anàleg al de la plaça a proveir.
Es valorarà com a mèrit cada mes d'experiència professional d'acord amb el barem següent:
Tipus d'organisme |
Punts per mes sencer treballat |
|
En categoria equivalent al grup A |
En altres categories |
|
Ens del sector públic* o Administració pública |
0,30 |
0,15 |
Empresa del sector privat / professional autònom |
0,20 |
0,10 |
* Es considera ens del sector públic qualsevol entitat que estigui sota la dependència o vinculació d'una administració pública. En el supòsit de societats, la participació pública ha de ser de més del 50 % del capital social.
Aquesta experiència s'haurà d'acreditar, com a mínim, mitjançant les opcions següents:
Certificat o declaració de l'ens públic o administració pública degudament signat i segellat on s'acrediti la categoria laboral.
Informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i còpia del contracte o contractes laborals on consti la categoria professional.
Per acreditar l'experiència professional al sector privat, en els casos en què els contractes no especifiquin o no hi correspongui la categoria professional que es demana, s'haurà d'aportar un certificat de serveis prestats degudament signat i segellat on exposi l'experiència i les funcions a l'empresa.
Per al supòsit de professionals autònoms, una còpia de la llicència fiscal o IAE on s'acrediti l'epígraf o els epígrafs corresponents a la categoria convocada i vida laboral actualitzada expedida per la Tresoreria General de la Seguretat Social.
Qualsevol altra documentació que faciliti la informació relativa a aquest aspecte. En aquest cas, la comissió de selecció valorarà la idoneïtat d'aquesta documentació.
Segon. Formació (fins a 20 punts)
Per estar en possessió d'una segona titulació universitària de segon cicle d'ensenyament universitari, llicenciatura o grau, que estigui relacionada directament amb la plaça: 6 punts.
Es consideren altres titulacions relacionades directament amb la plaça les corresponents a la llicenciatura o grau en Matemàtiques, Biologia, Ciències de la Mar, Ciències Ambientals, Bioquímica, Química, Física, Arquitectura o Geologia, o bé Enginyeria en Geomàtica i Topografia, Informàtica, Telecomunicacions, Geodèsia, de Forest, de Camins, Canals i Ports o Agrònoma, o titulacions equivalents.
Per estar en possessió d'un màster i/o postgrau relacionat amb la plaça a proveir (titulació addicional a la requerida com a requisit per a participar en el procés): 4 punts per màster o postgrau de més de 90 crèdits i 2 punts pels de menys de 90 crèdits, fins a un màxim 6 punts.
Per l'assistència a altres cursos, seminaris, accions formatives i de perfeccionament i/o jornades que tractin sobre producció, actualització, manteniment, transformació, explotació i anàlisi SIG, així com de producció geogràfica general, i directament vinculats a les funcions del lloc de feina a proveir, fins a un màxim de 8 punts, d'acord amb l'escala següent:
Només es valoraran els cursos impartits per les universitats, administracions, escoles oficials, col·legis professionals i altres entitats homologades. Hi haurà de constar la durada en hores. Si no s'especifica la durada, no es valorarà el curs.
Un cop acabada la fase d'oposició, la Comissió de Selecció passarà a valorar els mèrits adduïts per aquelles persones aspirants que hagin superat la fase de l'oposició, d'acord amb el barem previst en aquestes bases.
No es comptabilitzarà cap mèrit que no estigui degudament acreditat.
7. Relació de persones aprovades i resolució
Conclosa la valoració dels mèrits, la Comissió de Selecció farà pública a la pàgina web de SITIBSA les puntuacions atorgades a cada persona aspirant. La qualificació final serà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en l'exercici de la fase d'oposició i dels mèrits valorats en la fase de concurs. Les persones interessades podran formular al·legacions a la Comissió de Selecció dins els dos dies hàbils següents a aquesta publicació.
En cas d'empat, aquest es resoldrà aplicant la graduació següent:
Major puntuació en la fase d'oposició.
Major puntuació en l'apartat d'experiència professional de la fase de concurs.
Passat aquest termini i una vegada avaluades les al·legacions, aquest llistat provisional serà elevat a definitiu per part de la Gerència de SITIBSA.
8. Contractació temporal del/la tècnic/a cartogràfic/a SIG
La persona que hagi obtingut la puntuació més gran en el procés de selecció serà proposada per a la contractació amb caràcter temporal de la plaça de facultatiu/va superior en l'especialitat de tècnic/a cartogràfic/a SIG. Si aquesta persona hi renuncia o no presenta la documentació dins el termini corresponent, entrarà en funcionament la borsa.
La persona aspirant proposada per a nomenar aportarà a la Gerència de SITIBSA, dins el termini de cinc dies naturals des que es facin públics els resultats i l'ordre de la borsa de feina, tots els documents originals requerits en aquestes bases. Si, una vegada exhaurit el termini de presentació de documents, llevat de casos de força major, no presenta la documentació o no reuneix els requisits exigits, quedaran anul·lades totes les actuacions, sens perjudici de la responsabilitat en què pugui haver incorregut per falsedat en la presentació de la sol·licitud.
Un cop revisada la documentació, la Gerència dictarà la resolució oportuna a favor de la persona aspirant, qui haurà de prendre possessió del lloc de feina en un termini d'entre un i vint dies naturals.
9. Funcionament de la borsa de treball
Les persones aspirants que hagin superat favorablement la fase d'oposició passaran a formar part d'una borsa de treball per ordre de puntuació obtinguda, de major a menor nombre de punts, per cobrir substitucions derivades de qualsevol incidència, ja sigui per a cobrir possibles suplències derivades de baixes per incapacitat temporal de llarga durada, maternitat, vacances, suspensions de contracte i altres situacions que posin de manifest la necessitat de contractar personal temporal.
Les crides es duran a terme telefònicament al número de contacte aportat per les persones aspirants a la sol·licitud. Es faran fins a un màxim de tres telefonades i, entre telefonada i telefonada, hi ha d'haver, com a mínim, una hora de diferència. Si a la tercera telefonada no s'ha aconseguit contactar amb la persona seleccionada, se li enviarà un missatge de correu electrònic amb la informació de l'oferta i atorgant-li 24 hores per respondre-hi.
En el termini màxim de 24 hores a comptar des de la comunicació —telefònica o per correu electrònic—, la persona proposada ha de manifestar per escrit l'acceptació del nomenament, mitjançant un missatge electrònic adreçat a sitibsa@sitibsa.com o bé mitjançant el registre d'entrada a SITIBSA. Si, en aquest termini, no manifesta la conformitat o renuncia expressament per escrit al nomenament o no respon al telèfon de contacte que ha facilitat o hi ha cap altra circumstància que n'impedeixi la incorporació, perdrà el seu lloc a la llista i passarà a ocupar-hi el darrer lloc (és a dir, no quedarà exclosa de la borsa de feina) i s'avisarà la persona següent de la llista, amb el mateix procediment que amb la primera.
La persona que accepti la plaça té un termini de cinc dies naturals per a presentar tots els documents originals requerits en aquestes bases.
La renúncia per escrit al lloc de treball ofert comportarà que la persona aspirant retrocedirà al darrer lloc de la borsa d'ocupació, excepte que justifiqui trobar-se en alguna de les situacions següents:
Incapacitat temporal, inclosa també la situació de suspensió de contracte per risc en l'embaràs. En aquest supòsit, l'informe de baixa o certificat mèdic ha de ser anterior a la data de la telefonada.
Permís de maternitat o paternitat, tant per naturalesa com per adopció o acolliment.
Trobar-se en servei actiu en una altra administració pública o empresa privada. La justificació, mitjançant un escrit de renúncia, s'ha de presentar a SITIBSA en els tres dies hàbils següents d'haver estat rebutjada l'oferta. Si, passat aquest termini, la persona no ha presentat la renúncia, perdrà l'ordre de prelació i serà relegada al darrer lloc d'aquesta. Quan la persona seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa cessi en el lloc de treball, es reincorporarà novament a la borsa de treball ocupant el primer lloc de la llista.
La borsa tendra una vigència de TRES (3) anys.
Tota la informació del procés de selecció (convocatòries de l'examen, llistes provisionals, definitives, etc.) es publicarà a l'apartat de «Selecció de personal» del portal web http://www.sitibsa.com/ i estarà a disposició dels aspirants a les oficines de SITIBSA.
10. Règim de recursos
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni reclamació prèvia a la via judicial social i sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant el Consell d'Administració de SITIBSA.
ANNEX I Sol·licitud d'admissió a les proves selectives
Sol·licit ser admès/admesa a la següent prova selectiva de SITIBSA:
Nom del lloc: Facultatiu/va superior
Categoria: Tècnic/a cartogràfic/a SIG
Expedient: RRHH 2/2019
DADES PERSONALS
Nom i llinatges: .........................................................................................................................................
DNI: ..................................................... Data de naixement: ...................................................................
Nacionalitat: ..............................................................................................................................................
Adreça: ......................................................................................................................................................
Codi postal: .......................................... Municipi i província: .................................................................
Telèfon 1: ................................................................ Telèfon 2: ................................................................
Adreça electrònica: ...................................................................................................................................
RELACIÓ DE DOCUMENTS QUE ES PRESENTEN COM A ANNEX:
Relació dels documents obligatoris i acreditatius dels requisits de participació:
Relació de la documentació acreditativa dels mèrits: experiència professional i formació complementària.
DECLARACIÓ RESPONSABLE
DECLAR que complesc els requisits que exigeix la convocatòria, referits sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds i durant tot el procés selectiu, i que són certes les dades que es consignen en aquesta sol·licitud. Em compromet a aportar la documentació per acreditar-ho en el cas que SITIBSA la requereixi.
Manifest que no he estat separat del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal ni estic inhabilitat per a l'exercici de la funció pública. Em compromet a comunicar a SITIBSA qualsevol canvi que es produeixi en aquest sentit en la meva situació personal.
DECLAR que complesc el requisit de tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per a l'exercici de les funcions del cos, l'escala o l'especialitat a què correspon el procés selectiu.
Palma, de/d' de 2020
Signatura:
Nom i llinatges:
ANNEX II TEMARI ESPECÍFIC
Sistemes de coordenades: concepte. Projeccions cartogràfiques: concepte. El Datum ETRS89 i la projecció UTM: descripció.
Sistemes GPS, GLONASS i GALILEO: descripció, precisió i aplicacions. La xarxa XGAIB.
El vol fotogramètric: planificació del vol fotogramètric, elecció de l'altura de vol i escala del mapa. Ortofotografia digital: concepte, qualitat i precisió. Sèries ortofotografia digital publicades a la IDEIB. El projecte PNOA.
Models digitals d'elevacions, models digitals del terreny i models digitals de superfície. Característiques. Obtenció per tècniques fotogramètriques. Obtenció a partir de punts LiDAR. Tipologia i formats.
Cartografia oficial de les Illes Balears, Base Topogràfica de les Illes Balears 1:5000, BTIB5. Antecedents, orígens, evolució i situació actual. Fases de la cartografia oficial escala 1:5.000. Model de dades. Diccionari d'elements: descripció i característiques específiques.
Sistemes d'Informació Geogràfica (SIG): definició i components. Models vectorial i ràster. El model espacial vectorial: primitives geomètriques. Concepte de capa i de projecte.
Emmagatzematge i gestió de la informació geogràfica. Formats d'arxiu (gml, geojson, shapefile i filegeodatabase). Bases de dades geogràfiques relacionals: arquitectura client-servidor, creació d'una base de dades espacials, consultes simples amb SQL, indexació espacial.
Funcions d'explotació dels SIG. Seleccions per atributs. Simbologia i mapes temàtics per valors de la taula d'atributs. Etiquetatges per valors de la taula d'atributs. Connectar una capa amb una taula externa (Join).
Principals operacions d'anàlisi amb SIG: àrees d'influència “buffer”, intersecció espacial entre capes, retallada de capes, unió de capes. Anàlisi de xarxes: determinacions de camins mínims i àrees de servei.
Infraestructures de Dades Espacials (IDE). Concepte i components.
Serveis web de mapa i definició dels principals estàndards definits per l'OGC: WMS, WMTS, WFS i WCS. Definició dels serveis REST de mapa i funcionalitats que permet.
Metadades. Definició i conceptes. Serveis de descobriment (CSW).
Infraestructura de Dades Espacials de les Illes Balears (IDEIB). Serveis web. Principals funcionalitats del visor general de la IDEIB. El Catàleg de Metadades.
Clients de visualització cartogràfica. Diferents API per a mostrar mapes al web (OpenLayers, Leaflet i ArcGIS API per JavaScript).
Generació de la cartografia de Red de Transportes (RT). Definició, estructura i contingut de les dades. Qualitat de les dades. El Viari Unificat de les Illes Balears. Aplicacions i serveis.
Cartografia dels usos de sòl. Fotointerpretació de l'ocupació del sòl. Sistema d'Informació d'Ocupació de Sòl: SIOSE.
El Mapa Urbanístic de les Illes Balears (MUIB). Tipus normalitzats de qualificacions i categories que defineix.
Figures dels espais naturals protegits de les Illes Balears (parcs, reserves, monuments naturals, etc.), de la Xarxa Natura 2000, de la Llei d'ordenació del territori a les Illes Balears (LEN) i principals figures dels plans territorials insulars (categories del sòl rústic, APR i APT).
Context legislatiu de la informació geogràfica pública: Reial decret 1071/2007, de 27 de juliol, pel qual es regula el sistema geodèsic de referència oficial a Espanya; Reial decret 1545/2007, de 23 de novembre, pel qual es regula el Sistema Cartogràfic Nacional; Llei 14/2010, de 5 de juliol, sobre les infraestructures i els serveis d'informació geogràfica a Espanya; Decret 27/2014, de 27 de juny, pel qual s'aproven els estatuts de l'entitat pública empresarial Servei d'Informació Territorial de les Illes Balears.
ANNEX III POLÍTICA DE PRIVACITAT DE DADES
Per favor, llegiu detingudament aquesta política de privacitat.
Hi trobareu informació important sobre el tractament de les vostres dades personals com a candidat als processos de selecció convocats pel SERVEI D'INFORMACIÓ TERRITORIAL DE LES ILLES BALEARS (d'ara endavant, SITIBSA) i els drets que reconeix la normativa vigent en la matèria.
Manifestau que les dades que ens facilitau, ara o en el futur, són correctes i certes i us comprometeu a comunicar-nos-en qualsevol modificació.
En cas de proporcionar dades de caràcter personal de tercers, us comprometeu a obtenir el consentiment previ dels afectats i a informar-los del contingut d'aquesta política.
Aquesta política de privacitat es troba disponible per a consultar al portal de privacitat de SITIBSA www.sitibsa.com.
Qui és el responsable del tractament de les vostres dades?
El responsable del tractament és SITIBSA, amb domicili a l'avinguda d'Alexandre Rosselló, 13B, 1r pis, 07002 Palma, Illes Balears (Espanya) i adreça electrònica sitibsa@sitibsa.com.
Podeu contactar amb el delegat de Protecció de Dades a través de l'adreça de correu electrònic dpd@sitibsa.com.
Per a què seran tractades les vostres dades?
Les vostres dades seran tractades per a la gestió i el control de les nostres convocatòries i els processos de selecció de personal.
Quant de temps es conservaran les dades?
Els documents de qualsevol època i tipologia, reunits o no en arxius, produïts, rebuts o conservats per SITIBSA en l'exercici de la seva funció, formen part del patrimoni documental de les Illes Balears.
De manera general, les dades personals es conservaran mentre sigui vigent el procés de selecció i, en tot cas, en els terminis de vigència administrativa.
Una vegada aquestes dades hagin deixat de ser útils per a les finalitats que en van motivar la recollida, passaran a un estat històric i seran conservades i, si escau, destruïdes, d'acord amb la normativa d'avaluació i els criteris prevists per la Llei 12/1998, de 21 de desembre, de patrimoni històric de les Illes Balears i la Llei 15/2006, de 17 d'octubre, d'arxius i patrimoni documental de les Illes Balears.
A qui poden comunicar-se les vostres dades?
La relació de candidats admesos podrà ser publicada al portal web de SITIBSA i segons la legislació de funció pública de les Illes Balears.
Base jurídica dels tractaments
La base jurídica per al tractament de les vostres dades és la voluntat pròpia de participar en els nostres processos de selecció de personal i el compliment de disposicions legals; concretament, de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la comunitat autònoma de les Illes Balears i les normes que la desenvolupin, així com la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
Quins són els vostres drets?
Teniu dret a obtenir confirmació de si tractam o no les vostres dades personals i, en aquest cas, accedir-hi. De la mateixa manera, podeu demanar que es rectifiquin les vostres dades quan siguin inexactes o perquè es completin les dades que siguin incompletes, així com sol·licitar-ne la supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per les quals van ser recollides.
En determinades circumstàncies, podreu sol·licitar la limitació del tractament de les dades. En aquest cas, només tractarem les dades afectades per a la formulació, l'exercici o la defensa de reclamacions o amb la intenció de protegir drets d'altres persones. En determinades condicions i per motius relacionats amb la vostra situació particular, podreu, igualment, oposar-vos al tractament de les vostres dades. En aquest cas, deixarem de tractar les dades, excepte per motius legítims imperiosos que prevalguin sobre els vostres interessos o drets i llibertats, o per a la formulació, l'exercici o la defensa de reclamacions.
Així mateix i sota certes condicions, podreu sol·licitar la portabilitat de les vostres dades perquè siguin transmeses a un altre responsable del tractament. Podeu revocar el consentiment que hàgiu prestat per a determinades finalitats, sense que això afecti la licitud del tractament basat en el consentiment previ a la retirada, i presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. Per a exercir els vostres drets, haureu de remetre'ns una sol·licitud acompanyada d'una còpia del document nacional d'identitat o un altre document vàlid que us identifiqui per correu postal o electrònic a les adreces indicades en l'apartat «Qui és el responsable del tractament de les vostres dades?».
Podeu obtenir més informació sobre els vostres drets i com exercir-los a la pàgina de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades http://www.aepd.es.
Vist i plau,
________________________, d'/de ___________de ____. Signatura:
Nom, llinatges i DNI: