Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 2078
Resolució del director gerent del FOGAIBA de 6 de març de 2019 per a la que s’aproven les bases i la convocatòria de selecció de personal per cobrir una plaça de personal laboral interí d’Administratiu/iva de la plantilla del FOGAIBA per substituir una excedència voluntària especial

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l’article 13 r) del decret 64/2005, de 10 de juny, de creació del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears, amb l’autorització del Consell de Direcció del FOGAIBA dict la següent

RESOLUCIÓ

PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L’objecte de la convocatòria és la selecció i contractació per cobrir la següent plaça:

ÀREA: Àrea de Gestió d’Ajudes (Delegació Eivissa)

LLOC DE TREBALL:  Lloc base administratiu/iva

CATEGORIA: Administratiu

TIPUS DE CONTRACTE: Contracte interinitat per substitució d’excedència voluntària especial

DURADA DEL CONTRACTE: Fins que torni el titular de la plaça (entre 6 mesos i 1 any)

Nº DE PLACES A COBRIR: 1

LLOC: FGB050702 (L0256000D)

FUNCIONS: Les funcions pròpies del cos administratiu

Les fases del procediment seran les següents:

1.- Convocatòria mitjançant publicació en el BOIB.

2.- Valoració dels candidats al lloc amb la finalitat de comprovar aptituds, experiència professional, formació i competències dels aspirants, d’acord amb la baremació de mèrits.

3.- Realització d’entrevistes als candidats que compleixin amb els requisits.

4.- Contractació de la persona seleccionada.

Òrgan de selecció:

L’òrgan encarregat de la selecció estarà format per les següents persones: Miquel Pizà Adrover (cap del Servei de delegacions Comarcals) que actuarà de President, Alejandro Montero Guash (Enginyer tècnic agrícola del Consell Insular d’Eivissa) que actuarà de Secretari, i Luis Clar Barceló que actuarà com a representant del  Comité d’empresa del FOGAIBA. 

SEGONA. REQUISITS DELS ASPIRANTS

- Tenir la nacionalitat espanyola o alguna d’altra que, de conformitat amb  l’article 57 de l’EBEP, permeti l’accés a l’ocupació pública com a personal laboral.

- Tenir 16 anys d’edat complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.

- No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas  que haguessin estat separats, inhabilitats  o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser nacionals  d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.

- Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria laboral en què s’inclou la plaça oferta.

- Estar en possessió de la titulació següent: Batxillerat o títol de tècnic superior en formació professional o les acreditacions equivalents.

- Estar en possessió de nivell C1 de català.

TERCERA. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Els aspirants hauran de presentar la seva sol·licitud en el termini de 5 dies a partir de les 9:00 hores de l’endemà del dia de la publicació al BOIB en qualsevol de les formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu de les administracions públiques. S’haurà a més de remetre per correu electrònic a ariba@fogaiba.caib.es adjuntant la sol·licitud i els mèrits presentats.

El model de sol·licitud d’admissió per participar en la convocatòria està disponible a la pàgina web del FOGAIBA.

  • La sol·licitud haurà d’indicar el correu electrònic i telèfon de contacte de l’aspirant.

  • Les sol·licituds registrades fora de termini no es tendràn en compte.

  • Documentació a adjuntar a la sol·licitud d’admissió complimentada i signada :

* Curriculum Vitae actualitzat.

* Fotocòpia del DNI o document identificatiu en vigor.

* Fotocòpia del títol acadèmic requerit.

* Fotocòpia del certificat del nivell de català exigit.

* Fotocòpia dels mèrits al·legats (experiència, titulacions, certificats, vida laboral actualitzada).

No es valorarà cap mèrit que no s’hagi presentat degudament dins el termini de presentació de sol·licituds.

QUARTA. VALORACIÓ DELS MÈRITS

L’òrgan de selecció valorarà els mèrits dels sol·licitants de la següent forma:

VALORACIÓ DELS CANDIDATS

  • MÈRITS A VALORAR (màx. 90% de la puntuació global)

Experiència professional

1. Experiència professional en les tasques pròpies de la plaça ofertada duita a terme a l’administració pública i/o en el sector públic instrumental (P=0,10 x mes treballat). Puntuació màxima 3,5 punts.

2. Experiència professional en les tasques pròpies de la plaça ofertada duita a terme en empreses privades (P=0,10 x mes treballat). Puntuació màxima 1,5 punts.

Formació

1. Titulacions acadèmiques superiors a les requerides. Puntuació màxima 1 punt.

  • Formació Professional de grau superior relacionada amb el lloc de feina: 0,25 punt

  • Diplomatura universitària o equivalent: 0,50 punts

  • Llicenciatura universitària o equivalent: 0,75 punts

2. Coneixements de català. Puntuació màxima 1 punt

  • Certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA: 0,25 punts

  • Nivell superior (certificat nivell C2): 0,75 punts

3. Coneixements d’informàtica. Es valoraran els certificats acreditatius de coneixements d’ofimàtica expedits per centres oficials (P=0,005 x hora). Puntuació màxima 1 punt.

4. Formació complementària relacionada amb el lloc de feina. Es valoraran certificats acreditatius expedits per centres oficials (P=0,005 x hora). Puntuació màxima 1 punt.

ENTREVISTA PERSONAL (màx. 10% de la puntuació global)

El contingut de l’entrevista estarà dirigit, únicament, a comprovar les aptituds i els coneixements dels aspirants en relació a la plaça convocada. Aquesta fase del procés tindrà una valoració màxima d’1 punt sobre 10.

RESULTAT FINAL

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es publicarà a la pàgina web del FOGAIBA la llista d’admesos i exclosos.

Els aspirants podran formular observacions o reclamacions en el termini de 3 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la llista a la pàgina web del FOGAIBA.

L’òrgan de selecció procedirà a valorar els mèrits presentats i es publicarà la llista a la pàgina web. Es podran enviar reclamacions al correu ariba@fogaiba.caib.es en el termini de 3 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació a la pàgina web del FOGAIBA. Si no es presenten reclamacions i no hi ha modificacions, la puntuació dels mèrits serà definitiva. En el cas de que hi hagi modificacions es publicarà la llista a la pàgina web.

Es convocarà als aspirants per realitzar l’entrevista personal.

Finalitzada la fase de valoració de mèrits i de l’entrevista personal, l’òrgan de selecció proposarà al director gerent la contractació de l’aspirant amb més puntuació. La resta del personal s’integrarà en la respectiva borsa de treball per a futures contractacions amb les mateixes característiques. En el cas de renunciar al lloc, l’aspirant passarà a la darrera posició del borsí. Una segona renúncia implicarà l’exclusió de la borsa de treball.

El termini de vigència de la borsa serà de 3 anys.

En cas d’empat en la valoració dels candidats, i en el cas de que hi hagi infrarrepresentació  d’homes o dones en una categoria, se seleccionarà a la persona que pertanyi al col·lectiu menys representat (establint un equilibri comprés entre els percentatges 60% - 40%), sempre i quan no concorrin en l’altre candidat, circumstàncies que justifiquin que no s’apliqui la mesura (per exemple la pertinença a un altre col·lectiu amb dificultats especials).

  

Palma, 6 de març de 2019

  

El director gerent

Guillem Rosselló Alcina