Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 13371
Aprovació definitiva de l'Estudi de Detall per a l'ordenació de la Unitat d'Actuació UA-06P així com el reajustament i ordenació de volums edificatoris dels terrenys qualificats com a EP2HPP, Puig d'en Valls

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per la present, a l'efecte del seu general coneixement, es comunica que el Ple de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, en sessió ordinària celebrada el 31 de maig de 2018 , ha aprovat definitivament l'Estudi de Detall per a l'ordenació de dos volums edificatoris i definició d'alineacions i rasants de la parcel·la amb emplaçament al Barri Can Frígolas, C/ des Novells, pol.Per la present, pel seu general coneixement, es comunica que el Ple de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, en sessió ordinària celebrada el 3 de desembre de 2018, ha aprovat definitivament l'Estudi de Detall per a l’ordenació de la Unitat d’actuació UA-06P així com el reajustament i ordenació de volums edificatoris dels terrenys qualificats com a EP2 HPP, Puig d’en Valls, , sent els acords adoptats els següents:

Primer.- Aprovar definitivament l'Estudi de Detall per a la concreció de l’ordenació dels terrenys inclosos en la Unitat d’Actuació UA-06P, Puig d’en Valls, definida a les NS vigents, promogut per S’Illa Blanca Sociedad Cooperativa i redactat per l’arquitecta Sra. Anna Valverde Matillas.

Segon.- Publicar anunci del present acord juntament amb el contingut de l'Estudi de Detall en el Butlletí Oficial dels Illes Balears.

Cambra.- Donar trasllat de l'Estudi de Detall al Consell Insular d’Eivissa així com a l'Arxiu d'Urbanisme dels Illes Balears, per a la seva constància i registre. 

Contra el present acord, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se recurs contenciós-administratiu, davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears amb seu a Palma, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la present publicació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Santa Eulària des Riu, 1 de juny de 2018 Santa Eulària des Riu, 20 de desembre de 2018

 L'Alcalde L'alcalde

Vicente Marí Torres Vicente Marí Torres

 

ESTUDI DE DETALLA PER A L’ORDENACIÓ DE LA UNITAT D’ACTUACIÓ UA-06PV AIXÍ COM EL REAJUSTAMENT I ORDENACIÓ DE VOLUMS EDIFICATORIS DELS TERRENYS QUALIFICATS COM A EP2 HPP

ÍNDEX

I. MEMÒRIA

1. DADES GENERALS: AGENTS DEL PROJECTE

2. OBJECTE DE L'ESTUDI DE DETALL

3. MEMÒRIA DESCRIPTIVA

3.1 Àmbit de l'actuació

3.2 Planejament vigent

3.3 Antecedents

3.4 Iniciativa i estructura de la propietat

4. MEMÒRIA JUSTIFICATIVA

4.1 Justificació de la solució adoptada i conveniència

4.2 Justificació tramitació segons marc legal

4.3 Compatibilitat de l'actuació amb el planejament municipal vigent

5. DOCUMENTACIÓ GRÀFICA

6. DOCUMENTS I PROJECTES COMPLEMENTARIS

6.1 Certificat urbanístic

6.2 Estudi de detall previ

6.3 Informe arqueològic

 MEMÒRIA DE L'ORDENACIÓ

1. DADES GENERALS: AGENTS DEL PROJECTE

Promotor:

Nom: S’ILLA BLANCA SOCIETAT COOPERATIVA; CIF: XXXX; Direcció: Avinguda Ignasi Wallis, núm. 23, planta 4, porta A 07800 Eivissa (Illes Balears); Telèfon: XXXX; E-mail: XXXX

Representant de la cooperativa:

Nom: Jose Miguel Deus Machin; NIF XXXX; Domicili a efectes de notificació: C / XXXX Sabadell

Gestor:

Nom: Sales Plushabit, SL; CIF: XXXX; Direcció: XXX Sabadell; Telèfon: XXX; E-mail: XXX

Arquitecta:

Nom: Anna Valverde Matillas; Nº col·legiat: 43.553-8; CIF: XXXX; Direcció: XXXX Sabadell; Telèfon: XXXX; E-mail: XXXX

2. OBJECTE DE L'ESTUDI DE DETALL

El present estudi detall es redacta amb l'objectiu de crear un instrument per concretar l'ordenació, de conformitat amb el previst en les NS, establir les cessions obligatòries previstes pel planejament i derivat d'això, fixar alineacions del nou carrer i les alineacions de les futures façanes de les edificacions (reculades) de la parcel·la lucrativa única resultant. Així com per a adaptar i reordenar els volums edificatoris de la UA-06 PV, de l'àrea destinada a aprofitament lucratiu, qualificada com Extensiva plurifamiliar (E-P2 HPP), en vista de la troballa de restes arqueològiques que han de ser conservades in situ, mantenint-les i fent-les visitables, segons la "Comissió Insular d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Patrimoni Historicoartístic" (CIOTUPHA).

La proposta de reordenació de volums prevista en el present estudi de detall té com a finalitat crear espais públics al voltant de les restes arqueològiques de l'aqüeducte existents al solar, de tal manera que serveixin per connectar el Carrer Sud amb el futur parc.

El present estudi de detall respecta en tot cas les determinacions del planejament pel que fa a aprofitament, altures màximes, densitat poblacional i usos, sense ocasionar prejudici ni alterar les condicions d'ordenació dels predis confrontants.

Les solucions adoptades per conservar el patrimoni històric-artístic consisteixen per tant en la reordenació de volums de l'edificació projectada per situar els espais públics al voltant de l'aqüeducte i que aquests ens permetin crear la connexió de vianants del vial existent, Carrer Sud, amb el futur parc.

Posteriorment es va presentar document annex a l’estudi de Detall amb registre d'entrada núm. 201800010476 de data 23/05/18, es redacta amb l'objectiu d'informar i justificar situació del Centre de Transformació que resulta necessari instal·lar en l'àmbit de la parcel·la UA-06PV, situada a Puig d'en Valls, segons sol·licita la companyia de subministrament elèctric, Endesa Distribución Eléctrica SL Unipersonal, per poder dur a terme el nou subministrament elèctric.

3. MEMÒRIA DESCRIPTIVA

3.1 Àmbit de l'actuació

L'àmbit d'actuació del present estudi de detall es correspon amb la Finca núm. 22.329 Tom 1.204, llibre 321 Foli 154 de Puig d'en Valls, Santa Eulària des Riu (Eivissa), Unitat d'actuació UA-06PV.

La finca es situa en el límit sud-oest del nucli de Puig d'en Valls, i es troba delimitada, per l'Avinguda d'Eivissa (a Sud-est), Carrer Sud (a Nord), i el Carrer del Camí Vell de Sant Mateu (a oest), i amb altres finques.

La zona afectada per les troballes arqueològiques i objecte d'aquest estudi de detall correspon a l'àrea de la UA-06PV qualificada com Extensiva plurifamiliar (E-P2 HPP) segons les NS aprovades definitivament per la Comissió Insular d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Patrimoni Històric en data 23 de novembre de 2011, de Santa Eulària des Riu.

L'informe de certificat urbanístic dels tècnics municipals de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, emès en data 2 d'agost de 2017, fa constar que:

../ .. "Segons les NNSS aprovades definitivament per la Comissió Insular d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Patrimoni Historicoartístic (CIOTUPHA) en sessió de data 23 de novembre de 2011 i publicades en el BOIB núm. 20 EXT de data 8 de febrer de 2012, la parcel·la en qüestió, amb una superfície aproximada de 15.003m2, està situada en sòl urbà dins de la Unitat d'Actuació 06 de Puig d'en Valls (UA-06PV), amb la qualificació majorment d'Espai Lliure Públic (EL-P) , amb aproximadament 8.338m2, i la resta amb la qualificació de Extensiva plurifamiliar 2 per a habitatges de protecció pública (e-P2 HPP), amb aproximadament 6.665m2, dels quals aproximadament 1.837m2 estan qualificats com viari que hauran de ser cedits a l'Ajuntament. .. "

Així doncs, segons les NS aprovades definitivament per la CIOTUPHA, la UA consta de 15.030m2 dels quals 9.094,00m2 es cediran a l’estar qualificats com a usos no lucratius (espai lliure públic, viaris i aparcaments), resultant una superfície màxima de zona, d’us lucratiu, qualificada com extensiva plurifamiliar de 5.936m2 destinats a habitatge de protecció pública.

Vegeu annex 1: Àmbit d’actuació

3.2 Planejament vigent

-La Modificació núm. 7 de Les Normes Subsidiàries de planejament de Santa Eulàlia des Riu aprovades definitivament en fatxa 14 de novembre de 2014,

Article 4.3.01

DEURE DE CONSERVACIÓ DE LES EDIFICACIONS

1.- Deure de conservació genèric.

Els propietaris dels edificis, d’acord amb l’article 185 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, han de mantenir les façanes visibles des del domini públic en bon estat de conservació tant per mantenir la seva bona imatge com per evitar qualsevol perill per a les persones usuàries de les vies públiques. Segons el que preveu l’article 8 del Reial decret 1346/1976, pel qual s’aprova el text refós de la Llei del sòl, estan subjectes igualment al compliment de les normes sobre protecció del medi ambient, patrimoni arquitectònic i rehabilitació urbana. També estaran subjectes als esmentats deures les instal·lacions, terrenys, jardins i cartells.

El deure normal de conservació exigible a la propietat d’un immoble s’entén sense perjudici de les obligacions i drets dels arrendataris que es derivin de la legislació específica. S’entenen com a obres contingudes dins el deure de conservació que correspon als propietaris, les de manteniment, adaptació i reformes mínimes necessàries per obtenir les condicions de seguretat, salubritat i ornament, segons els criteris d’aquestes normes i sempre que el cost sigui inferior al cinquanta per cent (50%) del valor actual de l’immoble o parts afectades.

2.- Deures de conservació del patrimoni històric.

a) .- La conservació, protecció i custòdia dels edificis o elements inventariats es declara d'utilitat pública. Correspon el deure de conservar-los als seus respectius propietaris o posseïdors.

b) .- Quan en el transcurs d'una obra de demolició, excavació, urbanització, edificació, etc. es produïssin troballes d'interès arqueològic es procedirà a la immediata suspensió de les obres i se seguiran les actuacions dictades per la Llei 12/1998, de 21 de desembre, de patrimoni històric de les Illes Balears i el Decret 144/2000, de 27 de octubre, pel qual s'aprova el reglament d'intervencions arqueològiques i paleontològiques.

Qualsevol persona està obligada a posar en coneixement de l'administració competent la troballa de restes arqueològiques. L'incompliment d'aquest deure, així com els danys perpetrats contra béns d'interès arqueològic, serà objecte de les sancions administratives que preveu la Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les Illes Balears, o penals.

c) .- En el cas que els propietaris de béns d'interès cultural o catalogats no duguessin a terme les obres de conservació requerides per les NS o per les normes o projectes de caràcter historicoartístic, aquestes podran realitzar-se subsidiàriament per l'Ajuntament o l'administració competent i, si escau, podrà expropiar total o parcialment l'edifici d'acord amb la legislació vigent (article 27.2 de la Llei 12 / 1998).

d) .- Els béns d'interès cultural o catalogats, en cas que el propietari fes mal ús, estiguessin en perill de destrucció o deteriorament i / o no estiguessin degudament cuidats, podran ser expropiats amb caràcter sancionador i per raó d'utilitat pública ( article 33 de la Llei 12/1998).

e) .- Les construccions o elements inventariats hauran, si escau, conservar l'espai lliure adjacent dins la seva pròpia unitat predial en iguals condicions ambientals que les actuals, sense perjudici de les plantacions, enjardinament o elements auxiliars que es poguessin erigir segons el seu ús i destinació.

f) .- Els edificis, elements, instal·lacions o conjunts inventariats no podran ser demolits, excepte aquelles parts de la seva estructura o elements que, d'acord amb l'assenyalat en la fitxa corresponent del Catàleg i segons el dictamen dels serveis tècnics, resultin imprescindibles per garantir la seva estabilitat i seguretat. La demolició no autoritzada o la provocació de ruïna per abandó o negligència reiterada d'un edifici inventariat comportarà l'obligació de la seva reconstrucció.

3.- Regles específiques d'aplicació quan les restes arqueològiques trobades han de ser conservades in situ. Quan en el transcurs d'una obra o actuació, es produïssin troballes d'interès arqueològic que hagin de ser conservats in situ en aplicació de la legislació de patrimoni històric artístic, s'aplicaran les següents regles:

 a) .- Previ Estudi de detall que demostri que no hi haurà afecció negativa significativa a l'entorn, podrà sobreelevar-se l'edificació prevista, o aplicar altres solucions tècniques, sense que resultin a aquest efecte d'aplicació els paràmetres urbanístics definits per les NU per a la qualificació què es tracti que resultin incompatibles amb la solució plantejada.

b) .- No serà obligatòria la reserva d'aparcament quan no pugui disposar-se en planta soterrani. Alternativament a l'anterior i sempre que mitjançant estudi de detall es demostri que no hi haurà afecció negativa significativa a l'entorn, els aparcaments podran situar-se en una planta sobre rasant sense que la planta en què s'ubiquen comptabilitzi com a superfície edificada. A aquests efectes, l'edifici podrà tenir una planta més de les fixades per a la qualificació de què es tracti es pot incrementar la seva altura màxima i total en un màxim de 3 metres.

-Les Normes Subsidiàries de planejament de Santa Eulàlia des Riu aprovades definitivament en sessió de data 23 de novembre de 2011 per acord de la Comissió Insular d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Patrimoni Històric - Artístic (PL 01/2011).

5 ESTRUCTURA GENERAL I ORGÀNICA

5.1 Classificació del sòl

5.1.4 En relació amb la delimitació de sòl urbà definida per les NNSS provisionals actualment vigents i més de petites correccions de vora per ajustar-lo a la realitat cadastral o edificada, el projecte reclassifica com a sòl urbà:

.....

d. Els terrenys inclosos en la UA-06PV, qualificats com a espai lliure públic EL-P, zona extensiva residencial plurifamiliar 2 EP2 amb destinació a habitatge sotmès a règim de protecció pública, viari i aparcament, i inclosos en constituir una peça de terrenys que, encara necessitada de definició de la seva ordenació detallada, compta en el seu perímetre amb els serveis urbanístics bàsics i s'insereix en una zona delimitada per sistema general viari segons l'ordenació establerta en la qual el percentatge de consolidació per l'edificació és d'un 68%, superior a els 2/3 de la seva superfície edificable.

6 ORDENACIÓ DEL SÒL URBÀ

6.2 Qualificació del Sòl Urbà

6.2.1 Les NS ordenen el sòl urbà mitjançant les següents qualificacions, a més de les pròpies dels espais lliures públics i privats:

....

c. Extensiva plurifamiliar amb sis subzones:

Extensiva plurifamiliar 2 (E-P2): Edificació aïllada; 0,80 m2 / m2; 40% ocupació; índex d'intensitat d'ús 1 habitatge / 200 m2 i màxim de 2 habitatges / parcel·la; parcel·la mínima 800 m2; 2 plantes d'altura; volum màxim per edifici 2.100 m3.

6.7 Unitats d'actuació en el nucli de Puig d'en Valls

6.7.6 UA-06PV

a. Se situa en el límit sud-oest del nucli de Puig den Valls i té per objecte l'obtenció de terrenys amb destinació a habitatge de protecció pública i d'espai lliure i aparcament annexa a ells.

b. Ordenació: EL-P: 8.169 m2; aparcament (AP): 1.565 m2; E-P2: 4.916 m2 tots ells amb destinació a habitatge de protecció pública.

c. Superfície total de la unitat d'actuació: 14.650 m2

d. Tipus d'actuació de transformació urbanística: Dotació

NORMES URBANÍSTIQUES:

CAPÍTOL III: RÈGIM DEL SÒL URBÀ. ORDENANCES PARTICULARS

ARTICLE 6.3.03

ORDENANCES PARTICULARS DE LA ZONA EXTENSIVA RESIDENCIAL (E)

.....

5.- Règim d'usos permesos d'acord amb la classificació, definició i condicions de l'article 5.2.02 i 5.2.03.

5.1.- Zona extensiva plurifamiliar (E-P).

a) .- Es permetrà en la situació a.1 de l'article 5.2.03 i amb les limitacions establertes en l'esmentat article, l'ús d'indústries sempre que comptin amb les mesures correctores necessàries per impedir molèsties als usos predominants.

b) .- Condicions específiques de l'ús comercial i d'establiments públics.

b.1) .- Comercial.

La relació admesa dels esmentats usos, segons definició de l'article 5.2.02, queda restringida únicament al comerç al detall i concretament als establerts en els epígrafs 52.1 a 52.6 de l'article 1 del PDS d'equipaments comercials, ambdós inclosos.

b.2) .- L'ús comercial i d'establiment públic només es permetran en planta baixa i, quan es trobin vinculats a aquesta planta, també a la planta soterrani i primera planta pis.

c) .- La resta d'usos permesos seran, d'acord amb la classificació, definició i condicions de l'article 5.2.02 i 5.2.03, els següents:

- Residencial: Tots.

- Serveis o terciari: Comercial, administratiu privat i establiments públics. Al nucli de Santa Gertrudis de Fruitera allotjament turístic en la modalitat d'hotel de ciutat.

- Equipaments: Tots.

- Comunicacions i infraestructures: Tots.

- Espais lliures: Tots

I en els seus annexos estableix normes dels criteris d'ordenació del territori i les Unitats d'actuació.

 

ANNEX I NORMES DE ZONIFICACIÓ, PARCEL·LACIÓ, EDIFICACIÓ I ÚS EN SÒL URBÀ

02.- EXTENSIVA PLURIFAMILIAR 2 (E-P2)

a) .- Superfície i dimensions mínimes de la parcel·la.

- Parcel·la mínima (m2): 400

- Façana / fons mínims (m): 15/15

b) .- Paràmetres d'edificació

. - Ocupació màxima (%): 40

- Edificabilitat màxima (m2 / m2): 0,8

- Volum màxim per edifici (m3): 2.100

- Alçada màxima (m): 7

- Alçada total (m): 3 sobre l'alçada màxima.

- Nombre màxim de plantes: B + 1P

- Separació mínima a vies i ELP (m): 5

- Separació mínima a límits (m): 3

- Separació mínima entre edificis (m): 6

- Nombre d'aparcaments privats: Segons l'article 5.8.03

- Ocupació màxima planta soterrani: La resultant del compliment de les reculades obligatòries i no poden disposar-se sota les zones enjardinades de parcel·la resultants de l'aplicació de l'article 6.2.05.

c) .- Índex d'intensitat d'ús residencial (habitatges / m2 solar segons l'article 5.1.07): 1/200 i 2 hab / parcel·la.

 

ANNEX II UNITATS D'ACTUACIÓ EN SÒL URBÀ

06. UNITAT D'ACTUACIÓ UA-06PV

a) .- Situació, àmbit i objecte.

Se situa en el límit sud-oest del nucli d'es Puig d'en Valls i té per objecte l'obtenció de terrenys amb destinació a habitatge de protecció pública i d'espai lliure i aparcament annexa a ells.

b) .- Criteris d'ordenació.

S'haurà de redactar un estudi de detall per a concreció de l'ordenació.

c) .- Condicions d'aprofitament urbanístic.

c1) .- Usos no lucratius.

Superfície mínima d'espai lliure públic (EL-P): 7.564 m2 Superfície mínima d'aparcament (AP): 1.440 m2

Subtotal de superfície mínima d'usos no lucratius: 9.004 m2 c2) .- Usos lucratius.

Superfície màxima de zona extensiva plurifamiliar (E-P2): 5.936 m2 tots ells amb destinació a habitatge de protecció pública. Subtotal de superfície màxima d'usos lucratius: 5.936 m2 Aprofitament màxim d'usos lucratius: Segons la qualificació urbanística de la zona

Densitat màxima d'ús residencial: Segons la qualificació urbanística de la zona

d) .- Superfície total de la unitat d'actuació: 15.030 m2

e) .- Sistema d'actuació: Compensació

f) .- Tipus d'actuació de transformació urbanística: Dotació

 - La Modificació núm. 8 de les Normes Subsidiàries de planejament de Santa Eulàlia des Riu aprovades definitivament en data 26 d'Agost de 2015, estableixen els criteris dels instruments de planejament,

ARTICLE 1.2.02

DESENVOLUPAMENT DEL PLANEJAMENT

 1.- Instruments.

....

b) .- Estudis de detall.

Per a l'aplicació de les NS en sòl urbà es podran formular, quan sigui necessari, Estudis de detall amb alguna o algunes de les següents finalitats:

- Assenyalament d'alineacions i rasants d'elements o trams de la xarxa viària en desenvolupament de les previsions contingudes en el planejament, i completar les que ja estiguessin fixades.

- Reajustar o adaptar les alineacions i rasants assenyalades als instruments de planejament, podent concretar els traçats, sense reduir en cap cas la superfície del viari i altres espais públics i sense incrementar les edificabilitats ni alterar els aprofitaments assignats.

 - Ordenar els volums edificatoris, respectant sempre les determinacions del planejament pel que fa a aprofitament, altures màximes previstes, densitat de població i usos permesos i prohibits.

---

4.- Precisió dels límits.

Els límits dels àmbits definits per les NS podran ser objecte de reajustament en els respectius instruments de desenvolupament quan afectin els aspectes següents:

a) .- Alineació o línies d'edificació existents.

b) .- Característiques topogràfiques del terreny.

c) .- Existència d'arbrat i altres elements d'interès segons el parer dels serveis tècnics municipals.

ARTICLE 5.1.08.

REORDENACIÓ DE VOLUMS

......

2 Qualsevol reordenació de volums que, excepte en els casos específicament contemplats en aquestes NS, no podrà alterar la tipologia aïllada o contínua definida:

a) .- No podrà suposar increment de l'altura màxima i edificabilitat fixada per a la parcel·la o parcel·les de què es tracti, però sí de l'ocupació del sòl i del volum màxim per edifici definits.

b) .- No podrà alterar els usos establerts a la zona ni incrementar la densitat de població que de l'aplicació de l'índex d'intensitat d'ús resulti.

c) .- En cap cas podrà ocasionar perjudici ni alterar les condicions d'ordenació dels predis pròxims o confrontants, a l'efecte s'han de respectar les reculades a confrontants fixats per a la qualificació de la zona.

3.3 Antecedents

La parcel·la objecte del present estudi de detall es troba situada en zona arqueològica i, per tant es troba subjecta al control arqueològic de l'excavació i els moviments de terres, així com de l'excavació arqueològica en el cas de restes detectats.

Un cop es van detectar troballes arqueològiques, es va dur a terme un informe arqueològic, que s'adjunta com a document annex a la present memòria, per conèixer, ubicar i catalogar la presència d'aquests amb la realització dels corresponents sondejos.

Aquest informe es va realitzar amb l'autoria de Glenda Graziani i Juan Marí Casanova, i a càrrec de la promotora S'ILLA BLANCA SOCIETAT COOPERATIVA.

En data 15 de novembre de 2015 redacta l'informe arqueològic (entrat per registre a data 13 d'abril de 2018, amb número de registre 2018006666), que interpreta les troballes fetes en l'excavació de la parcel·la, i porta a terme l'adscripció cronològica de les mateixes, i que es resumeixen a continuació:

Es detecta la presència d'una canalització d'aigua o aqüeducte, que formaria part d'un aqüeducte romà documentat ja en altres intervencions tant al barri de Can Misses com a la zona de Puig d'en Valls.

 D'altra banda es produeix també la troballa de fragments de ceràmica, de diferents èpoques.

 El present informe conclou que:

"En definitiva, la intervenció arqueològica a la parcel·la UA-06PV, que correspon a un fragment de la finca can Fita de Baix, ha permès documentar les empremtes d'una explotació agrícola l'establiment va haver de produir-se entre els segles XVI i XVIII. La morfologia de les subestructures i la seva disposició espacial és anàloga a les restes documentades en altres jaciments molt propers datats en època antiga i destinats al cultiu de la vinya. "

Un cop verificada la presència de troballes arqueològiques d'interès històric-artístic, es porta a terme la redacció del present estudi de detall, per tal de realitzar la reordenació dels volums de l'àrea de la UA-06PV qualificada com Residencial Extensiva plurifamiliar, amb el finalitat de conservar les troballes, fent-los visitables i duent a terme la integració dels mateixos en el conjunt de l'ordenació de les volumetries dels habitatges, creant els espais públics en l'entorn més proper de l'aqüeducte, mantenint les visuals de la totalitat del mateix i de manera que es creen connexions entre el Carrer Sud i el futur parc.

En data 23/05/18 es presenta l'Estudi de Detall, amb entrada núm. 201800010476, amb la finalitat de realitzar la reordenació dels volums de l'àrea de la UA-06PV qualificada com Residencial Extensiva plurifamiliar, conservant les troballes arqueològiques, fent-los visitables i duent a terme la integració dels mateixos en el conjunt de l'ordenació de les volumetries dels habitatges, creant els espais públics en l'entorn més proper de l'aqüeducte, mantenint les visuals de la totalitat del mateix i de manera que es creen connexions entre el Carrer Sud i el futur parc.

En data 12/06/2018, amb entrada de registre núm. 201800011939, es presenta una modificació de l'esmentat estudi de detall, amb l'objectiu que, tal i com es suggeria en l'informe dels serveis tècnics de data 28 de maig de 2018, dit Estudi de Detall serveixi d'instrument per a concretar l'ordenació, de conformitat amb el que preveuen les NNSS, establir les cessions obligatòries previstes pel planejament i derivat d'això, fixar alineacions del nou carrer i les alineacions de les futures façanes de les edificacions (reculades) de la parcel·la lucrativa única resultant. Així com per a adaptar i reordenar els volums edificatoris de la UA-06 PV, de l'àrea destinada a aprofitament lucratiu, qualificada com Extensiva plurifamiliar (E-P2 HPP), en vista de la troballa de restes arqueològiques que han de ser conservades in situ, mantenint-les i fent-les visitables, segons la "Comissió Insular d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Patrimoni Historicoartístic" (CIOTUPHA).

Després de fer la sol·licitud de Nous Subministraments a la Companyia elèctrica, Endesa Distribución Eléctrica SL Unipersonal, per dur a terme aquesta connexió resulta necessari dur a terme la construcció de noves instal·lacions entre el punt de connexió i el lloc de consum, sent necessària l'extensió de xarxa existent, de manera que se sol·licita l'execució de les següents instal·lacions:

- Ampliació de xarxa MT, nova CD i nova xarxa BT.

El present document annex es redacta per concretar la ubicació del Centre de Transformació, dins de la parcel·la UA-06PV.

3.4 Iniciativa i estructura de la propietat

El peticionari del present estudi i promotor d'aquesta iniciativa és S’ILLA BLANCA SOCIETAT COOPERATIVA amb CIF XXXX i domicili social en Avinguda Ignasi Wallis, núm. 23, planta 4, porta A, 07800 Eivissa (Illes Balears).

La parcel·la de la Unitat d'Actuació 06 de Puig d'en Valls (UA-06PV) objecte del present Estudi de Detall es correspon amb la Finca núm. 22.329 Tom 1.204, llibre 321 Foli 154 de Puig d'en Valls, Santa Eulàlia des Riu (Eivissa), referència cadastral 07054A022001510000WH, amb les següents dades cadastrals:

Ús principal: Sòl sense edificar

Localització: Polígon 22 Parcel·la 151.

HORTA. SANTA EULARIA DES RIU (ILLES BALEARS)

Sup. Gràfica: 15.003 m2 (15.030 m2, Superfície segons aixecament topogràfic)

4. MEMÒRIA JUSTIFICATIVA

4.1 Justificació de la solució adoptada i la conveniència

L'Estudi de Detall és l'instrument mitjançant el qual és possible completar o adoptar les determinacions relatives a alineacions, rasants o ordenació de volums del planejament general i dels plans parcials i especials.

En aquest cas es justifica la solució adoptada per a la reordenació de volums proposta per a la àrea qualificada com Extensiva plurifamiliar 2 per a habitatges de protecció oficial (E-P2 HPP), de la UA-06PV atès que un cop realitzades les excavacions i diferents intervencions arqueològiques i paleontològiques es conclou per part de la Comissió de Patrimoni Històric Artístic d'Eivissa que el conjunt de rases són de rellevància patrimonial i han de ser conservades "in situ" i permetre ser visitades.

El present estudi de detall proposa modificacions / adaptacions de diferents paràmetres del planejament vigent, com són les separacions vials, o la volumetria màxima, ... respectant sempre les determinacions establertes del planejament pel que fa a aprofitament, altures màximes previstes, densitat de població i usos permesos.

Aquestes modificacions volumètriques no suposen un impacte negatiu en la trama urbana. Ni suposen la reducció de la superfície reservada a espais lliures públics o amplada de vials.

Per tant, únicament es proposa la modificació de:

- Distàncies de separació a vials

- Distàncies de separació a Espai Lliure Públic (ELP)

- Distàncies de separació entre edificis

- Volums màxims permesos.

 A continuació s'exposa el Repartiment de les cessions obligatòries definitiu, un cop realitzada l'adaptació de la proposta:

CESSIONS (60.51%)

 

CESSIÓ 1. Carrer Nord (Nova Carrer i aparcament)

1415,10m2

CESSIÓ 2. Avda. Eivissa (vorera i aparcament)

522,20m2

CESSIÓ 3. Carrer Sud (vorera)

213,60m2

CESSIÓ 4. Espai lliure públic i aparcament

6925,10m2

TOTAL

9094,00m2

                                                      ÚS LUCRATIU (39.49%)

 

TOTAL

5936.00 m2

                                                       Superfície UA-06PV

 

TOTAL

15030,00 m2

Tal com es reflecteix en la documentació gràfica no es produeix cap afectació negativa a l'entorn, sinó que la nova proposta d'ordenació pretén generar l'espai públic en l'entorn més proper a l'aqüeducte, potenciant la transitabilitat i les visuals sobre les troballes arqueològiques i la connexió de vianants entre el vial del Carrer Sud i el futur parc, fent que l'entorn de l'espai històric sigui un espai de qualitat.

Es va aportar documentació annexa a fi de justificar la solució adoptada per a la ubicació del Centre de Transformació en la parcel·la UA-06PV on es proposa la ubicació en aquesta parcel·la del nou CT. Per definir aquesta ubicació s'han tingut en compte diferents aspectes, tant tècnics com d'integració en l'entorn.

Per poder donar resposta davant les exigències tècniques de la companyia subministradora i a les exigències de tractament i integració amb l'entorn, perquè aquesta no suposi un impacte negatiu en el mateix.

Es proposa situar dit Centre de Transformació, al costat de Carrer sud, en una zona contigua a l'espai públic per als vianants de l'entorn de les restes arqueològiques de l'aqüeducte a conservar, just a l'inici del recorregut de vianants, marcant l'accés d'aquest recorregut que potencia la connexió del Carrer Sud amb el futur parc.

Aquesta ubicació ve donada amb la finalitat integrar-la dins del conjunt i quedant situada en un punt singular d'aquest, creant un ito, marcant un inici, un punt que delimiti o emfatitzi l'accés a aquest espai i expliqui dit recorregut públic.

Per a això es proposa un CT de obra que permeti dissenyar aquest accés al recorregut museístic de les restes arqueològiques.

Tal com es reflecteix en la documentació gràfica la solució adoptada conserva el patrimoni històric-artístic i no es produeix cap afectació negativa a l'entorn, sinó que la proposta d'ubicació del Centre de Transformació pretén potenciar l'accés a aquest recorregut entorn a les troballes arqueològiques i la connexió de vianants entre el vial del Carrer Sud i el futur parc.

D'altra banda, les dimensions de la CT i de les seves zones d'accés compliran amb allò que estableix la normativa específica d'aquesta companyia subministradora.

4.2 Justificació tramitació segons marc legal

La figura de l'estudi de detall està prevista en la legislació general en l'apartat 2 de l'article 40 del Reial Decret 1346/1976, de 9 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei sobre Règim del sòl i Ordenació urbana i en l'article 66 del Reial Decret 2159/1978, de 23 de juny, pel qual s'aprova el Reglament de planejament per al desenvolupament i aplicació de la Llei sobre règim del sòl i Ordenació urbana.

D'altra banda, la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, estableix en els seus articles 34 i 46 els paràmetres de regulació dels instrument de planejament i els Estudis de detall i el "Pla General d'Ordenació urbana del Terme Municipal d'Eivissa ", que estableix en el seu capítol 4, punt 4.4, els paràmetres de regulació dels Estudis de detall i el seu contingut documental (punt 4.4.4).

Tal com s'ha fet esment en altres punts de la present memòria, la proposta de reordenació de volums, per donar compliment al deure de conservació de les troballes arqueològiques in situ, suposa una disminució de les distàncies de separació a vials, a espai lliure públic i entre edificis i un increment del volum màxim per edifici definits pel planejament vigent, sense suposar en cap cas un increment superior al 10% del volum màxim definit pel planejament vigent. No altera els usos establerts a la zona ni incrementa la densitat de població que resulta de l'aplicació de l'índex d'intensitat d'ús. Tampoc ocasiona perjudici ni altera les condicions d'ordenació dels terrenys pròxims o confrontants.

A continuació s'aporta un quadre comparatiu de cadascun dels paràmetres urbanístics del planejament vigents i els paràmetres que contempla el present estudi de detall

Concepte

Planejament

Estudio Detall

 *paràmetres modificats

Sup. mínima ús no lucratiu

9.004 m2

9.094 m2

Sup. Màxima ús lucratiu: E-P2

5.936m2

5.936m2

Parcel·la mínima

400m2

5936m2

Ocupació màxima

40% = 2.374,4m2

2.367,03m2

Edificabilitat màxima

0,8m2/m2=4.748,8m2

4.681,54m2

Volum màxim edifici

2.100m3

2.310m

(increment màx.≤10%)

Altura màxima

7m

7m

Núm. màxim plantes

PB+1P

PB+1P

Separació a vials

5m

4m

Separació a ELP

5m

4m

Separació a llindes

3m

3m

Separació entre edificis

6m

5m

Número aparcaments privats

Segons art. 5.8.03

Segons art. 5.8.03

Ocup. Màxima pl. soterrani

Compliment reculades obligatòries, art. 6.2.05

Compliment reculades obligatòries, art. 6.2.05

Índex intensitat ús residencial Núm. Màxim habitatges(HPP)

Art.5.1.07: 

Edificabilitat/60= 79 hab.

49 habitatges

4.3 Compatibilitat de l'actuació amb el planejament municipal vigent

Es modifiquen els paràmetres afectats directament com a conseqüència de la conservació i visibilitat de les troballes arqueològiques i així doncs donar compliments a la normativa vigent. Els paràmetres afectats són el volum màxim dels edificis (amb un increment màxim del 10%) separacions mínimes a vials i separacions entre edificis, sense modificar edificabilitat, ocupació, altures màximes, nombre de plantes, el nombre màxim d'habitatges.

Així mateix, en cap cas alteren els usos establerts a la zona.

En relació a la densitat el planejament preveu un nombre màxim d'habitatges de 79 (edificabilitat / 60). El projecte preveu 49 habitatges de protecció pública.

En cap cas es ocasiona perjudici ni s'alteren les condicions d'ordenació dels terrenys pròxims o confrontants. En relació a les separacions entre edificis el projecte té una distància mínima de 5,00 metres. En relació a les separacions a vials i a espai lliure públic el projecte té una distància mínima de 4,00 metres. Es respecten així mateix les separacions mínimes a límits 3,00m.

Com s'ha comentat en el capítol de planejament vigent (3.2) així com en el capítol "Justificació de la solució adoptada i la conveniència" (4.1) de la memòria justificativa es considera justificada la compatibilitat amb el planejament urbanístic general vigent.

5. DOCUMENTACIÓ GRÀFICA (Vegeu Annex 2)

ÍNDEX DE DOCUMENTACIÓ GRÀFICA 

ED01   PLA SITUACIÓ I ORDENACIÓ                                E: S/E

ED02   PLA TOPOGRÁFIC                                                    E:1/500

ED03 PLA INFORME ARQUEOLÒGIC                              E:1/400    E:1/200

ED04   REPARTIMENT TERRES I ALINEACIONS            E:1/500

ED05   ÀMBIT ÚS PÚBLIC I ÀMBIT ÚS PRIVAT               E:1/500

ED06   PROPOSTA ORDENACIÓ                                         E:1/500

ED07   VOLUMETRÍA ORDENACIÓ                                    E: S/E

PLÀNOL SITUACIÓ CT                                                         E: 1/500

6. DOCUMENTS I PROJECTES COMPLEMENTARIS

6.4 Certificat urbanístic

6.5 Estudi de detall previ

6.6 Informe arqueològic

Estudi de detall previ

ESTUDI DE DETALL DE LA UNITAT D'ACTUACIÓ UA-06PV A PUIG D'EN VALLS, SANTA EULALIA DEL RIO

CARLES R. DE VINYES, arquitecte

1.- MEMÒRIA

1.1.- Promotor.-

El promotor del present Estudi de Detall és la Sra. Eulàlia Torres Ramón, amb domicili a XXX, Puig den Valls, Santa Eulària des riu i DNI nº XXXX

1.2.- Delimitació i Situació.-

L'àmbit d'actuació del present estudi de detall es correspon amb la Finca nº 22.329 Tom 1.204, llibre 321, foli 154 de Puig d'en Valls, Santa Eulària des riu (Illes Balears), Unitat d'Actuació UA-06PV.

1.3.- Normativa urbanística d'aplicació.-

Al terreny inclòs en la delimitació d'aquest estudi de detall li són d'aplicació les Normes Subsidiàries de Planejament de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu aprovades definitivament per la Comissió Insular d'Urbanisme, en reunió de data 23 de Novembre de 2.011

1.4.- Finalitat.-

Així doncs, d'acord amb l'anterior, la finalitat d'aquest estudi de detall és, de conformitat amb el que preveuen les Normes Subsidiàries, establir les cessions obligatòries previstes pel planejament i, derivat d'això, fixar les alineacions i rasants de la nova carrer i les alineacions de les futures façanes d'edificacions (reculades) de la parcel·la lucrativa única resultant.

1.5.- Determinacions de les Normes subsidiàries.-

Les Normes Subsidiàries estableixen el següent per a la Unitat d'Actuació UA-06PV.

06. UNITAT D'ACTUACIÓ UA-06PV

a) .- Situació, àmbit i objecte.

Se situa en el límit sud-oest del nucli d'es Puig d'en Valls i té per objecte l'obtenció de terrenys amb destinació a habitatge de protecció pública i d'espai lliure i aparcament annexa a ells.

b) .- Criteris d'ordenació.

S'haurà de redactar un estudi de detall per a concreció de l'ordenació.

c) .- Condicions d'aprofitament urbanístic.

c1) .- Usos no lucratius.

Superfície mínima d'espai lliure públic (EL-P): 7.564 m2

Superfície mínima d'aparcament (AP): 1.440 m2

Subtotal de superfície mínima d'usos no lucratius: 9.004 m2

c2) .- Usos lucratius.

Superfície màxima de zona extensiva plurifamiliar (E-P2): 5.936 m2

Tots ells amb destinació a habitatge de protecció pública.

Subtotal de superfície màxima d'usos lucratius: 5.936 m2

Aprofitament màxim d'usos lucratius: Segons la qualificació urbanística de la zona.

Densitat màxima d'ús residencial: Segons la qualificació urbanística de la zona

d) .- Superfície total de la unitat d'actuació: 15.030 m2

e) .- Sistema d'actuació: Compensació

f) .- Tipus d'actuació de transformació urbanística: Dotació

Així mateix, per a la tipologia EP-2, les Normes subsidiàries estableixen els següents paràmetres:

02.- EXTENSIVA PLURIFAMILIAR 2 (E-P2)

a) .- Superfície i dimensions mínimes de la parcel·la.

- Parcel·la mínima (m2): 400

- Façana / fons mínims (m): 15/15

b) .- Paràmetres d'edificació.

- Ocupació màxima (%): 40

- Edificabilitat màxima (m2 / m2): 0,8

- Volum màxim per edifici (m3): 2.100

- Alçada màxima (m): 7

- Alçada total (m): 3 sobre l'alçada màxima.

- Nombre màxim de plantes: B + 1P

- Separació mínima a vies i ELP (m): 5

- Separació mínima a límits (m): 3

- Separació mínima entre edificis (m): 6

- Nombre d'aparcaments privats: Segons l'article 5.8.03

- Ocupació màxima planta soterrani: La resultant del compliment de les reculades obligatòries i no poden disposar-se sota les zones enjardinades de parcel·la resultants de l'aplicació de l'article 6.2.05.

c) .- Índex d'intensitat d'ús residencial (habitatges / m2 solar segons l'article 5.1.07): 1/200 i 2 hab / parcel·la.

Pel que fa als usos, s'aplicarà el contingut de l'apartat 5.1 de l'article 6.3.03 de les NN.SS., així com el que preveu l'article 5.2.03.

ARTICLE 6.3.03

5.- Règim d'usos permesos d'acord amb la classificació, definició i condicions de l'article 5.2.02 i 5.2.03.

5.1.- Zona extensiva plurifamiliar (E-P).

a) .- Es permetrà en la situació a.1 de l'article 5.2.03 i amb les limitacions establertes en l'esmentat article, l'ús d'indústries sempre que comptin amb les mesures correctores necessàries per impedir molèsties als usos predominants.

b) .- Condicions específiques de l'ús comercial i d'establiments públics.

b.1) .- Comercial.

La relació admesa dels esmentats usos, segons definició de l'article 5.2.02, queda restringida únicament al comerç al detall i concretament als establerts en el epígrafs 5.1 a 52.6 de l'article 1 del PDS d'equipaments comercials, ambdós inclosos. (*)

b.2) .- L'ús comercial i d'establiment públic només es permetran en planta baixa i, quan es trobin vinculats a aquesta planta, també a la planta soterrani i primera planta pis.

c) .- La resta d'usos permesos seran, d'acord amb la classificació, definició i condicions de l'article 5.2.02 i 5.2.03, els següents:

- Residencial: Tots.

- Serveis o terciaris: Comercial, administratiu privat i establiments públics. Al nucli de Santa Gerturdis de Fruitera allotjament turístic en la modalitat d'hotel de ciutat.

- Equipaments: Tots.

- Comunicacions i infraestructures: Tots.

- Espais lliures: Tots

(*) 52.1 Comerç al detall en establiments no especialitzats.

52.2 Comerç al detall d’aliments, begudes i tabac en establiments especialitzats.

52.3 Comerç al detall de productes farmacèutics, articles mèdics, bellesa i higiene.

52.4 Altre comerç al detall d’articles nous en establiments especialitzats.

52.5 Comerç al detall de béns de segona mà, en establiments.

52.6 Comerç al detall no realitzat en establiments.

Quant al règim de compatibilitat d'usos, s'estarà al que disposa l'article 5.2.03

1.6.- Justificació de la Solució adoptada i la seva conveniència.-

1.6.1.- Criteris d’ordenació.

Són els definits en la documentació gràfica de les NN.SS, ja que es tracta d’una parcel·la única i no cap més en ella que fer el que prescriuen les mateixes.

1.6.2.- Ordenació proposada.

1.6.3.- Cessions.-

1.- Nou carrer i aparcament                                                ...........1.403,95 m2

2.- Contigua a c/ del Sud                                                                   127,17 m2

3.- Contigua a C/ Màlaga                                                                   66,09 m2

4.- Espai lliure d’ús públic i aparcament                                           7.496,79 m2

           Total cessions                                                                   9.094,00 m2

Superfície de la Unitat d’Actuació                    15.030,00 m2              (100,00 %)

Cessions                                                         9.094,00 m2              (  60,51 %)

Parcel·la neta resultant (lucrativa)                    5.936 m2                     (  39,41 %)

ARTICLE 2.3.02

DEURES LEGALS EN SÒL URBÀ

1.- Els propietaris de terrenys situats en sòl urbà que no comptin amb les dotacions i serveis requerits per la legislació urbanística, hauran de completar la urbanització per adquirir la condició de solar i, en el cas de trobar-se inclosos dins l'àmbit d'una unitat de actuació (UA), complir a més amb el que estableix el planejament per al seu desenvolupament.

2.- Els propietaris de terrenys situats en sòl urbà, inclosos dins l'àmbit d'una unitat d'actuació (UA) de reforma o renovació de la urbanització estan, a més, obligats al compliment dels següents deures legals:

a) .- Entregar a l'Administració competent el sòl reservat per a vials, espais lliures, zones verdes i restants dotacions públiques incloses en la pròpia actuació o adscrites a ella per la seva obtenció.

b) .- Entregar a l'Administració competent, amb destinació a patrimoni públic de sòl lliure de càrregues d'urbanització corresponent al 15% de l'edificabilitat mitjana ponderada de l'actuació o de l'àmbit superior de referència en què aquesta s'inclogui.

c) .- Costejar i, si escau, executar totes les obres d'urbanització previstes en l'actuació corresponent, així com les infraestructures de connexió amb les xarxes generals de serveis i les d'ampliació i reforçament de les existents fora de l'actuació que aquesta demandi per la seva dimensió i característiques específiques, sense perjudici del dret a reintegrar-se de les despeses d'instal·lació de les xarxes de serveis amb càrrec a les seves empreses prestadores, en els termes que estableix la legislació aplicable.

d) .- Entregar a l'Administració competent, juntament amb el sòl corresponent, les obres i infraestructures a què es refereix l'apartat anterior que hagin de formar part del domini públic com a suport immoble de les instal·lacions pròpies de les xarxes de dotacions i serveis, així com també aquestes instal·lacions quan estiguin destinades a la prestació de serveis de titularitat pública.

e) .- Garantir el reallotjament dels ocupants legals que es precisi desallotjar d'immobles situats dins l'àrea de l'actuació i que constitueixin la seva residència habitual, així com el retorn quan tinguin dret a ell, en els termes que estableix la legislació vigent.

f) .- Indemnitzar als titulars de drets sobre les construccions i edificacions que hagin de ser demolides i les obres, instal·lacions, plantacions i sembrats que no puguin conservar-se.

3.- Els terrenys inclosos en l'àmbit de les actuacions i els adscrits a elles estan afectats, amb caràcter de garantia real, al compliment dels deures anteriors. Aquests es presumiran complerts amb la recepció per l'Administració competent de les obres d'urbanització o, si no, al terme del termini en què s'hauria d'haver produït la recepció des de la sol·licitud acompanyada de certificació expedida per la direcció tècnica de les obres, sense perjudici de les obligacions que puguin derivar-se de la liquidació de les comptes definitives de l'actuació.

En no tractar-se en aquest cas d'una unitat d'actuació (UA) de reforma o renovació de la urbanització, ja que aquesta existeix i el nou carrer prevista en les NS no reforma ni renova la urbanització existent, li serien aplicables, d'aquest article, l'apartat 1 i els 2.a, 2.c i 2.d.

D'acord amb el que preveu l'apartat 2.b de l'article 10 de la vigent Llei 7 / 2.012, aquesta actuació no necessita preveure reserva de sòl per a habitatges protegits.

1.6.4.- Parcel·lació

Tot i que la ordenació es projecta amb mesurament de la superfície de la parcel·la, no es preveu, amb independència de les cessions, divisió alguna en la parcel·la existent, encara que això es podrà realitzar posteriorment si es considera necessari.

1.6.5.- Alineacions

La parcel·la té actualment dues façanes

- A la façana Nord de la parcel·la (carrer del Sud): es cedeix la franja de sòl necessari per completar l'alineació amb l'ample del carrer prevista en les NN.SS (vorera).

- A la façana Est de la parcel·la (carrer de Màlaga): es cedeix la franja de sòl necessari per completar l'alineació amb l'ample del carrer prevista en les NN.SS (vorera).

Al límit sud de la parcel·la es cedeixen carrer, aparcament i voreres amb les dimensions geomètriques i alineacions previstes en les NN.SS.

1.6.6.- Rasants

En tractar de carrers asfaltats i pavimentades en les façanes nord i est de la parcel·la, les rasants en elles són les existents, que figuren en el topogràfic adjunt.

Es reflecteix en el Pla corresponent la rasant del nou carrer de cessió situada al sud, amb un pendent uniforme obligada per les rasants ja existents en els entroncaments amb el carrer de Sant Mateu i del carrer Màlaga.

1.7.- Serveis Urbanístics.-

La parcel·la està dotada en l'actualitat dels Serveis Urbanístics en els carrers de Sant Mateu i Màlaga; es deixarà prevista la dotació de tots ells al carrer de nova creació situada al Sud, dotació per a la qual es redactarà i presentarà el corresponent Projecte d'urbanització.

L'estudi de detall en sòl urbà no necessita d'Avaluació d'Impacte Ambiental (no figura entre les actuacions que, d'acord amb la Llei ½.008, estan relacionades en els annexos de la mateixa)

1.8.- Conclusió

Amb el que s'ha exposat i els plànols que s'acompanyen es dóna per finalitzada la redacció del present estudi de detall per a la seva tramitació d'acord amb el que disposa l'article 41 del Text refós de la Llei del sòl de 1976 i el dels articles 117 i 118 (apartat tres de) del Reial Decret Legislatiu 1/1992, de 26 de juny, pel qual s'aprova el text refós de la Llei sobre el règim del sòl i ordenació urbana.

 

Eivissa, 16 de Gener de 2.013.

Vegeu annex 3. Plànols Estudi de detall previ

Vegeu annex 4. Informe arqueològic

Documents adjunts