Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 5235
Nova convocatòria i publicació de les bases que regiran el procediment selectiu per a la contractació d’un oficial de serveis diversos de l'Ajuntament d'Alcúdia mitjançant contracte de relleu temporal i creació d’una borsa de treball per a la selecció de personal laboral temporal de dita categoria

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant  Resolució de batlia núm. 617/2016 de data 9 de maig de 2016, s’han aprovat la convocatòria i les bases que regiran el procediment selectiu per a la contractació d’un oficial de serveis diversos mitjançant contracte de relleu temporal i creació d’una borsa de treball per a la selecció de personal laboral temporal de dita categoria

Cosa que fem pública al Butlletí Oficial de les Illes Balears i i al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), als efectes establerts a l’article 59.6 de la Llei 30/1.992.

Així mateix s’informa als interessats/des que totes les sol·licituds que s’hagin presentat dins el termini de presentació d’instàncies del procediment selectiu convocat per la Resolució d’aquesta Batlia núm. 549/2016, de 14 d’abril (BOIB 54/2016, de 30 d’abril) des de la data inicial d’admissió d’instàncies fins al moment de la publicació al BOIB de l’anul·lació de l’esmentada convocatòria seran incorporades d’ofici al present procediment.

Contra l’esmentada resolució, que exhaureix la via administrativa, les/els interessades/ts poden interposar de forma alternativa, els següents recursos: o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant la Batlia, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la notificació de la present resolució, o bé directament recurs contenciós administratiu, a interposar davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà de la notificació d’aquesta resolució; tot això sense perjudici que els interessats puguin interposar aquells altres recursos que en considerin procedents.

Alcúdia, 9 de maig de 2016

El batle,

Antoni Mir Llabrés

BASES REGULADORES DEL PROCEDIMENT SELECTIU PER A LA  CONTRACTACIÓ D’UN OFICIAL DE SERVEIS DIVERSOS COM A PERSONAL LABORAL TEMPORAL DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA, EN LA MODALITAT DE CONTRACTE DE RELLEU, I  DE CREACIÓ DE BORSA DE TREBALL DE DITA CATEGORIA.

Primera.- Objecte de la convocatòria:

L’objecte de la convocatòria és la contractació d’un oficial de serveis diversos com a personal laboral temporal de l’ajuntament d’Alcúdia, en la modalitat de contracte de relleu, i la creació d’una borsa de treball de la categoria d’oficial de serveis diversos per tal d’atendre situacions temporals o circumstancials que venen regulades als articles 12.7 i 15.1, apartats b) i c), del RDL 2/2015, de 23 d’octubre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors.

El sistema de selecció serà el de concurs-oposició lliure.

El lloc de treball pertany al grup D de classificació professional del vigent conveni col·lectiu per al personal laboral de l’Ajuntament d’Alcúdia (BOIB 66/2009, de 5 de maig), amb les retribucions establertes al mateix.

L’horari de treball serà establert  per l’ajuntament en funció de la programació d’activitats de les distintes àrees de la corporació en què hi hagi d’intervenir la brigada municipal.

 

Segona.- Funcions del lloc de treball:

Són funcions dels llocs de treball, entre d’altres, les següents:

  • Manteniment i adequació de jardins municipals.
  • Manteniment d’edificis i espais municipals.
  • Conducció dels vehicles i ús de la maquinària de la brigada.
  • Executar les ordres dels seus superiors i col·laborar amb les tasques de la resta del personal de la brigada municipal.

Tercera.- Requisits dels aspirants:

1. Tenir la condició de desocupat inscrit com a tal a l’oficina pública d’ocupació (SOIB),  a la data de formalització del contracte de relleu.

2. Tenir nacionalitat espanyola o la d’alguna dels altres estats membres de la Unió Europea, així com també la dels estats als quals en virtut dels tractats internacionals  subscrits per la Unió Europea  i ratificats per Espanya hi sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors. També hi podran participar els estrangers amb residència legal a Espanya.

3. Tenir 16 anys complerts el dia que finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds.

4. Estar en possessió del títol d’EGB, ESO, cicle formatiu de grau mitjà o equivalent o en condicions d’obtenir-lo a la data en que finalitzi el termini de presentació de instàncies.

5. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

6. No patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi el desplegament de les corresponents funcions.

7. Coneixements de català nivell B1.

8. Tenir permís de conduir classe C1.

Quarta.- Presentació d’instàncies:

Les instàncies per participar al concurs-oposició s’hauran de presentar, segons el model normalitzat que figura a l’Annex II d’aquestes bases, adreçades al Sr. batle de l’ajuntament d’Alcúdia, dins el termini de quinze dies naturals a comptar des del següent a la publicació d’aquesta convocatòria al BOIB, amb independència del registre o oficina en que es presentin. Les instàncies es facilitaran gratuïtament al registre general de l’ajuntament.

Les instàncies es podran presentar davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 9h. a 14h.), o per qualsevol dels mitjans admesos a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre. Si l’últim dia de l’esmentat termini es dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 14 hores del  primer dia hàbil següent.

Per ser admesos i prendre part al concurs n’hi haurà prou amb què els aspirants manifestin a les seves sol·licituds que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a la base tercera d’aquesta convocatòria, excepte el requisit de coneixement de nivell B1 de català, que haurà d’acreditar-se mitjançant la corresponent certificació. La no acreditació del nivell de coneixement de català exigit obligarà als/les aspirants a la superació d’una prova específica (prèvia a  l’inici de les demés proves selectives) que acrediti el nivell B1 de coneixements de llengua catalana. Aquesta prova es durà a terme per part del Servei de Normalització Lingüística de l’ajuntament d’Alcúdia.

Es reconeixeran els certificats que es presentin, acreditatius del coneixement del nivell B1, d’acord amb l’establert a l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut. Els certificats s’hauran de presentar mitjançant document original o còpia adverada.

Juntament amb la instància, els aspirants hauran de presentar aquells documents, originals i fotocòpies, que acreditin els mèrits dels què siguin titulars a valorar pel Tribunal a la fase de concurs. La data límit per al·legar i acreditar o justificar els mèrits al·legats és la de finalització del termini de presentació de sol·licituds per participar en la convocatòria. En cap cas no es valoraran els mèrits al·legats però que no es justifiquin degudament abans de la finalització del termini de presentació d’instàncies.

Cinquena.- Admissió d’aspirants:

Finalitzat el termini de presentació d’instàncies l’autoritat convocant dictarà resolució aprovant la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos en  el termini màxim de deu dies hàbils des de la finalització del termini de presentació d’instàncies, que es farà pública al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), concedint un termini de deu dies per tal que els interessats presentin les al·legacions que considerin oportunes i en seran esmenats els errors. A la mateixa resolució es comunicarà la data d’inici dels exercicis, lloc i hora. Així mateix s’indicarà en la resolució el llistat d’aspirants convocats a la realització de la prova específica de coneixements de llengua catalana, així com la data i hora prevista per a la seva realització.

Les possibles reclamacions o al·legacions, si n’hi haguessin, seran acceptades o rebutjades en la Resolució que aprovi la relació definitiva d’aspirants admesos i exclosos, que es farà pública de la mateixa manera que la relació anterior. Els successius anuncis del procediment selectiu es publicaran al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/.

En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional s’entendrà aquesta elevada a definitiva sense necessitat de nova resolució, circumstància que es fara pública al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/.)

Sisena.- Tribunal Qualificador: 

El Tribunal estarà format per cinc membres i els seus respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir: 

President: Joan Cànaves Gual, administratiu de l’Ajuntament.

Suplent: Joan Cladera Serra, aparellador de l’Ajuntament.

Vocal 1: Macià Amer Ques, encarregat d’EMSA SA

Suplent 1: Josep Salort Pons, administratiu de l’Ajuntament.

Vocal 2: Pau Llabrés Pol, TIC de l’Ajuntament.

Suplent 2: Francesc Font Molinas, TAG Ajuntament.

Vocal 3: Antoni Miquel Oliver Gelabert, adjunt a la gerència d’EMSA SA.

Suplent 3: Joan Morado Xumet, aparellador de l’Ajuntament.

Secretari: Sebastià Gallardo de Arriba, TAG de l’Ajuntament.

Suplent  Secretari: Miquel A. Dot Ramis,TAE. de l’Ajuntament.

Hi podrà assistir un membre designat pel comitè d’empresa, amb veu però sense vot, segons la normativa vigent.

El Tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l’assistència del president i del secretari, ni tampoc d’almanco la meitat, referida al número total, dels seus membres, ja siguin titulars o suplents indistintament.

Els membres del Tribunal hauran d’abstenir-se de formar part d’aquest quan concorrin les circumstàncies previstes en l’article 28 de la Llei 30/92, o si hagués realitzat tasques de preparació d’aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació d’questa convocatòria, notificant-ho a l’autoritat  competent. Els aspirants podran recusar-los per iguals motius, cas de no abstenir-se. El Tribunal podrà disposar la incorporació als seus treballs d’assessors especialistes, per a totes o algunes de les proves. Aquests assessors es limitaran a l’exercici de les seves especialitats tècniques, sobre la base de les quals col·laboraran amb el Tribunal i tindran veu però no vot.

Setena.- Fase de concurs i mèrits a valorar:

Els mèrits a valorar pel Tribunal seran els següents:

1. Pels serveis prestats en l’administració pública en qualsevol grup o escala: 0,4 punts per any fins a un màxim de 2 punts (es prorratejaran per mesos les fraccions inferiors a un any). Aquest mèrit s’acreditarà mitjançant certificació de l’administració corresponent.

2. Per serveis prestats a altres empreses privades en tasques de manteniment de serveis diversos: 0,4 punts per any fins a un màxim de 3 punts (es prorratejaran per mesos les fraccions inferiors a un any). Aquest mèrits s’acreditarà mitjançant la vida laboral acompanyada del contracte de treball o mitjançant certificació d’empresa on hi consti la durada i funcions de la relació laboral.

3. Titulacions acadèmiques: no es valoraran els títols acadèmics de nivell inferior que siguin necessaris per assolir-ne altres de nivell superior que puguin al·legar-se com a mèrits (fins a un màxim de 2 punts):

a. cicles formatius de la família d’instal·lació i manteniment: 2 punts si s’acredita el grau superior.

b. cicles formatius de la família de transport i manteniment de vehicles: 2 punts si s’acredita el grau superior.

4. Formació i perfeccionament, fins a un màxim de 2 punts: Coneixements acreditats mitjançant diplomes, títols o certificats oficials de prevenció de riscos laborals: 0,5 punts per a cadascun.

5. Coneixement de la llengua catalana de nivell superior a l’exigit: de 1 punt:

6. Entrevista curricular per tal d’apreciar la idoneïtat del candidat: fins a un  màxim de 2 punts.

La fase de concurs no serà eliminatòria ni podrà tenir-se en compte per superar la fase d’oposició.

Només es valoraran els mèrits de la fase de concurs dels aspirants que hagin superat la fase d’oposició.

La puntuació màxima que es pot assolir a la fase de concurs és de 12 punts.

Vuitena.- Fase d'Oposició:

Constarà d’una prova de caràcter obligatori i eliminatori, consistent en contestar un qüestionari de preguntes amb respostes alternatives de les quals només una serà la correcta, referents al contingut del programa que s’adjunta a l’Annex I. Les respostes errònies descompten a raó d’1/3 part del valor d'una resposta correcta. Les preguntes no contestades no suposen cap descompte.

L'exercici constarà de 30 preguntes amb quatre opcions de possible resposta alternativa. El temps màxim per a la realització d'aquest exercici és de 60 minuts

La qualificació d'aquest exercici és de 0 a 15 punts, i queden eliminats els candidats que no obtinguin una puntuació mínima de 7’5 punts. 

La puntuació màxima que es pot assolir a la fase d’oposició és de 15 punts.

Novena.- Qualificació dels exercicis de la fase d'oposició i qualificació definitiva del concurs-oposició:

Una vegada realitzada la correcció de la prova, el Tribunal qualificador farà públic el resultat de la fase d’oposició al tauler d’anuncis electrònic, atorgant als interessats un termini de tres dies hàbils per tal que puguin formular-ne al·legacions o reclamacions o sol·licitar revisió de l’examen realitzat. En el mateix acte, el Tribunal anunciarà la data, hora i lloc en que es constituirà a l’objecte de realitzar la baremació dels mèrits de la fase de concurs i convocarà els aspirants que hagin superat la fase d’oposició a la realització de l’entrevista personal.

En el cas d’existir reclamacions, al·legacions o sol·licituds de revisió, el tribunal qualificador, un cop examinades, les resoldrà i en farà públic el resultat al tauler d’anuncis electrònic. Un cop resoltes les al·legacions o revisions, si n’hi hagués, i d’acord amb el seu resultat, el Tribunal procedirà a la realització de les entrevistes personals i baremació de mèrits.

La qualificació definitiva del concurs-oposició serà la suma aritmètica de la qualificació de la fase d’oposició i de la puntuació de la fase de concurs. En cas d’empat en la puntuació final, s’atendrà com a primer criteri de prelació a la major puntuació obtinguda en la fase d’oposició i si també existís empat en aquest criteri, s’estarà en segon lloc a la major puntuació en els mèrits relatius a l’experiència professional a què es refereix el punt 3. de la base setena. Si així i tot encara persistís l’empat, es decidirà l’ordre de prelació per sorteig públic.

Acabada la qualificació dels aspirants el Tribunal procedirà a fer públiques al tauler d’anuncis electrònic municipal les qualificacions i la relació d’aprovats, atorgant als interessats un termini de tres dies hàbils per tal que puguin formular-ne al·legacions o sol·licitar revisió de la puntuació atorgada en la fase de concurs. Un cop transcorregut el termini, si no es presenten al·legacions, o bé un cop que hagin estat examinades les presentades, el Tribunal Qualificador elevarà a la Batlia, la proposta definitiva de la relació d’aprovats de la borsa, per tal que dicti la corresponent resolució de creació de la borsa de treball d’oficials de serveis diversos.

Desena.- Borsa de treball:

Amb els aspirants que hagin superat com a mínim la fase d’oposició, es constituirà la borsa de treball, amb el límit màxim dels 10 primers aspirants, ordenats per l’ordre de major puntuació obtinguda en el resultat final total del concurs-oposició, per a substitucions o cobertura de noves vacants o altres tipus de contractacions temporals que es puguin produir a l’empresa de categoria equivalent a la que és objecte d’aquesta convocatòria. Aquesta borsa tendrà una vigència màxima de tres anys.

Una vegada confeccionada la borsa de treball, el batle aprovarà la seva constitució, i es publicarà la constitució de la borsa al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament d’Alcúdia i al Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes de garantir el principi de transparència i publicitat.

Una vegada constituïda la borsa, els aspirants seran requerits per ocupar les corresponents places per ordre de puntuació, i hauran de donar conformitat o refusar la contractació en el termini d'un dia hàbil (o dos dies hàbils si la crida es fa així un divendres), aplicant-se les següents regles:

1. La modalitat contractual serà, segons pertoqui per aplicació de la normativa vigent, d’interinitat, de relleu o el d’eventual per circumstàncies de producció (per un termini màxim de sis mesos prorrogables fins a nou mesos), per a la realització dels treballs ocasionals o urgents que poguessin sorgir.

2. L’aspirant que refusi una oferta d’ocupació passarà a ocupar el darrer lloc de la llista.

3. L’aspirant que refusi per tercera vegada una oferta d’ocupació (consecutiva o alterna), sense causa justificada, serà definitivament exclòs de la borsa.

4. En cas de ser contractat per l’Ajuntament, a la finalització del contracte, l’aspirant quedarà reincorporat en la borsa en el darrer lloc de la llista. Igualment, en cas que durant l’execució del contracte l’aspirant en renunciï voluntàriament, es reincorporarà en la borsa en el darrer lloc.

Serà d’aplicació a aquest procediment el que disposen la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, i la Llei 11/2007, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics en el sentit que totes les comunicacions que es derivin d’aquest procediment ho seran mitjançant publicació al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), excepte la comunicació de nomenament de membre del tribunal qualificador.

Onzena.- Presentació de documents i contractació:

L’aspirant proposat aportarà, dins el termini de vint dies naturals a comptar des del que es faci pública la relació d’aprovats, els documents acreditatius de reunir els requisits exigits a la base tercera.

La documentació a presentar és la següent:

1. Documentació acreditativa de la condició de desocupat inscrit com a tal a l’oficina pública d’ocupació (SOIB).

2. Fotocòpia adverada del Document Nacional d’Identitat, o del permís de conduir o del passaport en vigor, per als espanyols. Els nacionals d’estats membres de la Unió Europea o d’un altre Estat part en l’Acord sobre l’espai econòmic europeu hauran de presentar fotocòpia adverada del document nacional d’identitat del seu país acompanyat del NIE. Els nacionals d’altres estats amb permís de residència de familiar de ciutadà de la Unió, hauran d’aportar la targeta de residència de familiar de ciutadà de la Unió Europea. Els nacionals d’altres estats hauran de presentar la targeta d’estranger.

3. Fotocòpia adverada del permís de conduir de classe C1.

4. Còpia autenticada o fotocòpia compulsada del títol exigit o certificació acadèmica que acrediti que té cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets passa la seva expedició. (El justificant de pagament dels drets d'expedició del títol només té validesa fins a l'expedició del títol; es presumirà que el títol ha estat expedit quan hagin transcorregut més de dos anys des de l'emissió del justificant de pagament dels drets d'expedició del títol i, en aquest cas, els aspirants hauran de justificar, mitjançant un certificat del centre d'estudis oficials corresponent, que el títol encara no es troba en l'expedient acadèmic de l'aspirant).

5. Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.

9. Declaració jurada o promesa que no ha estat mai separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, ni tampoc per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

En el cas que l’aspirant proposat no reuneixi els requisits exigits, o no els acrediti en el termini establert, la Batlia acordarà la seva exclusió i procedirà a proposar la contractació de l’aspirant següent  per ordre de puntuació. Si es produís aquest supòsit, en el supòsit que més de 10 aspirants hagin superat la fase d’oposició, en la mateixa resolució es modificarà la borsa constituïda, incorporant a la borsa el següent o següents aspirants d’acord amb l’ordre de prelació final del concurs-oposició, fins a restablir el màxim de 10 aspirants, sempre que existeixen aspirants que hagin superat l’exercici de la fase d’oposició no incorporats a la borsa.

Presentada la documentació, es procedirà a la contractació del primer aspirant de la borsa de treball, per ordre de puntuació, en la data de la jubilació parcial del titular de la plaça, mitjançant contracte laboral de relleu temporal, havent-se d’incorporar al lloc de treball el dia que s’acordi a la dita contractació.

Dotzena.- Incidències:

El Tribunal resta facultat per resoldre els dubtes que es presentin, i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procediment de selecció, en tot allò no previst en aquestes bases.

La convocatòria, les seves bases i actes administratius que es derivin d’aquesta i de les actuacions del Tribunal, podran ser impugnades pels interessats en els casos i en la forma establerta per la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

 

Alcúdia, 9 de maig de 2016.

El batle
Antoni Mir Llabrés

Davant meu,
El secretari
Joan Seguí Serra

 

ANNEX I

TEMARI

TEMA 1.- El municipi: concepte i elements. L’Organització municipal, òrgans necessaris: Batle, Tinents de Batle, Ple i Junta de Govern Local.

TEMA 2.- Drets i deures dels empleats públics.

TEMA 3.- Drets i obligacions dels treballadors en matèria de prevenció de riscos laborals: articles 14, 17, 26, 27, 28 i 29 de la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.

TEMA 4.- Història del municipi d’Alcúdia, nocions bàsiques dels períodes històrics: de l’època talaiòtica a la fundació de Pol·lèntia; època romana; edat mitja; de la conquesta catalana a les germanies, edat moderna, segles XIX i XX.

TEMA 5.- Geografia del terme municipal d’Alcúdia. Trets geogràfics més destacats i llocs d’interès. Nuclis urbans del municipi. Carrers dels nuclis urbans del terme municipal.

TEMA 6.- Coneixement de les operacions matemàtiques més bàsiques.

 

 

ANNEX II

MODEL D’INSTÀNCIA

Nom_________________________________; Primer llinatge________________________________;

Segon llinatge______________________________; DNI/NIF_________________________________;

Domicili: __________________________________________________________________________;

(a efectes de notificació)

Localitat:___________________________________________Teléfon:__________________________

La/el sotasignat, major d’edat, davant Vè comparesc i com millor procedeixi,

EXPOSA:

Primer.- Que ha tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la contractació d’un oficial de serveis diversos com a personal laboral temporal de l’ajuntament d’Alcúdia, en la modalitat de contracte de relleu, i la creació d’una borsa de treball de la categoria d’oficial de serveis diversos per tal d’atendre situacions temporals o circumstancials.

Segon.- Que declara estar en possessió de tots i cadascun dels requisits i condicions que s’exigeixen a la convocatòria, i específicament que reuneix els requisits requerits a la Base Tercera de la convocatòria.

Tercer.- Que en relació al requisit de coneixement de la llengua catalana manifesta que:

(Marcar amb una X una de les dues opcions):

(   ) Compleix el requisit de coneixement i presenta certificat acreditatiu del Nivell B1 ò superior.

(   ) No acredita el requisit i sol·licita realitzar la prova d’aptitud específica prevista en la convocatòria.

Quart.- Que d’acord amb l’establert a les Bases de la convocatòria, al·lega i acredita els mèrits de la convocatòria mitjançant els documents que a continuació es relacionen per la qual cosa sol·licita li siguin reconeguts:

(DOCUMENTACIÓ ADJUNTA)

1.-____________________________________________________________________

2.-____________________________________________________________________

3.-____________________________________________________________________

4.-____________________________________________________________________

5.-____________________________________________________________________

6.-____________________________________________________________________

Per tot l’exposat,

SOL·LICITA:

Ser admès a la convocatòria del procediment selectiu per a la contractació d’un oficial de serveis diversos com a personal laboral temporal de l’ajuntament d’Alcúdia, en la modalitat de contracte de relleu, i per a la creació d’una borsa de treball de la categoria d’oficial de serveis.

Alcúdia, _________ de ________________ de 2.016

                                                                                                                 AL SR. BATLE D’ALCÚDIA

(La/L’interessada/t presta el seu consentiment per tal que l’Ajuntament pugui comprovar si s’escau les dades personals referides a la seva identitat, en cas contrari marcau la casella següent amb una x , i s’haurà d’acompanyar a la sol·licitud còpia adverada del document acreditatiu de la identitat).

De conformitat al que disposen els articles 5 i 6.2 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l’exercici de funcions pròpies d’aquesta Administració, dins  el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s’informa que les dades s’incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament.