Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 1623
Licitació per a l'adjudicació del contracte privat d'arrendament d'una nau industrial per a ubicar-hi el magatzem de la brigada municipal d'obres i serveis de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

a) Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b) Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

c) Obtenció de la documentació i de la informació:

  • Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
  • Domicili: Plaça des Born, 15
  • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
  • Telèfon: 971381050
  • Telefax: 971385500
  • Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
  • Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
  • Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

d) Número d’expedient: 010259/2016

2.- Objecte del contracte

a) Tipus: contracte patrimonial privat 

b) Descripció de l’objecte: arrendament d'una nau industrial de 900 m² construïts, o alternativament, dues naus amb una superfície total mínima de 900 m² construïts, sense que la superfície d'una de les naus sigui inferior a 400 m² construïts, per a ubicar-hi el magatzem de la brigada municipal d'obres i serveis de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

c) Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: NO

d) Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca

e) Termini d’execució: quatre (4) anys

f) Admissió de pròrroga: SI

g) CPV: ---

3.- Tramitació, procediment 

a) Tramitació: URGENT

b) Procediment: OBERT

c) Subhasta electrònica: NO

d) Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:

  • Millora del preu anual per m2 de l'arrendament: 65 punts.
  • Prioritat en l'arrendament d'una única nau d'almenys 900 m2 construïts: 20 punts.
  • Ubicació de local i facilitat d'accés des de totes les zones d'influència: 5 punts.
  • Estat general de conservació de l'immoble: 5 punts.
  • Flexibilitat de l'espai per admetre distribucions diverses, amplària de crugies, il·luminació natural. Existència d'altres accessos i amplària dels mateixos: 5 punts.

4.- Valor estimat del contracte: 189.000,00 euros (IVA exclòs).

5.- Pressupost base de licitació: 35,00 € per m² construït i any, IVA exclòs. Considerant una renda anual màxima de:

- 31.500 €, IVA exclòs, per una nau de 900 m²

- 14.000 €, IVA exclòs, per una nau de 400 m²

6.- Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: No s'exigeix.

7.- Requisits específics del contractista: –

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: vuit (8) dies naturals a comptar a partir de l'endemà del dia de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores. 

b) Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. Núm. de fax al qual s'ha d'anunciar la tramesa per correu de l'oferta: 971385500. 

c) Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)
  • Domicili: Plaça des Born, 15
  • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars

9.- Obertura de propostes: 

a) Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b) Domicili: Plaça des Born, 15.

c) Localitat: Ciutadella de Menorca.

d) Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions. Les ofertes a valorar amb criteris avaluables mitjançant un judici de valor (sobre B1) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

e) Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.

11.- Altres informacions:

a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 5 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

 

Ciutadella de Menorca, 17 de febrer de 2017

La secretària

Caterina Barceló Martí