Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ARTÀ
Núm. 6271
Bases per crear una borsa de treball de professors i professores de l'Escola Municipal de Música, mitjançant el sistema de concurs oposició
Per Decret de batlia de 18 de juny de 2019 es va resoldre aprovar la convocatòria i les bases de la convocatòria per seleccionar, mitjançant concurs oposició, personal per crear una borsa de treball de personal laboral temporal o interí de professors i professores de l'Escola Municipal de Música de l'Ajuntament d'Artà.
Es per la qual cosa que, a continuació, es publiquen les bases d'aquesta convocatòria.
“BASES PER CREAR UNA BORSA DE TREBALL DE PROFESSORS I PROFESSORES DE L'ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ
1. Objecte de la convocatòria
L'objecte d'aquesta convocatòria és crear una borsa de treball, mitjançant el sistema de concurs oposició, per a la provisió, amb caràcter temporal, de les possibles vacants o substitucions que puguin sorgir a la plantilla de professors i professores de l'Escola de Música de l'Ajuntament d'Artà.
Les especialitats que es convoquen per crear la borsa són:
Especialitats |
Núm. d'hores setmanals aproximades (variable, segons la matrícula de l'alumnat de l'Escola) |
Llenguatge musical |
4,5 |
Piano |
6 |
Violí |
4 |
Baix |
3 |
Flauta travessera |
4 |
Cant |
2 |
Vent metall |
4 |
Clarinet |
3 |
Guitarra clàssica i elèctrica |
10 |
Saxofon |
4 |
Percussió i bateria |
4 |
Violoncel |
5 |
El procés de selecció és comú a totes les especialitats i, com a resultat, s'ha de confeccionar una borsa específica per a cada una d'aquestes. Si la persona aspirant acompleix els requisits per accedir a la borsa de més d'una especialització, pot formar part de qualsevol d'elles i ha d'obtenir un lloc dins de cada borsa específica, sempre que hagi manifestat la seva voluntat d'accedir-hi en la sol·licitud.
2. Funcions
Amb caràcter general, les funcions a desenvolupar són les següents:
- Planificar i programar les classes a impartir.
- Preparar el contingut i el material necessari per a les classes i vetlar pel seu bon estat de conservació.
- Proposar alternatives per millorar l'evolució de l'Escola.
- Elaborar nou material de treball per enriquir els procediments dels continguts.
- Controlar el procés d'aprenentatge, tant individual com en grup, i avaluar-ne el progrés i la motivació.
- Verificar amb els pares el procés d'aprenentatge i el comportament de l'alumnat.
- Realitzar informes de l'alumnat i controlar-ne els treballs i els exàmens.
- Reunir-se, setmanalment, amb la resta de professorat de l'Escola per posar en comú l'activitat, la programació i les incidències del centre.
- Assistir als claustres que determini l'equip directiu.
- Vetlar per la seguretat i la salut en el seu lloc de treball, d'acord amb els procediments establerts per l'Ajuntament i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- I, en general, acomplir altres funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
3. Condicions de les persones aspirants
Les persones aspirants han d'acomplir els requisits següents:
a) Ser ciutadana o ciutadà espanyol, tenir la nacionalitat d'algun dels estats membres de la Unió Europea, tenir la nacionalitat de qualsevol dels altres estats que, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors en els termes en què s'hagi definit en el tractat constitutiu de la Unió Europea o els estrangers amb residència legal a Espanya, d'acord amb allò establert en la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic. Això també ha de ser d'aplicació als cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, així com als seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, menors de 21 anys o majors d'aquesta edat que visquin al seu càrrec. Les persones aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar documentalment la seva nacionalitat. Les persones aspirants de nacionalitat diferent a la dels estats membres de la Unió Europea han d'aportar els permisos de residència i de treball necessaris segons la normativa vigent.
b) Tenir fets els 16 anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa legal establerta per accedir a l'ocupació pública.
c) Posseir la capacitat funcional per dur a terme les tasques establertes.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitat de manera absoluta o especial per exercir funcions públiques o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en cas de personal laboral, en el cas que hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que li impedeixi, en el seu estat, accedir a funcions públiques.
e) No estar afectat per cap dels motius d'incompatibilitat continguts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, ni per la normativa autonòmica de la CAIB.
f) Estar en possessió de la titulació de professor de música en l'especialitat a la qual s'opta o en condicions d'obtenir-la en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds. Els títols requerits són: grau mitjà de LOGSE, grau mitjà del Pla 66 o habilitació expedida per la Conselleria d'Educació. En cas de presentar un títol equivalent, s'ha d'acreditar l'equivalència per norma legal o la certificació que l'acrediti, expedida per l'organisme competent.
g) Acreditar el nivell C1 de coneixements de llengua catalana per a totes les especialitats, mitjançant un títol expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria de política lingüística de la CAIB, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti el nivell de coneixements que s'exigeix. Aquest document acreditatiu, original o fotocòpia compulsada, s'ha de presentar dins el termini d'admissió de sol·licituds; si no, la persona aspirant haurà de realitzar aquesta prova.
Per prendre part en el procés selectiu, totes aquestes condicions s'han de reunir en la data en què finalitzi el període de presentació de sol·licituds i mantenir-les fins al moment de la contractació.
4. Presentació de sol·licituds
Les persones que desitgin prendre part en el procés selectiu han de sol·licitar-ho mitjançant una sol·licitud adreçada a la Batlia, el model normalitzat de la qual estarà a disposició de les persones interessades a l'apartat “Impresos” de la web municipal (www.arta.cat) a partir de l'obertura del termini de presentació i s'ha de lliurar al Registre General de l'Ajuntament d'Artà.
Les sol·licituds també es poden presentar en la forma establerta reglamentàriament o per qualsevol altra modalitat determinada en l'article 38.4 de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en el termini de deu (10) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de convocatòria en el BOIB.
En el supòsit que la persona aspirant lliuri la sol·licitud segons alguna de les altres modalitats determinades a l'article 38.4 de la Llei 4/1999, aquesta ha de comunicar immediatament aquest fet enviant un fax al 971835037 per acreditar que ha presentat la sol·licitud, en la qual ha de figurar el segell oficial d'entrada amb indicació de la data. No s'admetran les sol·licituds presentades fora d'aquest termini.
En la sol·licitud ha de constar que la persona aspirant manifesta que acompleix les condicions i els requisits exigits a la base 3a i, també, s'ha d'indicar a quina o quines de les especialitats opta.
Les persones interessades han d'adjuntar a la sol·licitud la documentació següent:
- Fotocòpia del títol exigit a la base tercera de la convocatòria o resguard del pagament dels drets per a la seva expedició. En cas de no poder aportar títol ni resguard, s'ha d'acceptar la certificació acadèmica que acrediti que s'han acabat íntegrament els estudis exigits i que la persona aspirant es troba en condicions d'obtenir la titulació.
- Fotocòpia dels documents acreditatius que s'al·leguin per al concurs de mèrits.
- Fotocòpia del DNI, NIE o altres documents oficials on es fa constar la nacionalitat.
- Fotocòpia de la documentació acreditativa d'estar en possessió del nivell de coneixements de llengua catalana que es requereix, nivell C1, a fi de restar exempt o exempta de realitzar aquesta prova.
- Currículum.
Amb la formalització i la presentació de la sol·licitud, les persones aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.
5. Admissió de les persones aspirants
5.1. Relacions de persones admeses i excloses
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Batlia ha de dictar una resolució que declari aprovat el llistat provisional de persones aspirants admeses i excloses del procés selectiu, amb expressió de la causa d'exclusió, si s'escau, i la relació provisional de persones convocades a la prova de coneixements de llengua catalana del nivell C1 exigit. Aquest llistat s'ha de publicar en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web, i s'hi han d'assenyalar, a més, la composició nominativa del tribunal qualificador, i el dia, l'hora i el lloc de realització de la prova específica de llengua catalana.
Per esmenar possibles defectes o aportar els documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses han de disposar d'un termini de tres (3) dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació.
Una vegada finalitzat el termini i en el cas que no s'hagin presentat al·legacions contra la llista provisional, aquest llistat s'ha d'entendre elevat a definitiu i no caldrà tornar-lo a publicar. També s'ha de publicar en el tauler d'edictes de l'Ajuntament i a la pàgina web la resolució que aprovi la llista definitiva, si escau dictar-la.
5.2. Prova específica de llengua catalana
Les persones aspirants que no puguin acreditar documentalment els coneixements de llengua catalana corresponents al nivell C1 exigit com a requisit han de realitzar una prova específica per acreditar-los, de la qual s'ha de qualificar com apta o no apta.
El lloc, la data i l'hora de realització de la prova específica de coneixements de llengua catalana s'han de fer públics en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web de la corporació, juntament amb la resolució que declari aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses de les proves selectives.
Una vegada realitzada la prova de català, s'ha de publicar la llista de persones aptes i no aptes en el tauler d'edictes i a la pàgina web de la corporació, incloent-hi el dia, l'hora i el lloc per a possibles reclamacions. Si no es presenten reclamacions en el termini de tres dies hàbils, el llistat provisional esdevindrà definitiu i no caldrà tornar-lo a publicar.
6. Tribunal qualificador
Els membres del tribunal han de comptar amb una titulació superior o igual a la requerida per aspirar a la plaça del procés selectiu i han de tenir, majoritàriament, una composició tècnica relacionada amb la feina a desenvolupar.
El tribunal qualificador ha d'estar format de la manera següent:
- Un president o una presidenta.
- Dos vocals, un dels quals ha d'actuar com a secretari o secretària.
Així mateix, s'ha de nomenar un suplent per a cadascun dels seus membres.
El tribunal pot disposar de personal assessor, el qual pot actuar amb veu però sense vot.
El tribunal no es pot constituir ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, siguin titulars o suplents, entre els quals ha de figurar el secretari o secretària i el president o presidenta, o qui els substitueixi legalment. Tots els membres del tribunal tenen veu i vot i les seves decisions s'han d'adoptar per majoria.
L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal s'han d'ajustar al que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
El tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin d'interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.
En cas d'empat en la puntuació obtinguda per les persones aspirants, s'ha de fer valer, com a criteri de desempat, l'ordre alfabètic i l'ordre ascendent o descendent marcat pel Ministeri d'Administracions Públiques.
7. Desenvolupament del procés selectiu
7.1. El procés selectiu s'ha d'iniciar amb la fase d'oposició i ha de continuar amb la fase de concurs per a les persones aspirants que superin la fase d'oposició.
Per realitzar la prova selectiva, les persones aspirants s'han de convocar en crida única. Així mateix, s'han d'excloure de la prova les persones que no hi compareguin, excepte en casos degudament justificats i apreciats lliurement pel tribunal.
Una vegada iniciada la prova selectiva, els anuncis successius relatius a aquesta convocatòria, s'han de publicar tant en el tauler d'anuncis com en la pàgina web de l'Ajuntament d'Artà.
7.2. Primera fase: oposició (puntuació màxima: 15 punts)
Aquesta fase consta d'un exercici obligatori i eliminatori, que s'ha de qualificar de 0 a 15 punts, i les persones candidates que no obtenguin una puntuació mínima de 7,5 punts s'hauran d'eliminar del procés selectiu.
L'exercici consistirà en resoldre un cas pràctic referent a una classe de grau elemental, d'acord amb les especificacions següents:
a) Per a les diferents especialitats instrumentals, la prova consistirà en un exercici escrit on s'haurà de resoldre un cas pràctic d'una classe d'instrument, que podrà ser individual, compartida entre 2 o 3 alumnes del mateix nivell o col·lectiva amb alumnes de nivell igual o diferent.
b) Per a l'especialitat de llenguatge musical, la prova consistirà en un exercici escrit on es descriurà una sessió d'una classe de llenguatge de 90 minuts de durada.
Es valoraran la claredat expositiva, la coherència i l'aplicabilitat dels continguts exposats amb la situació plantejada pel tribunal, així com la varietat i la riquesa dels recursos didàctics aportats per la persona aspirant.
La durada de la prova serà de 90 minuts.
Totes les persones aspirants disposaran d'un termini de tres (3) dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de l'anunci amb els resultats provisionals en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament, per efectuar les reclamacions o les observacions oportunes o per sol·licitar la revisió del seu examen davant el tribunal.
7.3. Segona fase: concurs (puntuació màxima: 10 punts)
En el concurs de mèrits el tribunal ha d'avaluar els mèrits que han al·legat i justificat les persones aspirants, de conformitat amb els criteris de valoració i puntuació que consten en l'annex (barem de mèrits).
8. Qualificació
8.1. L'ordre de classificació definitiva de les persones aspirants s'ha de determinar per la suma de les puntuacions obtingudes en la fase de concurs i en la d'oposició. En cas que es produeixin empats, s'assignarà el primer lloc per ordre d'inscripció en el Registre de l'Ajuntament.
Així mateix, les llistes provisionals amb les puntuacions obtingudes per ordre de major a menor puntuació i referents a cada especialitat, amb indicació del document nacional d'identitat, s'han de publicar en el tauler d'edictes de l'Ajuntament i en la pàgina web.
A la vista d'aquestes relacions, les persones interessades podran presentar reclamacions, en referència a cada llistat, en el termini de tres (3) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la seva publicació.
Les al·legacions que es presentin per les vies previstes a l'article 38.4 de la Llei 4/1999 s'han de comunicar, immediatament, a l'Ajuntament d'Artà enviant un fax al núm. 971835037, en el qual s'ha d'acreditar la sol·licitud d'admissió de l'escrit d'al·legacions i hi ha de figurar el segell oficial d'entrada de l'organisme en qüestió, amb indicació de la data de registre.
8.2. Després de resoldre les possibles reclamacions, s'han de publicar, per especialitat, les llistes definitives de les puntuacions obtingudes. La publicació s'ha de fer en el mateix lloc que el de les llistes provisionals. Si no es presenten reclamacions, les llistes de puntuacions provisionals s'han d'elevar a definitives un cop passats els tres (3) dies hàbils prevists per fer reclamacions.
9. Formació i funcionament de les borses
9.1. Formació de la borsa
Després de realitzar els processos de selecció, s'ha de formar cada borsa de treball de l'especialitat corresponent amb el llistat de les persones aspirants per ordre de major a menor puntuació.
9.2. Vigència de la borsa
Aquesta borsa té una vigència de tres anys a partir de la seva constitució. Passat aquest període, la borsa no es pot reactivar.
No obstant això, la borsa ha de quedar sense efecte en el moment que ja no es disposi de persones candidates en alguna de les especialitats.
9.3. Baixes de la borsa de treball
Les persones candidates que refusin una oferta queden excloses de la borsa, excepte que al·leguin i justifiquin documentalment en un termini de tres (3) dies hàbils la concurrència d'alguna de les situacions següents:
a) Estar en període d'embaràs, maternitat, paternitat, adopció o acolliment.
b) Patir malaltia o incapacitat temporal.
c) Estar exercint funcions sindicals.
d) Estar fent feina en el moment en què es faci l'oferta.
És motiu de baixa de la borsa el fet d'haver estat sancionat o sancionada mitjançant expedient disciplinari, per falta notòria de rendiment o per incompliment greu dels deures i les obligacions derivats de les funcions pròpies del lloc de treball.
9.4. Tipus de relació contractual
La contractació laboral de les persones aspirants s'ha d'efectuar d'acord amb el que estableix la legislació vigent. Abans d'efectuar la contractació, la persona aspirant seleccionada ha de presentar, quan així se li requereixi, els documents que acreditin que, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, reunia els requisits exigits a la base segona i ha de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per la Llei 53/1984.
La jornada és a temps parcial, de dilluns a dissabte, amb un nombre d'hores setmanals que dependrà de l'alumnat matriculat i de les necessitats del lloc de treball, amb contracte laboral temporal d'obra i servei per a cada curs.
El tribunal ha de confeccionar una llista de les persones aspirants que han resultat aptes amb les puntuacions obtingudes en la valoració de mèrits, la qual s'ha de publicar en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament.
Així mateix, el tribunal ha de remetre l'acta de la sessió a la Batlia de la corporació amb els noms de les persones aspirants que han de passar a formar part de la borsa de treball de professors i professores de l'Escola de Música per cobrir substitucions i/o baixes.
En el moment que sorgeixi una substitució dins l'Escola de Música de l'Ajuntament d'Artà s'ha d'oferir, en primer lloc, al personal que, en aquell moment, faci feina per a l'Ajuntament si la seva especialitat és la requerida i si suposa una millora de les seves condicions de feina; i, en segon lloc, s'ha d'oferir, per ordre de puntuació, a les persones de l'especialitat de la disciplina requerida.
En tot cas, la persona interessada pot renunciar, en qualsevol moment i sempre per escrit, a formar part de la borsa o borses de manera definitiva.
Les persones integrants de la borsa de treball únicament seran titulars d'una expectativa de dret a ser nomenades o contractades temporalment, per ordre de puntuació, per a casos de substitucions o de vacants que siguin necessàries i mentre no es realitzi un altre procediment selectiu per cobrir la plaça esmentada.
10. Presentació de documents
Un cop contactades per realitzar una substitució o suplència, les persones aspirants convocades tendran un termini de 3 dies per presentar a l'Ajuntament els documents que acreditin les condicions de capacitat i els requisits que s'exigeixen a la base tercera per prendre part en aquest procés selectiu.
Les persones interessades han de presentar els documents següents:
a) Declaració jurada o promesa de no haver estat separades mitjançant expedient disciplinari del servei de l'Estat, de les comunitats autònomes o de l'Administració local, ni trobar-se inhabilitades per a l'exercici de les funcions públiques. Les persones aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar, mitjançant una declaració jurada o promesa, que no estan sotmeses a cap sanció disciplinària o condemna penal que els impedeixi accedir a la funció pública en el seu estat d'origen.
b) El consentiment dels progenitors o tutors dels menors de 18 anys i majors de 16 que visquin de manera independent o l'autorització de la persona o institució que els tengui a càrrec seu.
Si en el termini indicat, excepte en els casos de força major, les persones candidates proposades no presenten la seva documentació o no reuneixen els requisits exigits, no es podran incloure en la llista de la borsa de treball de l'Escola Municipal de Música i quedaran anul·lades totes les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud on sol·licitaven prendre part en el procés selectiu.
11. Període de prova
El període de prova és de sis (6) mesos. Aquest període de prova s'ha de realitzar sota la supervisió del responsable del servei i ha de tenir la consideració de fase final del procés selectiu.
Durant el període de prova, les persones aspirants que no assumeixin els nivells suficients d'integració i eficiència al lloc de treball objecte de la convocatòria, han de ser declarades no aptes per desenvolupar les tasques exigides mitjançant una resolució motivada de la Batlia a proposta de la persona que exerceixi de cap de servei on hagi estat assignada i, en conseqüència, perdran tots els drets de la seva relació laboral i la seva permanència en la borsa de treball.
12. Recursos i impugnacions
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública s'han de publicar en el tauler d'anuncis i a la pàgina web municipal (www.arta.cat).
En allò que no estigui previst en aquestes bases s'ha d'aplicar la normativa reguladora de funció pública definida en l'article 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
Contra la convocatòria i aquestes bases, que exhaureixen la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un (1) mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la LPACAP. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i el 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos (2) mesos, comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el BOIB.
ANNEX
BAREM DE MÈRITS
La valoració dels mèrits s'ha d'efectuar per cada disciplina a la qual opta la persona aspirant i d'acord amb la taula de barems que es detallen a continuació.
1. Experiència professional
La puntuació global d'aquest apartat no pot superar els 10 punts.
a) Per experiència professional acreditada en impartir classes a escoles de música dependents d'administracions públiques de l'especialitat o especialitats a què es presenta: 0,20 punts per cada mes treballat si la jornada laboral és del 100 % (prorratejant-ne la puntuació si la jornada és inferior).
b) Per experiència professional acreditada en un lloc de feina de característiques similars a qualsevol administració pública de l'especialitat o especialitats a què es presenta: 0,15 punts per cada mes treballat si la jornada laboral és del 100 % (prorratejant-ne la puntuació si la jornada és inferior).
c) Per experiència professional acreditada fora de l'Administració relacionada amb la plaça: 0,05 punts per cada mes treballat si la jornada laboral és del 100 % (prorratejant-ne la puntuació si la jornada és inferior), fins a un màxim d'1 punt.
Per acreditar l'experiència professional, s'ha d'aportar algun tipus de document on consti la data d'inici de la relació laboral i la de finalització, així com la categoria professional i les hores setmanals contractades. Si s'aporta la vida laboral, s'ha d'acompanyar amb documents que acreditin la categoria.
2. Formació
La puntuació d'aquest apartat no pot superar els 6 punts.
a) Per formació superior a la requerida en l'especialitat musical a la qual s'opta (grau superior de LOGSE o grau superior del Pla 66 de música): 2 punts.
b) CAP o màster en formació del professorat o altres màsters relacionats amb l'àmbit musical: 1 punt.
c) Per cursos de 10 hores o de durada superior relacionats amb l'especialitat o especialitats a què es presenta i/o relacionats amb qualsevol aspecte de l'àmbit musical (direcció, composició, metodologia, didàctica, etc.): 0,10 punts per cada 10 hores de formació, amb un màxim de 0,5 per unitat formativa. No es valoraran els cursos de menys de 10 hores o els que no indiquin la durada.
3. Coneixements de llengua catalana
La puntuació màxima d'aquest apartat és d'1 punt. S'han de valorar els certificats expedits o homologats per l'EBAP o l'òrgan competent en matèria de política lingüística de la CAIB. El nivell LA es pot acumular al C2 i la puntuació és la següent:
- Coneixements superiors (certificat C2): 0,80 punts.
- Coneixements de llenguatge administratiu (certificat LA): 0,20 punts.”
Artà, 20 juny de 2019
El batle
Manuel Galán Massanet