Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 8230
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 27 de juny de 2016 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, el lloc de feina de cap de secció de Costos i Sistemes d’Informació de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

És necessari cobrir el lloc de feina de cap de secció de Costos i Sistemes d’Informació de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca.

Fonaments de dret

1.  Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut.

2.  Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 23 de maig de 2011 pel qual es dicten instruccions per aplicar l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 87/2011, d’11 de juny).

3.  Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 pel qual es modifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 11/2013, de 22 de gener).

4.  Resolució de la consellera de Salut de 13 de gener de 2016 per la qual es deleguen diferents competències en matèria de personal estatutari en els òrgans del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 10/2016, de 21 de gener).

Per tot això, dict la següent

Resolució

1.  Aprovar la convocatòria, pel procediment de concurs, per cobrir el lloc de feina de cap de secció de Costos i Sistemes d’Informació de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca. La convocatòria es regeix per les bases reguladores que figuren a l’annex d’aquesta resolució.

2.  Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l’òrgan que la dicta en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, de conformitat amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

  Palma, 27 de juny de 2016

 

El director general del Servei de Salut

Manuel Palomino Chacón

Per absència  (art. 14.3 Decret 39/2006)

 

Annex

Bases de la convocatòria

1)  Lloc de feina convocat

Un lloc de feina de cap de secció de Costos i Sistemes d’Informació de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca.

2)  Característiques del lloc convocat

Depèn orgànicament i funcionalment del director de gestió de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca i ha d’acomplir les funcions pròpies d’un cap de secció de Costos i Sistemes d’Informació, entre les quals les següents:

a)  Dirigir, organitzar, controlar i planificar el treball de la unitat.

b) Produir i gestionar les dades per a l’anàlisi, planificació i control de la informació de les despeses per al seguiment dels contractes de gestió.

c) Elaboració dels quadres de comandament i dels contractes de gestió pels centres, serveis o unitats dependents d’aquesta Gerència.

d) Realitzar totes les tasques relacionades amb els processos d’anàlisi de dades econòmiques i assistencials de la Gerència.

e) Ús i domini de les eines informàtiques necessàries per l’elaboració dels informes de planificació i econòmics i assistencials que s’han de trametre als Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears.

f) Comptabilitat analítica, càrrega de fitxers (nòmines, jornada, subministraments, farmàcia, activitat), verificació i correcció d’errors de dades de càrrega de fitxers de manteniment i introducció de dades mestres, plantilles de distribució de costos i elaboració d’informes de càlcul de cost activitat.

g) Utilització i desenvolupament d’eines com SQL (Structured Query Language), oracle, eSIAP, per a l’elaboració d’indicadors assistencials, de qualitat (IQAs),...mitjançant l’elaboració de les consultes necessàries per al tractament de la informació a nivell de centre i CIAS mitjançant fitxers automatitzats en excel.

h) Producció i gestió de dades mitjançant Visual Basic per a la seva adaptació estructural, tecnològica i anàlisi.

i) Realitzar totes les tasques relacionades amb els processos d’anàlisi de dades assistencials de la GAP Mallorca.

j) Utilització d’eines informàtiques necessàries per a l’elaboració dels informes assistencials que s’han d’enviar als Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears.

k) Altres funcions que li encomani l’òrgan unipersonal de direcció de la Gerència.

3)  Requisits

Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups A1, A2 o C1 i estar en la situació de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut, i tenir el nivell de coneixements de la llengua catalana establit. Aquests requisits s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria.

4)  Mèrits que es valoraran

a)  Serveis prestats (màxim 60 punts):

–  Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A1 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

–  Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A2 0,18 punts per cada mes complet de serveis prestats.

–  Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1  0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.

b)  Llocs de feina relacionats amb el lloc al qual s’opta (màxim 60 punts):

–  Llocs de comandament intermedi (màxim 40 punts):

▫  Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació superior al nivell 24 ............................................................ 0,20 punts per cada mes complet.

▫  Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació del nivell 24 ....................................................................... 0,15 punts per cada mes complet.

▫  Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació inferior al nivell 24 ............................................................ 0,10 punts per cada mes complet.

–  Altres experiències professionals relacionades amb el lloc de feina al  qual s’opta, sempre que no sigui l’experiència corresponent als  serveis prestats en alguna de les categories estatutàries necessàries per ocupar el lloc convocat ni l’experiència corresponent a l’ocupació de llocs de comandament (màxim 20 punts)................................. 0,10 punts per cada mes complet.

c)  Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (màxim 30 punts):

–  Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades que estiguin relacionats directament amb el contengut del lloc al qual s’opta ....................................................................... 0,10 punts

Als efectes del punt anterior, s’hi consideren relacionades les àrees temàtiques següents:

▫  Costos i Sistemes d’Informació.

▫  Juridicoadministrativa.

▫  Prevenció de riscs laborals.

▫  Informàtica referida a aplicacions d’ofimàtica de nivell d’usuari relacionada amb les funcions del lloc de feina.

▫  Gestió del personal.

▫  Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc de feina.

Per valorar els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos o les jornades han de complir les condicions següents:

▫  Han d’haver estat organitzats o impartits per alguna administració pública (d’acord amb l’article 2 de la Llei 30/1992) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.

▫  En el cas que l’activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic de conformitat amb l’article 2.2 de la Llei 30/1992, l’interessat ha d’acreditar aquesta condició.

▫  Han d’haver estat organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé han d’haver estat acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.

▫  Han d’haver estat impartits en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

–  Per tenir la titulació corresponent al nivell C1 de català emesa de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013)........................................................... 1 punts.

–  Per tenir la titulació corresponent al nivell C2 de català emesa de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013) ........................................................... 2 punts.

(Només es valorarà la titulació que correspongui al nivell més alt que s’acrediti.)

–  Per tenir la titulació corresponent al nivell E (llenguatge administratiu) de català emesa de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).............. 1 punt.

(S’acumula a qualsevol altre nivell que s’acrediti.)

5)  Tràmit de sol·licitud

Els aspirants han d’adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Adreçada a l’òrgan que la convoca, s’ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

6)  Comissió de selecció

-  President: José Pastor Palenzuela (designat pel director general del Servei de Salut).

-  Vocals:

-  Jaime Coll Morey (designat pel director general del Servei de Salut).

-  María Escandell Salleras (designada pel director gerent d’Atenció Primària de Mallorca).

-  Joaquina Ripoll Sánchez (designada pel director de la divisió o de l’àrea de direcció a la qual estigui adscrit el lloc).

-  Secretari: Miquel Àngel Palou Bestard (designat pel directiu que tengui encomanada la gestió de l’àrea de personal d’Atenció Primària de Mallorca).

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció se’n nomenarà un nou integrant.