Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

INSTITUT BALEAR DE LA DONA

Núm. 5290
Licitació del contracte del servei informàtic en relació amb l’aplicació informàtica VGSIC (base de dades de víctimes de violència de gènere de les Illes Balears) per dur a terme les tasques de manteniment correctiu i perfectiu de l’aplicació, per als anys 2017 i 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la informació

a) Organisme: Institut Balear de la Dona.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació (UAC).

c) Obtenció de la documentació i informació:

— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

— Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E

— Localitat i codi postal: Palma. 07006

— Telèfon: 971 17 89 89

— Telefax: 971 17 89 24

— Adreça de correu electrònic: ibdona@ibdona.caib.es

— Adreça d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

— Data límit d’obtenció i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2017/1076

2. Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

b) Descripció de l’objecte del contracte: servei informàtic en relació amb l’aplicació informàtica VGSIC (base de dades de víctimes de violència de gènere de les Illes Balears) per dur a terme les tasques de manteniment correctiu i perfectiu de l’aplicació, i també per donar suport als usuaris per a les consultes que els puguin sorgir en l’ús del programa, per als anys 2017 i 2018.

c) Divisió per lots i nombre de lots: no.

d) Lloc de lliurament/execució: d’acord amb el que disposen el plec de clàusules administratives particulars (PCAP) i el plec de prescripcions tècniques (PPT).

e) Termini d’execució: des de l’1 de juny de 2017, o des de la formalització del contracte si aquesta és posterior, fins al 31 de desembre de 2018.

f) Admissió de pròrroga: sí.

g) CPV (referència de nomenclatura): 72513000-4.

h) El contracte inclou clàusules socials com a condicions especials d’execució (lletra M del quadre de característiques del contracte del PCAP).

3.  Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Criteris d’adjudicació:

— Reducció del preu hora: 55 punts.

— Planificació dels treballs, viabilitat i innovació de les solucions proposades i propostes de millora de l’aplicació no indicades en els plecs: 15 punts.

— Metodologia i plataforma per a gestió de tasques i incidències, i reducció del termini per a la resolució de les anomalies de funcionament per sobre dels requerits en els plecs: 10 punts.

— Equip de treball destinat a la realització del contracte (addicional a l’exigit en la lletra F del PCAP). Nombre de persones, perfil professional i organització de les tasques: 10 punts.

— Ampliació del període de garantia: 5 punts.

— Criteris socials. Conciliació de la vida personal, laboral i familiar: 5 punts.

4. Valor estimat del contracte

81.000,00 euros.

5. Pressupost base de licitació

Import net corresponent al servei: 40.000,00 euros. IVA: 8.400,00 euros. Import total: 48.400,00 euros.

6. Garanties

a) Provisional: no s’exigeix.

b) Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació / pressupost de licitació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista

a) Classificació: no s’exigeix.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: la indicada en les lletres F.2 i F.3 del quadre de característiques del contracte del plec de clàusules administratives particulars.

8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: setze dies naturals des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci. Si el darrer dia és dissabte, diumenge o festiu, passarà al primer dia hàbil següent. Si les proposicions s’envien per correu, l’empresari ha de justificar la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de Correus i ha d’anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta el mateix dia, per fax o correu electrònic.

b) Hora límit: a les 14.00 hores.

c) Documentació que s’ha de presentar: la documentació que assenyala el plec de clàusules administratives particulars.

d) Modalitat de presentació: presencial o per correu.

e) Lloc de presentació:

— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació (UAC) de l’Institut Balear de la Dona.

— Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E.

— Localitat i codi postal: Palma. 07006

— Adreça electrònica: screus@ibdona.caib.es, ppascual@ibdona.caib.es

f) Admissibilitat de variants: no s’admeten.

g) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: vegeu les clàusules 21.3 i 21.4 del Plec de clàusules administratives particulars.

9. Obertura de les ofertes

a) Entitat: Institut Balear de la Dona.

b) Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E.

c) Localitat i codi postal: Palma. 07006

d) Data i hora: s’avisarà oportunament per correu electrònic o per fax i es publicarà al perfil del contractant 

www.plataformadecontractacio.caib.es.

10. Despeses dels anuncis

Les despeses dels anuncis són a càrrec de l’adjudicatari fins a un límit de 300,00 €.

Palma, 22 de maig de 2017

La directora de l’Institut Balear de la Dona

Rosa Cursach Salas