Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 6215
Resolució de la directora general de Personal Docent de dia 6 de juny de 2018 per la qual es modifica la Resolució de la directora general de Personal Docent d’11 de març de 2016 per la qual s’aproven les bases generals del procediment de selecció de personal funcionari interí docent per cobrir vacants i substitucions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears durant els cursos 2016-2017, 2017-2018 i 2018-2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant la Resolució de la directora general de Personal Docent d’11 de març de 2016, publicada en el BOIB núm. 35, de 17 de març, s’aprovaren les bases generals dels procediment de selecció de personal funcionari interí docent per cobrir vacants i substitucions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears durant els cursos 2016-2017, 2017-2108 i 2018-2019.

El dia 7 de febrer de 2018, la Conselleria d’Educació i Universitat  i els representants de les organitzacions sindicals Alternativa Docent, FE-CCOO i del sector d’ensenyament de FeSP-UGT Illes Balears signaren “L’acord de mesures d’estabilitat per als funcionaris interins docents”. Aquestes organitzacions sindicals, juntament amb el sindicat Unió Obrera Balear, havien donat suport prèviament, en la reunió de la Mesa Sectorial d’Educació celebrada el dia 31 de gener de 2018, a les mesures d’estabilitat previstes en l’Acord.

Una de les mesures d’estabilitat es refereix als criteris que determinen la preferència d’uns aspirants sobre uns altres en l’adjudicació de places, la qual cosa afecta directament al contingut de la base general tretzena. D’altra banda, l’Acord de pacte d’estabilitat signat el 3 de juliol de 2014 entre la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i els sindicats STEI intersindical de les Illes Balears i ANPE Illes Balears, finalitza el curs 2017-2018, amb la qual cosa la base general dotzena no es pot aplicar.

Atès l’anterior i que les mesures d’estabilitat han de començar a aplicar-se a partir del curs 2018-2019 és necessari modificar l’annex de la Resolució de la directora general de Personal Docent d’11 de març de 2016.

Per tot això, prèvia negociació amb la Mesa Sectorial d’Educació, dict la següent

Resolució

Primer 

Deixar sense contingut la base dotzena de l’annex (Bases Generals) de la Resolució de la directora general de Personal Docent d’11 de març de 2016, per la qual s’aproven les bases generals dels procediment de selecció de personal funcionari interí docent per cobrir vacants i substitucions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears durant els cursos 2016-2017, 2017-2108 i 2018-2019.


Segon  

Modificar la base tretzena de l’annex (Bases Generals) de la Resolució de la directora general de Personal Docent d’11 de març de 2016, per la qual s’aproven les bases generals dels procediment de selecció de personal funcionari interí docent per cobrir vacants i substitucions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears durant els cursos 2016-2017, 2017-2108 i 2018-2019, que passa a tenir la redacció següent: 

Tretzena 

Criteris de preferència en les adjudicacions 

Tindran preferència sobre la resta d’aspirants en l’adjudicació de places en els processos d’adjudicació de substitucions els aspirants admesos a les borses que no hagin obtingut una plaça en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals, sempre que acompleixin alguns dels requisits següents:

 

  1. Tenir 55 anys complerts amb almenys 10 anys de servei com a funcionari docent a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació i  Universitat del Govern de les Illes Balears en el  moment en què s’ofereixi la plaça objecte de substitució. 
  2. Tenir menys de 55 anys amb almenys 10 anys de servei com a funcionari docent a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació i  Universitat del Govern de les Illes Balears en el  moment en què s’ofereixi la plaça objecte de substitució.

L’ordre de preferència en l’adjudicació de places vindrà donat, en primer lloc pels aspirants de l’apartat 2.a i a continuació pels aspirants de l’apartat 2.b, i en cada apartat per l’ordre amb el qual figurin en les borses d’interins.

No s’aplicarà aquesta preferència si l’aspirant a funcionari interí ha estat sancionat alguna vegada, mitjançant una resolució ferma en via administrativa, per la comissió d’una falta disciplinària greu o molt greu

Tercer 

Ordenar la publicació aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

   

Palma, 6 de juny de 2018

La directora general de Personal Docent
Rafaela Sánchez Benítez