Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 6260
Registre de Personal i Informàtica. Acord de modificació de funcions de llocs de treball de l'Àrea de Benestar i Drets Socials. MFU-23
Versió PDF
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 18 de maig de 2016, es va aprovar el següent:
“PRIMER.- Modificar l’Acord de Junta de Govern de data 28.05.2014, regulador de la descripció de les funcions dels llocs de treball de l’Ajuntament de Palma de Mallorca, en el sentit de modificar les funcions descrites pels llocs de treball de l’Àrea de Benestar i Drets Socials. Tot això, segons l’annex adjunt (MFU-23) i havent donat compte prèviament als representants sindicals a la Comissió Tècnica de la RLLT de dia 11/05/2016 i essent ratificat en Mesa General de negociació de dia 12/05/2016, per tal que poguessin fer les seves observacions i/o aportacions.
SEGON.- La data d’efectes d’aquest acord serà la del dia següent de la seva aprovació per la Junta de Govern.
TERCER.- Publicar aquest acord i l’annex adjunt en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 30 de maig de 2016
Coordinador del Registre de Personal i Informàtica
Joan Miquel Escales Vidal
MODIFICACIÓ 23 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS TEÒRIQUES
|
ÀREA: |
ABD |
ÀREA DE BENESTAR I DRETS SOCIALS |
|
ÒRGAN: |
ABD011 |
COORDINACIÓ GENERAL DE BENESTAR I DRETS SOCIALS / DIRECCIÓ GENERAL DE BENESTAR SOCIAL |
|
UNITAT: |
ABD0110210 |
SERVEI DE BENESTAR SOCIAL / GESTIÓ CENTRAL I TERRITORIAL |
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
F31830012 |
TÈCNIC/A DE GESTIÓ CENTRAL I TERRITORIAL |
- Planificar, implementar i avaluar els programes socioeducatius.
- Dur a terme el seguiment dels serveis socioeducatius contractats externament i les subvencions.
- Realitzar informes, assessorament i propostes de la intervenció socioeducativa que es duu a terme des de l'àrea (infants i joves en situació de risc escolar i social i les seves famílies).
- Establir procediments i protocols d'actuació i de derivació, seguiment, revisió i avaluació.
- Elaborar registres i bases de dades, explotació i elaboració d'informes d'avaluació i impacte de la intervenció socioeducativa.
- Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
F60110002 |
EDUCADOR/A SOCIAL |
- Informar, orientar i tramitar les demandes de la ciutadania relacionada amb els serveis i recursos educatius i socioeducatius.
- Dur a terme la intervenció socioeducativa individual/familiar sobre infants, adolescents, joves i adults amb necessitats socioeducatives, així com la redacció d'informes socioeducatius.
- Proposar i gestionar prestacions econòmiques i de recursos/serveis per a persones i famílies en l'àmbit de les necessitats relacionades amb la integració i la intervenció socioeducativa.
- Dissenyar, implementar i avaluar els projectes socioeducatius grupals i comunitaris.
- Establir i dissenyar procediments i protocols d'actuació i de derivació, seguiment i revisió.
- Avaluar la intervenció socioeducativa individual, grupal i comunitària.
- Dur a terme el seguiment d'alumnes en pràctiques.
- Disseny, gestió, seguiment i coordinació de convenis i acords afavorint les coordinacions entre els serveis i la creació de xarxa social.
- Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció de lloc de treball.
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
F60220002 |
TREBALLADOR/A FAMILIAR |
- Promocionar, informar, orientar i/o assistir a recuperar hàbits i conductes tendents al manteniment de l'autonomia personal al seu domicili i el seu entorn.
- Detectar i atendre les necessitats socials observades a partir de les intervencions individuals, familiars, grupals i comunitàries.
- Participar en l'elaboració de documents metodològics, protocols i procediments de l'àmbit social en relació amb les competències, la visió i tècniques específiques de la disciplina.
- Dur a terme l'atenció social individual, familiar, domiciliària i grupal de les persones en situació de necessitat social.
- Dissenyar, implementar i avaluar els projectes grupals dirigits a la tercera edat i famílies en relació amb les competències, la visió i tècniques específiques de la disciplina.
- Realitzar el seguiment dels alumnes en pràctiques.
- Col·laborar en la planificació i avaluació del Centre Municipal i/o de l'Àrea Benestar i Drets Socials.
- Dissenyar, implementar i avaluar els projectes grupals dirigits a famílies i tercera edat, així com complementar projectes comunitaris.
- Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
F60220017 |
TREBALLADOR/A FAMILIAR |
- Promocionar, informar, orientar i/o assistir a recuperar hàbits i conductes tendents al manteniment de l'autonomia personal al seu domicili i el seu entorn.
- Detectar i atendre les necessitats socials observades a partir de les intervencions individuals, familiars, grupals i comunitàries.
- Participar en l'elaboració de documents metodològics, protocols i procediments de l'àmbit social en relació amb les competències, la visió i tècniques específiques de la disciplina.
- Dur a terme l'atenció social individual, familiar, domiciliària i grupal de les persones en situació de necessitat social.
- Dissenyar, implementar i avaluar els projectes grupals dirigits a la tercera edat i famílies en relació amb les competències, la visió i tècniques específiques de la disciplina.
- Realitzar el seguiment dels alumnes en pràctiques.
- Col·laborar en la planificació i avaluació del Centre Municipal i/o de l'Àrea Benestar i Drets Socials.
- Dissenyar, implementar i avaluar els projectes grupals dirigits a famílies i tercera edat, així com complementar projectes comunitaris.
- Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
F60220013 |
TREBALLADOR/A FAMILIAR |
- Promocionar, informar, orientar i/o assistir a recuperar hàbits i conductes tendents al manteniment de l'autonomia personal al seu domicili i el seu entorn.
- Detectar i atendre les necessitats socials observades a partir de les intervencions individuals, familiars, grupals i comunitàries.
- Participar en l'elaboració de documents metodològics, protocols i procediments de l'àmbit social en relació amb les competències, la visió i tècniques específiques de la disciplina.
- Dur a terme l'atenció social individual, familiar, domiciliària i grupal de les persones en situació de necessitat social.
- Dissenyar, implementar i avaluar els projectes grupals dirigits a la tercera edat i famílies en relació amb les competències, la visió i tècniques específiques de la disciplina.
- Realitzar el seguiment dels alumnes en pràctiques.
- Col·laborar en la planificació i avaluació del Centre Municipal i/o de l'Àrea Benestar i Drets Socials.
- Dissenyar, implementar i avaluar els projectes grupals dirigits a famílies i tercera edat, així com complementar projectes comunitaris.
- Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.