Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEIS DE MILLORA AGRÀRIA I PESQUERA (SEMILLA)
Núm. 12693
Resolució de la Directora gerent de Serveis de Millora Agrària i Pesquera (SEMILLA) per la qual s’aproven la convocatòria i les bases per a la selecció d’un directiu professional adjunt a la gerència de SEMILLA, codi del lloc de feina LD3
Versió PDF
Antecedents
1. De conformitat amb els principis constitucionals rectors per l’accés a l’ocupació publica, recollits a l’article 55 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, es convoca un procés per a la selecció d’un directiu professional, que consta a la relació de llocs de feina de l’ens.
2. L’article 22.3 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la comunitat autònoma de les Illes Balears, disposa que la selecció de personal directiu professional dels ens del sector públic instrumental, ha d’atendre als principis de mèrit i capacitat, com també als criteris d’idoneïtat, competència professional i experiència, i s’ha de dur a terme mitjançant els procediments que garanteixin la publicitat i la concurrència.
3. L’ens Serveis de Millora Agrària i Pesquera (SEMILLA) entitat pública empresarial adscrita a la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca, d’acord amb la sessió del Consell d’Administració de dia 17 de març de 2016, va acordar atorgar poders a la Directora gerent per tal de poder aprovar la convocatòria i les bases per a la selecció d’un directiu professional adjunt a gerència de SEMILLA, codi plaça LD3.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Aprovar la convocatòria d’un procés selectiu per cobrir la plaça d’adjunt a la gerència de SEMILLA, codi LD3, com a personal directiu professional de naturalesa laboral sotmès a la relació laboral de caràcter especial d’alta direcció, regulada pel Reial decret 1382/1985, d’1 d’agost.
2. Aprovar les bases específiques que han de regir aquesta convocatòria i procés selectiu, d’acord amb el següent:
a) Requisits i condicions generals que les persones interessades han de complir a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, per ser admeses en aquest procés selectiu:
I. Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra nacionalitat en els casos que, d’acord amb l’article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, permeti l’accés a l’ocupació pública com a personal laboral.
II. Tenir més de 18 anys d’edat complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
III. No haver estat separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d’un altre estat, no ha de trobar-se inhabilitat o en situació equivalent, ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent, que li impedeixi treballar per a l’administració en el seu estat de procedència.
IV. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per l’exercici de les funcions següents:
a) Desenvolupar la direcció tècnica, programació, coordinació, impuls i avaluació dels departaments de l’empresa: laboratoris, producció animal (control lleter, races autòctones), sanitat animal, sanitat vegetal, àrea tècnica agrària, estadística, promoció i reserves marines.
b) Impulsar les tasques i projectes encomanats per la gerència.
c) Elaborar informes preceptius o els que la directora gerent consideri oportuns, en relació a les actuacions i a les matèries de la seva competència.
V. Estar en possessió d’una Llicenciatura en Veterinària o Biologia, o d’una Enginyeria Agrònoma o Enginyeria Tècnica Agrícola.
VI. Acreditar documentalment el coneixement de llengua catalana del nivell C1 de català, de la Junta Avaluadora de Català, de l’Escola Balear d’Administració Pública o un altre organisme reconegut a aquest efecte en la legislació vigent.
b) Sol·licituds i documentació
I. La sol·licitud per prendre part en aquest procés selectiu s’ha d’ajustar al model que s’adjunta en forma d’annex 1, que es pot descarregar a la pàgina web de SEMILLA.
II. Les sol·licituds s’han de presentar al Registre General d’aquest ens públic, o en la forma establerta per l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
III. El termini per presentar les sol·licituds és de set dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Una vegada finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, la comissió de selecció farà pública a la web www.semilla.caib.es una resolució provisional dels admesos i exclosos i es concedirà un termini d’un dia hàbil per esmenar les possibles omissions, deficiències o carències que s’hagin pogut observar en relació als requisits exigits. Una vegada superat aquest termini es publicarà a la mateixa web la resolució definitiva d’admesos i exclosos.
IV. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones interessades han d’adjuntar:
1. Una fotocòpia del document nacional d’identitat o, en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la nacionalitat.
2. Currículum Vitae actualitzat, en el que es faran constar:
2.1. Les dades personals (adreça, telèfon i correu electrònic).
2.2. La formació (titulacions acadèmiques, estudis, cursos, seminaris, publicacions, idiomes, d’altres).
2.3. L’experiència professional (amb descripció d’entitats, llocs de feina desenvolupats i períodes de temps).
Aquests coneixements i experiència professional s’han d’acreditar mitjançant l’aportació d’original o fotocòpies compulsades del títol de formació o certificació de lloc de feina ocupat, amb indicació de funcions desenvolupades i amb aportació de la vida laboral.
c) La Comissió de selecció està integrada per tres membres nomenats per la persona titular de la conselleria a la qual està adscrit aquest ens públic, dels quals un serà designat com a president i un altre com a secretari.
Aquesta comissió no pot actuar sense l’assistència de la majoria dels seus membres i, en qualsevol cas, han d’estar presents el president i el secretari.
La Comissió pot ser assistida per assessors per a la millor avaluació dels candidats.
d) La valoració dels mèrits i l’entrevista personal es duran a terme segons queda especificat a l’annex 2 d’aquesta convocatòria.
e) La durada del contracte que se subscrigui com a conseqüència del procés selectiu, s’extingeix quan cessi l’òrgan que subscrigui el contracte en nom de Serveis de Millora Agrària i Pesquera.
3. Designar els membres de la Comissió de Valoració d'aquesta convocatòria, que es compondrà dels següents membres:
President: Sr. Jaume Roca Jaume
Secretari: Sr. José Manuel Fernández Zapata
Vocal: Sra. Yolanda Desco Blay
4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i a la pàgina web d’aquest ens.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant aquest mateix òrgan en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb el articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears. També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució, d’acord amb allò que estableix l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 9 de novembre de 2016
La Directora gerent
Immaculada Munar Pascual
ANNEX 1
MODEL DE SOL·LICITUD
....................................................................................., major d’edat, amb DNI número ..................................... i domicili a efecte de notificacions en ............................................................. .................................... , telèfon ..................................... i adreça electrònica ....................................... ...................................
EXPOS:
1. Que he tengut coneixement de la convocatòria del procés selectiu per cobrir la plaça de directiu professional adjunt a gerència, codi LD3, de Serveis de Millora Agrària i Pesquera
2. Que declar estar en possessió de tots i cadascun de les condicions o requisits exigits a l’apartat 2.a) de la convocatòria.
3. Que adjunt la següent documentació:
-
-
-
-
SOL·LICIT: Ser admès i poder participar en el procediment selectiu d’una plaça d’adjunt a gerència, codi LD3, de Serveis de Millora Agrària i Pesquera com a personal directiu professional de naturalesa laboral sotmès a la relació laboral de caràcter especial d’alta direcció, regulada pel Reial decret 1382/1985, d’1 d’agost.
.......................... , ........... de ................................ de 2016
En cas de presentar la sol·licitud i la documentació requerida en un registre diferent del de SEMILLA , en qualsevol cas complint amb allò que estableix l'article 16.5 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, es prega deixin constància enviant un email comunicant aquest fet al següent correu electrònic: jfernandez@semilla-caib.es
Conforme al previst en la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, (d'ara endavant L.O.P.D), aquesta entitat li informa que les dades obtingudes a través d'aquest formulari o curriculum vitae, quedaran incorporades i seran tractades en un fitxer mixt denominat Recursos Humans, inscrit en l'A.G.P.D titularitat de SERVEIS DE MILLORA AGRÀRIA I PESQUERA amb nº C.I.F Q0700676J i domicili en C/EUSEBI ESTADA, 145 07009 PALMA, amb la finalitat de mantenir-li informat sobre gestió i selecció del personal i recursos humans.
Li informem de la possibilitat d'exercir, a qualsevol moment, els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les seves dades de caràcter personal mitjançant correu dirigit a SERVEIS DE MILLORA AGRÀRIA I PESQUERA amb nº C.I.F Q0700676J i domicili en C/.d’EUSEBI ESTADA,145. 07009 PALMA
Serveis de Millora Agrària i Pesquera
Annex 2
valoració dels mèrits
a) Estudis Universitaris no aportats com a requisits: Fins a un màxim de 4 punts:
1.- Estudis universitaris de grau: 2 punts amb un màxim de 4 punts.
2.- Màster: 2 punt per cada titulació amb un màxim de 4 punts.
3.- Estudis universitaris de postgrau : 2 punt per cada titulació amb un màxim de 4 punts.
La puntuació total per estudis universitaris no pot superar els 4 punts.
b) Coneixement del funcionament de l’entorn: 8 punts.
|
Formació Impartida relacionada amb el medi |
0,1 punts per cada 10 hores. Puntuació màxima 8 punts |
|
Formació rebuda relacionada amb el medi |
0,05 punts per cada 10 hores. Puntuació màxima 8 punts |
|
Experiència professional com a tècnic superior o de grau mig al medi |
0,05 punts per cada mes complet. Puntuació màxima 8 punts |
La puntuació màxima a obtenir per formació i/o per experiència a cadascun dels tres blocs indicats, no pot superar per si mateixa o en còmput total els vuit punts.
c) Coneixement del funcionament del sector públic instrumental i de l’Administració Pública: 10 punts.
Es valorarà amb 0,3 punts per mes complet treballat al sector públic instrumental o a l’Administració Pública com a directiu i amb 0,15 punts per mes complet per haver treballat en els grups professionals de tècnic superior o de grau mig. La suma de l’experiència per haver treballat com a directiu o com tècnic superior o de grau mig no superarà ni individualment ni en conjunt el màxim de 10 punts.
d) Participació en tasques específiques de gestió d’equips: 8 punts.
La valoració serà de 0,22 punts per cada mes acreditat en feines que comportin la coordinació i gestió d’equips humans. La puntuació màxima obtinguda no pot superar els vuit punts.
e) Coneixements de llengua catalana:
-C2 o equivalent; 6 punts
-Certificat LA (abans E) o equivalent; 4 punts.
Així, la puntuació total obtinguda per coneixements de llengua catalana no pot superar els deu punts.
f) Una vegada valorats els mèrits aportats pels candidats, es publicarà a la pàgina web de SEMILLA la valoració provisional dels candidats, segons la puntuació obtinguda i es concedirà un termini de dos dies hàbils per poder formular al·legacions.
Una vegada revisades les puntuacions i resoltes les reclamacions, en el seu cas, la comissió de selecció farà pública la llista definitiva de valoració.
ENTREVISTA PERSONAL
a) La Comissió de Selecció ha d’aplicar, en la valoració dels candidats, els principis d’igualtat, mèrit i capacitat, en relació amb la idoneïtat, la competència professional i l’experiència, d’acord amb l’activitat que s’ha de desenvolupar.
Els candidats que a la valoració de mèrits hagin obtingut una puntuació igual o superior al cinquanta per cent del total dels punts possibles a obtenir, passaran a la segona fase de selecció, que consisteix en una entrevista personal on, amb una puntuació màxima de deu punts, es valorarà si el candidat respon al perfil del lloc, als requisits objectius i competències específiques que determinen l’adaptació al lloc i al seu desenvolupament. Concretament es valoraran els següents aspectes:
-Proactivitat i rendiment enfocat a la consecució d’objectius marcats per la direcció.
-Motivació i capacitat de treball.
-Capacitat de fer feina en equips multidisciplinaris i habilitats per dirigir/coordinar equips de treball.
b) Una vegada s’hagin entrevistat a tots els candidats admesos, la Comissió presentarà un informe d’avaluació d’aquests candidats al Consell d’Administració pel nomenament del directiu professional, qui resoldrà de forma motivada i es publicarà a la pàgina web d’aquest ens.