Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 5003
Resolució del Director gerent de l’Hospital Universitari Son Espases per la qual es convoca, pel procediment de lliure designació, el lloc de supervisor/a de la Unitat de Cardiologia Ambulatòria (Hemodinàmica, Electrofisiologia, Hospital de Dia Cardiològic, gabinets i consultes de Cardiologia)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el Reial Decret Llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places a les Institucions Sanitàries de la Seguretat Social; amb la Resolució de 16 de novembre de 2001 de la Direcció General de l’INSALUD, sobre provisió de llocs de supervisió d’àrea funcional o d’unitat, i d’acord amb la resolució de la consellera de Salut de 13 de gener de 2016, de delegació de competències en matèria de personal estatutari en els òrgans del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 10 de 21/01/2016), dict la següent,

Resolució

Acordar la convocatòria publica d’un lloc de supervisor/a de la Unitat de Cardiologia Ambulatòria (Hemodinàmica, Electrofisiologia, Hospital de Dia Cardiològic, gabinets i consultes de Cardiologia) de l’Hospital Universitari Son Espases d’acord amb les especificacions següents:

Primer) Lloc objecte de la convocatòria

La denominació del lloc a cobrir és: supervisor/a de la Unitat de Cardiologia Ambulatòria (Hemodinàmica, Electrofisiologia, Hospital de Dia Cardiològic, gabinets i consultes de Cardiologia) i tindrà les responsabilitats previstes a l’article 26 del Reial Decret 521/1987, de 15 d’abril.

Segon) Requisits dels sol·licitants

Tenir la condició de personal estatutari fix sanitari, corresponent al subgrup A2 (personal sanitari), i estar en les situacions de servei actiu a centres i institucions sanitàries dels Serveis de Salut o a centres i serveis sanitaris de l’Administració General de l’Estat. Aquests requisits s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria.

Tercer) Característiques del lloc convocat

El règim jurídic del lloc objecte de la convocatòria es l’establert en l’Estatut Marc del personal estatutari dels Serveis de Salut, aprovat per la Llei 55/2003, de 16 de desembre, i la resta de disposicions aplicables.

Quart) Sol·licitud

La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució de convocatòria en els taulers d’anuncis i a la pàgina web de l’Hospital Universitari Son Espases (Sector Ponent) i al BOIB, adreçada a l’òrgan convocant, i es formalitzarà en el Registre de la Gerència o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’ 1 d’ octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques.

Cinquè) Documentació

Les persones aspirants han de presentar amb la sol·licitud la documentació que es relaciona a continuació:

  • Currículum professional del candidat.

(Els mèrits inclosos al curriculum s’han d’acreditar amb la presentació del document original i una fotocòpia, o d’una fotocòpia compulsada.)

  • Projecte tècnic de gestió i organització de la unitat assistencial.

(Aquest document s’ha de presentar en suport informàtic (CD-ROM), així com un exemplar en format pdf amb una extensió màxima de 50 fulls en una sola cara)

En el projecte de gestió i organització de la Unitat s'inclourà:

  • Missió, visió i valors de la unitat/servei.
  • Cartera de clients, primaris i secundaris, interns i externs.
  • Descripció del centre de treball, estructura i organigrama.
  • Objectius de l’activitat docent en formació continuada i investigació.
  • Recursos materials, d’infraestructura i equipament necessaris per assolir els objectius (especificar àrees de millora i propostes d’abordatge).
  • Pla de gestió de recursos humans (ha d’incorporar informació de les diferents seccions o àrees del servei i la seva interrelació, així com la cobertura de l’activitat urgent fora de l’horari ordinari).
  • Proposta d’aplicació del mètode científic en la pràctica assistencial, documentació i registre de l’activitat d’infermeria, etc.
  • Proposta de Pla de Comunicació Interna (canals d’informació i fòrums de treball, discussió i acords).
  • Proposta de coordinació assistencial i continuïtat de cures entre dispositius i nivells assistencials.
  • Sistemes d’informació que s’utilitzaran o que es posaran en marxa per a la gestió del servei.
  • Proposta de participació de membres de la unitat en comissions.
  • Etc.

Sisè) Nomenaments

La persona designada obtendrà un nomenament per ocupar la supervisió convocada. La situació de qui resulti nomenat serà la següent:

a) Si té la plaça estatutària fixa en el mateix centre, seguirà ocupant la plaça com a personal estatutari fix de la seva categoria en el mateix centre.

b) Si té la plaça estatutària fixa en un altre centre de l’Ib-Salut, podrà passar a exercir el lloc prèvia comissió de servei en una plaça de la seva categoria en el centre de destinació. La plaça del centre d’origen li serà reservada i podrà ser substituïda.

c) Si té la plaça estatutària fixa en un altre Servei de Salut o Administració Sanitària, podrà passar a exercir el lloc prèvia comissió de serveis en una plaça de la seva categoria en el centre de destinació, amb la conformitat expressa de l’Administració d’origen i quedarà en la mateixa en la situació administrativa que li correspongui.

Interposició de recurs

Contra aquesta Resolució –que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs de reposició davant l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes a comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver rebut la notificació de la resolució, d’acord amb els articles 8.6 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri oportú interposar-hi.

 

Palma, 2 de maig de 2017

El director gerent de l’Hospital Universitari Son Espases,

(BOIB núm. 10/2016, de 21 de gener) 

Josep Manuel Pomar Reynés