Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SA POBLA

Núm. 4850
Convocatòria borsi monitor-socorrista

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per fer constar que en data de 9 de maig de 2019 la Junta de Govern Local acordà aprovar les bases específiques que regiran la convocatòria per la creació d’una borsa de personal de treball de monitor-socorrista amb caràcter laboral temporal de les necessitats que puguin subvenir en el servei d’esports de la piscina municipal de l’ajuntament de Sa Pobla (Exp. 1347/2019), conforme segueix:

PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

És objecte de la present convocatòria la creació d’una borsa de treball de monitor-socorrista  amb caràcter laboral temporal, de les necessitats que puguin subvenir en el servei, com ara necessitats urgents derivades de l’augment de la demanda, baixes laborals (per IT, maternitat, etc), jubilacions, llicències, vacances, etc., dels serveis de  la piscina municipal (interior i exterior) de l’Ajuntament de Sa Pobla.

-. Tipus de contracte: laboral temporal (de conformitat amb l’article 15 del RDL 2/2015, de 23 d'octubre pel que s'aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors, i articles 2, 3 i 4 del RD 2720/1998, de 18 de desembre, pel qual es desenvolupa l’article 15 de TRLLET en matèria de contractes de durada determinada).

-. Nivell: 4 del Conveni Col·lectiu del personal laboral de l’Ajuntament de sa Pobla.

-. Lloc de treball: Piscina Municipal de Sa Pobla (Serveis Esports) de l’Ajuntament de sa Pobla.

-. Funcions a desenvolupar:

  1. Vetllar en tot moment per la seguretat dels usuaris de la piscina i prevenir de qualsevol accident o incidència  de la instal·lació.
  2. Prestar els primers auxilis que siguin precisos.
  3. Tenir cura de que el comportament dels usuaris s’ajusti al disposat a la normativa.
  4. Impartir classes de natació i desenvolupar activitats aquàtiques aplicant el programa establert.
  5. Dirigir i organitzar sessions de natació per a: nadons (de 0 a 6 anys), infantils (de 7 a 16 anys), adults i gent gran; natació terapèutica i aquagym, entre d’altres.
  6. Dissenyar i saber adaptar les activitats aquàtiques en funció de la tipologia dels alumnes.
  7. Atendre les necessitats o incidències que els alumnes puguin tenir i vetllar en tot moment per la seva seguretat.

-. Període de prova: 30 dies.

El procediment de selecció de les persones aspirants s'efectuarà mitjançant convocatòria pública, que consistirà en concurs de mèrits que es detallen a la base vuitena d'aquesta convocatòria.

SEGONA.- NORMATIVA D’APLICACIÓ

Aquesta selecció es regirà per les prescripcions contingudes en les bases d’aquesta convocatòria i, en allò que no s’hi prevegi, per:

-. RDL 2/2015, de 23 d'octubre pel que s'aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors, i articles 2, 3 i 4 del RD 2720/1998, de 18 de desembre, pel qual es desenvolupa l’article 15 de TRLLET en matèria de contractes de durada determinada). Així com normativa de desenvolupament.

-. Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre pel que s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'empleat públic, i normativa de desenvolupament.

TERCERA .- CONDICIONS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per prendre part en les proves selectives serà necessari reunir les condicions següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la dels altres membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació dels treballadors.

També podran ésser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea, qualsevol sigui la seva nacionalitat, sempre i quan els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d’aquesta però visquin a càrrec dels seus progenitors i al cònjuge sempre que no estiguin separats de dret.

L’aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d’acreditar la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball, si és el cas.

b) Tenir 16 complits i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió:

c1) Titulació de monitor de natació o titulació equivalent (que es pot acreditar també mitjançant amb les titulacions de tècnic/a d’activitats físiques i esportives (TAFAD o TSEAS), o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

c2) Titulació de socorrista de piscina i primers auxilis o titulació equivalent o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

Els títols hauran d’esser oficials o estar degudament homologats.

d) Acreditar el Certificat de Delictes de Naturalesa Sexuals. S’ha d'acreditar aquesta circumstància mitjançant l'aportació d'una certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals  (GERENCIA TERRITORIAL DE JUSTICIA, Carrer de la Posada del Real, 6, Palma 07003 – Telf. 971720322  o  també a través del següent enllaç web:

https://www.mjusticia.gob.es/cs/Satellite/Portal/es/ciudadanos/tramites-gestiones-personales/certificado-delitos ).

e) No patir cap malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l’exercici de les funcions, mitjançant certificat mèdic.

f) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de la funció pública.

g) Abans de ser contractada, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmès a cap dels motius d’incompatibilitat establerts a la llei 53/1984 de 26 de desembre, que regula el personal al servei de les administracions públiques o comprometre’s en el seu cas, a exercir l’oportuna opció en el període de temps que preveu l’article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació de retir o d’orfenesa.

h) Acreditar el requisit de coneixements de la llengua catalana corresponents al Nivell B1 o en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització del termini d’admissió de sol·licituds. Aquests coneixements s’han d’acreditar mitjançant l’aportació d’un certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per l’òrgan competent en matèria de política lingüística.

En el cas, que no es pugui acreditar els coneixements del nivell de català exigit (B1) mitjançant l’aportació del corresponent certificat, es realitzarà una prova específica de llengua catalana del nivell B1. La prova es qualificarà com a APTE o NO APTE. La qualificació de NO APTE o la no compareixença a la mateixa en els casos que no s’hagi aportat la certificació de nivell, donarà lloc a l’exclusió del procés selectiu.

Els requisits establerts en els apartats anteriors hauran de complir-se el darrer dia de termini de presentació d’instàncies i mantenir-se durant el període selectiu.

QUARTA.- SOL·LICITUDS

Les instàncies per participar al procés selectiu s’hauran de fer segons el model que figura a l’Annex I de les presents bases, adreçada al Batle President de l´Ajuntament, i es presentaran en el registre general d’aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

Per ésser admès/a, i, en el seu cas, prendre part en el procediment selectiu, les persones aspirants hauran de manifestar a les seves instàncies que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a la base tercera d’aquesta convocatòria, adjuntant a la mateixa instància, còpia del DNI, juntament amb la titulació exigida i document acreditatiu del nivell de coneixement de llengua catalana. Tots els documents aniran degudament acarats.

Les persones aspirants hauran d’adjuntar amb la instància aquells documents que acreditin els mèrits al·legats. Els mèrits al·legats i no justificats degudament abans de la finalització del termini de presentació d’instàncies no seran valorats.

El termini per la presentació d’instàncies serà de deu (10) dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació d’aquestes bases en el BOIB.

CINQUENA – ADMISSIÓ DE PERSONES ASPIRANTS

Finalitzat el termini de presentació d’instàncies, el Sr. Batle, aprovarà per Resolució la relació provisional de persones admeses i excloses, que serà publicada al tauler d’anuncis de la web l’Ajuntament de Sa Pobla i es concedirà un termini de tres (3) dies hàbils per a la presentació d’esmenes o reclamacions. Una vegada examinades les que s’haguessin presentat, es publicarà la relació definitiva de persones admeses. De no presentar-se cap reclamació es considerarà definitiva la inicialment publicada.

Aquesta resolució determinarà el començament dels terminis i efectes de possibles impugnacions i recursos, i contindrà, a més de les dades abans indicades, la designació nominativa dels membres del Tribunal qualificador, la data de realització de la prova de coneixements de llengua catalana, el lloc, la data i hora de la constitució d’aquest tribunal per valoració de mèrits.

SISENA.-TRIBUNAL QUALIFICADOR

La composició del tribunal s'ajustarà al que estableixen l’article 60 del TREBEP. Es constituirà atenent els principis d'imparcialitat, professionalitat i especialitat, en funció de la disponibilitat de recursos. Tindrà la consideració d'òrgan col·legiat i, com a tal, estarà subjecte a les normes contingudes a la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú.

En la mateixa resolució en la qual s'aprovi definitivament la llista de persones aspirants admeses i excloses, es fixarà la composició del tribunal qualificador a l'efecte de poder promoure la recusació dels seus membres. La resolució s'anunciarà als taulers d'anuncis i al portal de transparència de la web de l’Ajuntament de sa Pobla.

El tribunal podrà nomenar col·laboradors, especialistes i ajudants, que estaran sempre sota la seva direcció i control directes, per a aquelles proves que ho requereixen, limitant-se a l'exercici de les seves especialitats tècniques en base a les quals col·laboraran amb el tribunal amb veu, però sense vot. Els assessors i especialistes estaran sotmesos a les mateixes causes d'abstenció i recusació que els membres del tribunal.

El tribunal estarà compost per la Presidència, la Secretaria i tres Vocals, actuant totes ells amb veu i vot.

El tribunal no podrà constituir-se sense l'assistència, com a mínim de la meitat dels seus membres titulars o suplents indistintament.

SETENA.- INICI I DESENVOLUPAMENT DEL PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

El procediment de selecció s'iniciarà amb la convocatòria, que correspon al president de la corporació o regidor delegat. Les bases es publicaran íntegrament al BOIB i al tauler d’anuncis i al portal de transparència de la web de l’Ajuntament de Sa Pobla.

La fixació de la data de la prova de català (nivell B1) es publicarà al tauler d'anuncis de la web de l’Ajuntament de Sa Pobla. 

Les persones aspirants seran convocades per l’exercici de català en crida única. Les persones aspirants que no hi compareguin seran excloses de la prova i, conseqüentment, del concurs.

A efectes d'identificació les persones aspirants hauran de concórrer a l’exercici amb el DNI o similar.

VUITENA.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

FASE PRIMERA.- PROVA CATALÀ

En primer lloc, es realitzarà una prova específica de llengua catalana del nivell B1, quedant exemptes de la mateixa les persones aspirants que hagin acreditat juntament amb la sol·licitud o abans del començament de la prova, els coneixements mitjançant l’aportació del corresponent certificat. La prova es qualificarà com a APTE o NO APTE. La qualificació de NO APTE o la no compareixença a la mateixa en els casos que no s’hagi aportat la certificació de nivell, donarà lloc a l’exclusió del procés selectiu.

Només hi haurà una convocatòria per la prova de català, en crida única, i s’exclourà del procés selectiu a la persona aspirant que no hi comparegui.

Una vegada iniciat el procés selectiu, l’apte o no apte obtinguts per les persones aspirants de prova de català, s’exposarà al tauler d’anuncis i al portal de transparència de la plana web de l’Ajuntament de Sa Pobla.

Les persones interessades podran efectuar les reclamacions que estimin oportunes o sol·licitar la revisió del seu examen davant el Tribunal en un termini de 3 dies hàbils, des de la publicació del resultat obtingut al tauler d’anuncis i al portal de transparència de la plana web d’aquest Ajuntament. El lloc, data i hora de revisió i vista en cas de ser sol·licitada serà fixada pel Tribunal. Una vegada resoltes es publicaran els resultats i la relació definitiva de persones aspirants aptes i no aptes.

Cas de que no es formulin reclamacions els resultats i la relació d’aspirants aptes serà automàticament definitiva.

FASE SEGONA.- CONCURS (FINS A 15 PUNTS)

La puntuació màxima d’aquesta fase serà de 15 punts.

Els mèrits de les persones aspirants seran valorats conforme al següent barem:

1.- Mèrits professionals. (màxim de 10 punts)

a) Per serveis prestats, ja sigui en propietat, interinament o en règim de contracte temporal en una administració pública, en treballs relacionats amb la plaça que es convoca, la puntuació serà la següent: per mes complet treballat 0.20 punts, fins a un màxim de 10 punts.

b) Per l’exercici professional de tasques relacionades amb la plaça que es convoca en una empresa privada o similar o com autònom, la puntuació serà la següent: per mes complet treballat 0.10 punts fins a un màxim de 10 punts.

Es meritarà en còmput a jornada completa i s’acreditarà d’acord a les dades que hi constin a l’Informe de Vida Laboral de la Seguretat Social.

En cas de jornada parcial, es valorarà proporcionalment.

Per acreditar l’experiència professional s’haurà d’adjuntar informe de vida laboral de la Seguretat Social i els contractes de feina on hi figuri la categoria professional. En cas de no comptar amb els contractes, s'aportaran els documents acreditatius que es considerin adients on hi figuri la categoria professional i la tipologia de contracte expressada en anys, mesos i dies i la jornada realitzada. En cas contrari, no es valoraran.

2.- Formació. (màxim de 5 punts)

La puntuació màxima per aquest apartat serà de 5 punts. No podran ser valorats en aquest apartat cursos, jornades o seminaris que ja hagin estat valorats com a requisits de titulació de las persones aspirants o en altres apartats.

  1. Formació reglada: Formació superior a l’exigida, en activitats físiques (màxim de 3 punts), per centre oficial o homologats, que estiguin directament relacionats amb les funcions de la plaça.
    1. Cicle Formatiu de Grau Superior de Tècnic/a superior en animació d’activitats físiques i esportives: 1 punt
    2. Altra formació superior a l’exigida, relacionada en l’activitat física i de l’esport, que s’estarà a l’equivalència que aporti l’aspirant (Grau de Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport o equivalent): 2 punts.
  1. Formació no reglada (màxim 2 punt): Cursos de formació, seminaris o jornades impartits o promoguts per les administracions públiques, pels agents socials, per centre oficial o homologats, que estiguin directament relacionats amb les funcions de la plaça.

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), l’Administració de l’Estat, l’autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació continua de les Administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els centres o cursos homologats per qualsevol d’aquestes institucions o organisme competent. En aquest apartat s’inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional. Els cursos per esser valorats han de tenir qualsevol durada igual o superior a deu hores. Els crèdits d’aprofitament suposen els d’assistència; és a dir, no són acumulatius l’assistència i l’aprofitament.

Aquest mèrit s’acreditarà mitjançant certificat o fotocòpia del títol d’assistència o aprofitament, o certificat expedit pel centre o institució que hagi organitzat el curs, amb indicació de la durada del mateix i de les matèries tractades.

La formació s’acreditarà mitjançant aportació de certificació expedida pel centre impartidor (centre oficial/titulació homologada), en la qual consti la durada en hores i les matèries objecte del curs.

En cas de cursos en la mateixa matèria, el tribunal n'avaluarà la identitat i podrà valorar-ne únicament el de major durada.

En cas que no es puguin acreditar les matèries objecte del curs o la seva durada, no es valoraran.

Els cursos per esser valorats han de tenir qualsevol durada igual o superior a deu hores. Els crèdits d’aprofitament suposen els d’assistència; és a dir, no són acumulatius l’assistència i l’aprofitament.

  • Cada hora d’assistència es valorarà amb 0.005 punts.
  • Cada hora d’aprofitament es valorarà amb 0.010 punts.

NOVENA.- PROPOSTA DEL TRIBUNAL i CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL

El Tribunal classificarà les persones aspirants en funció dels mèrits al·legats i justificats per aquests i formarà la relació en funció de les puntuacions totals obtingudes per cada persona aspirant a la fase de Concurs (15 punts). En cas d’empat, l’ordre es determinarà per sorteig.

Les persones aspirants disposaran d’un termini de tres (3) dies hàbils, des de la publicació de la resolució amb la puntuació provisional per a efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva puntuació davant el Tribunal.

El Tribunal tindrà un termini de set (7) dies per resoldre les reclamacions que es presentin i, tot seguit, haurà de fer pública la llista definitiva de persones aspirants per formar part de la borsa de feina.

Un cop finalitzada la selecció, el tribunal elevarà la seva proposta al Sr. Batle per resoldre la constitució de la borsa de treball. Aquesta resolució serà publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d’anuncis i al portal de transparència de la pàgina web. Les persones aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridades per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de contractació, segons el supòsit que es produeixi.

DESENA.- FUNCIONAMENT DE LA BORSA DE TREBALL

Les persones que formen part d’aquesta borsa a l’efecte d’oferir-los un lloc de treball, estan en situació de disponible o no disponible.

Estan en la situació de no disponible aquelles persones integrants de la borsa de treball que es trobin i ho acreditin en situació d’incapacitat temporal o d’embaràs, en descans per maternitat o paternitat, adopció o acolliment (permanent o preadoptiu), excedència per cura de fills menors de 12 anys o ascendents dependents, o estiguin treballant a l’administració pública  o o fora de l’administració pública (entitat privada).

Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball d’aquesta borsa, llevat que els mateixos sol·licitin passar a la situació de disponibles.

Estan en la situació de disponible la resta de persones aspirants a la borsa, amb la conseqüència que se les ha de cridar per oferir-los un lloc de treball d’acord amb la seva posició en la borsa.

A aquest efecte, el departament de Recursos Humans es posarà en contacte telefònic amb un màxim de tres intents amb la persona que correspongui, amb intervals de temps de 20 minuts aproximadament, i li comunicarà el lloc a cobrir i el termini en el qual cal que s’incorpori al lloc de treball. Quedarà constància a l’expedient, mitjançant una diligència, de què aquesta persona ha rebut la comunicació i/o dels intents realitzats.

Dins el termini màxim d’un dia hàbil a comptar des de la comunicació (telefònica), o dos dies si la crida es fa en divendres, la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès amb el nomenament. Si dins aquest termini no manifesta la conformitat, renúncia expressament al nomenament, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat o altre circumstància que impedeixi la seva incorporació, perdrà el seu lloc a la llista dels aspirants seleccionats i passarà a ocupar el darrer lloc (es a dir, no quedarà exclòs de la borsa de feina), i el departament de Recursos Humans avisarà al següent de la llista.

Els aspirants que renunciïn a l’oferta de feina, disposen de 3 dies hàbils per justificar la causa de la renúncia. En el cas que no ho justifiquin dins el termini esmentat, passaran a ocupar el darrer lloc de la borsa. Únicament poden renunciar a tres (3) ofertes de feina, abans de ser exclosos de la borsa.

Si algun dels integrants de la bossa renuncien tres vegades seguides a diferents ofertes de feina (es a dir, no manifesta la conformitat a incorporar-se al lloc de feina, renúncia expressament al nomenament, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat o altre circumstància que impedeixi la seva incorporació), serà definitivament exclòs de la bossa de feina a tots els efectes.

Les persones aspirants que siguin cridades i donin la seva conformitat a incorporar-se en el termini d'un dia (1) hàbil o dos (2) dies hàbils si la crida es fa així un divendres, hauran de presentar en el Departament de Recursos Humans i/o Registre d’entrada, en el termini màxim de tres dies hàbils comptats des del següent a l'acceptació els documents acreditatius de les condicions de capacitats i requisits exigits a la convocatòria.

Si dins del termini indicat de tres dies hàbils i exceptuant els casos de força major, les persones interessades que hagin donat la seva conformitat al seu nomenament no presentessin la documentació, passaran a ocupar el darrer lloc de la borsa, sense perjudici de la responsabilitat en què hagin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud cas en que seran exclosos de la borsa. En aquest cas, l’autoritat competent podrà cridar el següent dels aspirants, per ordre de puntuació.

Després que les persones aspirants hagin presentat la documentació preceptiva, es procedirà a la formalització de la contractació.

La vigència màxima d'aquesta borsa serà de tres anys a comptar des de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Un cop transcorregut aquest període es podrà prorrogar per Decret de Batlia fins que es substitueixi per la borsa sorgida de la propera convocatòria.

Quan la persona seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa cessi en el seu lloc de treball, es reincorporarà novament a la borsa de treball ocupant el mateix lloc inicial de la llista.

ONZENA.- INCIDÈNCIES, PUBLICITAT, RÈGIM NORMATIU I RECURSOS

El tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin en la interpretació d’aquestes bases i prendre els acords necessaris pel bon ordre d’aquesta convocatòria.

Tots els actes d’aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran publicats al tauler d’anuncis i al portal de transparència de la pàgina web de l’Ajuntament de Sa Pobla. Al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.

En el no previst en aquestes bases serà d’aplicació la normativa reguladora del personal al servei de les entitats locals definida en l’article 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

La convocatòria de les proves selectives, l’aprovació d’aquestes bases i tots els actes administratius que se’n derivin podran ser impugnats pels interessats en els casos i forma establerts per la Llei 39/15, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

El que es fa públic pel general coneixement. Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent de la seva inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Alternativament i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent de la inserció d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Tot això sens perjudici de qualsevol altre recurs o reclamació que es consideri convenient d’interposar.

 

ANNEX I

MODEL INSTÀNCIA

 

Sol·licitud d’admissió a la convocatòria del procediment selectiu per a la constitució d’una borsa de la categoria de monitor-socorrista  –personal laboral temporal- de l’Ajuntament de sa Pobla.

SOL·LICITANT

NOM I LLINATGES:

DNI:

DATA DE NAIXEMENT:

ADREÇA:

CODI POSTAL: ____________   MUNICIPI:

TELÈFON:

CORREU ELECTRÒNIC:

Documentació obligatòria a adjuntar:

  1. Relació dels mèrits, que s’han de presentar ordenadament segons l’ordre fixat a les bases (estructurada segons els blocs en què es divideix el barem de mèrits).
  2. Declaració responsable de l’aspirant que compleix amb totes les condicions exigides a la base segona (2ª), referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.
  3. Altres documents obligatoris a presentar:

a) Fotocòpia autenticada del document nacional d’identitat.

b) Titulació exigida:

b1) Estar en possessió de la titulació de monitor de natació o titulació equivalent (que es pot acreditar també mitjançant amb les titulacions de tècnic/a d’activitats físiques i esportives (TAFAD o TSEAS), o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

b2) Titulació de socorrista de piscina i primers auxilis o titulació equivalent o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

c) Còpia adverada o compulsada del certificat, títol o diploma de coneixement del nivell B1 exigit de la llengua catalana. En cas que no acreditin el nivell B1 hauran de manifestar en la instància que sol·liciten realitzar la prova prèvia de llengua catalana.

· Realitzar prova prèvia de llengua catalana: __SÍ __NO

d) Informe de vida laboral de la Tresoreria General de la Seguretat Social.

e) Certificat de Delictes de Naturalesa Sexuals.

El/La sotasignat sol·licita ser admès/a al procediment selectiu per a la formació d’una borsa de la categoria monitor-socorrista –personal laboral temporal- de l’Ajuntament de sa Pobla, AUTORITZ perquè l’Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d’aquesta convocatòria, i em compromet a provar documentalment totes les dades que consten en aquesta sol·licitud.

...................................................., .......... d............................ de 2019

Signatura                                                                       

SR. BATLE PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT DE SA POBLA

DECLARACIÓ RESPONSABLE

El/La sotasignant, D. _______________________________________________, amb Document

Nacional d’Identitat (DNI) ______________________ declara baix la seva responsabilitat, que:

Compleixo amb tots els requisits exigits a les Bases de la convocatòria del procediment selectiu per a la constitució d’una borsa de la categoria de monitor-socorrista –personal laboral temporal- de l’Ajuntament de sa Pobla.

A _________________, a ____ de _____________ de 2019

Signatura,

_____________________

Sa Pobla, 8 de maig de 2019

El Regidor

Guillem Crespí Barceló