Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 4629
Bases per la constitució d’una borsa de treball, zelador/a inspector/a d’obres i activitats
Versió PDF
El Batle President, en virtut del Decret núm. 739/2016, ha disposat el següent;
En mesa negociadora de funcionaris, entre els representants de l’Administració i les organitzacions sindicals, amb data de 18 de març de 2016, varen aprovar les Bases i Programa pel procés selectiu per a la constitució d’un borsin per a la cobertura interina de places de Zelador/a – Inspectora d’obres i activitats de l’Ajuntament d’Andratx.
En us a les atribucions que em confereix la vigent legislació,
RESOLC:
PRIMER: Aplicar a aquestes probes selectives el Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’empleat Públic, i la Llei 3/2007, de 27 de març de Funció Pública de la CAIB, i la Llei de Pressuposts Generals de l’Estat per l’any 2016.
SEGON: Aprovar les bases específiques que regiran el procés selectiu per la constitució d’una borsa de treball, de personal funcionari, mitjançant concurs-oposició, de zelador/a inspector/a d’obres i activitats.
BASES I PROGRAMA DE LA CONVOCATÒRIA DE PROVES SELECTIVES PER A LA CONSTITUCIÓ D’UN BORSÍ PER A LA COBERTURA INTERINA DE PLACES DE ZELADOR/A INSPECTOR/A D’OBRES i ACTIVITATS DE L’AJUNTAMENT D’ANDRATX.
PRIMERA. - OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA.
L’objecte de la present convocatòria és la selecció, mitjançant concurs-oposició, de personal funcionari interí per a la creació d’una borsa de treball de zelador/a inspector/a d’obres i activitats.
Escala: Administració Especial. Subescala de serveis especials. Classe comeses especials, especialitat zelador/a inspector/a d’obres i activitats.
Grup: C, subgrup C1
La borsa de treball tindrà per objecte la cobertura de les circumstàncies que permeten el nomenament de personal funcionari interí per part de l'Ajuntament d'Andratx, d'acord amb els articles 10 del Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei del Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (en endavant EBEP), i 15 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció pública de les Illes Balears (d'ara endavant LFPIB).
Les presents bases defineixen els requisits, proves, mèrits i altres aspectes procedimentals de la selecció, a més de la regulació continguda en l'EBEP i la LFPIB.
En tot el no previst en aquesta normativa, s’aplicarà supletòriament el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de funcionaris interins de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i la resta de normativa de desenvolupament de la LFPIB.
Les retribucions a percebre seran les que corresponguin en el moment de cobrir la necessitat, al lloc de treball a ocupar.
SEGONA. – FUNCIONS.
TERCERA. - CONDICIONS DELS ASPIRANTS.
Per prendre part en les proves selectives serà necessari reunir les següents condicions:
a) Tenir nacionalitat espanyola o la d’algun Estat membre de la Unió Europea o que, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació dels treballadors.
També podran ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors i al cònjuge sempre que no estiguin separats de dret.
L'aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d'acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball si s'escau.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol de Grau Superior de Formació Professional, Batxillerat o equivalent. Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar l'homologació de la titulació exigida.
d) Estar en possessió de carnet de conduir B.
e) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.
f) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en
situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
g) Abans de prendre possessió del lloc de treball, l'interessat haurà de fer constar que no està sotmès a cap supòsit d'incompatibilitat establert en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre en seu cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d'orfandat.
f) Abonar 15,00 euros pels drets d'examen, dins el termini per presentar les sol·licituds, sense que es puguin abonar en un altre moment.
Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir el darrer dia de termini de presentació d'instàncies i gaudir dels mateixos durant el període selectiu.
QUARTA. - SOL·LICITUDS.
1.- Les instàncies per participar en el procés selectiu s'han de formalitzar segons el model que figura en l'Annex II de les presents bases, adreçada al Sr. Batle, i es presentaran en el registre general d'aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (en endavant LRJAP).
2.- Per ser admès, i en el seu cas, prendre part en les proves selectives corresponents, bastarà que els aspirants manifestin en les instàncies que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera d'aquesta convocatòria, adjuntant una còpia compulsada del seu Document Nacional d'Identitat, de la Titulació i justificació de l’abonament de la taxa.
3.- Els aspirants que pretenguin puntuar en la fase de concurs, acompanyaran en les seves instàncies els documents acreditatius dels mèrits i serveis a tenir en compte en la fase de concurs, a més d'enumerar-los en la sol·licitud. Els documents hauran de ser originals o còpies compulsades.
Els mèrits o serveis a tenir en compte estaran referits a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. No s'admetrà cap documentació referida a mèrits, un cop finalitzat el termini de presentació d'instàncies. En cap cas es requerirà documentació o esmena d'errors relativa als mèrits.
4.- El termini per a la presentació d'instàncies serà de vint dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
CINQUENA. - ADMISSIÓ D'ASPIRANTS.
Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, el Batle requerirà, en el seu cas, l'esmena de deficiències en el termini màxim de deu dies hàbils. Aquest requeriment es publicarà en el tauler d'edictes i en la pàgina web municipal. Finalitzat, en el seu cas, el termini d'esmena de deficiències, el Sr. Alcalde aprovarà per resolució la relació d'admesos i exclosos, que es publicarà en el Tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Andratx i la pàgina web de la Corporació (www. Andratx.cat).
Aquesta resolució determinarà el començament dels terminis i efectes de possibles impugnacions i recursos. Aquesta resolució contindrà, a més de les dades abans indicades, la designació nominativa dels membres del Tribunal qualificador, així com el lloc, data i hora de la seva constitució.
SISENA. - TRIBUNAL QUALIFICADOR.
Els membres del tribunal han de ser funcionaris de carrera, d'igual o superior categoria del subgrup C1, i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigida per a l'ingrés en la subescala tècnica corresponent.
El Tribunal estarà format per:
- Un president.
- Quatre vocals, un dels quals actuarà com a secretari amb veu i vot.
Hi podrà participar un observador designat per la Junta de Personal, que tindrà veu però no vot, les funcions del qual seran observar el bon desenvolupament del procés selectiu.
Cadascun dels membres de l'òrgan de selecció tindrà el seu corresponent suplent, per cobrir les absències possibles que es puguin donar.
L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal s'ha d'ajustar al que preveuen els articles 28 i 29 de la LRJAP. El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents, i les decisions s'adoptaran per majoria simple. Sempre serà necessària la presència del president i del secretari.
El Tribunal podrà disposar la incorporació d'assessors especialistes perquè l'assessori, amb veu i sense vot.
Podran assistir, amb veu però sense vot, les persones representants de les organitzacions sindicals representatives, per a efectuar funcions de vigilància i vetllar pel bon desenvolupament del procediment selectiu.
SETENA. - PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
El procediment de selecció constarà de dues fases: concurs i oposició.
PROGRAMA DEL CONCURS-OPOSICIÓ
FASE D'OPOSICIÓ.
Primer exercici. De caràcter obligatori i eliminatori. Consistirà en contestar un qüestionari de 50 preguntes, amb respostes alternatives, referents al contingut del temari que consta en l’annex I d’aquestes bases. El temps màxim per realitzar aquest exercici serà d’una hora i mitja. La puntuació màxima serà de 20 punts, quedant eliminats els aspirants que no arribin a un mínim de 10 punts.
Les preguntes no resoltes, tant si figuren les tres opcions en blanc com si figuren amb més d’una resposta, no es valoraran. Les preguntes amb resposta errònia es penalitzaran amb un terç del valor assignat a la resposta correcta. Per efectuar l'avaluació de l’exercici s’aplicarà la fórmula següent:
{A-(E/3)} x 20
Q = -------------------
P
Q: resultat de la prova
A: número de respostes encertades
E: número de respostes errònies
P: número de preguntes de l’exercici
Segon exercici. De caràcter obligatori i eliminatori. Consistirà en resoldre per escrit un supòsit pràctic elegit a l’atzar d'entre els proposats pel tribunal, relacionats amb les tasques següents:
1.- Formular una acta d’inspecció per a l’execució d’obres de construcció, en base a documentació gràfica, fotogràfica i escrita facilitada als aspirants. On es descriuran, amb el major detall possible, les obres realitzades, la situació d’aquestes dins la parcel·la o solar, les dimensions i materials i, la classe i zonificació del sòl on s’ubiquen.
2.- Redacció d’un informe sobre l’estat actual d’unes obres amb descripció dels sistemes constructius.
3.- Càlcul de la superfície i volum de cossos geomètrics normals a l’edificació.
4.- Formular acta d’inspecció d’establiments i instal·lacions per infraccions d’activitats, i mesures cautelars de suspensió segons la llei 7/2013. Redacció d’informe en aplicació de la Ordenança de Renous i Vibracions del municipi a un cas pràctic (renous musica, aire condicionat,...).
El temps màxim per realitzar aquest exercici serà de dues hores. Aquest exercici es valorarà fins a un màxim de 20 punts, i serà necessari obtenir una qualificació mínima de 10 punts per superar-lo.
Es valorarà la capacitat de raciocini, la correcta interpretació de la normativa aplicable al cas plantejat, l’adequada formulació de conclusions i els coneixements exigits.
FASE DE CONCURS.
La fase de concurs no serà eliminatòria i no podrà tenir-se en compte per superar les proves de la fase d'oposició. La puntuació màxima de la fase de concurs serà de 20 punts. La valoració dels mèrits de la fase de concurs s'incorporarà a la puntuació final obtinguda per aquells aspirants que hagin superat les proves selectives eliminatòries, als efectes de determinar la qualificació final dels aspirants i l'ordre de puntuació dels mateixos. Els mèrits al·legats i justificats pels aspirants en la fase de concurs i que el Tribunal valorarà es regiran pel barem següent:
Els mèrits a valorar seran els que es relacionen a continuació:
Experiència professional:
a) Serveis prestats en una empresa privada exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les de la plaça convocada: 0,05 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
b) Serveis prestats en el sector públic (que no siguin administracions públiques) exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les de la plaça convocada: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 5 punts.
c) Serveis prestats en qualsevol administració pública, exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les de la plaça convocada: 0,10 punts per mes, fins a un màxim de 6 punts.
La puntuació màxima és de 7 punts
Cursos de formació:
Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. La valoració d’aquest criteri es du a terme d’acord amb el següent barem:
- Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l’Escola Municipal de Formació, l’Institut Nacional d’Administració Pública (INAP), l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), l’Administració de l’Estat, l’autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació continua de les Administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d’aquestes institucions. En aquest apartat s’inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
Els cursos poden tenir qualsevol durada. Els crèdits d’aprofitament suposen els d’assistència; és a dir, no són acumulatius l’assistència i l’aprofitament.
No es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques.
L’hora d’impartició es valora amb 0,007 punts
L’hora d’aprofitament es valora amb 0,005 punts
L’hora d’assistència es valora amb 0,002 punts
Els cursos expressats en crèdits, es considerarà per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel RD 1497/1987, de 27 de novembre) 10 hores lectives,i per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) 25 hores lectives.
La puntuació màxima és de 5 punts
Titulacions acadèmiques oficials relacionades amb les funcions a desenvolupar:
Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques (inclosos els cursos de postgrau) el caràcter oficial o l’equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau establerts per les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, sempre que tenguin relació amb les funcions a desenvolupar.
Es valoraran les titulacions del mateix nivell acadèmic, igual o superior a les exigides com a requisits, sense que en cap cas es pugui valorar l’acreditada com a requisit.
- Per cada titulació acadèmica oficial de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, arquitectura, enginyeria o equivalent: 4 punts.
- Per cada títol propi de grau: 3,5 punts.
- Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, primer cicle universitari, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3 punts.
- Per cada titulació acadèmica de tècnic superior de formació professional, o equivalent: 2,5 punts.
- Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional, de batxillerat, o equivalent: 2 punts.
- Per cada títol de doctor/a: 3 punts.
- Màster: els títols de màsters universitaris oficials i els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d’actualització universitària) es valoren a raó de 0,025 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel RD 1497/1987, de 27 de novembre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,075 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 2 punts.
En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s’entén que els crèdits són LRU i s’han de computar, d’acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,025 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives.
La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es poden valorar els de nivell inferior o el primer cicle necessaris per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctor, màster oficial o títol propi de postgrau, en què sí que es pot valorar la llicenciatura o l’equivalent.
La puntuació màxima és de 6 punts
Coneixement de llengua catalana:
Es valoraran els certificats expedits o homologats per l’EBAP o la Direcció General de Política Lingüística. El certificat E que es pot acumular al C1 o al C2. La puntuació en cada cas serà:
La puntuació màxima és de 2 punts
Total puntuació fase de concurs: 20 punts
VUITENA. - VALORACIÓ DEL CONCURS-OPOSICIÓ
Un cop acabada la fase d'oposició, el Tribunal passarà a valorar els mèrits adduïts per aquells aspirants que hagin superat la fase de l'oposició, d'acord amb el barem previst en la base setena.
Conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal farà pública en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i la pàgina web de la Corporació les puntuacions atorgades a cada aspirant, desglossant en els tres apartats assenyalats en la base setena. Els interessats podran sol·licitar revisió i/o audiència al tribunal dins els tres dies hàbils següents a aquesta publicació.
La qualificació final vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en els exercicis de la fase d’oposició i dels mèrits valorats en la fase de concurs. En cas d’empat, aquest es resoldrà aplicant la següent graduació:
1) Millor puntuació en la fase d’oposició.
2) Millor puntuació en la fase de concurs.
3) Si persisteix l’empat finalment es procedirà al sorteig.
NOVENA.- RELACIÓ D'APROVATS I CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL.
Un cop finalitzada la selecció, el tribunal elevarà la seva proposta a la Sra. Tinent d'alcalde delegada de personal per resoldre la constitució de la borsa de treball. Els aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de nomenament com a funcionari interí.
DESENA. - NOMENAMENTS INTERINS
L'ordre de preferència per efectuar les substitucions o per cobrir places vacants vindrà determinat per l'ordre de puntuació.
Els aspirants que siguin cridats i donin la seva conformitat al seu nomenament com a funcionari interí en el termini d'un dia hàbil (o dos dies hàbils si la crida es fa així un divendres) hauran de presentar, en el termini de tres dies hàbils comptats des del següent a l'acceptació, la següent documentació:
- Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.
- Declaració jurada o promesa que no ha estat separat/a, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat, de les Comunitats Autònomes o de les entitats locals, i que no està inhabilitat/ada per a l'exercici de funcions públiques.
No podran ser nomenats aquells que no presentin la documentació en el termini indicat, excepte cas de força major o si es dedueix que no tenen algun dels requisits.
En la resta, el funcionament de la borsa creada es durà a terme de conformitat amb el que preveu l'article 5 del Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma.
La vigència màxima d'aquesta borsa serà de dos anys, a comptar des de la seva publicació, prorrogable per dos més.
ONZENA.- INCIDÈNCIES, PUBLICITAT, RÈGIM NORMATIU I RECURSOS.
El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits en el tauler d'edictes i la pàgina web de l'Ajuntament d'Andratx (www.andratx.cat), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.
En el no previst en aquestes bases serà d'aplicació la normativa reguladora de funció pública definida en l'article 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
La convocatòria de les proves selectives, l'aprovació d'aquestes bases i tots els actes administratius que es derivin podran ser impugnats pels interessats en els casos i forma que estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú.
ANNEX I.
TEMARI
TEMA 1.- La Constitució Espanyola de 1978: Estructura i contingut. Principis generals. Els drets i deures fonamentals dels espanyols.
TEMA 2.- La corona. Les corts generals. El poder judicial.
TEMA 3.- La organització territorial de l’Estat a la Constitució. Comunitats Autònomes. Entitats Locals
TEMA 4.- La Comunitat Autònoma de les Illes Balears: organització i competències. L’estatut d’autonomia de les Illes Balears.
TEMA 5.- L’acte administratiu: concepte, classes i elements. Motivació i notificació. Eficàcia i validesa dels actes administratius.
TEMA 6.- Capacitat d’obrar davant les Administracions Públiques. Concepte d’interessat. Representació. Pluralitat d’interessats. Identificació. Declaració responsable i comunicació prèvia. Els drets dels ciutadans en les seves relacions amb les Administracions Públiques. Drets d’accés a arxius i registres públics.
TEMA 7.- El procediment administratiu comú. Principis generals. Fases. L’expedient administratiu. Còmput de terminis. Recursos administratius.
TEMA 8.- La potestat sancionadora de les Administracions Públiques. Principis de la potestat sancionadora i del procediment sancionador. Responsabilitat patrimonial de les Administracions Públiques.
TEMA 9.- Les formes d’acció administrativa. El foment i els seus mitjans. La policia administrativa. Servei públic. La concessió de llicències.
TEMA 10.- Els bens de les entitats locals.
TEMA 11.- El municipi. Conceptes i elements. Organització municipal. Competències.
TEMA 12.- Autonomia municipal. El terme municipal, la població i l’empadronament.
TEMA 13.- La potestat reglamentària en l’esfera local: ordenances, reglaments i bans. Procediment d’elaboració i aprovació.
TEMA 14.- Normes Subsidiàries del municipi d’Andratx. Títol II: Normes generals de l’edificació i parcelació.
TEMA 15.- Deures legals d’ús, conservació i rehabilitació i, ordres d’execució. Avaluació dels edificis i inspecció de construccions i edificacions. Declaració d’estat ruïnós.
TEMA 16.- Protecció de la legalitat urbanística i el restabliment de l’ordre jurídic pertorbat i de la realitat física alterada. Mesura cautelar de suspensió.
TEMA 17.- La inspecció urbanística. Infracció urbanística. Classes i tipus específics. Sancions urbanístiques.
TEMA 18.- Llicència urbanística. Actes subjectes i tramitació. Projecte tècnic.
TEMA 19.- Comunicació prèvia d’obres. Actes subjectes i requisits de la comunicació.
TEMA 20.- La llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears: Inspeccions. Infraccions i sancions.
TEMA 21.- Definició dels elements constructius d’una obra.
TEMA 22.- Ordenança municipal reguladora dels renous i les vibracions del municipi d’Andratx.
ANNEX II
MODEL D’ INSTANCIA
......................................................................................................................, major d’edat, amb DNI núm. ______________, domicili a efectes de notificacions i comunicacions a ________________________________________________________ i telèfon ________________.
1 Que ha tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la constitució d’una borsa de treball de zeladors d’obra i activitats de l’Ajuntament d’Andratx.
2 Que declara estar en possessió de totes i cada una de les condicions o requisits que s’exigeixen a la Base Tercera de la convocatòria.
DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA:
( ) Relació de documents aportats per acreditar mèrits a la fase de concurs.
Per tot allò exposat,
SOL·LICITA:
Ser admès i poder prendre part en el procediment selectiu per a la creació d’una borsa de treball de zeladors d’obres i activitats de l’Ajuntament d’Andratx.
Andratx, _____ de _____________ 2016.
(Firma)
SR. BATLE-PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT D’ANDRATX
TERCER: Notificar esta resolució a los representants dels treballadors públics, publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en la pàgina web i Tauler d’edictes de l’Ajuntament.
Andratx, a 1 d’abril de 2016
El Batle President
Jaume Porsell Alemany