Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 1997
Registre de Personal. Creació del lloc de Delegat/ada de protecció de dades. MF-562

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 20 de febrer de 2019, es va aprovar el següent:

Primer.- Aprovar la creació del lloc de feina de Delegat/da de protecció de dades (F31340015) les característiques del qual estan recollides a la proposta MF-562 que figuren a l’informe adjunt.

Segon.- Les funcions específiques d’aquest lloc de feina seran les següents:

- Dirigir i gestionar la protecció de dades a l’Ajuntament de Palma i els seus organismes autònoms.

- Coordinar la protecció de dades entre l’Ajuntament, societats mercantils municipals, fundacions i resta d’ens dependents.

- Identificar les finalitats i base jurídica dels tractaments que es duen a terme a l’Ajuntament de Palma i els seus organismes autònoms.

- Dirigir i gestionar el Registre d’Activitats de Tractament de l’Ajuntament de Palma i dels seus organismes autònoms.

- Impulsar els anàlisis de riscos i les mesures de seguretat dels tractaments de l’Ajuntament de Palma i dels seus organismes autònoms.

- Informar i assessorar al responsable o a l’encarregat del tractament i als empleats que s’ocupin del tractament de les obligacions que les incumbeixen en virtut del Reglament general de protecció de dades (RGPD) i d’altres disposicions de protecció de dades de la Unió o dels Estats membres.

- Supervisar el compliment del que disposa el RGPD, d’altres disposicions de protecció de dades de la Unió o dels Estats membres i de les polítiques del responsable o de l’encarregat del tractament en matèria de protecció de dades personals.

- Col·laborar en el desenvolupament de la implantació de l’administració electrònica a l’Ajuntament de Palma i en totes aquelles tasques que directa o indirectament tinguin relació amb l’administració electrònica o amb la protecció de dades i gestionar les plataformes d’intermediació de dades i/o altres sistemes electrònics habilitats.

- Qualsevol altre funció que la normativa atribueixi al delegat de protecció de dades.

Tercer.- Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.

Quart.- Publicar el contingut de l’ Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

Palma, 26 de febrer de 2019

La Cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar

 

PROPOSTA 562 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

SJG

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

ÒRGAN:

SJG000

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

UNITAT:

SJG0002000

OFICINA TÈCNICA D'ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA (OTAE)

LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F31340015

DELEGAT/ADA DE PROTECCIÓ DE DADES

1

S

28

274

CE

AJP

A1

JG1

H1

-

3500 - TOTS ELS COSSOS, ESCALES I SUBESCALES DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT

CURS ESPECÍFIC EN DELEGAT/ADA DE PROTECCIÓ DE DADES O 200 HORES DE FORMACIÓ ESPECÍFICA EN PROTECCIÓ DE DADES

C1

ACE

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

 

 

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

 

 

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

 

 

FP

FORMA DE PROVISIÓ

CE

CONCURS ESPECÍFIC

 

 

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

 

 

GR

GRUP

 

 

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

 

 

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

 

 

OBS

OBSERVACIONS

ACE

EL CONCURS ESPECÍFIC HAURÀ D'ACREDITAR EL COMPLIMENT DE L'ART.37.1.5 DEL REGLAMENT (UE) 2016/679

 

 

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

274

  26.319,30 €