Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 6190
Registre de Personal. Creació de la plaça i del lloc de treball Intèrpret en Llenguatge de signes

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 12 de juny de 2019, es va aprovar el següent:

“1. Aprovar la plaça “Comeses especials especialitat Intèrpret en llenguatge de signes”, amb les següents característiques:

  1. Grup: B

  2. Titulacions d'accés: Formació professional de Tècnic superior en Interpretació de Llenguatge de signes

2. Aprovar la creació del lloc de feina:

  1. Nom del lloc: Intèrpret en llenguatge de signes

  2. Número de llocs: 2

  3. Tipus del lloc: genèric

  4. Complement de destí: 19

  5. Complement específic: 195

  6. Forma de provisió: la forma de provisió serà el concurs, que és el sistema normal de provisió de llocs de feina i dins del qual s'inclou les fórmules d'oposició, de concurs i de concurs oposició.

  7. Administració: Ajuntament de Palma

  8. Grup: B

  9. Tipus de Jornada: serà la JG1, és a dir, la general de 37,5 hores.

  10. Tipus d'horari: atenent a les funcions del lloc, serà un horari H6, que és flexible.

  11. Escala: Administració especial.

  12. Plaça – descripció: comeses especials especialitat intèrpret en llenguatge de signes.

  13. Requisits: no s'estableixen requisits pel lloc esmentat.

  14. Nocions de català: B2 (nivell de domini funcional intermedi).

  15. Funcions específiques:

- Assistir a les persones amb carència auditiva que hagin de realitzar gestions a l'Ajuntament.

- Fer la interpretació en llengua de signes d'aquelles rodes de premsa o actes institucionals que així ho requereixin.

- Realitzar l'enregistrament interpretat de les sessions plenàries.

- Interpretar les campanyes publicitàries institucionals.

- Traduir els cursos, programes, conferències i activitats en què participin persones amb deficiència auditiva que ho necessitin.

- Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.

- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.

3. Establir com a data d'efectes la del dia següent de la seva aprovació.

4. Publicar el contingut de l'Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 20 de juny de 2019

Cap de secció del Registre de Personal

p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014

(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)

Francisca M. Matas Escobar