Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 8518
Registre de Personal. Reconversió de lloc de treball de responsble del control documental. MF 439
Registre de Personal i Informàtica
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 19 de juliol de 2017, es va aprovar el següent:
“Primer.- Aprovar la proposta MF-439 que figura a l’annex adjunt de reconversió del lloc de treball de Responsable de control documental, en cap de Secció d’Aplicacions de recursos humans (F31340014), adscrit a la Secció d’Aplicacions de Recursos Humans de Registre de Personal, atenent la petició de Secretaria de Junta de Govern en data 15 de juny de 2017. Tot això, havent negociat la proposta de creació de dit lloc de treball amb els representants sindicals a la Mesa General de Negociació Conjunta el dia 30 de juny i 6 de juliol de 2017.
Segon.- Aprovar les funcions genèriques establertes de cap de Secció i les següents funcions específiques del lloc de treball cap de Secció d’Aplicacions de recursos humans (F31340014):
- Dirigir, coordinar i controlar les aplicacions informàtiques que conformen el sistema integral de Recursos Humans de l’Ajuntament de Palma compost perles aplicacions de Registre de Personal, de Control Horari, de gestió de Vacances i Llicències, de gestió sindical, de gestió de personal, concursos de trasllat, borsins i de Prevenció de Riscs Laborals de l’àrea de Funció Pública, de l’àrea de Seguretat Ciutadana i dels Organismes Autònoms de l’Ajuntament.
- Dirigir, coordinar i controlar el funcionament del Portal del personal de l’Ajuntament de Palma.
- Coordinar i controlar l’enllaç del programari del sistema integral de RRHH amb l’aplicació de la Nòmina, amb l’Escola Municipal de Formació, amb el Pressupost i Intervenció.
- Dirigir i controlar al personal tècnic adscrit al Registre de Personal i Informàtica en l’anàlisi i planificació de les tasques de programació per al manteniment i desenvolupament de les aplicacions del sistema amb PL/SQL, Forms i Reports d'Oracle, i del portal amb J2EE, JavaScript, HTML CSS, etc.
- Mantenir les dades de l’estructura organitzativa de l’Ajuntament i els seus OOAA dintre del DIR3 del Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques.
- Dirigir, establir i controlar l’enllaç informàtic de les dades del Registre de Personal en la implantació de l’administració electrònica i col•laborar i assessorar a la Secretaria de la Junta de Govern en la implantació d’aquesta i en el compliment dels requeriments de la llei 39/2015 i 40/2015.
- Col·laborar amb el Cap de Servei del Registre de Personal i Informàtica en el manteniment de la vessant informàtica del Registre de Personal de l’Ajuntament i els OOAA a l’hora d’explotar-ne informàticament les dades, generant els llistats i fitxers que se li puguin sol•licitar.
Tercer.- Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació per la Junta de Govern.
Quart.- Notificar el present acord a l’Àrea interessada i publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 24 de juliol de 2017
Cap de secció del Registre de Personal i Informàtica
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 439 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
SJG |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
ÒRGAN: |
SJG000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
UNITAT: |
SJG0001010 |
REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA / SECCIÓ DE REGISTRE PERSONAL |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F31340014 |
RESPONSABLE DEL CONTROL DOCUMENTAL |
1 |
S |
25 |
230 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT COORDINADOR/A DE BIBLIOTECA |
|
B2 |
MS |
HA DE DIR:
Unitat: |
SJG0001020 |
REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA / SECCIÓ D'APLICACIONS DE RECURSOS HUMANS |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F31340014 |
CAP DE SECCIÓ D'APLICACIONS DE RECURSOS HUMANS |
1 |
S |
25 |
230 |
C |
IB |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
251B - ESCALA DE TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I TELECOMUNICACIONS DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB ESPECIALITAT INFORMÀTICA |
|
B2 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
IB |
TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES DE LES ILLES BALEARS |
GR |
GRUP |
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
OBS |
OBSERVACIONS |
MS |
MOTIUS DE SALUT |
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
230 |
19.916,19 € |