Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 5628
Resolució de la presidenta de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) de 22 de maig de 2017 per la qual es convoca el procediment per formar part de les borses de personal funcionari interí de policia local, en aplicació de la disposició transitòria segona del Decret llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears
Antecedents
1. L’article 41 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, regula la figura dels funcionaris interins de la policia local de les Illes Balears.
2. El mateix article 41 de la Llei 4/2013 atribueix competències a la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals amb relació al proveïment temporal de llocs de treball de les categories policials mitjançant la creació de borses subsidiàries.
3. La disposició transitòria segona del Decret llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de mesures en matèria de coordinació de les policies
locals de les Illes Balears, regula les borses d’interins en l’àmbit de la policia local de les Illes Balears; en concret, l’apartat 3 disposa que la resolució de convocatòria de les borses dels ajuntaments, i també de la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals, ha de determinar el termini de vigència, els requisits i les condicions en què se n’ha de dur a terme la gestió.
4. Atès que el començament de la temporada turística és imminent i que alguns ajuntaments han exhaurit la seva borsa de treball específica, és urgent, per tal de facilitar l’ocupació, que l’EBAP constitueixi una borsa de funcionaris interins de policia local de caràcter subsidiari o supletori, a l’efecte de complementar el procediment de nomenament de les persones que tenguin el curs bàsic de policia local actualitzat, no prestin serveis en cap categoria de la policia local i tenguin interès a prestar-ne, tot complint els principis d’igualtat, mèrit i capacitat.
5. Per les raons d’interès públic indicades, és necessari aplicar la tramitació d’urgència que preveu l’article 33 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per la qual cosa és aconsellable la tramitació abreujada del procediment en la forma que preveu l’article 4.7 del Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, per al procediment extraordinari de selecció de personal funcionari interí, sempre amb garantia dels principis d’igualtat i de publicitat pel que fa a l’accés a la funció pública.
Fonaments de dret
1. El Decret llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
2. La Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Aprovar la convocatòria per formar part de borses de personal funcionari interí de la policia local de les Illes Balears per prestar serveis en els ajuntaments de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera, en compliment del que estableix la disposició transitòria segona del Decret llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
2. Acordar l’aplicació de la tramitació abreujada del procediment per raons d’urgència.
3. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, les quals s’adjunten com a annex 1 d’aquesta Resolució.
4. Deixar sense efecte la composició de la borsa de personal funcionari interí de policia local convocada per la Resolució de la presidenta de l’Escola Balear d’Administració Pública de 6 de maig de 2016 (BOIB núm. 65, de 24 de maig de 2016).
5. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web <http://ebap.caib.es>.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la presidenta de l’EBAP en el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà que s’hagi publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà que s’hagi publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 22 de maig de 2017
La presidenta de l’EBAP
Catalina Cladera i Crespí
ANNEX 1
Bases de la convocatòria
1. Objecte de la convocatòria
1.1. L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir, de forma descentralitzada per illes, borses de personal funcionari interí per atendre necessitats urgents de contractació dels ajuntaments de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera.
1.2. Aquestes borses tenen caràcter subsidiari o supletori per als ajuntaments que hagin exhaurit la seva borsa de treball formada per mitjà del procediment ordinari i no n’hagin creada una altra pel procediment extraordinari, o aquesta també s’hagi exhaurit.
1.3. A aquest procediment s’hi aplicarà la tramitació abreujada en la forma que preveu l’article 4.7 del Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, sempre amb garantia dels principis d’igualtat i de publicitat pel que fa a l’accés a la funció pública, a l’efecte que les persones interessades en tenguin coneixement.
1.4. D’altra banda, atesa les circumstàncies que motiven la convocatòria, amb la finalitat d’afavorir l’ocupació de les destinacions corresponents a l’any 2017, les persones que ja hagin obtingut una destinació com a funcionaris interins o funcionaris de carrera en qualsevol categoria dels cossos de policia local romandran en situació de no disponibles en la borsa.
2. Requisits i condicions de les persones aspirants
2.1. Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els requisits següents:
a. Tenir la nacionalitat espanyola.
b. Tenir 18 anys complerts.
c. Estar en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació de la categoria de policia expedit per l’EBAP i amb plena validesa.
d. Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic o equivalent. En cas de titulacions expedides a l’estranger, s’ha d’aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.
e. No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic dels descrits en l’annex 5 (quadre d’exclusions mèdiques) del Decret 28/2015, de 30 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
f. No haver estat separat del servei de cap administració pública per expedient disciplinari, ni estar en situació d’inhabilitació absoluta o especial per a plaça o càrrec públics per resolució judicial.
g. No tenir antecedents penals per delictes dolosos.
h. Comprometre’s a dur armes i, si escau, a utilitzar-les.
i. Estar en possessió del permisos de conducció de les classes A i B.
j. No estar sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
2.2. Per participar en aquesta convocatòria, les persones aspirants han de presentar, juntament amb la sol·licitud, la declaració jurada de complir els requisits que s’exigeixen, de conformitat amb el model que figura en l’annex 3 d’aquesta Resolució.
2.3. L’Administració comprovarà d’ofici els requisits dels aspirants que ja estan en poder de l’Administració.
2.4. La data de referència per complir els requisits exigits és el dia que acaba el termini per presentar sol·licituds.
2.5. Les persones aspirants han de fer constar en la sol·licitud per participar en aquesta convocatòria el seu nivell de coneixements de llengua catalana. Si els aspirants no compleixen el requisit de coneixements de llengua catalana que en cada cas s’exigeixi per a l’ocupació del lloc de treball, no podran ser nomenats funcionaris interins.
3. Sol·licituds i documentació
3.1. Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s’han de presentar segons el model normalitzat que s’adjunta com a annex 2 d’aquesta Resolució, el qual està a disposició de les persones interessades a la seu de l’EBAP i dels consells insulars de Menorca, Eivissa i Formentera, i també a la pàgina web <http://ebap.caib.es>. Els aspirants poden optar a totes les illes o a alguna.
3.2. El termini per presentar sol·licituds és de vuit dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà que s’hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les sol·licituds que es registrin fora del termini establert seran excloses i s’arxivaran.
3.3 Les sol·licituds s’han de presentar preferentment en el Registre de l’EBAP o en el dels consells insulars de Menorca, Eivissa i Formentera. Si no es fa així, les sol·licituds es poden presentar en alguna altra de les formes que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
3.4. Les persones aspirants han d’adjuntar a la sol·licitud la documentació que s’indica a continuació:
a. Declaració jurada de complir els requisits que preveu la base segona, el qual s’adjunta com annex 3 d’aquesta Resolució.
b. Resguard acreditatiu del pagament dels drets de participació en el procés selectiu, per un import de 6,89 euros, segellat per l’entitat bancària. Aquest import s’ha d’ingressar mitjançant el document unificat d’ingrés (DUI), que està a disposició de les persones interessades en qualsevol conselleria o en alguna de les entitats bancàries següents:
«la Caixa»
BMN Sa Nostra
BBVA
Banc de Crèdit Balear
Banca March
La manca de justificació del pagament de la taxa indicada determinarà l’exclusió de l’aspirant. En cap cas aquest pagament no substitueix el tràmit de presentació de la sol·licitud dins el termini i en la forma que preveu aquesta base.
3.5. Les persones que presentin una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment perquè l’Administració tracti les seves dades personals als efectes que se’n derivin.
4. Puntuació i ordre de prelació
4.1. L’ordre de prelació de les borses es determina únicament per la nota final obtinguda en el curs bàsic de policies locals de l’EBAP.
4.2. En cas d’empat, l’ordre de prelació es dirimirà per sorteig.
5. Llistes provisionals i definitives d’admesos i exclosos
5.1. En el termini màxim de deu dies des de la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds, l’EBAP publicarà a la pàgina web <http://ebap.caib.es> la relació provisional de persones admeses i excloses de les borses de treball, amb la indicació de les causes d’exclusió. Les persones interessades disposaran d’un termini de cinc dies, comptadors a partir de l’endemà que s’exposin públicament les llistes provisionals, per esmenar els defectes o aportar els documents preceptius.
5.2. Una vegada comprovades les al·legacions i les causes d’exclusió, la presidenta de l’EBAP aprovarà per resolució la llista definitiva de persones admeses i excloses, que es publicarà de la mateixa forma que la llista provisional.
6. Resolució de la convocatòria
6.1. El termini màxim per resoldre la convocatòria és de quinze dies hàbils, comptadors des de la data en què acabi el termini per presentar sol·licituds, prorrogable únicament quan el volum de persones aspirants ho faci imprescindible.
6.2. Per resolució de la presidenta de l’EBAP, es publicarà, a la pàgina web <http://ebap.caib.es>, la llista provisional de composició de les borses de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera, que contindrà l’ordre de prelació dels aspirants segons el que indica la base 4 d’aquesta Resolució.
6.3. Les persones interessades poden formular observacions o reclamacions mitjançant un escrit contra la proposta provisional en el termini de dos dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la data d’exposició pública.
6.4. Una vegada examinades les observacions i les reclamacions presentades en el termini establert, s’elevarà a definitiva la proposta de composició de la borsa, la qual ha d’incloure els canvis derivats de l’estimació de les observacions i les reclamacions. Així mateix, la proposta definitiva ha d’incloure l’esmena d’ofici dels errors detectats. La presidenta de l’EBAP ordenarà la publicació de la composició definitiva de les borses en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
7. Disponibilitat dels aspirants
7.1. Estaran en situació de disponibilitat tots els membres de la borsa que no incorrin en alguna de les causes que s’indiquen a continuació.
7.2. Causes d’indisponibilitat:
a. Estar en període d’embaràs, de maternitat o paternitat, d’adopció o acolliment permanent o preadoptiu, inclòs el període en què sigui procedent la concessió d’excedència per cura de fills per qualsevol dels supòsits anteriors.
b. Prestar serveis, en el moment de la crida, com a personal funcionari interí o personal funcionari de carrera de la policia local en un municipi de les Illes Balears.
c. Patir malaltia o incapacitat temporal.
d. Exercir funcions sindicals en el moment de la crida.
e. Estar en situació de serveis especials en el moment de la crida.
f.Tenir una proposta de nomenament, en el moment de la crida, d’un altre ajuntament amb data posterior al final del termini de presentació de sol·licituds que estableix aquesta convocatòria.
7.3. Els aspirants quedaran en situació d’indisponibilitat quan es produeixi el fet que en motiva la causa i, en tot cas, quan l’EBAP tengui constància que hi concorre aquesta causa. Es romandrà en situació d’indisponibilitat fins que els aspirants comuniquin a l’EBAP el cessament de la causa que la motivà.
7.4. Mentre els aspirants estiguin en situació d’indisponibilitat en la borsa, no se’ls podrà oferir cap lloc de treball.
8. Proposta de nomenament i assignacions
8.1. Els ajuntaments que hagin exhaurit la seva borsa de treball constituïda pel procediment ordinari i no n’hagin constituïda una d’extraordinària, o en cas que aquesta també s’hagi exhaurit poden sol·licitar a l’EBAP la designació d’un aspirant provinent de les borses subsidiàries. Juntament amb la sol·licitud, s’ha d’especificar el termini d’incorporació i el requisit del coneixement de llengua catalana que exigeix la corporació i, si escau, altres requisits.
8.2. L’EBAP assignarà als ajuntaments que ho sol·licitin les persones integrants de cada borsa que corresponguin, per ordre de prelació.
Si hi ha més d’una plaça per cobrir, es farà una crida col·lectiva simultània a tantes persones aspirants de la borsa com es consideri necessari per atendre les peticions de cobertura de places. En aquest cas, les places ofertes s’han d’adjudicar per ordre de prelació de les persones aspirants de la borsa que hagin manifestat la seva conformitat.
8.3. L’EBAP proposarà als ajuntaments que hagin sol·licitat expressament cobrir places amb persones integrants de la borsa de l’EBAP el nomenament com a funcionaris interins de les persones assignades. Les propostes de nomenament s’han de fer sempre respectant l’ordre de prelació de les persones aspirants.
8.4. Les persones proposades per ocupar un lloc de treball en un ajuntament tenen l’obligació d’incorporar-se a la destinació en un termini màxim de 48 hores des que hagin rebut la proposta del nomenament; en aquest moment han de presentar una declaració responsable de no incórrer en cap de les causes d’indisponibilitat que regula la base 7.2 d’aquesta Resolució.
8.5. Els ajuntaments tenen un termini màxim de deu dies per nomenar els funcionaris interins proposats, comptadors a partir de l’endemà d’haver comunicat la proposta de nomenament de l’EBAP.
8.6. Quan una de les borses no es pugui gestionar per no haver-hi persones disponibles o perquè les persones proposades hi hagin renunciat, l’EBAP podrà oferir la plaça a les persones aspirants de les borses d’altres illes que estiguin en situació de disponibilitat. En aquest cas, la renúncia al lloc de treball proposat no implicarà la pèrdua de la posició en la borsa.
9. Renúncia i motius de pèrdua de la posició en la borsa de treball
9.1. Si la persona interessada no manifesta la conformitat amb la proposta de nomenament en el termini de 48 hores i la disposició a incorporar-se en el termini indicat, s’entendrà que renuncia a ocupar el lloc de treball.
9.2. Les persones aspirants que renunciïn de manera expressa o tàcita al lloc de treball proposat perdran la posició assignada per la seva puntuació i romandran en el darrer lloc de la borsa, amb una puntuació de zero punts. L’ordre de prelació de les persones amb puntuació zero es fixarà per la data de renúncia.
També perdran la seva posició i quedaran amb una puntuació de zero punts les persones que renunciïn voluntàriament al lloc de treball com a funcionaris interins.
9.3. Són motius justificats per a la no incorporació —i s’han d’acreditar dins el termini indicat— les causes d’indisponibilitat que preveu la base 7.2 d’aquesta Resolució. En aquests casos, els aspirants no perdran la seva posició en la borsa i passaran a estar en situació d’indisponibilitat.
9.4. Els aspirants amb una puntuació de zero punts que acceptin un lloc de treball passaran a estar en situació d’indisponibilitat, d’acord amb la base 7.2 d’aquesta Resolució. Un cop que cessin en el lloc de treball i comuniquin aquest fet a l’EBAP, recuperaran la seva posició original en la borsa amb la puntuació que pertoqui, sempre que la pèrdua del lloc de treball no hagi estat per renúncia voluntària.
10. Cessament en el càrrec del personal funcionari interí i vigència de la borsa
10.1. Les persones aspirants que hagin obtingut una destinació a partir d’una de les borses i cessin per causa imputable a l’ajuntament poden incorporar-se, a petició pròpia, a la posició que els correspongui en la borsa segons la seva puntuació.
10.2. Les borses que resultin d’aquesta convocatòria tindran, com a màxim, una vigència de dos anys, comptadors a partir de la data de constitució.
ANNEX 2
Sol·licitud per formar part d’una borsa d’aspirants per a places vacants de policia local Solicitud para formar parte de un bolsa de aspirantes a plazas vacantes de policía local |
Llinatges/Apellidos |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nom/Nombre |
|
DNI |
|
Telèfon/Teléfono |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adreça/Domicilio |
|
Data naix. / Fecha nac. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Localitat/Localidad |
|
Illa/Isla |
|
|
|
|
CP |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adreça electrònica / Dirección electrónica |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulació acadèmica al·legada / Titulación académica alegada |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nivell de coneixements de llengua catalana / Nivel de conocimientos de lengua catalana |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Illa a què s’opta Isla a la que se opta |
|
|
Mallorca |
|
|
Eivissa |
|
|
|
Menorca |
|
|
Formentera |
SOL·LICIT l’admissió al procediment a què fa referència aquesta sol·licitud. DECLAR que són certes totes les dades d’aquest document i que complesc les condicions exigides en la convocatòria, i em compromet a provar-les documentalment. SOLICITO la admisión al procedimiento a que se refiere esta solicitud. DECLARO que son ciertos todos los datos de este documento y que cumplo las condiciones exigidas en la convocatoria, y me comprometo a probarlas documentalmente. __________________________________________, ____ d_______________________________________ de 2017 [rúbrica] ESCOLA BALEAR D’ADMINISTRACIÓ PÚBLICA |
|
En compliment del que disposa la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, l’Escola Balear d’Administració Pública informa que les dades personals obtingudes mitjançant aquest formulari i altres que s’adjunten s’incorporaran perquè siguin tractades en un fitxer automatitzat. Així mateix, s’informa que la recollida i el tractament d’aquestes dades té com a finalitat la tramitació de les diferents fases del procediment selectiu, en els termes que preveuen les bases de la convocatòria. D’acord amb el que preveu la Llei orgànica esmentada, la persona interessada pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant un escrit dirigit a l’Escola Balear d’Administració Pública. |
ANNEX 3
Models de declaracions
Declaració jurada per dur armes
____________________________________________________________________________________________________ ,
amb DNI ________________________________,
DECLAR:
Que em compromet a dur armes i a fer-les servir, si és procedent, en l’exercici de les funcions pròpies de la categoria de policia local.
_________________, ___ d______________ de 20____
[signatura]
Declaració jurada de no haver estat separat/ada del servei de cap administració pública per expedient disciplinari, ni estar en situació d’inhabilitació absoluta o especial per a plaça o càrrec públics per resolució judicial
____________________________________________________________________________________________________ ,
amb DNI ________________________________,
DECLAR:
Que no he estat separat/ada del servei de cap administració pública per expedient disciplinari, ni estic en situació d’inhabilitació absoluta o especial per a plaça o càrrec públics per resolució judicial.
_________________, ___ d______________ de 20____
[signatura]
Declaració jurada de no tenir antecedents penals en vigor per delictes dolosos
____________________________________________________________________________________________________ ,
amb DNI ________________________________,
DECLAR:
Que no tenc antecedents penals en vigor per delictes dolosos.
_________________, ___ d______________ de 20____
[signatura]
Declaració jurada de no patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic dels descrits en l’annex 5 (quadre d’exclusions mèdiques) del Decret 28/2015, de 30 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, ni estar sotmès/esa a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent
____________________________________________________________________________________________________ ,
amb DNI ________________________________,
DECLAR:
Que actualment no patesc cap malaltia ni defecte físic o psíquic dels descrits en l’annex 5 del Decret 28/2015, ni estic sotmès/esa a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
_________________, ___ d______________ de 20_____
[signatura]
Declaració jurada d’estar en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació de la categoria de policia expedit per l’EBAP amb plena validesa
____________________________________________________________________________________________________ ,
amb DNI ________________________________,
DECLAR:
Que estic en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació de la categoria de policia expedit per l’EBAP amb plena validesa, segons el que disposa el Decret 100/2012, de 7 de desembre, pel qual s’estableixen els criteris de revalidació i actualització dels diplomes de cursos d’aptitud dels policies locals..
_________________, ___ d______________ de 20____
[signatura]