Secció I. Disposicions generals
CONSELL INSULAR DE MENORCA
Núm. 2282
Ple.-Aprovació definitiva de la catalogació de llocs de treball del Consell Insular de Menorca (monitor/a pis acollida, auxiliar educador/a i animador/a sociocultural) i de la modificació del lloc de cap de secció d'arxius i biblioteques
Publicat en el BOIB núm. 142, de 10-11-2016 i en el tauler d’Edictes de la corporació de dia 10-11-2016 a dia 1-12-2016, l’anunci relatiu a l’acord adoptat pel Ple del Consell Insular de Menorca, en sessió de caràcter ordinari de 17 d'octubre de 2016, pel qual s’aprova inicialment la catalogació de diferents llocs de treball del Consell Insular de Menorca (monitor/a pis acollida, auxiliar educador/a i animador/a sociocultural) i de la modificació del lloc de cap de secció d'arxius i biblioteques, es fa públic que dins del termini legal d’exposició al públic no s’ha presentat cap reclamació ni suggeriment respecte a la catalogació dels llocs de monitor/a pis acollida, auxiliar educador/a i animador/a sociocultural. Pel que fa al lloc de Cap de secció d'arxius i biblioteques durant el període de quinze dies hàbils que ha estat exposat al públic i segons consta en el Registre General d’Entrada d’aquest Consell Insular, s'ha presentat una al·legació amb RE 22937, de 15-11-2016, desistida per escrit presentat amb RE 1193, de 26-1-2017. En conseqüència la catalogació d'aquests llocs es considera definitivament aprovada i es publiquen a continuació, en annex I, II, III i IV, les corresponents fitxes de catalogació, per a general coneixement i als efectes que correspongui.
Maó, 6 de març de 2017
LA SECRETÀRIA INTERINA
Rosa Salord Olèo
ANNEX I - FITXA DE CATALOGACIÓ DEL LLOC DE MONITOR DE PIS D'ACOLLIDA
IDENTIFICACIÓ DEL LLOC DE TREBALL i NATURALESA DEL LLOC |
|
Denominació del lloc |
Monitor pis d’acollida |
Codi |
23121-0001 |
Classe de personal |
Funcionari / Laboral |
Grup de classificació |
C |
Subgrup |
C1 |
Titulació requerida |
Formació professional de grau mig en l’àmbit social o titulació equivalent. |
Escala |
Administració Especial |
Subescala |
Serveis Especials |
Classe |
Comeses Especials |
Categoria |
Monitor d’activitats |
Nivell complement destinació |
14 |
Punts complement específic |
605 |
Tipologia del Lloc |
Lloc Base |
Destinació |
Maó |
Característiques especials |
Torns |
Nivell de català |
Certificat de nivell B2 (nivell llindar) |
Altres Requisits |
|
Número de llocs homogenis |
3 |
ENQUADRAMENT ORGÀNIC |
|
Àmbit funcional 1 |
Departament Benestar social |
Àmbit funcional 2 |
Política de gènere i igualtat |
Àmbit funcional 3 |
|
Relació de dependència |
|
PROVISIÓ DEL LLOC – PLACES DE PLANTILLA QUE EL PODEN OCUPAR |
|
Escala |
Administració Especial |
Subescala |
Serveis Especials |
Classe |
Comeses Especials |
Categoria |
Monitor d’activitats |
Forma de Provisió |
Concurs |
MISSIÓ DEL LLOC DE TREBALL |
|
Col·laboren amb els tècnics del centre Assessor de la dona per què es compleixin els objectius del Pla d’intervenció individual de les dones i els seus fills acollida al pis d’acollida per a dones víctimes de violència de gènere depenent del Consell Insular de Menorca |
|
FUNCIONS GENÈRIQUES |
|
1. Organitzar i supervisar el funcionament dels aspectes generals del pis, fomentat l’autonomia personal, la participació i la solidaritat. 2. Intervenir en els conflictes de convivència, fomentant el diàleg i propiciant la resolució de manera pacífica. 3. Participar en l’organització d’activitats, en les reunions de feina tant dintre com fora del centre. 4. Recolzament en la recerca d’alternatives a la situació de la dona 5. Atendre i fer el seguiment de la intervenció social de les dones acollides i els seus fills. 6. Totes aquelles activitats que es consensuïn, d’acord al compliment dels objectius del pla d’intervenció individual de cada dona. 7. I, en general, altres de caràcter similar que li puguin ser atribuïdes |
|
FUNCIONS ESPECÍFIQUES |
|
1. Organitzar i supervisar el funcionament dels aspectes generals del pis, fomentat l’autonomia personal, la participació i la solidaritat. a) Higiene i alimentació: - preparació dels menús, participant i supervisant la seva realització. - Supervisar que l’alimentació de les persones acollides sigui l’adequada. b) Normes de neteja: - Organitzar i supervisar la neteja de les zones comuns i de les habitacions. - Organitzar i supervisar la neteja de la roba, la recollida i la planxa. c) Supervisar i controlar el bon ús i la conservació del pis, terrasses, patis, així com els estris i la roba del pis d) Informar i notificar a la persona responsable del pis de les avaries i desperfectes que es produeixin 2. Intervenir en els conflictes de convivència, fomentant el diàleg i propiciant la resolució de manera pacífica. 3. Participar en l’organització d’activitats, en les reunions de feina tant dintre com fora del centre. 4. Recolzament en la recerca d’alternatives a la situació de la dona 5. Atendre i fer el seguiment de la intervenció social de les dones acollides i els seus fills. 6. Totes aquelles activitats que es consensuïn, d’acord al compliment dels objectius del pla d’intervenció individual de cada dona. |
LLOC |
FACTOR |
|
|||||||||||
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
TOTAL |
Monitor pis acollida |
125 |
25 |
0 |
50 |
75 |
40 |
65 |
75 |
75 |
75 |
0 |
0 |
605 |
3 |
5 |
7 |
7 |
4 |
4 |
3 |
4 |
2 |
1 |
2 |
2 |
|
ANNEX II - FITXA DE CATALOGACIÓ DEL LLOC D'AUXILIAR D'EDUCADOR
IDENTIFICACIÓ DEL LLOC DE TREBALL i NATURALESA DEL LLOC
|
|
Denominació del lloc |
Auxiliar Educador |
Codi |
23123-0001 |
Classe de personal |
Funcionari/Laboral |
Grup
|
C |
Subgrup |
C1 |
Titulació requerida |
Formació professional de grau mig en l’àmbit social o titulació equivalent |
Escala |
Administració Especial |
Subescala |
Serveis Especials |
Classe |
Comeses Especials |
Categoria |
auxiliar |
Nivell complement destinació |
14 |
Punts complement específic |
630 |
Tipologia del Lloc |
Lloc Base |
Destinació |
Maó |
Característiques especials |
|
Nivell de català |
Certificat de nivell B2 (nivell avançat) |
Altres Requisits |
Carnet de conduir B1 |
Número de llocs homogenis |
11 |
ENQUADRAMENT ORGÀNIC |
|
Àmbit funcional 1 |
Departament que tingui assignada la competència de Menors |
Àmbit funcional 2 |
Servei Insular de Família: Secció de centres d’atenció a la infància i família. |
Àmbit funcional 3 |
|
Relació de dependència |
Educador/Director Centre |
PROVISIÓ DEL LLOC – PLACES DE PLANTILLA QUE EL PODEN OCUPAR |
|
Escala |
Administració Especial |
Subescala |
Serveis Especials |
Classe |
Comeses especials |
Categoria |
Auxiliar |
Forma de Provisió |
Concurs |
MISSIÓ DEL LLOC DE TREBALL |
|
Intervenir i donar suport en les tasques d’execució del projecte educatiu sota les instruccions i coordinació de l’equip directiu i, específicament, dels educadors dels centres d’atenció a la Infància i Família col·laborant amb ells en la creació d’un ambient idoni pels infants i facilitant-los els recursos necessaris per tal que desenvolupin les seves capacitats i adquireixin els valors bàsics per a la convivència. |
|
FUNCIONS GENÈRIQUES |
|
1.Donar suport a les tasques tècniques que duen a terme els educadors. No tenen responsabilitat directa sobre la programació, organització i elaboració de projectes educatius individualitzats, però sí que els han de conèixer i fer les aportacions necessàries per a la seva elaboració partint de la seva experiència. |
|
FUNCIONS ESPECÍFIQUES |
|
1. Donar suport a les tasques tècniques que duen a terme els educadors. No tenen responsabilitat directa sobre la programació, organització i elaboració de projectes educatius individualitzats, però sí que els han de conèixer i fer les aportacions necessàries per a la seva elaboració partint de la seva experiència 2. Controlar i reforçar el compliment de les tasques assignades als menors, i també el compliment d’horaris. 3. Participar en l’elaboració de les activitats i del projecte educatiu individualitzat (PEI) 4. Respondre a les demandes i necessitats quotidianes dels menors. 5. Motivar els menors perquè participin de la dinàmica de vida de centre. 6. Registrar en el diari les incidències que s’esdevenguin durant l’horari nocturn. 7. Acompanyar els menors a sortides per al desenvolupament d’activitats fora del centre (metge, escola, activitats extra escolars, activitats
|
LLOC |
FACTOR |
|
|||||||||||
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
TOTAL |
Auxiliar educador |
125 |
25 |
0 |
50 |
125 |
65 |
65 |
75 |
100 |
0 |
0 |
0 |
630 |
3 |
5 |
6 |
7 |
3 |
3 |
3 |
4 |
1 |
3 |
2 |
2 |
|
ANNEX III - FITXA DE CATALOGACIÓ DEL LLOC D'ANIMADOR SOCIOCULTURAL
IDENTIFICACIÓ DEL LLOC DE TREBALL i NATURALESA DEL LLOC |
|
Denominació del lloc |
Animador Sociocultural |
Codi |
23133-0001 |
Classe de personal |
Funcionari/Laboral |
Grup de classificació |
B |
Subgrup |
|
Titulació requerida |
Formació Professional de Grau Superior en animació sociocultural o titulació equivalent |
Escala |
Adm. Especial |
Subescala |
Tècnica |
Classe |
Auxiliar |
Categoria |
Mitjana |
Nivell complement destinació |
16 |
Punts complement específic |
435 |
Tipologia del Lloc |
Lloc Base |
Destinació |
Maó |
Característiques especials |
|
Nivell de català |
Certificat de nivell B2 (nivell avançat) |
Altres Requisits |
|
Número de llocs homogenis |
1 |
ENQUADRAMENT ORGÀNIC |
|
Àmbit funcional 1 |
Departament que tingui assignada la Residència, Centres de dia i Altres Serveis Assistencials per a Gent Gran |
Àmbit funcional 2 |
Residència, Centres de dia i Altres Serveis Assistencials per a Gent Gran |
|
|
Relació de dependència |
Dtor. Centre/ Administrador Centre |
PROVISIÓ DEL LLOC – PLACES DE PLANTILLA QUE EL PODEN OCUPAR |
|
Escala |
Adm. Especial |
Subescala |
Tècnica |
Classe |
Auxiliar |
Categoria |
Animador Sociocultural |
Forma de Provisió |
Concurs |
MISSIÓ DEL LLOC DE TREBALL |
|
Col·labora en la planificació i disseny de les activitats artístiques, socio-culturals o lúdiques realitzades des del Servei, i participa en la dinamització i animació d’aquestes per al foment d’una cultura de participació i cooperació entre els residents, les seves famílies i la comunitat |
|
FUNCIONS GENÈRIQUES |
|
1. Col·laborar amb la planificació, la programació i el disseny de les activitats artístiques, socio-culturals, o lúdiques. 2. Seguir l’evolució del desenvolupament de les activitats realitzades i proporcionar dades per a la seva avaluació. 3. Fomentar la participació dels residents 4. I, en general, altres de caràcter similar que li puguin ser atribuïdes
|
|
FUNCIONS ESPECÍFIQUES |
|
1. Col·laborar amb la planificació, la programació i el disseny de les activitats artístiques, socio-culturals o lúdiques.
2. Seguir l’evolució del desenvolupament de les activitats realitzades i proporcionar dades per a la seva avaluació.
3. Fomentar la participació dels residents i difondre el conjunt d’activitats ofertes des de la Corporació.
|
LLOC |
FACTOR |
|
|||||||||||
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
TOTAL |
Animador sociocultural |
125 |
25 |
0 |
80 |
125 |
40 |
40 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
435 |
3 |
5 |
6 |
6 |
3 |
4 |
4 |
7 |
7 |
3 |
2 |
2 |
|
ANNEX IV - FITXA DE CATALOGACIÓ DEL LLOC DE CAP DE SECCIÓ D'ARXIUS I BIBLIOTEQUES
IDENTIFICACIÓ DEL LLOC DE TREBALL I NATURALESA DEL LLOC |
|
Denominació del lloc |
CAP DE SECCIÓ D'ARXIUS I BIBLIOTEQUES |
Codi |
|
Grup |
A |
Subgrup |
A2 |
Titulació requerida |
Grau en Informació i Documentació o equivalent; o superació d'estudis de postgrau en arxivística (Màster o postgrau). |
Escala |
Administració Especial |
Subescala |
Tècnica |
Classe |
Tècnic Mitjà |
Categoria |
Tècnic Mitjà |
Nivell complement destinació |
24 |
Punts complement específic |
770 |
Tipologia del lloc |
Lloc de comandament |
Destinació |
MAÖ |
Característiques especials |
|
Altres requisits |
Certificat de català de nivell C1 (nivell de domini funcional efectiu) |
Número de llocs homogenis |
1 |
ENQUADRAMENT ORGÀNIC |
|
Àmbit funcional 1 |
Departament que tingui assignades les competències en matèria de gestió de biblioteques i patrimoni documental |
Àmbit funcional 2 |
Secció d'Arxius i Biblioteques |
Relació de dependència |
Director insular/conseller responsable de la Secció d'Arxius i Biblioteques |
PROVISIÓ DEL LLOC – PLACES DE PLANTILLA QUE EL PODEN OCUPAR |
|
Escala |
Administració especial |
Subescala |
Tècnica |
Classe |
Tècnic Mitjà |
Categoria |
Tècnic Mitjà |
Forma de provisió |
Concurs |
MISSIÓ DEL LLOC DE TREBALL |
|
|
|
FUNCIONS GENÈRIQUES |
|
|
|
FUNCIONS ESPECÍFIQUES |
|
1. Dirigir i coordinar la Xarxa de Biblioteques de Menorca que composen les biblioteques municipals, la Biblioteca de Maó i el Servei Coordinador de Biblioteques. 1. Planificar els serveis bibliotecaris de Menorca 2. Elaborar propostes normatives per a la gestió de la Xarxa 3. Gestionar el pressupost de la Xarxa 4. Convocar periòdicament els bibliotecaris per a proposar i unificar els criteris de gestió dels serveis 5. Gestionar la promoció de la lectura 6. Representar la Xarxa a les comissions i fòrums tècnics de les Illes i en el seu cas, estatals 2. Coordinar la Xarxa d'Arxius de Menorca que composen els arxius municipals, l'Arxiu Històric de Maó, l'Arxiu del CIM i l'Arxiu d'Imatge i So de Menorca. 1. Convocar periòdicament els arxivers de la Xarxa per a proposar i unificar els criteris de gestió dels serveis 2. Elaborar propostes normatives per a la gestió de la Xarxa 3. Gestió de l'Arxiu del Consell 4. Responsable de la gestió tècnica de l'Arxiu d'Imatge i So de Menorca, ja sigui directament o a través de contractes de gestió externa. 5. Representar la Xarxa a les comissions i fòrums tècnics de les Illes i en el seu cas, estatals 3. Gestionar l'organització, l'avaluació, la conservació i l'accés als documents del CIM i als fons de l'Arxiu d'Imatge i So de Menorca. 1. Elaborar les polítiques de tria i avaluació de documents 2. Vetllar per la protecció de dades personals en l'accés als documents 3. Vetllar pels drets de propietat intel·lectual respecte dels fons dels arxius 4. Vetllar pel compliment de la normativa d'accés dels ciutadans als documents i a la infomació dels arxius. 4. Impulsar la implementació i desenvolupament de l'Administració electrònica al CIM, en tant que membre de l'equip motor, en coordinació amb els ajuntaments. 1. Corresponsable de la gestió documental 2. Responsable del quadre de classificació i el seu manteniment com a base de la gestió documental 3. Responsable de l'Arxiu electrònic a llarg termini 5. Vetllar per la preservació i difusió del patrimoni bibliogràfic i documental. 1. Donar pautes de preservació a entitats i particulars. 2. Valorar els fons documentals (no taxar) 3. Proposar el trasllat de fons per a la preservació i en el seu cas per a la restauració 6. Gestionar i controlar el compliment del Dipòsit legal. 1. Cap de l'oficina del Dipòsit legal de Menorca 2. Representant de Menorca en comissions tècniques estatals 7. Inspecció i proposta de sanció en relació al patrimoni bibliogràfic i documental de Menorca |
VALORACIÓ C. ESPECÍFIC |
|||||||||||||
LLOC |
FACTOR |
|
|||||||||||
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
TOTAL |
Cap de Secció d'Arxius i Biblioteques |
2 |
3 |
4 |
3 |
1 |
4 |
5 |
7 |
5 |
2 |
2 |
2 |
|
175 |
65 |
40 |
190 |
200 |
40 |
10 |
0 |
0 |
50 |
0 |
0 |
770 |