Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
AGÈNCIA DE LA QUALITAT UNIVERSITÀRIA DE LES ILLES BALEARS
Núm. 2363
Resolució del president de l’Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears de 2 de març de 2016 per la qual s’aproven la convocatòria i les bases per a la selecció d’un ajudant tècnic de qualitat
Versió PDF
De conformitat amb els principis constitucionals rectors de l’accés a l’ocupació pública recollits en l’article 55 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es convoca la selecció d’un ajudant tècnic de qualitat, que consta en la relació de llocs de feina de l’Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears.
Segons l’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, la selecció del personal s’ha d’ajustar als sistemes i als procediments que s’estableixen en la Llei de funció pública de les Illes Balears.
De conformitat amb l’article 9 dels Estatuts de l’Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears, l’Agència, per exercir les funcions que li corresponen i complir els objectius que té encomanats, i com a suport tècnic i administratiu, pot contractar el personal necessari, d’acord amb els criteris que fixi el Consell de Direcció.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
Primer
Aprovar la convocatòria d’un procés selectiu per cobrir una plaça d’ajudant tècnic de qualitat com a personal interí en un lloc vacant.
Segon
Aprovar les bases específiques que han de regir aquesta convocatòria i el procés selectiu, les quals s’adjunten com a annex a aquesta Resolució.
Tercer
Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l’Agència.
Aquesta Resolució es pot impugnar davant la jurisdicció social, sense que sigui necessari formular cap reclamació prèvia a la via judicial davant l’Agència.
Palma, 2 de març de 2016
El president de l’Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears
Juan José Montaño Moreno
ANNEX 1
Bases de la convocatòria
1. Requisits i condicions generals que les persones interessades han de complir en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds per ser admeses en aquest procés selectiu:
I. Tenir la nacionalitat espanyola, o alguna altra nacionalitat en els casos que, d’acord amb l’article 57 de l’EBEP, permetin accedir a l’ocupació pública com a personal laboral.
II. Tenir més de 18 anys d’edat i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
III. No haver estat separades, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni haver estat inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacionals d’un altre estat, no han d’estar inhabilitades o en una situació equivalent ni han d’haver estat sotmeses a una sanció disciplinària o equivalent que els impedeixi, en el seu estat, accedir a l’ocupació pública.
IV. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions següents:
— Donar suport en la gestió de programes de garantia de qualitat institucional i en els processos d’avaluació i mantenir les relacions de caràcter tècnic que se’n derivin.
—Participar en els processos d’avaluació de la qualitat (seguiment dels ensenyaments universitaris oficials, renovació de l’acreditació dels ensenyaments universitaris oficials, professorat, centres i altres avaluacions externes) i gestionar i participar en l’elaboració d’informes sobre el desenvolupament d’aquests processos.
— Col·laborar en la consolidació de la cultura de l’assegurament de la qualitat a l’Agència.
— Contribuir al manteniment i al desenvolupament de la garantia de qualitat interna.
— Dur a terme altres tasques similars encomanades.
V. Tenir un títol universitari oficial, un títol de formació professional de tercer grau o un títol equivalent, o estar en condicions d’obtenir-ne un en la data en què acabi el termini de presentació de les sol·licituds.
2. Sol·licituds i documentació
I. La sol·licitud per prendre part en aquest procés selectiu s’ha d’ajustar al model que s’adjunta com a annex a aquesta Resolució, que es pot descarregar de la pàgina web de l’Agència (www.aquib.org).
II. Les sol·licituds s’han de presentar al Registre General de l’Agència (ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta, porta 8. 07121 Palma) o en la forma establerta per l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
III. El termini per presentar les sol·licituds és de 10 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia de presentació de sol·licituds és inhàbil o és un dissabte, el termini s’entendrà ampliat fins al dia hàbil següent.
IV. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones interessades han de presentar la documentació següent:
a) Una fotocòpia del document nacional d’identitat o, en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la nacionalitat.
b) Un currículum actualitzat, en el qual s’ha de fer constar la informació següent: les dades personals (adreça, telèfon i adreça electrònica); la formació (titulacions acadèmiques, estudis, cursos, seminaris, publicacions, idiomes, etc.), i l’experiència professional (amb descripció d’entitats, llocs ocupats i temps que s’han ocupat). Els coneixements i l’experiència professional s’han d’acreditar mitjançant els títols i els certificats corresponents (originals o fotocòpies compulsades).
3. L’òrgan competent per a la selecció s’ha d’ajustar al que determina l’article 60 de l’EBEP. En aquest procediment selectiu, la Comissió de Selecció està integrada pels membres següents:
Presidenta: la senyora Paula Ramis de Ayreflor García-Gutiérrez, directora tècnica de l’Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears.
Vocal: la senyora María Jesús Mairata Creus, directora del Servei d’Estadística i Qualitat Universitària de la Universitat de les Illes Balears.
Secretària: la senyora Olga Uría Guerrero, cap del Servei d’Universitat de la Conselleria d’Educació i Universitat.
Aquesta Comissió no pot actuar sense l’assistència de la majoria dels membres i, en qualsevol cas, hi han de ser presents la presidenta i la secretària.
4. Els mèrits que s’han de valorar han de correspondre a les funcions i a les competències pròpies del lloc de feina d’ajudant tècnic de qualitat convocat. Els mèrits s’han de valorar d’acord amb el que s’estableix en l’annex 2.
5. Es farà una entrevista personal obligatòria als aspirants que compleixin els requisits de la convocatòria. L’única finalitat d’aquesta entrevista és valorar si el candidat s’ajusta al perfil del lloc, als requisits objectius i a les competències específiques que determinen l’adaptació al lloc i l’acompliment de les tasques corresponents.
6. A l’hora de valorar els candidats, la Comissió de Selecció ha d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit i capacitat en relació amb la idoneïtat, la competència professional i l’experiència, d’acord amb l’activitat que s’ha d’exercir. Una vegada s’hagin entrevistat tots els candidats admesos, la Comissió ha de presentar un informe d’avaluació de tots aquests candidats a l’òrgan competent per a la contractació de l’ajudant tècnic de qualitat, el qual ha de resoldre el procediment de forma motivada.
ANNEX 2
Valoració de mèrits
El requisit del lloc de feina és tenir un títol universitari oficial, un títol de formació professional de tercer grau o un títol equivalent.
Els mèrits del lloc de feina que s’han de valorar són els següents:
|
BAREM DE MÈRITS |
||
|
Mèrit |
Puntuació màxima (10) |
Valoració de la puntuació |
|
Experiència professional prèvia en matèria de sistemes de qualitat, en elaboració d’estudis i informes i en qualitat universitària |
4,5 punts |
P = 0,09 per mes treballat. |
|
Coneixements de català |
1,5 punts |
- Nivell B2 = 0,5 punts. - Nivell C1 = 1 punt. - Nivell C2 = 1,5 punts. |
|
Coneixements sobre sistemes de gestió de qualitat |
1,5 punts |
Es valoraran els certificats acreditatius de coneixements de gestió de qualitat expedits per escoles d’Administració pública o per altres institucions públiques o privades acreditades o homologades (P = 0,02 per hora). |
|
Coneixements informàtics |
1 punt |
Es valoraran els certificats acreditatius de coneixements informàtics (Word, Excel, Access) expedits per escoles d’Administració pública o per altres institucions públiques o privades acreditades o homologades: - Nivell d’usuari: 0,25 punts. - Nivell avançat: 0,5 punts. |
|
Altres titulacions universitàries oficials |
0,5 punts |
- Una segona diplomatura universitària o successives: 0,2 punts. - Una segona llicenciatura universitària o successives: 0,3 punts. - Un màster universitari oficial: 0,4 punts. - Un doctorat: 0,5 punts. |
|
Entrevista personal |
1 punt |
|
ANNEX 3
|
Formulari de sol·licitud del procés selectiu per cobrir una plaça d’ajudant tècnic de qualitat com a personal interí en un lloc vacant |
Dades personals:
|
Primer llinatge: |
Segon llinatge: |
|
Nom: |
NIF o equivalent: |
|
Nacionalitat: |
Data de naixement: |
Dades a efectes de notificació i comunicació:
|
Telèfon 1: |
Telèfon 2: |
|
Adreça electrònica: |
|
|
Adreça: |
Codi postal: |
|
Localitat: |
Província: |
SOL·LICIT:
Prendre part en el procés de selecció convocat per l’Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears per cobrir una plaça d’ajudant tècnic de qualitat com a personal interí en un lloc vacant.
DECLAR:
— Que no patesc cap malaltia i tenc la capacitat necessària per dur a terme les funcions corresponents.
— Que no he estat separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de cap administració pública ni estic inhabilitat per exercir funcions públiques.
Palma, _____ d ______________ de 2016
[Signatura]
D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us comunicam que les dades que ens heu facilitat s’incorporaran al fitxer NÒMINES, PERSONAL I RECURSOS HUMANS, propietat de l’entitat Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears (AQUIB) i creat per l’Acord 6/2009 del Consell de Direcció d’aquesta entitat (BOIB núm. 187, de 24 de desembre), amb l’objectiu de participar en els processos de selecció de personal que dugui a terme aquesta entitat.
En el cas que es modifiquin les vostres dades, us demanam que ens ho comuniqueu degudament.
Us informam que podreu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició davant el titular del fitxer adreçant una sol·licitud a l’adreça següent: ctra. de Valldemossa, km 7,4, Parc Bit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta, porta 8. 07121 Palma (Illes Balears).