Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSORCI PER A LA PROTECCIÓ DE LA LEGALITAT URBANÍSTICA EN SÒL RÚSTIC DE L'ILLA DE MENORCA

Núm. 992
Delegació de competències al president en matèria de personal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que en la reunió de la Junta de Govern del Consorci per a la protecció de la legalitat urbanística en sòl rústic de l’illa de Menorca de data 4 de novembre de 2015 es prengué, entre d’altres, l’acord següent:

SISÈ. DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIES AL PRESIDENT EN MATÈRIA DE PERSONAL

D’acord amb els estatuts vigents del Consorci per a la protecció de la legalitat urbanística en sòl rústic de l'illa de Menorca, correspon a la Junta de Govern del Consorci totes les atribucions que, necessàries per a la correcta satisfacció de les finalitats pròpies del Consorci, no resultin reservades a altres òrgans; dins aquestes atribucions s’hi engloben bona part dels actes relatius a la gestió del personal de la institució.

Tenint en compte que la Junta de Govern és un òrgan de caràcter col·legiat que ordinàriament es reuneix amb una periodicitat bimensual, raons d’eficàcia i eficiència administrativa fan recomanable que determinades decisions en relació amb la gestió del personal de caràcter més reglat es deleguin en un òrgan unipersonal .

Atès el que preveuen l’article 13 de la Llei 30/92 de 26 de novembre de règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú, i les disposicions contingudes a la Llei 7/1985 de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local i resta de normativa que la desenvolupa, en relació amb la delegació interorgànica de competències.

La Junta de Govern, per unanimitat dels set membres presents (president i representants d'Alaior, Es Mercadal, Ferreries, Maó, Es Castell i Sant Lluís) i en votació ordinària adopta el següent acord:

PRIMER.- Delegar en el president del Consorci l’exercici de les atribucions següents:

  • Adoptar les resolucions que siguin necessàries en relació amb els procediments per a la selecció de nou personal, d'acord amb les bases aprovades per la Junta de Govern.
  • Nomenar el personal funcionari i contractar el personal laboral.
  • Distribuir les retribucions complementàries que no siguin fixes ni periòdiques.
  • Aprovar el pagament de les indemnitzacions per raó del servei.
  • Atorgar bestretes ordinàries i extraordinàries.
  • Resoldre la deducció proporcional de les retribucions en cas d’incompliment de l’horari establert.
  • Concedir les millores socials previstes en els acords per al personal funcionari i el Conveni col·lectiu per al personal laboral.
  • Concedir les llicències del personal.
  • Declarar les situacions administratives, les comissions de serveis i la jubilació de tot el personal.
  • Reconèixer els serveis als efectes d'antiguitat.
  • La reassignació d'efectius.
  • La sanció de tot el personal, excepte en els casos de separació del servei de funcionaris i l'acomiadament de personal laboral.
  • Encarregar-se de les relacions i negociacions amb la Junta de Personal, el Comitè d’Empresa i les organitzacions sindicals.
  • Implantar els sistemes d’avaluació de l’acompliment del personal i la supervisió de la seva aplicació.
  • La resta de competències que corresponen a la Junta de Govern en matèria de personal que en l’àmbit de les corporacions locals corresponguin a la presidència de les entitats locals i tenguin caràcter de delegables, de conformitat amb aquesta normativa i que no estiguin atribuïdes expressament a altres òrgans.

SEGON.- Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, sens perjudici que entri en vigor des de l’endemà de la seva adopció.

Maó, 8 de gener de 2016

EL PRESIDENT

Santiago Florit Gomila