Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 10217
Resolució del conseller executiu d’Hisenda i Funció Pública per la que es rectifica la convocatòria publicada en el BOIB núm. 138 de 10 d’octubre i s’aprova la convocatòria i les bases per al proveïment del lloc de treball de cap de servei de Secretaria Tècnica del Departament d’ Economia i Hisenda (Departament d’Hisenda i Funció Pública segons Decret de Presidència publicat al BOIB núm. 96 de dia 13 de juliol de 2019), mitjançant comissió de serveis voluntària de lliure designació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Us comunico que el conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública ha dictat en data d'avui la següent resolució:

Fets

1. D'acord amb la Relació de Llocs de Treball aprovada pel Ple del Consell de Mallorca el 10 de novembre de 2016 i publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 145 de 17 de novembre de 2016, el lloc de treball és singularitzat, té establert la lliure designació com a forma de proveïment, i es troba enquadrat en el grup A1, nivell de complement de destinació 28 i nivell de complement específic 48. Les categories que hi poden accedir són les de TAG i Tècnic –a Superior, ambdues amb el requisit de nivell de català C1. Es tracta d'un lloc de feina C3, obert a altres Administracions locals i autonòmiques.

2. El dia 23 d'agost de 2019 el conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública va convocar aquesta comissió de serveis, la qual va ser declarada com a deserta el 23 de setembre de 2019 atès que no es va presentar cap sol·licitud.

3. En data 10 d'octubre es va tornar a publicar al BOIB núm. 138 aquesta convocatòria, la qual, per errada, fa referència a les bases que són d'aplicació en la tramitació de les comissions de servei voluntàries per a llocs de treball que tenen fixat el concurs de mèrits com a sistema de proveïment quan, en realitat, el lloc a convocar té fixat el de lliure designació.

4. Les funcions del lloc de feina de cap de Servei de Secretaria Tècnica del Departament d' Hisenda i Funció Pública (codi 00979) estan publicades al BOIB núm. 5 del 10 de gener de 2019.

5. La necessitat de cobrir provisionalment el lloc de treball esmentat, fins que es resolgui pel procediment reglamentari l'adscripció definitiva a aquest lloc o, si és el cas, la persona titular del lloc es reincorpori al seu lloc i la facilitació de la mobilitat voluntària i la promoció del personal de la corporació.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Rectificar la convocatòria de la comissió de serveis de lliure designació del  lloc de treball de cap de Servei de secretaria tècnica del Departament d'Economia i Hisenda amb el codi 00979, publicada al BOIB núm. 138 de 10 d'octubre de 2019.

2. Fixar les bases que han de regir el procés de cobertura del lloc de treball, adjuntes a aquesta resolució. 

3. Iniciar el procediment per a la cobertura del lloc de treball cap de servei de Secretaria Tècnica, del Departament d'Economia i Hisenda, amb el codi núm. 00979 de la Relació de Llocs de Treball del Consell Insular de Mallorca, mitjançant comissió de serveis voluntària pel sistema de lliure designació.

4. Ampliar el termini per a la presentació de sol·licituds de 10 dies hàbils que s'inicien a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5. No caldrà que les persones aspirants que hagin presentat instàncies a la convocatòria publicada al BOIB núm.138 de dia 10 d'octubre de 2019, les hagin de tornar a presentar.

6. Informar de les característiques i requisits específics de la plaça convocada els quals es recullen a l'annex I.

7. Ordenar a la Direcció insular de Funció Pública que publiqui aquesta Resolució al BOIB, al tauler d'edictes de la Llar de la Infància (c/ del  General Riera, 113) i a la Seu electrònica del Consell Insular de Mallorca.

8.   Donar trasllat d'aquesta Resolució a la Junta de personal.

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada davant la Presidència del Consell Insular de Mallorca, en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de rebre aquesta notificació.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, 11 d'octubre de 2019

El conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública

(Decret de 16-07-2019, BOIB núm. 99, de 18-07-2019) 

Josep Lluís Colom Martínez

 

BASES QUE HAN DE REGIR LA COBERTURA DEL LLOC DE TREBALL DE CAP DE SERVEI DE SECRETARIA TÈCNICA DEL DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA MITJANÇANT COMISSIÓ DE SERVEIS VOLUNTARIA DE LLIURE DESIGNACIÓ

Base 1.- Objecte de les bases

Les presents bases tenen per objecte regir la convocatòria per al proveïment del lloc de treball de cap de Servei de Secretaria Tècnica, mitjançant comissió de serveis voluntària de lliure designació.

Base 2.- Característiques del lloc de treball

El lloc de treball a cobrir es troba inclòs a la vigent relació de llocs de treball del Consell Insular de Mallorca (codi lloc 00979), aprovada pel Ple del Consell de Mallorca el 10 de novembre de 2016 i publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 145 de 17 de novembre de 2016.

Aquest lloc de treball es troba reservat a personal funcionari de carrera i té les següents característiques: és de caràcter singularitzat, d'adscripció al grup A1, poden accedir les categories de TAG i Tècnic –a Superior  amb les titulacions de llicenciatura en dret,. El nivell de català exigit és el C1. Té assignat el nivell de complement de destinació 28 i el nivell de complement específic 48, el seu proveïment és pel sistema de lliure designació i es troba obert al personal del Consell, d'altres Administracions locals i autonòmiques.

Base 3.- Requisits dels aspirants 

Són requisits indispensables per concórrer a la convocatòria i poder desenvolupar les funcions del lloc, en el cas de ser nomenat, els següents:

  • Ser funcionari de carrera amb la categoria de TAG o Tècnic –a Superior, amb les titulacions de llicenciatura en dret.
  • Nivell de català C1

L'acreditació d'aquests requisits s'han de realitzar juntament amb la sol·licitud per prendre part a la convocatòria.

Base 4.- Sol·licituds

Les sol·licituds per prendre-hi part s'han de dirigir al Departament d'Hisenda i Funció Pública del Consell Insular de Mallorca i s'han de presentar dins els deu dies hàbils següents al de la publicació de la convocatòria a la Seu electrònica del Consell Insular de Mallorca.

A la sol·licitud s'hi ha d'adjuntar el currículum de l'aspirant, amb indicació dels mèrits susceptibles de ser considerats, d'acord amb les especificacions que s'assenyalen a continuació, els quals hauran de ser acreditats documentalment mitjançant l'original o fotocòpia acarada.

a) Títols acadèmics dels quals es trobi en possessió l'aspirant.

b) Serveis prestats a l'Administració.

c) Llocs de treball ocupats.

d) Formació relaciona amb el lloc de feina

Els mèrits assenyalats als apartats b), c) i d) s'han d'acreditar mitjançant certificació lliurada per l'òrgan competent.

L'acreditació documental d'aquests mèrits es realitzarà mitjançant la presentació de certificacions de serveis prestats; certificacions  d'experiència; informe emès pel responsable del servei de les funcions desenvolupades al lloc de feina; certificacions de realització de cursos, de títols, justificants, diplomes, publicacions i ponències en les quals s'acrediti la seva autoria, o per qualsevol altre mitjà.

Base 5.- Procediment de selecció

En la valoració dels aspirants s'atendran els principis de mèrit i capacitat, així com a criteris d'idoneïtat i adequació del perfil professional de la persona candidata en relació a les funcions del lloc de feina de cap de Servei de Secretaria Tècnica (codi 00979), les quals estan publicades al BOIB núm. 5 del 10 de gener de 2019.

S'entrevistarà a les persones candidates per comprovar la idoneïtat amb el lloc de feina. La data, hora i lloc de realització de l'esmentada entrevista es publicarà amb una anticipació mínima de 72 hores a la Seu electrònica del Consell Insular de Mallorca.

Base 6.- Nomenament

En el termini d'un mes, comptat a partir de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, el conseller executiu del departament d'Hisenda i Funció Pública del Consell Insular de Mallorca i prèvia la constatació de la concurrència dels requisits i altres extrems meritoris exigits a la convocatòria, procedirà a dictar la resolució corresponent, la qual haurà de ser motivada en relació al compliment, per part de la persona candidata elegida, dels requisits i la resta d'especificacions meritòries exigides a la convocatòria i també de la competència per procedir al nomenament.

 

ANNEX I

Departament d'Hisenda i Funció Pública/Secretaria Tècnica

A

B

C

D

E

F

G

 H

I

J

K

L

M

N

O

P

Codi

Lloc

Destinació

 NL

 TP

 CD

CE

FP

Adm

Grup

PD

RN

  Jor.

Categories

Titulació

  Altres requisits

       Català

00979

 Cap de  

 Servei

Palma

1

       S

28

48

LLD

   C3

  A1

S

N

1

TAG

Tècnic–a superior

 

     Llicenciatura en Dret

C1

CODIS DE LA RELACIÓ LLOCS DE TREBALL DEL CONSELL INSULAR DE MALLORCA

General:   Les lletres de los columnes són per facilitar les notes que s'indiquen. A la relació no hi figuren.

Columna A:  És un codi numèric per identificar el lloc de treball

Columna B:  Denominació del lloc de treball

Columna C:  Especifica la destinació del lloc a una localitat determinada.

Columna D:  Reflecteix el nombre dels llocs.

Columna E:  Reflecteix si el lloc és singularitzat (S) o base (N).

Columna F:   Complement de destinació.

Columna G:  Complement específic. La quantitat que correspon a cada codi de CE és l´establerta a la taula de CE del personal del Consell de Mallorca

Columna H:  FP = Forma de proveïment: LLD = Lliure designació; C = Concurs; E = Eventual; L = Laboral

Columna I:    Adm. = Descriu si el lloc està obert a: C-1 = Exclusivament al personal del Consell i dels seus organismes autònoms C-2 = Personal del Consell i d'altres administracions Locals C-3 = Personal del Consell, d'altres administracions locals i administracions autonòmiques. C-4 = Personal del Consell, d'altres administracions locals, autonòmiques i de l'Estat. HN = Habilitació Nacional

Columna J:   Grup d'adscripció (A1, A2, B, C1, C2 o AP).

Columna K:  PD: S = plena dedicació; N = no plena dedicació

Columna L:   RN: S = lloc restringit als ciutadans espanyols; N = lloc obert a ciutadans d'altres nacionalitats en els termes prevists a la normativa vigent.

Columna M:  Jornada del lloc.1 = Jornada 1: Jornada general de 37,5 hores setmanals de treball efectiu de mitjana en còmput anual prestada de forma contínua de dilluns a divendres.2 = Jornada 2: Jornada general de 37,5 hores setmanals de treball efectiu de mitjana en còmput anual prestada per torns de dilluns a dissabte o de dilluns a divendres, segons l'horari que correspongui a cada unitat o centre. Els llocs de treball amb aquesta jornada estan subjectes a la prestació de serveis amb distribució horària per torns i planificació de la distribució horària. 3 = Jornada 3: Jornada general de 37,5 hores setmanals de treball efectiu de mitjana en còmput anual subjecte a programació en horaris especials.4 = Jornada 4: Jornada especial de 40 hores setmanals de treball efectiu de mitjana en còmput anual prestada en torns de 12 h o superior, amb el màxim de 24 h en programació anual.

Columna N:  Categories que poden accedir al lloc.

Columna O:  Titulació requerida per accedir al lloc o les titulacions equivalents quan s'aprovin noves titulacions o es produeixin modificacions en la normativa educativa vigent.Si hi ha més d'una titulació s'entén, que s'ha d'acreditar una d'elles. Si entre les categories hi figura la de Tècnic -a superior i/o Tècnic -a de grau mitjà, la titulació o les titulacions que es recullin s'entenen referides a les esmentades categories. Els altres requisits són de caràcter acumulatiu.

Columna P:  Nivell de català: Codis: A2 = bàsic; B2 = intermedi; C1 = de suficiència; C2 = superior; E = llenguatge administratiu.

Columna Q:  Si és el cas, descriu les especificacions concretes del lloc de