Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 5105
Registre de Personal i Informàtica. Modificació del lloc de treball de Coordinador/a del Registre de Personal i Informàtica. MF-380

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 26 d’abril de 2017, es va aprovar el següent:

“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en l’aprovació de la proposta MF-380 que figura a l’informe adjunt de modificació del lloc de treball de Coordinador/a del Registre de Personal i Informàtica amb codi F31340002 en el sentit següent:

- La denominació del lloc passarà a ser: cap de Servei del Registre de Personal i Informàtica.

- El complement de destí passa a ser el 26.

- El complement específic passa a ser el 83.

- L’AAPP a la qual està obert és a l’Ajuntament de Palma

- El grup passa a ser A1 i A2.

- L’escala passa a ser Administració General i Administració Especial.

- Les places adscrites passen a ser:

- 3051 – subescala tècnica TAG

- 3052 – subescala de gestió

- 3057 – subescala tècnica mitja (TAE mitjà) especialitat tècnic/a informàtic/a

- 3057 – subescala tècnica mitja (TAE mitjà) especialitat relacions laborals

- Els requisits passen a ser 200 hores de formació relacionades amb les funcions específiques/competències pròpies del lloc de treball o 2 anys d’experiència en administracions públiques en llocs on les funcions específiques dels quals tenguin relació amb les funcions específiques/competències pròpies del lloc de treball.

2. Aprovar la proposta MFU27 de modificació de les funcions específiques del lloc de treball esmentat i  que a continuació s’enumeren:

- Dirigir, coordinar i controlar les aplicacions informàtiques de gestió de recursos humans i portal del personal.

- Supervisar el manteniment a la base de dades informàtica de l'Organigrama, Plantilla Orgànica i Plantilla Pressupostària de l'Ajuntament i dels Organismes Autònoms.

- Donar suport a les àrees de Funció Pública i Govern Interior i Seguretat Ciutadana en tot allò relacionat amb la gestió de les seves respectives Relacions de Llocs de Treball.

- Visar l'annex que detalla les modificacions de cada proposta de modificació de la RLLT de tot el personal de l'Ajuntament i Organismes Autònoms, prèviament a la seva tramesa a la Junta de Govern.

- Gestionar l'arxiu específic dels expedients de personal i del registre informàtic de l'Ajuntament i explotar- ne informàticament les dades.

- Gestionar el Registre Informàtic de Personal dels Organismes Autònoms, explotar-ne informàticament les dades i emetre les certificacions corresponents.

- Signar totes les certificacions emeses per aquesta unitat.

- Gestionar la tramitació dels canvis de dotació pressupostària dels llocs de treball de l'Ajuntament segons el procediment establert.

- Trametre al BOIB les propostes de modificació de la RLLT o de l'Organigrama per la seva publicació.

3. Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.

4. Publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5. Publicar el contingut de l’Acord al Butlletí Oficial de l’Estat.”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 10 de maig de 2017

Cap de secció del Registre de Personal i Informàtica

p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014

(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)

Francisca M. Matas Escobar

 

PROPOSTA 380 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

SJG

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

ÒRGAN:

SJG000

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

UNITAT:

SJG0001000

REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA

 

LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN

ALLÀ ON DIU:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F31340002

COORDINADOR/A DEL REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA

1

S

28

92

C

IB

A1

JG1

H1

AE

3700 - TOTS ELS COSSOS, ESCALES I SUBESCALES DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT

3 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN REGISTRE DE PERSONAL I GESTIÓ INFORMÀTICA DE RRHH

C1

HA DE DIR:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F31340002

CAP DE SERVEI DEL REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA

1

S

26

83

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AG, AE

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)
3052 - SUBESCALA DE GESTIÓ
3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT TÈCNIC/A INFORMÀTIC/A
3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT RELACIONS LABORALS

200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

IB

TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES DE LES ILLES BALEARS

GR

GRUP

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

OBS

OBSERVACIONS

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

83

  22.282,52 €

92

  24.903,79 €