Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PETRA
Núm. 6269
Aprovació definitiva bases convocatòria per a borsa de treball per a selecció professors escola municipal de música
No havent-se presentat cap tipus d'al·legació, durant el període d'exposició al públic amb respecte al següent acord:
Bases de la convocatòria per crear una borsa de treball per a la selecció de professors/ores de l'Escola Municipal de Música.
(Edicte núm. 3403 del BOIB nº 48 de 13 d'abril de 2019, fascicle 76, secció V, pàgina 15146).
D'acord amb l'article 17.3 de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, es dona per aprovat definitivament el referit acord, publicant-se íntegrament a continuació el text complet corresponent:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER CREAR UNA BORSA DE TREBALL PER A LA SELECCIÓ DE PROFESSORS/ORES PER A LA FUNDACIÓ ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PETRA, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS PER A LA PROVISIÓ, AMB CARÀCTER TEMPORAL, DE VACANTS O SUBSTITUCIONS QUE PUGUIN SORGIR.
1.-Objecte de la convocatòria.
És la creació d'una borsa de treball, mitjançant el sistema de concurs, per a la provisió, amb caràcter laboral temporal, de professors/ores de música per substituir baixes o vacants que puguin sorgir a la plantilla de l'Escola Municipal de Música de Petra.
2.- Requisits i condicions de les persones aspirants.
2.1.- Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d'estar en possessió durant tot el procés selectiu:
2.2.- Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de l'estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), permeti l'accés a l'ocupació pública.
En el cas d'estrangers/res s'haurà d'acreditar el domini de les llengües oficials de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2.3.- Haver complit els 16 anys d'edat i no superar l'edat de jubilació.
2.4.- Posseir la titulació de Grau Mitjà de LOGSE, grau mitjà de Pla 66 o habilitació expedida per la Conselleria d'Educació, en l'especialitat a què s'opta o equivalent dins el termini de presentació de sol·licituds per prendre part en les proves selectives. Les persones dels Estats membres de la Unió Europea o d'altres Estats diferents hauran d'acreditar el reconeixement del seu títol oficial per l'Estat espanyol, de conformitat amb la normativa vigent en la matèria.
2.5.- No patir cap malaltia o situació física i/o psíquica que impedeixi el normal desenvolupament i exercici de les funcions corresponents.
2.6.- No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l'exercici d'ocupacions o càrrecs públics ni haver estat separat/da, per resolució disciplinària ferma, del servei de cap Administració Pública.
3.- Necessitat de contractació.
3.1.- Característiques del lloc de treball.
Professors per a l'Escola Municipal de Música de Petra amb les següents especialitats i característiques orientatives, que podran variar en funció dels alumnes que es matriculen.
OPCIÓ |
LLOC DE TREBALL |
HORES SETMANALS |
SETMANES MES |
MESOS ANY |
HORES ANUAL FEINA |
Opció 1 |
Llenguatge musical 1 |
9,5 |
4 |
8,5 |
323,00 |
Opció 2 |
Saxo |
6 |
4 |
8,5 |
204,00 |
Opció 3 |
Percussió 1 |
2 |
4 |
8,5 |
68,00 |
Opció 4 |
Llenguatge musical 2 |
4 |
4 |
8,5 |
136,00 |
Opció 5 |
Xeremies |
4 |
4 |
8,5 |
136,00 |
Opció 6 |
Piano 1 |
10 |
4 |
8,5 |
340,00 |
Opció 7 |
Piano 2 i combos |
4 |
4 |
8,5 |
136,00 |
Opció 8 |
Percussió 2 |
5 |
4 |
8,5 |
170,00 |
Opció 9 |
Guitarra popular |
6 |
4 |
8,5 |
204,00 |
Opció 10 |
Flauta travessera |
6,5 |
4 |
8,5 |
221,00 |
Opció 11 |
Violí |
3 |
4 |
8,5 |
102,00 |
Opció 12 |
Clarinet |
4 |
4 |
8,5 |
136,00 |
Opció 13 |
Trompeta i bombardí |
3,5 |
4 |
8,5 |
119,00 |
Opció 14 |
Cant Coral |
2 |
4 |
8,5 |
68,00 |
Opció 15 |
Guitarra elèctrica |
2 |
4 |
8,5 |
68,00 |
|
TOTAL HORES |
71,50 |
|
|
2.431,00 |
3.2.- Tipus de contracte laboral.
A temps parcial i/o per obra o servei determinat consistent en la durada del curs acadèmic.
3.3.- Vigència de la borsa de treball.
La borsa formada a partir d'aquest procés de selecció tindrà una vigència de tres anys. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots els seus drets derivats de la superació del procés de selecció
Seran d'aplicació a la borsa les disposicions previstes a l'article 5 del Decret 30/2009, de 22 de maig.
3.4.- Publicitat.
Les bases íntegres es publicaran al tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Petra, al tauler d'anuncis de l'Escola Municipal de Música de Petra i a la pagina web de l'Ajuntament de Petra, així com en el BOIB.
4.- Barem de mèrits.
El conjunt de mèrits tindrà una puntuació màxima de 15 punts.
Es valoraran els mèrits al·legats i acreditats documentalment pels aspirants, d'acord amb el barem de mèrits següent:
4.1 Experiència professional.
Per haver exercit activitat docent en l'especialitat que s'opta: 0,2 punts per mes o fracció mensual que proporcionalment li correspongui amb un màxim de 5 punts.
Per haver exercit activitat docent en especialitats musicals distintes a les que s'opta: 0,1 punt per mes o fracció mensual que proporcionalment li correspongui amb un màxim de 2 punts.
4.2.- Formació.
Formació específica i/o cursos de perfeccionament relacionats amb l'especialitat que s'opta i acreditats per organismes oficials, fins a un màxim de 3 punts:
20 hores o més 0,25 punts/curs.
50 hores o més 0,50 punts/curs.
75 hores o més 0,75 punts/curs.
100 hores o més 1,00 punt/curs.
Altres titulacions musicals, fins a un màxim de 1,00 punt.
Títol professional o de grau mitjà 0,50 punts
Títol superior 1,00 punt.
Valoració d'altres mèrits aportats:
Nivell B1 català (abans nivell A) o equivalent: 0,25 punts.
Nivell B2 català (abans nivell B) o equivalent: 0,50 punts.
Nivell C1 català (abans nivell C) o equivalent: 0,75 punts.
Nivell C2 català (abans nivell D) o equivalent: 1,00 punt.
Valoració conjunta dels currículums per tal de cercar la millor adequació a la plaça objecte de la convocatòria, segons el criteri del tribunal, fins a un màxim de 3 punts.
4.3.- Entrevista personal.
Amb un màxim de 2 punts. Únicament en el supòsit que hi hagi diferència de la suma de les puntuacions dels dos primers qualificats pels mèrits anteriors, no sigui superior a 2 punts o hi hagi empat, es realitzarà l'entrevista davant del Tribunal valorant-ne experiència, idoneïtat i aptitud de l'aspirant, en relació amb les funcions a desenvolupar.
Per superar el concurs caldrà tenir una puntuació mínima de 6 punts.
5.- Procediment.
5.1.- Presentació de documentació. Dins dels 10 dies naturals des de la publicació de l'anunci els aspirants presentaran una instància en el Registre general d'entrada de l'Ajuntament de Petra, o en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (en cas que l'aspirant opti per aquesta darrera opció, l'aspirant es troba obligat a notificar-ho o bé per correu electrònic a emusicapetra@gmail.com, o bé al fax de l'Ajuntament de Petra 971 83 02 62).
5.2.- Les sol·licituds han d'anar acompanyades de la documentació acreditativa dels mèrits i conforme el següent guió:
A) Manifestar en la sol·licitud que es compleixen totes les condicions exigides en aquestes bases.
B) Manifestar el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en aquesta convocatòria i per a la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la legislació vigent.
C) Adjuntar la documentació necessària per a la fase de concurs d'acord amb el següent detall:
A aquests efectes cal acreditar documentalment tots els aspectes que consten en el barem de mèrits, com ara períodes treballats segons especialitats, experiències professionals, cursos, màsters, CAP, etc. (es poden acreditar mitjançant informe de vida laboral i/o fotocòpies dels contractes, nòmines o qualsevol altre mitjà que acrediti la naturalesa i durada dels serveis prestats).
5.3.- Admissió de les persones aspirants.
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació relativa als requisits per participar en el procediment que han presentat les persones interessades, s'ha de publicar la resolució per la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de l'exclusió, en el tauler d'anuncis de l'Escola de Música de Petra i a l'Ajuntament de Petra, tant al tauló d'anuncis com a la seva pàgina web.
A fi d'evitar errors i, si se'n produeixen, de possibilitar-ne l'esmena dins el termini establert i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar que no figuren en la relació de persones excloses, i que, a més, consten en la llista de persones admeses.
Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de tres dies hàbils, comptadors des de l'endemà que s'hagi publicat la resolució, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu. En la publicació d'aquesta resolució se'ls ha d'advertir que l'Administració considerarà que desisteixen de la sol·licitud si no compleixen el requeriment.
Acabat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el President ha de dictar una resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució s'ha de fer pública en els mateixos llocs que s'han indicat per a la publicació de la resolució provisional.
5.4.- La documentació i, si escau, l'entrevista personal serà avaluada per un Tribunal integrat per:
President/a:
- El Vicepresident del Consell d'Administració, o persona en qui delegui.
3 Vocals:
-2 membres del Consell d'Administració assignats per a al funció.
-La Directora de l'Escola Municipal de Música de Petra, amb titulació Superior de Música.
Secretari/a:
-El secretari del Consell d'Administració que actuarà amb veu però sense vot.
Assessorament:
-1 professor/a amb titulació Superior de Música designat pel Consell d'Administració.
5.5.- Inici i desenvolupament del procés.
El tribunal avaluarà els mèrits al·legats per les persones aspirants en la forma que determinen les bases i exposarà el resultat als llocs indicats a la clàusula 5.3. El tribunal no podrà valorar els mèrits dels quals no s'hagi presentat acreditació documental en el termini de presentació de les instàncies
Les persones aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per presentar les rectificacions que considerin pertinents sobre la valoració provisional de mèrits del concurs. Dins aquest termini, les persones interessades podran veure l'expedient de valoració a les oficines municipals.
Les persones aspirants que hagin d'esmenar o aclarir algun mèrit han de presentar la documentació original o compulsada corresponent en el Registre General de l'Ajuntament de Petra, mitjançant un escrit dirigit al Tribunal. Si la persona candidata presenta la documentació mitjançant Correus o en un altre registre públic, dins el termini esmentat, ha d'avançar necessàriament una còpia de l'escrit i de la documentació mitjançant fax o correu electrònic.
El tribunal realitzarà l'entrevista personal als aspirants, de conformitat amb el punt 4.3 de les presents bases, a fi de determinar la persona que tingui el perfil professional més ajustat a les funcions del lloc de treball que es faran públiques juntament amb l'anunci d'aquesta convocatòria. L'entrevista és de caràcter obligatori per a les persones que hagin superat el concurs. La no assistència comportarà quedar exclòs del procés selectiu.
El tribunal queda facultat, per al bon funcionament del procés de selecció, per resoldre els dubtes i discrepàncies que s'originin durant el desenvolupament del procés.
5.6.- Informació dels resultats de l'avaluació: La informació del resultat es publicarà en el tauló d'anuncis de l'Escola de Música de Petra i a la web de l'Ajuntament de Petra.
5.7.- Formalització: En el termini màxim de 7 dies, la persona seleccionada haurà d'aportar els documents necessaris per a la formalització del contracte.
La formalització del contracte es farà efectiva durant el mes de setembre, abans de l'inici de curs.
5.8.- Període de prova: Finalitzat el termini de presentació de documents, el President dictarà resolució de contractació laboral en la modalitat de laboral temporal (sigui en temps complet o parcial) per ocupar la plaça. El període de prova d'aquesta contractació serà de 2 mesos.
SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ.
____________________________________, amb DNI núm. _____________, i domicili a l'efecte de notificacions en ___________________, telèfon _______________ i correu electrònic ___________________
EXPOSA:
Que vull participar a la convocatòria per a la contractació de professorat per la Fundació de l'Escola Municipal de Música de Petra, de conformitat amb les bases proposades per a tal fi per part del Consell d'Administració de la Fundació Escola Municipal de Música de Petra en la reunió de data 22 de juny de 2017, i aprovades pel Ple de l'Ajuntament de Petra de data 14 d'agost de 2017.
Que declara que es compleixen totes les condicions exigides en aquestes bases i estar en possessió de tots i cadascuna de les condicions i requisits que apareixen a les bases de la convocatòria.
Que dona el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en aquesta convocatòria i per a la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la legislació vigent.
L'opció objecte de la convocatòria a la que vull optar és: _______________ conforme al quadre de les característiques dels llocs de treball.
Que adjunta la següent documentació:
1. Fotocòpia del DNI.
2. Fotocòpia del títol acadèmic exigit a la convocatòria.
3. Fotocòpia detallada de tota la documentació que es presenta, detallant cada un dels mèrits conforme a les bases.
4. Currículum vitae.
Motiu pel qual SOL·LICITA:
Ser admès i poder participar en el procediment selectiu esmentat.
Petra, a dia ______ de _____________ de 2019.
Sr.President de la Fundació Escola Municipal de Música de Petra.
Petra, 20 de juny de 2019
El Batle
Salvador Femenias Riera.