Secció II. Autoritats i personal
Subsecció tercera. Cursos i formació
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 612
Resolució del director gerent de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) de 18 de gener de 2018 per la qual s’aprova la convocatòria de les activitats formatives per al personal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, corresponent a l’any 2018
Fets
1. L’11 de gener de 2018, la cap d’Estudis I, una vegada dissenyades les activitats formatives per a l’any 2018, dirigides fonamentalment al personal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i les instruccions aplicables, va emetre un informe proposta sobre aquesta oferta, amb el vistiplau de la cap del Departament de Formació i Selecció, amb la finalitat d’aprovar la convocatòria corresponent.
2. En la sessió de 18 de gener de 2018, el Consell de Direcció, en exercici de la funció que estableix l’article 1 e) dels Estatuts de l’EBAP, va aprovar el pla de formació per al personal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, corresponent a l’any 2018, que inclou, d’una banda, les línies bàsiques que seguirà el Pla de Formació General i l’oferta d’activitats del Pla de Formació Sectorial i del Programa d’Autoformació (annex 2), i de l’altra, les instruccions anuals per les quals es regeixen aquestes activitats (annex 1).
Fonaments de dret
1. D’acord amb el que estableix l’article 12 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, correspon a l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) la formació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de l’Administració autonòmica i de les entitats que en depenen. Així mateix, aquesta norma afegeix que, en els termes que s’estableixin, correspon a l’EBAP la realització d’activitats formatives i de selecció del personal al servei de les altres administracions de l’àmbit territorial de les Illes Balears.
2. L’article 1 del Decret 191/1996, de 25 d’octubre, pel qual es regulen les condicions generals de les activitats formatives que organitza la Conselleria d’Interior (actualment, Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques), indica que l’Institut Balear d’Administració Pública (actualment, Escola Balear d’Administració Pública) és el principal instrument de la política formativa de l’Administració pública de les Illes Balears, i elabora periòdicament diferents plans de formació que responen als principis d’eficàcia i de qualitat de les activitats formatives, amb la finalitat d’afavorir la participació del personal al servei de l’Administració.
3. L’article 5.1 del Decret 31/2012, de 13 d’abril, pel qual s’aproven els Estatuts de l’Escola Balear d’Administració Pública, inclou, entre les seves funcions, la promoció, l’organització i la gestió de la formació, el reciclatge i el perfeccionament del personal de la Comunitat Autònoma i, si escau, de la resta d’administracions del seu àmbit territorial.
4. La Resolució de la presidenta de l’Escola Balear d’Administració Pública, a proposta del director gerent, per la qual es fixen les àrees de formació en què s’han d’estructurar els plans de formació que organitza l’Escola Balear d’Administració Pública.
5 La Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica, regula aquest tipus de signatura, la seva eficàcia jurídica i la prestació de serveis de certificació.
6. L’Acord del Consell de Govern de 20 de novembre de 2015 pel qual s’aproven els fonaments bàsics del Primer Pla Estratègic de l’Escola Balear d’Administració Pública, entre els quals hi ha la innovació en la definició i el desenvolupament de les polítiques de formació dels empleats públics.
Per tot això, d’acord amb les atribucions que m’atorga l’article 12.5 m) del Decret 31/2012, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Aprovar la convocatòria d’activitats que s’ofereixen al personal al servei de l’Administració autonòmica de les Illes Balears, segons els plans i programes de formació aprovats en data 18 de gener de 2018 pel Consell de Direcció de l’EBAP, d’acord amb el que estableix els annex 2, 3 i 4 d’aquesta Resolució.
2. Publicar les instruccions que regeixen el desenvolupament d’aquesta oferta formativa, aprovades pel Consell de Direcció en data 18 de gener de 2018, d’acord amb el que estableix l’annex 1 d’aquesta Resolució.
3. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que no exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs d’alçada davant la presidenta de l’EBAP en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà que s’hagi publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Palma, 18 de gener de 2018
El director gerent de l’EBAP
Jaime Tovar Jover
ANNEX 1
Instruccions que regeixen les activitats formatives de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) dirigides al personal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, corresponents a l’any 2018
Punt 1. Objectius i tipus de plans de formació
El disseny del pla de formació es configura com una alternativa estratègica de l’organització per desenvolupar-se, créixer i ser més competitiva. El primer Pla Estratègic de l’EBAP té com a línia estratègica número 1 impulsar la formació com a element clau per al desenvolupament professional dels recursos humans de les administracions públiques. D’una banda, un dels objectius clau d’aquesta estratègia és consolidar i ampliar nous marcs formatius; d’altra banda, formar i acreditar el personal directiu en habilitats i competències per a la seva capacitació professional és altre dels objectius clau.
Així mateix, la línia estratègica número 3, impulsar un sistema de selecció i avaluació del professorat propi i del personal col·laborador orientat a la gestió del talent i l’excel·lència, té com un dels seus objectius desenvolupar els mecanismes de capacitació necessaris per a la impartició de la docència.
Per al compliment dels diversos objectius del Pla Estratègic, l’EBAP estructura l’oferta formativa de l’any 2018 en plans i programes, la qual queda de la manera següent:
PLANS DE FORMACIÓ
PLA DE FORMACIÓ GENERAL
Multidisciplinari i adreçat a tot el personal de l’Administració de la Comunitat Autònoma, amb l’objectiu principal d’afavorir-ne el desenvolupament professional i l’actualització de coneixements. Les activitats incloses en aquest pla es poden consultar en l’annex 2.
PLA DE FORMACIÓ SECTORIAL
Basat en la formació estratègica per al lloc de treball, inclou, d’una banda, les activitats formatives específiques proposades per cada conselleria i dirigides al seu personal, i de l’altra, les activitats formatives específiques de caràcter transversal i dirigides al personal de diferents conselleries que ocupa llocs de treball amb funcions anàlogues. Les activitats incloses en aquest pla es poden consultar en l’annex 3.
PROGRAMES FORMATIUS
PROGRAMA D’AUTOAPRENENTATGE
Mitjançant l’Espai de Formació Oberta, ofereix recursos i eines que fan possible l’aprenentatge autònom de les persones i transmet la responsabilitat en el disseny propi de l’itinerari formatiu. Aquest programa permet actualitzar coneixements amb la formació autònoma, disposar d’un recurs per a la consulta o interactuar amb el coneixement de manera flexible.
L’EBAP, tal com regula la Instrucció 1/2016 del director gerent, convocarà al llarg del 2018 proves de certificació de coneixements (PCC) de les activitats incloses en el seu programa d’autoaprenentatge. Aquestes proves tenen com a objectiu principal ser una nova via d’acreditació de coneixements i competències del personal empleat públic.
Les activitats incloses en aquest programa es poden consultar en el punt 17 d’aquestes instruccions.
PROGRAMA DE FORMACIÓ I ACREDITACIÓ DE PERSONAL DIRECTIU
Aquest marc formatiu comprèn les activitats que permetran la capacitació del personal directiu de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears com a base fonamental no només del capital humà que conforma la nostra Administració, sinó també del que ha de ser la gestió de l’organització des del punt de vista més ampli i amb l’objectiu últim d’oferir un servei públic eficaç i eficient. Les activitats incloses en aquest programa es poden consultar en l’annex 4.
PROGRAMA DE JORNADES I CONFERÈNCIES
En aquest programa es duen a terme activitats formatives de durada breu que tenen per objectiu la divulgació de temes d’actualitat i d’interès especial per al personal empleat públic.
Les accions formatives d’aquest programa es publicaran al llarg de l’any.
PROGRAMA DE FORMACIÓ I PERFECCIONAMENT PER AL PROFESSORAT DE L’EBAP
Aquest programa inclou, d’una banda, l’itinerari formatiu per al professorat de l’EBAP, que s’estructura en 5 mòduls i un total de 75 hores. Així mateix, el programa inclou diversos tallers específics la finalitat dels quals és millorar a través de la pràctica determinats aspectes de la funció docent.
Aquest programa tindrà la seva pròpia convocatòria.
PROGRAMA DE GRUPS D’APRENENTATGE COL·LABORATIU
Amb la posada en marxa d’aquest programa, l’EBAP pretén que, a través de la creació d’equips autogestionats, es generin dinàmiques de treball col·laboratiu que aportin importants beneficis per als seus membres i per a l’Administració pública.
Aquest programa tindrà la seva pròpia convocatòria.
Punt 2. Terminis d’inscripció i estructura dels plans de formació general i sectorial
2.1. Al llarg de l’any en curs, s’obrirà un termini de set dies naturals per inscriure’s a les activitats formatives incloses en el pla general i en el pla sectorial. Els programes formatius tindran estructura i terminis d’inscripció propis, que es publicaran a la pàgina web de l’EBAP o en la Intranet de la CAIB, segons la convocatòria corresponent.
2.2. Tota la informació relativa a les activitats formatives (títol, objectius, continguts, destinataris, dates i horaris) es publicarà a la pàgina web <http://ebap.caib.es> abans que comenci cada termini d’inscripció. Així mateix, qualsevol canvi que afecti les activitats s’actualitzarà a la pàgina web esmentada.
2.3. Com a norma general, les activitats formatives incloses en el Pla Sectorial s’impartiran dins l’horari laboral de cada col·lectiu.
2.4. El calendari d’inscripció previst per a les activitats formatives del Pla General i del Pla Sectorial de l’any 2018 és el següent:
- Inscripció del 24 al 31 de gener per a les activitats que s’hagin d’impartir als mesos de febrer i març.
- Inscripció de l’1 al 7 de març per a les activitats que s’hagin d’impartir al mes d’abril.
- Inscripció de l’1 al 7 d’abril per a les activitats que s’hagin d’impartir al mes de maig.
- Inscripció de l’1 al 7 de maig per a les activitats que s’hagin d’impartir al mes de juny.
- Inscripció de l’1 al 7 de juny per a les activitats que s’hagin d’impartir al mes de setembre.
- Inscripció de l’1 al 7 de setembre per a les activitats que s’hagin d’impartir al mes d’octubre.
- Inscripció de l’1 al 7 d’octubre per a les activitats que s’hagin d’impartir al mes de novembre.
2.5. Es permet la inscripció a un màxim de dues activitats per cada termini i per cada pla, sigui quina sigui la modalitat d’aprenentatge.
2.6. Quan el nombre de sol·licituds o altres circumstàncies ho aconsellin, l’EBAP podrà organitzar noves edicions de la mateixa activitat formativa al llarg de l’any en curs. Aquesta situació queda condicionada a la disponibilitat pressupostària i serà comunicada als interessats.
2.7. És aplicable a cadascun dels plans de formació la Resolució de la presidenta de l’EBAP d’11 de juliol de 2009 per la qual s’aproven noves formes d’inscripció a les accions formatives dels plans de formació de l’EBAP. En aquest sentit, una vegada publicada la llista definitiva de persones admeses, els interessats que, d’acord amb el punt 1 de l’annex de la Resolució esmentada abans, presentin una sol·licitud dins un nou termini d’inscripció en el registre de qualsevol ens o òrgan de l’Administració diferent de l’EBAP, han d’avançar la sol·licitud i els justificants dels requisits, si escau, a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es> o al número de fax 971 17 76 19.
2.8. Les noves formes d’inscripció a les activitats formatives no són aplicables a les activitats de la modalitat en línia. Pel que fa a les activitats de la modalitat semipresencial, només són aplicables si el primer dia de l’activitat coincideix amb una sessió presencial.
Punt 3. Persones destinatàries dels plans
3.1. Les persones destinatàries de les activitats formatives del Pla de Formació General són les següents:
a) El personal empleat públic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears inclòs en l’Acord de formació per a l’ocupació de les administracions públiques. Aquest personal té dret a participar en les activitats formatives de l’EBAP en els termes i en les condicions que es determinen en aquesta convocatòria.
b) El personal empleat públic de les altres administracions de l’àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears, sempre que restin places vacants.
3.2. Les persones destinatàries de les activitats formatives del Programa de Formació i Acreditació de Personal Directiu són el personal empleat públic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears inclòs en l’Acord de formació per a l’ocupació de les administracions públiques dels subgrups A1 i A2 de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, així com altres subgrups que es puguin indicar a l’activitat formativa concreta corresponent. Aquest personal té dret a participar en l’activitat formativa en els termes i en les condicions que es determinen en aquesta convocatòria.
3.3. No poden participar en les activitats formatives del Pla de Formació General General i del Programa de Formació i Acreditació de Personal Directiu, atès que tenen un pla de formació específic:
a) El personal dels cossos docents.
b) El personal estatutari sanitari del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut).
c) El personal dels cossos de policia local i d’emergències.
3.4. Tampoc no pot participar en les activitats formatives del Pla de Formació General i del Programa de Formació i Acreditació de Personal Directiu el personal laboral exclòs de l’àmbit d’aplicació del Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, és a dir, el personal laboral que presta serveis en els ens esmentats en les lletres b), c), d) i e) de l’article 2.1 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i les persones amb contracte específic que tenguin una relació amb la CAIB que es derivi de l’acceptació d’una minuta o pressupost per a la realització d’obra o servei.
3.5. Les persones destinatàries de les activitats formatives del Pla de Formació Sectorial són les següents:
a) El personal empleat públic que presti serveis a les unitats administratives que siguin destinatàries de les activitats formatives, la qual cosa s’ha de determinar en l’estructura del pla i en l’apartat de destinataris. Els requisits exigits per participar en aquestes activitats s’han de complir tant en acabar el termini de presentació de sol·licituds com durant les dates en què es faci la selecció dels alumnes i s’imparteixin les activitats.
b) El personal empleat públic amb un perfil diferent del que es descriu en l’apartat a) anterior, sempre que restin places vacants i que es consideri l’assistència d’interès especial per al desenvolupament de les activitats o per als organismes de procedència dels alumnes.
c) El personal esmentat en el punt 3.3 anterior, sempre que s’indiqui expressament en els requisits de les activitats formatives.
3.6. No pot participar en les activitats formatives del Pla de Formació Sectorial el personal laboral exclòs de l’àmbit d’aplicació del Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, és a dir, el personal laboral que presta serveis en els ens esmentats en les lletres b), c), d) i e) de l’article 2.1 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i les persones amb contracte específic que tenguin una relació amb la CAIB que es derivi de l’acceptació d’una minuta o pressupost per a la realització d’obra o servei.
3.7. Qualsevol persona interessada, independentment de la seva relació amb l’Administració, pot accedir al contingut obert i publicat de les activitats formatives del Programa d’Autoaprenentatge, sense perjudici del que preveu la regulació relativa al dret a obtenir el certificat dels coneixements assolits mitjançant aquest programa. Així mateix, per accedir a aquestes activitats, l’EBAP podrà sol·licitar un registre previ.
3.8. Els programes formatius indicaran en les convocatòries corresponents les persones destinatàries.
Punt 4. Modalitats d’inscripció a les activitats formatives i presentació de documentació
4.1. Empleats amb accés al Portal de Serveis al personal
El personal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el personal del sector públic instrumental amb accés al Portal de Serveis al Personal han de tramitar les sol·licituds per aquest mitjà.
4.2. Empleats sense accés al Portal de Serveis al Personal
El personal sense accés al Portal de Serveis al Personal pot tramitar les sol·licituds seguint dos procediments:
a) Mitjançant la matriculació per Internet, per a la qual cosa s’ha d’accedir a la pàgina web <http://ebap.caib.es>; a continuació, s’ha d’accedir a <Plans de formació de l’EBAP 2018>; a continuació, s’ha d’accedir al pla o programa corresponent; finalment, s’ha d’accedir a <Matriculació per Internet>. No s’ha d’enviar a l’EBAP el justificant de matriculació que apareix al final del procediment.
b) Mitjançant l’imprès habilitat a aquest efecte, en el qual han de constar totes les dades que es demanen, incloent-hi l’adreça electrònica, que és l’eina per comunicar l’admissió a les activitats formatives. La manca de dades pot ser motiu d’exclusió. Les sol·licituds s’han de presentar en el Registre de l’EBAP o en qualsevol de les formes que estableix la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
D’altra banda, les persones interessades a què fa referència el punt 3.1 b) han d’adjuntar a les seves sol·licituds una fotocòpia de la capçalera de la darrera nòmina o un document que acrediti que estan en situació laboral activa. La capçalera de la nòmina o el document acreditatiu de la situació en actiu s’ha d’enviar a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es> o al número de fax 971 17 76 19.
4.3. Sol·licituds en un nou termini
Si queden places disponibles en una activitat formativa, es pot obrir un nou termini de presentació de sol·licituds. En aquest cas, les sol·licituds s’han de presentar mitjançant el Portal de Serveis al Personal, la matriculació per Internet o el correu electrònic.
Punt 5. Requisits preferents o exclusius
5.1. Quan les activitats formatives estableixin destinataris o requisits preferents, l’EBAP comprovarà que les persones interessades compleixen les condicions de preferència. En cas de no haver-hi aspirants suficients, les activitats formatives es podran oferir a aspirants que no compleixin aquestes condicions, però que tenguin un perfil que s’adapti al contingut de les activitats.
5.2. Quan les activitats formatives estableixin destinataris o requisits exclusius, l’EBAP comprovarà que les persones interessades compleixen les condicions d’exclusivitat. No s’admetran les sol·licituds dels aspirants que no compleixin aquestes condicions. L’EBAP es reserva la possibilitat de modificar els requisits d’exclusius a preferents, sempre que els canvis estiguin degudament justificats.
5.3. En el cas de les activitats incloses en el Pla Sectorial, tenint en compte l’especificitat d’aquesta formació, l’organisme proposant elaborarà la llista d’alumnes que compleixen els requisits.
5.4. Quan les activitats formatives estableixin requisits molt específics, serà necessari acreditar-los documentalment un mes abans de l’inici de les activitats.
Punt 6. Selecció
6.1. Només s’admetran les sol·licituds de les persones que compleixin els requisits establerts en aquesta convocatòria.
6.2. Tenint en compte el punt 3 d’aquestes instruccions, si el nombre de persones inscrites a una activitat supera el nombre de places previst, l’EBAP en farà la selecció corresponent. Els criteris de preferència en la selecció són els següents:
1r. Les persones destinatàries preferents, quan així ho estableixi l’activitat formativa. La relació de l’activitat formativa amb les funcions que desenvolupi la persona sol·licitant s’ha d’acreditar amb un document signat pel superior jeràrquic responsable del lloc de treball de què es tracti. A aquest efecte, l’EBAP farà les comprovacions oportunes.
2n. El personal funcionari de carrera, el personal laboral fix o el personal estatutari (no sanitari) en propietat. En aquest criteri s’ha de tenir en compte la situació laboral en actiu.
3r. En igualtat de condicions, tenen preferència les persones sol·licitants que no hagin estat admeses en cap activitat del Pla de Formació General o Sectorial de l’any anterior, i, a continuació, les persones sol·licitants que hagin estat admeses en menys activitats del pla de formació corresponent convocades durant l’any en curs.
4t. La data de registre de la sol·licitud.
6.3. Les persones que, en el moment de presentar la sol·licitud, acreditin que s’han reincorporat al servei actiu després d’un permís de maternitat o paternitat, o una excedència per cura de familiars o de persones amb discapacitat, tindran màxima preferència en la selecció, durant un any, sempre que compleixin els requisits.
Les referències que es fan en l’apartat de persones destinatàries en relació amb els grups de personal funcionari són extensibles als nivells correlatius del personal laboral al servei de l’Administració.
Així mateix, les referències que es fan en l’apartat de persones destinatàries en relació amb els grups de personal funcionari són extensibles als nivells i grups correlatius del personal estatutari (no sanitari) al servei de l’Administració.
6.4. En cas que no es cobreixin totes les places de les activitats formatives amb el personal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, es farà la selecció per cobrir les places vacants amb les sol·licituds del personal que ha perdut la seva situació de preferència en la selecció (punt 11), i amb les del personal de les altres administracions públiques i ens públics dependents de l’àmbit territorial de les Illes Balears. En qualsevol cas, els criteris de preferència són els que s’indiquen en el punt 6.2.
6.5. En cas que hi hagi activitats presencials que coincideixin parcialment o totalment en dates, les persones interessades només seran admeses en una. No obstant això, s’admet la inscripció a una activitat formativa presencial o semipresencial i a una activitat formativa en línia que coincideixin parcialment o totalment en dates, o la inscripció a dues activitats en línia que coincideixin parcialment o totalment en dates.
6.6. S’exceptua del punt anterior la inscripció a una activitat formativa del Pla Sectorial en horari de matí i a una activitat formativa del Pla General en horari d’horabaixa. En aquest cas, la persona interessada podrà ser admesa a les dues activitats.
6.7. En el cas concret del Programa de Formació i Acreditació de Personal Directiu, i tenint en compte el punt 3 d’aquestes instruccions, si el nombre d’admesos a una activitat supera el nombre de places previst, l’EBAP en farà la selecció corresponent. Els criteris de preferència en la selecció són els següents:
1r. Els alumnes que foren admesos a edicions anteriors de les activitats formatives corresponents i no varen obtenir el certificat d’aprofitament.
2n. El personal funcionari de carrera.
3r. La data de registre de la sol·licitud.
6.8. Amb la finalitat d’impulsar la presència i la participació de les dones en els llocs de treball de caire directiu, i d’acord amb les accions dissenyades dins l’eix de cultura organitzativa i política d’igualtat d’oportunitats del Primer Pla d’Igualtat entre Homes i Dones de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (serveis generals), es reserva el 50 % de les places de les activitats formatives del Programa de Formació Acreditació de Personal Directiu a les sol·licitants dones.
6.9. Les convocatòries de la resta de programes de l’EBAP podran especificar criteris de selecció propis. Tot allò que no s’especifiqui en les convocatòries corresponents es regirà per les instruccions dels plans formatius.
Punt 7. Causes de no admissió o exclusió de les activitats formatives
Quedaran excloses del procés de selecció les persones que incorrin en alguna de les circumstàncies següents:
a) Presentació de sol·licituds fora de termini o per una via diferent de les que s’esmenten en el punt 4 d’aquestes instruccions.
b) Participació, en els darrers quatre anys, en la mateixa activitat formativa que se sol·licita.
c) Omissió, inexactitud o falta de veracitat de les dades consignades en la sol·licitud.
d) No pertànyer al grup destinatari de l’activitat formativa o no complir els requisits.
Punt 8. Llistes de persones admeses
8.1. L’EBAP publicarà la llista de persones admeses a la pàgina web <http://ebap.caib.es> i comunicarà individualment l’admissió mitjançant l’adreça electrònica adscrita al número de registre de personal o, si és el cas, l’adreça electrònica facilitada a l’EBAP.
8.2. En cas que les persones sol·licitants canviïn d’adreça electrònica, ho han de comunicar a l’EBAP. També han d’informar l’EBAP si ja no és operativa l’adreça electrònica que facilitaren en un principi.
8.3. L’EBAP també comunicarà individualment l’admissió mitjançant l’enviament de missatges SMS, sempre que es disposi d’un número de telèfon mòbil assignat a la persona sol·licitant.
8.4. L’admissió a les activitats formatives no suposa cap autorització de l’EBAP per deixar el lloc de treball.
8.5. L’EBAP, de conformitat amb el personal col·laborador, adaptarà les activitats formatives a les necessitats dels alumnes que al·leguin alguna discapacitat.
Punt 9. Nombre de persones assistents i suspensió d’activitats formatives
9.1. En general, les activitats formatives presencials o semipresencials tenen una capacitat d’entre quinze i trenta alumnes. Aquesta quantitat pot augmentar o disminuir en cas que la matèria o l’estructura de les activitats ho recomanin.
9.2. Es poden suspendre les activitats que tenguin un nombre d’inscrits (no exclosos) inferior al 75 % de les places ofertes, o menys de quinze persones inscrites (no excloses), en el cas de Mallorca; inferior al 70 %, o menys de deu persones inscrites (no excloses), en el cas de Menorca i Eivissa, i inferior al 70 %, o menys de set persones inscrites (no excloses), en el cas de Formentera.
Punt 10. Llista d’espera
10.1. Totes les activitats formatives poden tenir llistes d’espera per cobrir baixes o renúncies. Les llistes d’espera es publicaran a la pàgina web <http://ebap.caib.es> en el moment de la selecció i s’actualitzaran, permanentment, de manera interna.
10.2. En qualsevol cas, correspon a l’EBAP comunicar i decidir l’admissió a les activitats formatives.
Punt 11. Assistència i incapacitat laboral. Pèrdua de la situació de preferència
11.1. Amb la sol·licitud es contreu l’obligació d’assistir o accedir a les activitats formatives, depenent de la modalitat d’aprenentatge. Si no es pot assistir a les activitats, s’ha de comunicar per escrit a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es> o al número de fax 971 17 76 19, com a mínim, cinc dies hàbils abans que comencin.
11.2. El fet de no renunciar a les activitats dins el termini fixat i de no comunicar la incapacitat laboral suposa ocupar, durant un any natural, el darrer nivell en els criteris de preferència en la selecció, d’acord amb el que estableix el punt 6 d’aquestes instruccions.
11.3. A l’efecte de justificar les absències, es consideraran les renúncies que es presentin fora de termini en els casos següents:
- Baixa per malaltia.
- Malaltia de fills menors de 12 anys.
- Absència motivada per necessitats del servei.
- Compliment d’un deure inexcusable.
- Accident o malaltia greu, hospitalització o defunció d’un familiar fins al segon grau de consanguinitat o afinitat.
Aquestes justificacions s’han d’acompanyar de la documentació acreditativa, a l’efecte de no perdre la situació de preferència en la selecció, d’acord amb el que estableix el punt 6 d’aquestes instruccions.
11.4. L’assistència a un 50 % mínim d’hores lectives permet mantenir la situació de preferència en la selecció, d’acord amb el que estableix el punt 6 d’aquestes instruccions.
11.5. Les absències superiors al 20 % d’hores lectives, encara que estiguin justificades, suposen la pèrdua del dret a obtenir els certificats d’aprofitament que es regulen en el punt 18 d’aquestes instruccions.
11.6. Les persones admeses han d’assistir a la primera hora del primer dia de les activitats formatives. En cas que no hi assisteixin sense haver-ho justificat prèviament, la seva plaça podrà ser ocupada per persones que hi assisteixin en la modalitat del «darrer minut», d’acord amb el que estableix la Resolució de la presidenta de l’EBAP d’11 de juliol de 2009.
11.7. Les persones en situació de llicència per maternitat o paternitat, excedència per maternitat o paternitat, o cura de familiars o de persones dependents poden assistir a les activitats formatives de l’EBAP.
11.8. Les persones en situació d’incapacitat temporal no poden assistir a les activitats formatives de l’EBAP. La incapacitat temporal s’ha de comunicar per escrit a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es> o al número de fax 971 17 76 19, per tal de cobrir, si escau, la plaça vacant i no perdre la situació de preferència en la selecció, d’acord amb el que estableix el punt 6 d’aquestes instruccions.
11.9. Respecte al punt anterior, s’exceptuen els casos en què es presenti un informe mèdic a l’EBAP que justifiqui que el seguiment de les activitats formatives és compatible amb la incapacitat temporal.
11.10. El punt anterior no és aplicable a les activitats formatives de la modalitat en línia, excepte si la persona interessada considera que no pot complir el programa previst d’objectius i continguts de les activitats. En aquest cas, ho ha de comunicar a l’EBAP per tal de cobrir, si escau, la plaça vacant.
Punt 12. Supressió i modificació d’activitats formatives. Resolució de casos especials
12.1. L’EBAP, per desenvolupar millor les seves funcions, pot suprimir activitats formatives; organitzar-ne de no programades amb anterioritat per necessitats concretes; efectuar-ne diverses edicions, i modificar-ne, si és pertinent, els objectius, els continguts, la durada, les dates i els requisits anunciats per adaptar-los millor als requeriments de la formació. De tot això, l’EBAP n’informarà puntualment.
12.2. Correspon a l’EBAP resoldre els dubtes o les incidències que sorgeixin sobre l’aplicació d’aquestes instruccions, o sobre casos concrets no prevists o excepcionals.
12.3. Es poden excloure de les activitats formatives els participants que mostrin comportaments o actituds irregulars, o que impedeixin el desenvolupament normal de la formació. Aquestes activitats també es poden modificar o suprimir. En qualsevol cas, l’EBAP elaborarà l’informe justificatiu corresponent.
Punt 13. Material didàctic de les activitats formatives
13.1. Com a norma general, el material didàctic de les activitats formatives es publicarà en el repositori de material que hi ha a la pàgina web <http://ebapenlinia.caib.es>.
13.2. L’EBAP publicarà sota la llicència Creative Commons el material didàctic que s’elabori per a la formació.
13.3. En cap cas, el material didàctic no s’enviarà per correu electrònic. Transcorregut un mes des de l’acabament de les activitats, el material didàctic s’eliminarà del repositori.
Punt 14. Instruccions per a les activitats formatives de la modalitat en línia
14.1. Per fer les activitats formatives de la modalitat en línia, és imprescindible que els alumnes disposin, durant el desenvolupament de les activitats, d’un aparell amb connexió a Internet que en permeti el seguiment. En cas contrari, no es poden fer les activitats formatives en línia de l’EBAP.
14.2. És necessari que l’aparell amb connexió a Internet tengui les característiques tècniques següents:
- Resolució mínima de 1024 x 768.
- Targeta de so, micròfon i altaveus.
- Navegador Mozilla Firefox actualitzat (recomanat).
- Adobe Flash Player (necessari per visualitzar els tutorials).
- Java Runtime Environment (necessari per fer certs tipus d’activitats).
14.3. Per fer les activitats formatives de la modalitat en línia, és imprescindible que els alumnes tenguin una adreça electrònica que sigui operativa, atès que totes les comunicacions de l’EBAP amb els alumnes es faran per aquest mitjà. El personal de la CAIB pot comprovar la seva adreça electrònica consultant el Portal de Serveis al Personal, concretament, l’enllaç «Sol·licitud de cursos» de l’apartat «Formació de l’EBAP».
14.4. Els alumnes admesos de la modalitat en línia estan obligats a accedir a les activitats formatives abans que comencin. En cas contrari, seran donats de baixa i perdran la situació de preferència en la selecció (punt 6), excepte si, amb antelació, justifiquen que no podran accedir a l’activitat. Les places que restin lliures podran ser ocupades per persones de la llista d’espera.
14.5. A l’efecte de descarregar documents, les activitats formatives de la modalitat en línia es tancaran i s’ocultaran a la plataforma virtual un mes després d’haver acabat el període de docència. En cap cas, el material didàctic no s’enviarà per correu electrònic.
14.6. En el moment de començar les activitats formatives en línia, els alumnes admesos rebran unes instruccions concretes sobre el funcionament i el desenvolupament de les activitats i sobre els requisits mínims per obtenir els certificats d’aprofitament.
14.7. El que no especifica aquest punt 14 sobre les activitats formatives en línia es regula amb les instruccions generals.
Punt 15. Instruccions per a les activitats formatives de la modalitat semipresencial
15.1. En les activitats formatives semipresencials s’apliquen les mateixes instruccions que en les activitats formatives de la modalitat presencial i en línia, segons pertoqui.
15.2. Per tenir dret a certificat, en el cas de les sessions presencials, s’ha d’acreditar l’assistència a un 80 % mínim d’aquestes sessions i, en el cas de la part en línia, s’han de complir els requisits mínims que estableixen les instruccions concretes de les activitats.
15.3. Els alumnes admesos de la modalitat semipresencial estan obligats a accedir a les activitats abans que comencin. En cas contrari, seran donats de baixa i perdran la situació de preferència en la selecció (punt 6), excepte si, amb antelació, justifiquen que no podran accedir a l’activitat. Les places que restin lliures podran ser ocupades per persones de la llista d’espera.
Punt 16. Activitats formatives de Libre Office. Requisit d’accés
16.1. L’EBAP ofereix activitats formatives de processador de texts i de full de càlcul Libre Office, corresponents a tres nivells: inicial, intermedi i avançat. No és necessari acreditar cap certificat per sol·licitar les activitats de nivell intermedi i avançat.
16.2. Abans de començar les activitats de nivell intermedi i avançat, es farà una prova a les persones que no acreditin el nivell inferior i que estiguin dins la selecció inicial, per tal de constatar que tenen els coneixements exigits.
Punt 17. Activitats de contingut obert
Oferta formativa
17.1. El Programa d’Autoaprenentatge recull activitats adaptades de les modalitats en línia o semipresencial incloses en els plans de formació de l’EBAP així com material de nova creació. Actualment, s’ofereixen les activitats formatives següents:
- Gestió eficaç del temps
- Gestió eficaç de reunions
- Procediment d’elaboració de les disposicions administratives de caràcter general
- El llenguatge igualitari en els documents de l’Administració
- Igualtat d’oportunitats i prevenció de la violència de gènere
- La llei balear d’igualtat
- Les noves lleis de règim jurídic del sector públic i del procediment administratiu comú
Aquesta oferta formativa s’anirà ampliant periòdicament.
17.2. Atès que l’objectiu de l’autoaprenentatge és aprendre autònomament, les activitats que s’inclouen en l’Espai de Formació Oberta no són tutoritzades.
Accés als continguts oberts
17.3. Les persones interessades poden accedir lliurement, amb registre previ, als continguts del Programa d’Autoaprenentatge des de l’espai Formació Oberta de la pàgina web <http://ebapenlinia.caib.es>.
Punt 18. Accions formatives corresponents a determinades àrees funcionals
18.1. L’Acord del Consell de Govern de 10 de novembre de 2017 pel qual es modifica l’Acord del Consell de Govern de 22 de març de 2013 en relació amb l’equivalència d’una formació determinada amb el requisit d’experiència per ocupar llocs de treball concrets (BOIB núm. 138, de 11 de novembre de 2017), indica que l’EBAP haurà d’establir, a més de l’àrea de formació a què correspon cada acció formativa, la correspondència amb l’àrea funcional a què pertany.
18.2. Atès això, l’EBAP inclourà a les accions formatives que correspongui, l’àrea o àrees funcionals a la qual pertany l’activitat.
Punt 19. Tipus de certificats
19.1. Les activitats objecte d’aquesta convocatòria únicament permeten obtenir certificats d’aprofitament, llevat de les activitats concebudes com a jornades, conferències o tallers que siguin inferiors a 10 hores de durada, en les quals es podran expedir certificats d’assistència.
Certificat d’aprofitament
19.2. L’EBAP expedirà certificats d’aprofitament de les activitats impartides en les modalitats presencial, semipresencial i en línia.
19.3. S’expedirà el certificat d’aprofitament als alumnes de la modalitat presencial que assisteixin a un 80 % mínim d’hores lectives i que superin l’avaluació corresponent. Els coneixements s’avaluaran mitjançant proves escrites o treballs, o mitjançant altres modalitats d’avaluació relacionades amb el contingut de les activitats formatives.
19.4. S’expedirà el certificat d’aprofitament als alumnes de les modalitats semipresencial i en línia que compleixin els requisits d’avaluació especificats en les instruccions de l’activitat formativa.
19.5. Per tal d’obtenir el certificat d’aprofitament de les activitats formatives presencials que es facin dins l’horari laboral, és necessària l’assistència al 100 % d’hores lectives i la superació de l’avaluació corresponent. No obstant això, hi pot haver fins a un 20 % màxim d’absències si estan degudament justificades. Si escau, l’EBAP expedirà els justificants d’assistència corresponents, segons el model disponible a la pàgina web <http://ebap.caib.es>.
19.6. L’única forma de demostrar l’assistència a les activitats és mitjançant la signatura. Per això, els alumnes han de signar els fulls de control d’entrada i de sortida de cada una de les sessions de què consti l’activitat. En cas que només se signi l’entrada i no la sortida, o viceversa, es considerarà que s’ha assistit a la meitat d’hores de la sessió.
19.7. Si escau, no es comptabilitzaran les signatures que corresponguin als dies en què els alumnes hagin estat en situació d’incapacitat temporal.
19.8. La falsificació de la signatura suposa la pèrdua del dret a obtenir cap certificat i l’exclusió de les activitats formatives de l’EBAP durant un any. En qualsevol cas, la signatura ha de coincidir amb la del DNI o amb la de la sol·licitud d’inscripció. La penalització s’estendrà a la persona autora de la falsificació, independentment de totes les altres accions conforme a dret que es puguin dur a terme.
Certificat d’aprofitament excel·lent
19.9. L’EBAP podrà expedir el certificat d’aprofitament excel·lent amb l’objectiu d’impulsar la fase d’avaluació inclosa en els plans de formació.
19.10. El certificat d’aprofitament excel·lent s’expedirà, si escau, als alumnes que, a més de complir totes les condicions establertes en els punts anteriors, obtinguin 8,5 punts o més en l’avaluació corresponent. Només podran obtenir aquest certificat com a màxim un 10 % de les persones certificades a cada acció formativa que contempli aquesta certificació.
Punt 20. Llista de persones amb dret a certificat. Enviament i reclamacions
20.1. En el termini d’un mes, comptador des de l’acabament de l’activitat, es publicarà a la pàgina web <http://ebap.caib.es> la llista de persones participants amb dret a certificat.
20.2. Els certificats expedits s’enviaran per correu electrònic, amb signatura digital.
20.3. Es podran presentar reclamacions a la llista de persones amb dret a certificat en el termini de trenta dies naturals, comptadors a partir de l’endemà d’haver-se publicat. Una vegada finalitzat aquest termini i resoltes les reclamacions, l’expedient de l’activitat formativa serà definitiu.
Punt 21. Avaluació de la transferència
L’EBAP establirà els mecanismes necessaris per avaluar la transferència de la formació al lloc de treball dels alumnes, amb l’objectiu de valorar la contribució de la formació a la millora de l’acompliment individual i organitzacional.
ANNEX 2
Activitats del Pla de Formació General per a l’any 2018organitzades per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP)
MALLORCA |
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea de comunicació i habilitats personals |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Intel·ligència emocional aplicada al lloc de treball |
20 |
20 |
PR |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Curs de reciclatge d'atenció al públic |
15 |
20 |
PR |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
Redacció administrativa (en línia) |
25 |
20 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
Redacció administrativa (en línia) |
25 |
20 |
EL |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
Aplicació de la Llei d’accessibilitat a l’entorn laboral |
25 |
25 |
SP |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
Manual d'estil |
25 |
50 |
SP |
2 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea economicopressupostària |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Control intern de legalitat. Fiscalització |
10 |
30 |
PR |
1 |
A1, A2, C1 |
||||||||
La contractació centralitzada en l'àmbit de la CAIB |
15 |
30 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
La Hisenda pública de la CAIB. Introducció als pressuposts |
20 |
30 |
PR |
1 |
A1, A2, C1,C2, AP |
||||||||
La nova Llei de finances de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears |
20 |
30 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
El pressupost de la CAIB |
20 |
30 |
SP |
1 |
A1, A2, C1 |
||||||||
Introducció a la gestió econòmica (UGE) |
20 |
30 |
PR |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
Justificació de les subvencions |
15 |
30 |
PR |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea de gestió i desenvolupament de recursos humans |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Sistemes de provisió del personal funcionari de la CAIB |
20 |
30 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Règim disciplinari i règim d'incompatibilitats |
20 |
30 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
La jubilació i la perllongació en el servei actiu del personal funcionari de la CAIB |
10 |
30 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Vacances, permisos, llicències i jornada del personal funcionari de la CAIB |
20 |
30 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
El sistema d’avaluació de competències en els serveis generals de l’Administració de la CAIB |
10 |
4.677 |
AA |
6 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Taller entrevista avaluació de competències |
8 |
510 |
PR |
34 |
A1, A2 |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea de gestió d’organització i innovació |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Tractament estadístic de la informació |
15 |
80 |
SP |
2 |
A1, A2, C1, C2 |
||||||||
Sostenibilitat ambiental en l’àmbit laboral |
16 |
80 |
SP |
2 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Taller de corresponsabilitat en la vida familiar |
10 |
90 |
PR |
3 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Prevenció de riscs laborals nivell bàsic (semipresencial) |
30 |
50 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea juridicoadministrativa |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
La Llei orgànica de protecció de dades. Aplicació en les administracions públiques |
15 |
40 |
EL |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
Règim jurídic aplicable al procediment d'elaboració dels convenis de col·laboració. Aspectes teòrics i pràctics |
15 |
40 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
La Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic. Aspectes claus per a la seva aplicació |
12 |
90 |
SP |
3 |
A1, A2 |
||||||||
Règim jurídic aplicable al procediment d'elaboració dels convenis de col·laboració. Aspectes teòrics i pràctics |
15 |
30 |
SP |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
Procediment de responsabilitat patrimonial |
12 |
30 |
SP |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
La Llei 14/2014, de 29 de desembre, de finances de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Anàlisi jurídica |
12 |
30 |
SP |
1 |
A1, A2 |
||||||||
La Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic. Aspectes claus per a la seva aplicació |
12 |
60 |
SP |
2 |
C1, C2, AP |
||||||||
El procediment sancionador |
15 |
30 |
SP |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
La tècnica legislativa en l'elaboració de lleis |
15 |
40 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
Les noves lleis de règim jurídic del sector públic i del procediment administratiu comú: Llei 39/2015 i Llei 40/2015 |
15 |
90 |
SP |
3 |
A1, A2 |
||||||||
Les noves lleis de règim jurídic del sector públic i del procediment administratiu comú: Llei 39/2015 i Llei 40/2015 |
15 |
90 |
SP |
3 |
C1, C2, AP |
||||||||
El procediment de reintegrament de les subvencions |
15 |
40 |
EL |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
La Llei orgànica de protecció de dades. Aplicació en les administracions públiques |
15 |
40 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
La notificació administrativa en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques |
15 |
30 |
SP |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
El procediment de reintegrament de les subvencions |
15 |
40 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
La Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic. Anàlisi jurídica i aspectes pràctics |
15 |
30 |
SP |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
Els recursos administratius |
15 |
30 |
SP |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea de tecnologies de la telecomunicació i la informació |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Presentació de continguts LibreOffice (nivell inicial) |
16 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Processador de textos LibreOffice (nivell inicial) |
16 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Full de càlcul LibreOffice (nivell inicial) |
16 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Xarxes Socials a les administracions públiques |
16 |
20 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Processador de textos LibreOffice (nivell intermedi) |
16 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Processador de textos LibreOffice (nivell avançat) |
16 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Presentació de continguts LibreOffice (nivell avançat) |
16 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Full de càlcul LibreOffice (nivell avançat) |
16 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Full de càlcul LibreOffice (nivell intermedi) |
16 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Desenvolupament tecnològic de l'Administració electrònica |
18 |
40 |
SP |
2 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Eines al núvol per al treball col·laboratiu i en equip |
25 |
160 |
EL |
4 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Eines al núvol per crear i compartir coneixement |
25 |
80 |
EL |
2 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
MENORCA |
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea de comunicació i habilitats personals |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Intel·ligència emocional aplicada al lloc de treball |
20 |
15 |
PR |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea de gestió i desenvolupament de recursos humans |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Sistemes de provisió del personal funcionari de la CAIB |
20 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Règim disciplinari i règim d'incompatibilitats |
20 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
La jubilació i la perllongació en el servei actiu del personal funcionari de la CAIB |
10 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Vacances, permisos, llicències i jornada del personal funcionari de la CAIB |
20 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea juridicoadministrativa |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
La Llei orgànica de protecció de dades. Aplicació en les administracions públiques |
15 |
4 |
EL |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
Règim jurídic aplicable al procediment d'elaboració dels convenis de col·laboració. Aspectes teòrics i pràctics |
15 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
Tramitació dels expedients sancionadors |
10 |
25 |
PR |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
La tècnica legislativa en l'elaboració de lleis |
15 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
Les noves lleis de règim jurídic del sector públic i del procediment administratiu comú: Llei 39/2015 i Llei 40/2015 |
15 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
El procediment de reintegrament de les subvencions |
15 |
4 |
EL |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
La Llei orgànica de protecció de dades. Aplicació en les administracions públiques |
15 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
La Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic. Aspectes claus per a la seva aplicació |
12 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
El procediment de reintegrament de les subvencions |
15 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea de tecnologies de la informació i la comunicació |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Xarxes socials a les administracions públiques |
16 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Eines al núvol per al treball col·laboratiu i en equip |
25 |
16 |
EL |
4 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Eines al núvol per crear i compartir coneixement |
25 |
8 |
EL |
2 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Xarxes socials a les administracions públiques |
16 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
EIVISSA |
|||||||||||||
Àrea de comunicació i habilitats personals |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Intel·ligència emocional aplicada al lloc de treball |
20 |
15 |
PR |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Curs d'atenció a la ciutadania (semipresencial) |
50 |
10 |
SP |
1 |
C1, C2 |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea juridicoadministrativa |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
La Llei orgànica de protecció de dades. Aplicació en les administracions públiques |
15 |
4 |
EL |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
Règim jurídic aplicable al procediment d'elaboració dels convenis de col·laboració. Aspectes teòrics i pràctics |
15 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
La Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic. Aspectes claus per a la seva aplicació |
12 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Règim jurídic de les subvencions |
10 |
25 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
La tècnica legislativa en l'elaboració de lleis |
15 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
El procediment de reintegrament de les subvencions |
15 |
4 |
EL |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
La Llei orgànica de protecció de dades. Aplicació en les administracions públiques |
15 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
Les noves lleis de règim jurídic del sector públic i del procediment administratiu comú: Llei 39/2015 i Llei 40/2015 |
15 |
20 |
SP |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
El procediment de reintegrament de les subvencions |
15 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea de gestió i desenvolupament de recursos humans |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Sistemes de provisió del personal funcionari de la CAIB |
20 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Règim disciplinari i règim d'incompatibilitats |
20 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
La jubilació i la perllongació en el servei actiu del personal funcionari de la CAIB |
10 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Vacances, permisos, llicències i jornada del personal funcionari de la CAIB |
20 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea de tecnologies de la informació i la comunicació |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Xarxes socials a les administracions públiques |
16 |
4 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Eines al núvol per al treball col·laboratiu i en equip |
25 |
16 |
EL |
4 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Eines al núvol per crear i compartir coneixement |
25 |
8 |
EL |
2 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
FORMENTERA |
|||||||||||||
Àrea juridicoadministrativa |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
La Llei orgànica de protecció de dades. Aplicació en les administracions públiques |
15 |
2 |
EL |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
Règim jurídic aplicable al procediment d'elaboració dels convenis de col·laboració. Aspectes teòrics i pràctics |
15 |
2 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
La tècnica legislativa en l'elaboració de lleis |
15 |
2 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
El procediment de reintegrament de les subvencions |
15 |
2 |
EL |
1 |
C1, C2, AP |
||||||||
La Llei orgànica de protecció de dades. Aplicació en les administracions públiques |
15 |
2 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
El procediment de reintegrament de les subvencions |
15 |
2 |
EL |
1 |
A1, A2 |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea de gestió i desenvolupament de recursos humans |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Sistemes de provisió del personal funcionari de la CAIB |
20 |
2 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Règim disciplinari i règim d'incompatibilitats |
20 |
2 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
La jubilació i la perllongació en el servei actiu del personal funcionari de la CAIB |
10 |
2 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Vacances, permisos, llicències i jornada del personal funcionari de la CAIB |
20 |
2 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Àrea de tecnologies de la informació i la comunicació |
|||||||||||||
Nom de l’activitat formativa |
Hores |
Places |
Modalitat |
Nre. ed. |
Grups |
||||||||
Xarxes socials a les administracions públiques |
16 |
2 |
EL |
1 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Eines al núvol per al treball col·laboratiu i en equip |
25 |
8 |
EL |
4 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
Eines al núvol per crear i compartir coneixement |
25 |
4 |
EL |
2 |
A1, A2, C1, C2, AP |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Abreviatures PR: presencial SP: semipresencial EL: en línia VD: videoconferència AA: autoaprenentatge NOTA: L’oferta formativa, amb la indicació dels destinataris, el calendari, els llocs de realització i, en general, tota la informació corresponent a les activitats programades per a l’any 2018, està publicada a la pàgina web <http://ebap.caib.es>. |
ANNEX 3
Activitats del Pla de Formació Sectorial per a l’any 2018 organitzades per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP)
Agència Tributària de les Illes Balears |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
EIVISSA |
Impost sobre el valor afegit |
VD |
15 |
5 |
A1, A2, C1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Impost sobre el valor afegit |
VD |
15 |
15 |
A1, A2, C1 |
|||||||||||
MENORCA |
Impost sobre el valor afegit |
VD |
15 |
5 |
A1, A2, C1 |
|||||||||||
EIVISSA |
Impost sobre la renda de les persones físiques |
PR |
20 |
10 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Impost sobre la renda de les persones físiques |
PR |
20 |
20 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Impost sobre la renda de les persones físiques |
PR |
20 |
10 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Nocions comptables i financeres per liquidar imposts i altres documents administratius |
PR |
24 |
10 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Nocions comptables i financeres per liquidar imposts i altres documents administratius |
PR |
24 |
20 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Nocions comptables i financeres per liquidar imposts i altres documents administratius |
PR |
24 |
10 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Pactes successoris a les Illes. Casos pràctics ITP/AJD/ISD. Extincions condomini/Usdefruits |
PR |
10 |
10 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Pactes successoris a les Illes. Casos pràctics ITP/AJD/ISD, .Extincions condomini/Usdefruits |
PR |
10 |
20 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Pactes successoris a les Illes. Casos pràctics ITP/AJD/ISD .Extincions condomini/Usdefruits |
PR |
10 |
10 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Revisió d'actes tributaris |
VD |
15 |
10 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Revisió d'actes tributaris |
VD |
15 |
20 |
A1, A2, C1 ,C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Revisió d'actes tributaris |
VD |
15 |
10 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Supòsits conflictius ITPAJD |
VD |
15 |
5 |
A1, A2, C1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Supòsits conflictius ITPAJD |
VD |
15 |
15 |
A1, A2, C1 |
|||||||||||
MENORCA |
Supòsits conflictius ITPAJD |
VD |
15 |
5 |
A1, A2, C1 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Conselleria de Cultura, Participació i Esports |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
MALLORCA |
Capacitació a usuaris en l'aplicació de gestió d'arxius Archidoc |
PR |
12 |
5 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Utilització del programa RESERWIN i DEPORWIN |
PR |
10 |
8 |
A1, A2 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Conselleria d'Educació i Universitat |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
MALLORCA |
Avaluació i estratègies del fisioterapeuta en l'educació inclusiva |
PR |
20 |
20 |
A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Fiscalització prèvia: aspectes que comprova Intervenció (semipresencial) |
SP |
10 |
50 |
A1, A2, C1 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
CONSELLERIA D’HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
MALLORCA |
Actualitzacions del sistema informàtic RH en els processos de gestió de nòmina i seguretat social en l'àmbit de SG |
PR |
10 |
20 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Avançat en matèria de Seguretat Social i IRPF |
PR |
20 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Bussiness Inteligence (Power Query i Power Pivot) per a l'auditoria pública i per a la gestió financera (nivell mitjà) |
PR |
20 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Fonaments, procés comptable i Pla General de Comptabilitat |
PR |
20 |
20 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Formació bàsica per a personal responsable d'Igualtat |
PR |
10 |
20 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Introducció a les eines BI (Power Query i Power Pivot) per a l'auditoria pública i per a la gestió financera (nivell inicial) |
PR |
20 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
La licitació electrònica a la plataforma de contractació del sector públic |
PR |
15 |
55 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
La licitació electrònica a la plataforma de contractació del sector públic |
PR |
15 |
55 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Les funcions i les taules dinàmiques d'Excel |
PR |
10 |
11 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Programació de macros en Excel (nivell intermedi) |
PR |
20 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
SAP R/3 2018 Execució pressupostària en el sistema |
PR |
10 |
11 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
SAP R/3 2018 Factura electrònica i consola de factures |
PR |
10 |
11 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
SAP R/3 2018 la nova gestió d'expedients de subvencions |
PR |
10 |
11 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
SAP R/3 2018 la nova gestió d'expedients de subvencions |
PR |
10 |
11 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
SAP R/3 2018 la nova gestió d'expedients de subvencions |
PR |
10 |
30 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
CONSELLERIA D’INNOVACIÓ, RECERCA I TURISME |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
MALLORCA |
Llei 6/2017: tramitació de la disposició addicional tercera |
PR |
15 |
20 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Llei de contractes RDL 3/2011: teoria i aplicació pràctica per a la supervisió de projectes i futura licitació |
PR |
12 |
25 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Planificació de l'estratègia turística |
PR |
15 |
25 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Sistemes d'informació geogràfica aplicats al seguiment de l'activitat turística (semipresencial) |
SP |
40 |
20 |
A1, A2, C1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Tècnic especialista en certificació energètica |
PR |
30 |
20 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Teòric i pràctic per a l'elaboració de pressuposts amb l'eina PRESTO |
PR |
30 |
20 |
A1, A2, C1 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
EIVISSA |
Bàsic sobre infraccions administratives en matèria de medi ambient i el procediment administratiu sancionador |
PR |
15 |
10 |
C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Bàsic sobre infraccions administratives en matèria de medi ambient i el procediment administratiu sancionador |
PR |
15 |
30 |
C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Bàsic sobre infraccions administratives en matèria de medi ambient i el procediment administratiu sancionador |
PR |
15 |
10 |
C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Cartografia i SIG aplicats a la gestió d'expedients i redacció d'informes tècnics |
PR |
20 |
20 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Conceptes tecnicojurídics per a l'avaluació ambiental |
PR |
25 |
20 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Conducció 4x4 |
PR |
14 |
25 |
A1, A2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Control oficial de la producció, elaboració i comercialització d'oli d'oliva |
PR |
10 |
10 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Control oficial de la producció, elaboració i comercialització d'oli d'oliva |
PR |
10 |
20 |
A1, A2 |
|||||||||||
MENORCA |
Control oficial de la producció, elaboració i comercialització d'oli d'oliva |
PR |
10 |
10 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Espècies pesqueres de les Illes Balears (semipresencial) |
SP |
20 |
30 |
A1, A2, C1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Meteorologia i comportament del foc |
PR |
14 |
30 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Paisatge i sistemes d'informació geogràfica |
PR |
20 |
20 |
A1, A2 |
|||||||||||
MENORCA |
Primers auxilis per feines de camp en risc |
PR |
8 |
10 |
C1 |
|||||||||||
EIVISSA |
QGIS |
VD |
21 |
10 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
QGIS |
VD |
21 |
25 |
A1, A2 |
|||||||||||
MENORCA |
QGIS |
VD |
21 |
10 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Xarxa de control de les aigües subterrànies de les Illes Balears. Pràctiques específiques |
PR |
8 |
20 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Xarxa de control de les aigües subterrànies de les Illes Balears. Teoria i pràctica bàsica |
PR |
14 |
20 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Xylella fastidiosa: com trobar respostes a un problema global |
PR |
20 |
10 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Xylella fastidiosa: com trobar respostes a un problema global |
PR |
20 |
30 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
MALLORCA |
Actuació davant situacions de crisi |
PR |
10 |
15 |
AP |
|||||||||||
MALLORCA |
Actuació davant situacions de crisi |
PR |
10 |
15 |
AP |
|||||||||||
MALLORCA |
Actuacions administratives i llibertats comunitàries: qüestions actuals |
PR |
5 |
25 |
A1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Formació per a les unitats d'igualtat |
PR |
10 |
10 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Gestió i seguiment de projectes estratègics (semipresencial) |
SP |
20 |
20 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Novetats més rellevants de la regulació de la llei de contractes del sector públic i la seva incidència pràctica |
PR |
5 |
25 |
A1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Perspectiva jurídica de l'Administració electrònica |
PR |
5 |
25 |
A1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Pressupost generals aplicats a projectes estratègics |
SP |
20 |
20 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Procediments i directrius per a l'avaluació d'impacte sobre orientació sexual i identitat de gènere (semipresencial) |
SP |
10 |
30 |
A1, A2 |
|||||||||||
MENORCA
|
Procediments i directrius per a l'avaluació d'impacte sobre orientació sexual i identitat de gènere (semipresencial) |
SP |
10 |
20 |
A1, A2 |
|||||||||||
EIVISSA
|
Procediments i directrius per a l'avaluació d'impacte sobre orientació sexual i identitat de gènere (semipresencial) |
SP |
10 |
20 |
A1, A2 |
|||||||||||
FORMENTERA |
Procediments i directrius per a l'avaluació d'impacte sobre orientació sexual i identitat de gènere (semipresencial) |
SP |
10 |
10 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Publicitat activa i Portal de Transparència a la CAIB (semipresencial) |
SP |
15 |
30 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Eines per a l’accessibilitat en oficines de registre i atenció al públic |
PR |
12 |
20 |
C1, C2 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
CONSELLERIA DE SALUT |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
MALLORCA |
Anàlisi de dades en salut pública i dades massives (big data) |
PR |
20 |
25 |
A1, A2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Auditoria de sistemes de gestió de la seguretat alimentària |
VD |
15 |
2 |
A1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Auditoria de sistemes de gestió de la seguretat alimentària |
VD |
15 |
20 |
A1 |
|||||||||||
MENORCA |
Auditoria de sistemes de gestió de la seguretat alimentària |
VD |
15 |
2 |
A1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Control i vigilància del mercat de les vendes per internet de productes i serveis |
PR |
10 |
25 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Diagnòstic de la tuberculosi en animals d'abastament |
PR |
10 |
17 |
A1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Específic d'inspecció de consum |
PR |
15 |
17 |
A2, C1 |
|||||||||||
EIVISSA |
Formació sobre anàlisi comptable dins l’àmbit de la salut |
PR |
15 |
10 |
A1 |
|||||||||||
MENORCA |
Formació sobre anàlisi comptable dins l’àmbit de la salut |
PR |
15 |
10 |
A1 |
|||||||||||
EIVISSA |
General d'inspecció de consum |
VD |
15 |
5 |
A2, C1 |
|||||||||||
MALLORCA |
General d'inspecció de consum |
VD |
15 |
15 |
A2, C1 |
|||||||||||
MENORCA |
General d'inspecció de consum |
VD |
15 |
5 |
A2, C1 |
|||||||||||
EIVISSA |
Norma UNE 100030:17. Prevenció i control de la legionel·losis |
PR |
10 |
4 |
A1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Norma UNE 100030:17. Prevenció i control de la legionel·losis |
PR |
10 |
22 |
A1 |
|||||||||||
MENORCA |
Norma UNE 100030:17. Prevenció i control de la legionel·losis |
PR |
10 |
4 |
A1 |
|||||||||||
EIVISSA |
Noves tecnologies de tractament d'aigua |
VD |
10 |
4 |
A1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Noves tecnologies de tractament d'aigua |
VD |
10 |
22 |
A1 |
|||||||||||
MENORCA |
Noves tecnologies de tractament d'aigua |
VD |
10 |
4 |
A1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Planificació de l'avaluació de programes en salut comunitària |
PR |
15 |
25 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Pràctic de participació comunitària i salut |
PR |
10 |
25 |
A1, A2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Recollida de mostres reglamentària |
VD |
10 |
5 |
A1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Recollida de mostres reglamentària |
VD |
10 |
20 |
A1 |
|||||||||||
MENORCA |
Recollida de mostres reglamentària |
VD |
10 |
5 |
A1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Formació sobre anàlisi comptable dins l'àmbit de la salut |
PR |
15 |
20 |
A1 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
EIVISSA |
Atenció psicosocial a persones amb trastorn de salut mental greu |
PR |
20 |
10 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Atenció psicosocial a persones amb trastorn de salut mental greu |
PR |
20 |
20 |
A1, A2 |
|||||||||||
MENORCA |
Atenció psicosocial a persones amb trastorn de salut mental greu |
PR |
20 |
10 |
A1, A2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Cap a un nou model de serveis socials? |
VD |
5 |
8 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Cap a un nou model de serveis socials? |
VD |
5 |
26 |
A1, A2 |
|||||||||||
MENORCA |
Cap a un nou model de serveis socials? |
VD |
5 |
6 |
A1, A2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Disseny de protocols d'intervenció en l'àmbit dels serveis socials |
PR |
20 |
10 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Disseny de protocols d'intervenció en l'àmbit dels serveis socials |
PR |
20 |
20 |
A1,A2 |
|||||||||||
MENORCA |
Disseny de protocols d'intervenció en l'àmbit dels serveis socials |
PR |
20 |
10 |
A1,A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
EXANCI-TAXES |
PR |
10 |
30 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Gestió de les subvencions al SAP pels diferents centres gestors (no UGE) |
PR |
10 |
30 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Instruments d'avaluació de menors infractors |
VD |
20 |
4 |
A2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Instruments d'avaluació de menors infractors |
VD |
20 |
4 |
A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Instruments d'avaluació de menors infractors |
VD |
20 |
30 |
A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Instruments d'avaluació de menors infractors |
VD |
20 |
30 |
A2 |
|||||||||||
MENORCA |
Instruments d'avaluació de menors infractors |
VD |
20 |
4 |
A2 |
|||||||||||
MENORCA |
Instruments d'avaluació de menors infractors |
VD |
20 |
4 |
A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
L'escala Bayley i l'Alberta Infant Motor Scale |
PR |
20 |
20 |
A1, A2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Pensions no contributives (semipresencial) |
SP |
15 |
20 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Pensions no contributives (semipresencial) |
SP |
15 |
25 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Pensions no contributives (semipresencial) |
SP |
15 |
20 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
SISDEPEN (nivell bàsic) |
PR |
10 |
30 |
A1, A2, C1 ,C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
SISPEDEN (nivell d'aprofundiment) |
PR |
10 |
30 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
CONSELLERIA DE TERRITORI, ENERGIA I MOBILITAT |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
EIVISSA |
Defensa verbal. Tècniques de comunicació per al personal portuari |
PR |
20 |
13 |
C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Defensa verbal. Tècniques de comunicació per al personal portuari |
PR |
20 |
24 |
C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Defensa verbal. Tècniques de comunicació per al personal portuari |
PR |
20 |
24 |
C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Defensa verbal. Tècniques de comunicació per al personal portuari |
PR |
20 |
15 |
C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Defensa verbal. Tècniques de comunicació per al personal portuari |
PR |
20 |
15 |
C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Tramitació del procediment sancionador amb aplicació HELIUM (semipresencial) |
SP |
15 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Tramitació del procediment sancionador amb aplicació HELIUM (semipresencial) |
SP |
15 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
MALLORCA |
Principis bàsics en l'elaboració d'una enquesta: disseny del qüestionari, mida de la mostra, treball de camp i tractament de les dades |
PR |
20 |
12 |
A1, A2, C1 |
|||||||||||
MALLORCA |
Tinc dades. Què puc fer-ne? Modelització estadística bàsica amb R |
PR |
20 |
10 |
A1, A2 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
ESCOLA BALEAR D’ADMINISTRACIÓ PÚBLICA |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
MALLORCA |
Edició i tractament bàsic d'imatges en formats digitals |
PR |
20 |
20 |
A1, A2, AP, C1, C2, |
|||||||||||
MALLORCA |
Gestió avançada en Moodle: tallers, wikis i HTML |
PR |
10 |
10 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Taller pràctic sobre la publicació digital al BOIB |
PR |
6 |
20 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Taller sobre la eina ROLSAC de gestió de continguts |
PR |
6 |
20 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
MALLORCA |
Formació pràctica per a l'avaluació del frau a les ajudes en matèria agrària i pesquera dels fons europeus |
PR |
10 |
52 |
A1, A2, AP, C1, C2
|
|||||||||||
MALLORCA |
Taller sobre aspectes concrets de tota la normativa que afecta a la gestió de les subvencions en matèria agrària i pesquera |
PR |
12 |
12 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Taller sobre aspectes concrets de tota la normativa que afecta la gestió de les subvencions en matèria agrària i pesquera |
PR |
12 |
12 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Taller sobre aspectes concrets de tota la normativa que afecta la gestió de les subvencions en matèria agrària i pesquera |
PR |
12 |
16 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Taller sobre aspectes concrets de tota la normativa que afecta la gestió de les subvencions en matèria agrària i pesquera |
PR |
12 |
16 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
universitat de les illes balears (uib) |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
MALLORCA |
Bàsic d'eines informàtiques corporatives |
PR |
12 |
20 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Bones pràctiques a la UIB en matèria de protecció de dades (en línia) |
EL |
4 |
5 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Bones pràctiques a la UIB en matèria de protecció de dades (en línia) |
EL |
4 |
20 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Bones pràctiques a la UIB en matèria de protecció de dades (en línia) |
EL |
4 |
5 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Disseny universal i accessibilitat. Atendre la diversitat en l'àmbit universitari |
PR |
10 |
20 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Introducció a l'eina de gestió acadèmica ÀGORA |
PR |
4 |
25 |
AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
La nova imatge corporativa de la UIB: criteris d'estil per a l'edició de documents oficials |
PR |
4 |
25 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
La nova imatge corporativa de la UIB: criteris d'estil per a l'edició de documents oficials |
PR |
4 |
25 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Preinscripció i matrícula des del punt de vista de l'alumne i la secretaria |
PR |
4 |
25 |
AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Ús de les xarxes socials com eina de comunicació des del PAS de la UIB |
PR |
15 |
25 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
SERVEI D’OCUPACIÓ DE LES ILLES BALEARS (SOIB) |
||||||||||||||||
Illa |
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
Grups |
|||||||||||
EIVISSA |
Acreditació i impartició de formació en teleformació |
VD |
10 |
5 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Atenció ciutadana en el SOIB i gestió de l'estrès |
PR |
10 |
15 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Atenció ciutadana en el SOIB i gestió de l'estrès |
PR |
10 |
30 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Atenció ciutadana en el SOIB i gestió de l'estrès |
PR |
10 |
15 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Convenció anual del SOIB 2018: resultats i objectius |
VD |
6 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Convenció anual del SOIB 2018: resultats i objectius |
VD |
6 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Convenció anual del SOIB 2018: resultats i objectius |
VD |
6 |
70 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Convenció anual del SOIB 2018: resultats i objectius |
VD |
6 |
70 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Convenció anual del SOIB 2018: resultats i objectius |
VD |
6 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Estratègia espanyola d'activació per a l'ocupació 2017-2020 |
VD |
20 |
15 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Estratègia espanyola d'activació per a l'ocupació 2017-2020 |
VD |
20 |
15 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Estratègia espanyola d'activació per a l'ocupació 2017-2020 |
VD |
20 |
15 |
A1, A2, AP, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Gestió integral de subvencions en programes d'ocupació. Elements administratius, liquidacions i reintegraments |
PR |
20 |
60 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Gestió integral de subvencions en programes d'ocupació. Elements administratius, liquidacions i reintegraments |
PR |
20 |
60 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
La Llei 30/2015 per la qual es regula el sistema de formació professional per a l'ocupació en l'àmbit laboral |
VD |
10 |
10 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
La Llei 30/2015 per la qual es regula el sistema de formació professional per a l'ocupació en l'àmbit laboral |
VD |
10 |
10 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Llei 39/2015 de procediment administratiu. Registres electrònics i notificació. Caducitat i prescripció |
VD |
6 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Llei 39/2015 de procediment administratiu. Registres electrònics i notificació. Caducitat i prescripció |
VD |
6 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Llei 39/2015 de procediment administratiu. Registres electrònics i notificació. Caducitat i prescripció |
VD |
6 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Llei 39/2015 de procediment administratiu. Registres electrònics i notificació. Caducitat i prescripció |
VD |
6 |
30 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Llei 39/2015 de procediment administratiu. Registres electrònics i notificació. Caducitat i prescripció |
VD |
6 |
30 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Llei 39/2015 de procediment administratiu. Registres electrònics i notificació. Caducitat i prescripció |
VD |
6 |
30 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Llei 39/2015 de procediment administratiu. Registres electrònics i notificació. Caducitat i prescripció |
VD |
6 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Llei 39/2015 de procediment administratiu. Registres electrònics i notificació. Caducitat i prescripció |
VD |
6 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Llei 39/2015 de procediment administratiu. Registres electrònics i notificació. Caducitat i prescripció |
VD |
6 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
EIVISSA |
L'orientació laboral al SOIB en el marc de la cartera comuna de serveis del SNE |
VD |
40 |
20 |
A1, A2 |
|||||||||||
MALLORCA |
L'orientació laboral al SOIB en el marc de la cartera comuna de serveis del SNE |
VD |
40 |
50 |
A1, A2 |
|||||||||||
MENORCA |
L'orientació laboral al SOIB en el marc de la cartera comuna de serveis del SNE |
VD |
40 |
20 |
A1, A2 |
|||||||||||
EIVISSA |
Serveis que ofereix el SOIB i implicacions en la gestió de la demanda |
VD |
40 |
40 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Serveis que ofereix el SOIB i implicacions en la gestió de la demanda |
VD |
40 |
80 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Serveis que ofereix el SOIB i implicacions en la gestió de la demanda |
VD |
40 |
40 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
Acreditació i impartició de formació en teleformació |
VD |
10 |
30 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Acreditació i impartició de formació en teleformació |
VD |
10 |
5 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MENORCA |
Convenció anual del SOIB 2018: resultats i objectius |
VD |
6 |
15 |
A1, A2, C1, C2 |
|||||||||||
MALLORCA |
La Llei 30/2015 per la qual es regula el sistema de formació professional per a l'ocupació en l'àmbit laboral |
VD |
10 |
50 |
A1, A2, C1, C2 |
ANNEX 4
Activitats formatives del Programa de Formació i Acreditació de Personal Directiu de l’any 2018
Illa |
|
Nom |
Modalitat |
Hores |
Places |
---|---|---|---|---|---|
MALLORCA |
1 |
Competències directives de nivell inicial |
EL |
50 |
90 |
MENORCA |
2 |
Competències directives de nivell inicial |
EL |
50 |
5 |
EIVISSA |
3 |
Competències directives de nivell inicial |
EL |
50 |
5 |
MALLORCA |
4 |
Competències directives de nivell intermedi. Lideratge de persones i direcció d’equips |
SP |
15 |
90 |
MENORCA |
5 |
Competències directives de nivell intermedi. Lideratge de persones i direcció d’equips |
SP |
15 |
5 |
EIVISSA |
6 |
Competències directives de nivell intermedi. Lideratge de persones i direcció d’equips |
SP |
15 |
5 |
MALLORCA |
7 |
Competències directives de nivell intermedi. Planificació i gestió de projectes a l’Administració pública |
SP |
25 |
90 |
MENORCA |
8 |
Competències directives de nivell intermedi. Planificació i gestió de projectes a l’Administració pública |
SP |
25 |
5 |
EIVISSA |
9 |
Competències directives de nivell intermedi. Planificació i gestió de projectes a l’Administració pública |
SP |
25 |
5 |
MALLORCA |
10 |
Competències directives de nivell avançat. Conducta ètica |
PR |
10 |
20 |
MALLORCA |
11 |
Competències directives de nivell avançat. Lideratge de persones i direcció d’equips |
PR |
10 |
20 |
MALLORCA |
12 |
Competències directives de nivell avançat. Comunicació i transparència |
PR |
10 |
20 |
MALLORCA |
13 |
Competències directives de nivell avançat. Gestió del canvi |
PR |
10 |
20 |
MALLORCA |
14 |
Mentoria: curs de formació |
SP |
64 |
20 |
MALLORCA |
15 |
Telèmacs: curs de formació |
SP |
24 |
20 |