Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 1623
Licitació per a l'adjudicació del contracte privat d'arrendament d'una nau industrial per a ubicar-hi el magatzem de la brigada municipal d'obres i serveis de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca
Versió PDF
1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a) Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b) Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c) Obtenció de la documentació i de la informació:
d) Número d’expedient: 010259/2016
2.- Objecte del contracte
a) Tipus: contracte patrimonial privat
b) Descripció de l’objecte: arrendament d'una nau industrial de 900 m² construïts, o alternativament, dues naus amb una superfície total mínima de 900 m² construïts, sense que la superfície d'una de les naus sigui inferior a 400 m² construïts, per a ubicar-hi el magatzem de la brigada municipal d'obres i serveis de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
c) Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: NO
d) Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
e) Termini d’execució: quatre (4) anys
f) Admissió de pròrroga: SI
g) CPV: ---
3.- Tramitació, procediment
a) Tramitació: URGENT
b) Procediment: OBERT
c) Subhasta electrònica: NO
d) Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
4.- Valor estimat del contracte: 189.000,00 euros (IVA exclòs).
5.- Pressupost base de licitació: 35,00 € per m² construït i any, IVA exclòs. Considerant una renda anual màxima de:
- 31.500 €, IVA exclòs, per una nau de 900 m²
- 14.000 €, IVA exclòs, per una nau de 400 m²
6.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: No s'exigeix.
7.- Requisits específics del contractista: –
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: vuit (8) dies naturals a comptar a partir de l'endemà del dia de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores.
b) Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. Núm. de fax al qual s'ha d'anunciar la tramesa per correu de l'oferta: 971385500.
c) Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
a) Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b) Domicili: Plaça des Born, 15.
c) Localitat: Ciutadella de Menorca.
d) Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions. Les ofertes a valorar amb criteris avaluables mitjançant un judici de valor (sobre B1) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
e) Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.
11.- Altres informacions:
a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 5 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 17 de febrer de 2017
La secretària
Caterina Barceló Martí