Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 7253
Àrea model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge digne. Departament de Planejament i Gestió Urbanística. Servei Juridicoadministratiu de Planejament. Exp: PA 2014/0006. El ple de l’Ajuntament va aprovar definitivament una modificació del PGOU al Carrer Constitució, 2

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l’Ajuntament, en sessió celebrada el 26-05-2016, va aprovar definitivament una modificació del Pla general d’ordenació urbana (PGOU) mitjançant el següent acord:

“1r.- Aprovar definitivament la modificació puntual del PGOU consistent en la supressió del sistema general SGCI/TC 05-02-E, donada la innecessarietat actual d’aquesta infraestructura de telecomunicacions, i el manteniment de la protecció R 5 de l’edifici ubicat al carrer Constitució, 2, passant a regular-se el règim d’usos pel corresponent a aquesta protecció però suprimint la possibilitat de permetre usos residencials i turístics.

La documentació que s’aprova definitivament consta presentada amb registre de planejament el 22-04-16 i núm. 182 i es complementa amb els plànols que es varen aprovar inicialment. Aquesta documentació és bàsicament la mateixa que es va aprovar inicialment si bé,  vista la vigència del DL 1/2016, de 12 de gener, que incrementa el percentatge de cessió a l’ajuntament en un 5% en relació a la inicialment aprovada,  el percentatge de cessió s’eleva al 15% i es quantifica en 719.607’32 euros, que haurà de ser ingressat a Intervenció municipal.

2n.- Comunicar el present acord  als  Serveis municipals que es puguin trobar afectats i  a l’oficina de la revisió del PGOU.

3r.- Notificar el present acord al propietari i a Telefònica.

4t.- Donar trasllat al Consell Insular de Mallorca i al Govern de les Illes Balears del present acord, dins el termini de quinze dies des de la seva adopció, tot adjuntant un exemplar degudament diligenciat de la documentació aprovada.

5è.- Donar trasllat a la Direcció General de Aviació Civil de la certificació de l’acte d’aprovació definitiva, tot adjuntant un exemplar degudament diligenciat de la documentació aprovada, de conformitat amb allò que es regula a la disposició addicional segona.6 del Real Decret 2591/1998, de 4 de desembre, en la seva redacció donada pel real Decret 297/2013, de 26 d’abril.

6è.- Publicar el present acord, juntament amb la normativa adient, al Butlletí Oficial de les Illes Balears, quedant aleshores aixecada la suspensió de l'atorgament de llicències a les àrees del territori objecte d'aquest acord.”

Complint amb l' art. 181 del Reglament general de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl, per a l’Illa de Mallorca, es publica perquè es prengui general coneixement i als efectes pertinents.

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, de conformitat amb l’article 107.3 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/99, de 13 de gener, podeu presentar recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 19 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdic­ció contenciosa administrativa, i amb els articles 25 i 45 i ss. d’aquesta Llei de la jurisdicció contenciosa administrativa davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos, comptats des de l' endemà de la publicació.

Així mateix i d' acord amb als art. 70 i 65.2 de la Llei 7/85, de 2 d' abril, es publica tot seguit el text complet de les ordenances d' aquesta modificació de PGOU.

UNITAT D'EXECUCIÓ 05-01

(veure quadre annex UNITAT D'EXECUCIÓ UE/05-01)

Així mateix a aquest àmbit li són d’aplicació les Normes del PGOU, que ja foren publicades al BOIB, següents:

 - Article 252. Zona d’Intervenció a l’edificació. (Secció quarta. Regulació especifica de la zona d’Intervenció a l’edificació).

- Article 273. Regulació genèrica de la protecció arquitectònica ambiental R y r. (Secció quarta. Regulació del Patrimoni no catalogat).

- Article 97 modificat per la Modificació puntual del PGOU. Ajustament de la superfície de sòl de creixement als límits establerts en el Pla territorial Insular de Mallorca, relatiu a les servituds aeronàutiques. (Edificacions fronteres a caus públics, fronteres o carreteres, a línees elèctriques aèries d’alta y poliducte de productes petrolíferes).

 

Palma, 10 de juny de 2016

El cap del Departament,

p.d. Decret de batlia núm 3000/2014, de 26/02/2014

(BOIB núm. 30 de  4-03-2014)

Jaume Horrach Font

Documents adjunts