Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS ALCÚDIA SA
Núm. 17161
Aprovació bases que regiran el procediment selectiu per a la contractació d’un/a adjunt/a a Gerència mitjançant contracte de relleu, a través d’un contracte en règim laboral temporal, així com la formació d’una borsa de treball
Versió PDF
Mitjançant acord del Consell d’Administració en sessió celebrada en data 29 d’octubre de 2015, s’han aprovat les bases que regiran el procediment selectiu per a la contractació d’un/a adjunt/a a Gerència mitjançant contracte de relleu, a través d’un contracte en règim laboral temporal, així com la formació d’una borsa de treball.
El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 15 dies naturals, comptats des de el dia següent de la darrera publicació ( pàgina web o BOIB).
Cosa que fem pública
Alcúdia, 3 de novembre de 2015
El President d’EMSA, SAU
Domingo Bonnín Daniel
BASES DE SELECCIÓ D’UN/A ADJUNT/A GERÈNCIA PER A L’EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS D’ALCÚDIA, S.A.U. EN RÈGIM LABORAL TEMPORAL
Primera.-Objecte de la convocatòria
L’objecte de la convocatòria és la contractació d’un/a Adjunt/a a Gerència mitjançant contracte de relleu, a través d’un contracte temporal i a jornada completa, a partir de la data en què passi a la situació de jubilació parcial anticipada el treballador rellevat i fins a la data de la seva jubilació definitiva.
També es preveu la formació d’una borsa de treball amb la resta de participants en el procés selectiu per tal d’atendre, mitjançant la modalitat contractual laboral que s’escaigui, altres situacions temporals o circumstancials que venen regulades en l’article 15.1 apartats b i c del Reial Decret Legislatiu 1/1995, de 24 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors i normativa de desenvolupament.
El sistema de selecció serà el de concurs-oposició lliure.
El lloc de treball pertany al grup 1 de la classificació professional de l’empresa, amb les retribucions establertes convencionalment.
Segona.- Funcions del lloc de treball
Les funcions bàsiques del lloc de treball seran les següents:
A. DIRECTAMENT VINCULADES A LA PRESTACIÓ DE SERVEIS MUNICIPALS.
B. EN MATÈRIA DE GESTIÓ I ADMINISTRATIVA
Tercera.- Requisits dels aspirants
Per prendre part al concurs serà necessari posseir els següents requisits a la data d’expiració assenyalada per a la presentació de sol·licituds:
Quarta.- Presentació d’instàncies
Les instàncies per participar al concurs oposició s’hauran de presentar, adreçades al Sr. President de l’Empresa Municipal de Serveis d’Alcúdia, S.A.U., en el registre d’entrada de l’empresa, ubicat al c/ dels Albellons, núm. 2, 2a planta, d’Alcúdia, dins del termini de quinze dies naturals a comptar des del següent a la publicació d’aquesta convocatòria al BOIB. En cas que el darrer dia del termini fos dissabte, diumenge o festiu, el termini s’allargarà fins l’immediat dia hàbil següent.
Per tal de ser admesos i prendre part al concurs n’hi haurà prou amb presentar una declaració responsable en la que manifestin que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base tercera de la convocatòria, excepte el requisit de coneixement del nivell B2 de Català, que haurà de ser acreditat mitjançant la corresponent certificació. En cas de no aportar l’esmentada certificació del nivell de coneixement de català exigit, s’obligarà als aspirants a la superació d’una prova específica (prèvia a l’inici de la resta de proves selectives) que acrediti el nivell de coneixement de llengua catalana requerits. Aquesta prova es durà a terme per part del Servei de Normalització Lingüística de l’Ajuntament d’Alcúdia.
Juntament amb la instància, els aspirants hauran de presentar aquells documents originals o còpies compulsades que acreditin els mèrits dels que siguin titulars a valorar pel Tribunal a la fase de concurs. Els mèrits al·legats i no justificats degudament abans de la finalització del termini de presentació d’instàncies no seran valorats.
Cinquena.- Relació d’aspirants admesos i exclosos
Finalitzat el termini de presentació d’instàncies, el President del Consell d’Administració d’EMSA dictarà resolució aprovant la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos en el termini de tres dies hàbils des de la finalització del termini de presentació d’instàncies, que es farà pública a la pàgina web municipal (www.alcudia.net/emsa). A partir de la publicació es concedirà un termini de deu dies per tal que els interessats puguin presentar les al·legacions que considerin oportunes i en seran esmenats, en el seu cas, els errors que s’hagin pogut cometre. A la mateixa resolució es comunicarà la data d’inici dels exercicis, lloc i hora.
Si hi ha reclamacions, aquestes seran acceptades o rebutjades en la decisió que es dicti.
Aquest aprovarà la relació definitiva d’aspirants admesos i exclosos, que es farà pública a través del mateix mitjà que la relació anterior. Els successius anuncis del procediment selectiu es publicaran a través de l’esmentada pàgina web.
En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional ,s’entendrà aquesta elevada a definitiva, sense necessitat de nova resolució i publicació.
Sisena.- Tribunal qualificador.
El Tribunal estarà format per President, Secretari i tres vocals, essent tots ells designats pel President d’EMSA.
Hi podrà assistir un membre designat pel comitè d’empresa, amb veu però sense vot.
El Tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l’assistència del President, del Secretari i d’almenys la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament.
El funcionament del Tribunal i el procediment que se segueixi s’ajustarà en tot moment a allò que disposa la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Cada membre de l’òrgan de selecció tindrà el seu corresponent suplent, per tal de cobrir les absència possibles que es puguin donar.
Els membres del Tribunal hauran d’abstenir-se de formar part d’aquest quan concorrin les circumstàncies previstes en l’article 28 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, o si hagués realitzat tasques de preparació d’aspirants a proves selectives en els cinc anys immediatament anterior a la publicació de la present convocatòria, circumstància que hauran de notificar, en aquest cas, al President del Tribunal o, en cas d’incórrer en la causa el President, al Secretari del Tribunal.
Els aspirants podran recusar-los per iguals motius, cas de no abstenir-se el membre del Tribunal afectat per una de les causes anteriorment referides.
El Tribunal podrà disposar la incorporació a la seva tasca d’assessors especialistes, per totes o algunes de les proves que s’hauran de realitzar al llarg del procés selectiu. Aquests assessors es limitaran a l’exercici de les seves especialitats tècniques, sobre la base de les quals col·laboraran amb el Tribunal i tindran veu però no vot.
El Tribunal, d’acord amb l’article 14 de la Constitució Espanyola, vetllarà per l’estricte compliment del principi d’igualtat d’oportunitats entre ambdós sexes.
Correspon al Tribunal la consideració, verificació i apreciació de les incidències que puguin sorgir en el desenvolupament dels exercicis, adoptant al respecte les decisions motivades que estimi pertinents.
A efectes de comunicacions i d’altres incidències que puguin sorgir durant el procés, el Tribunal tindrà la seva seu a c/ dels Albellons, 2, 2n pis, 07400, Alcúdia, telèfon: 971 54 72 91.
Setena.- Fase de concurs i mèrits objecte de valoració:
A continuació s’estableixen els mèrits que hauran de ser valorats pel Tribunal (màxim de 30 punts):
1. Serveis prestats en administració pública o qualsevol ens del sector públic (organismes autònoms, entitats públiques empresarials, fundacions públiques, consorcis, o mercantils públiques), en funcions similars al lloc de treball ofert:1 punt per any treballat fins a un màxim de 10 punts (es prorratejaran per mesos les fraccions inferiors a un any, menyspreant-se les fraccions inferiors al mes). Aquest mèrit s’acreditarà mitjançant certificació de l’administració o entitat corresponent on constin les funcions exercides i el període durant el qual s’han prestat, així com mitjançant la certificació oficial dels períodes de cotització a la Seguretat Social, acompanyada dels contractes de treball.
2. Formació reglada: (màxim de 10 punts):
Titulació de grau o titulat superior en ciències ambientals, enginyeria ambiental o enginyeria industrial: 6 punts
Altres llicenciatures o graus vinculades al contingut del lloc de feina: 2 punts per cada titulació.
Doctorat en la llicenciatura exigida o master oficial vinculat al contingut del lloc de feina: 2 punts.
3. Formació no reglada: (màxim 5 punts):
4. Entrevista personal: per tal de valorar la capacitat de l’aspirant pel desenvolupament de les funcions del lloc de feina es puntuarà fins a un màxim de 5 punts.
La fase de concurs no serà eliminatòria ni podrà tenir-se en compte per superar la fase d’oposició.
Només es valoraran els mèrits de la fase de concurs d’aquells aspirants que hagin superat la fase d’oposició.
Vuitena.-Fase d’oposició
Constarà de dues proves de caràcter obligatori i eliminatori. Cadascuna de les proves puntuarà de 0 a 15 punts, essent eliminats els opositors que no assoleixin un mínim de 7,5 punts a cadascuna d’elles:
8.1 EXERCICIS
8.1.1 Prova teòrica de 60 preguntes tipus test. (màxim 15 punts)
Cada resposta correcta puntuarà 0,25 punt, i cada resposta incorrecta restarà 0,1 punts. El temari a defensar serà el següent:
La durada de l’exercici serà de 60 minuts com a màxim. Per cada pregunta de l’exercici es posposaran tres respostes, essent tant sols una d’elles la correcte. Els aspirants marcaran les respostes en els corresponents fulls d’examen.
8.1.2 Resolució d’un cas pràctic relacionat amb el lloc de feina.
8.2 PROCEDIMENT QUE SE SEGUEIX PER A LA VALORACIÓ DELS EXERCICIS
Conclòs el primer dels exercicis, el Tribunal farà pública en el taulell d’anuncis d’EMSA i en la pàgina web de la Societat, la relació d’aspirants que hagin superat el mínim establert per a superar l’exercici, amb indicació de la puntuació obtinguda. Els interessats podran sol·licitar revisió i/o audiència al Tribunal dins dels tres dies hàbils següents a l’esmentada publicació.
Una vegada finalitzat el segon exercici el Tribunal farà pública en el taulell d’anuncis d’EMSA i en la pàgina web de la Corporació la relació d’aspirants que hagin superat el mínim establert per a superar l’exercici, amb indicació de la puntuació obtinguda. Els interessats, així mateix, podran sol·licitar revisió i/o audiència al Tribunal dins dels tres dies hàbils següents a l’esmentada publicació.
Entre la realització del primer exercici i el segon hauran de transcórrer un mínim de cinc dies hàbils.
Novena.- Qualificació dels exercicis de la fase d’oposició i qualificació definitiva del concurs oposició
La qualificació definitiva del concurs-oposició serà la suma aritmètica de la qualificació de la fase d’oposició i de la puntuació de la fase de concurs. En cas d’empat en la puntuació final, prevaldran els mèrits relatius a l’experiència professional a què es refereix el punt 1 de la base setena.
Si persistís l’empat finalment es procediria al sorteig.
Acabada la qualificació dels aspirants el Tribunal procedirà a fer públiques al tauler d’edictes d’EMSA les qualificacions i la relació d’aprovats, i i elevarà dita relació d’aprovats al Consell d’Administració d’EMSA per tal que dicti la corresponent resolució per la qual es proposi la contractació, així com es constitueixi el borsí de treball.
Els aspirants aprovats passaran a formar part d’un borsí de treball que podran ser cridats per estricte ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de procedir a formalitzar el corresponent contracte de relleu.
Desena.- Presentació de documents i contractació
L’aspirant proposat per tal de formalitzar el contracte de relleu aportarà, dins el termini de quinze dies naturals a comptar des de que es faci púbica la relació d’aprovats, els documents acreditatius de reunir els requisits exigits a la base tercera. Cas que l’aspirant proposat no reuneixi els requisits exigits, o no els acrediti en el termini establert, el Tribunal procedirà a proposar la contractació de l’aspirant següent per ordre de puntuació.
Presentada la documentació, es procedirà a la contractació de l’aspirant que correspongui per ordre de puntuació, a la data de la jubilació parcial del titular de la plaça, mitjançant contracte laboral de relleu temporal, havent-se d’incorporar al lloc de treball el dia que s’acordi a la dita contractació.
En cas que, per causes sobrevingudes, s’hagi de cridar al següent o successius aspirants del Borsí, aquests hauran d’aportar en el termini de quinze dies la documentació exigida en la base tercera d’aquesta convocatòria, procedint-se en la mateixa forma a la indicada en el paràgraf primer d’aquesta Base.
La vigència màxima d’aquest borsí serà de cinc anys des de la seva publicació.
Onzena.- Incidències
El Tribunal resta facultat per resoldre els dubtes que es presentin, i prendre les decisions necessàries per al bon ordre del procediment de selecció, en tot allò no previst en aquestes bases.
La convocatòria, les seves bases i les decisions que es derivin d’aquesta i de les actuacions del Tribunal, podran ser impugnades davant del Consell d’Administració de l’empresa, i en el seu cas, es podran iniciar les accions legals que es considerin oportunes davant la Jurisdicció Social.
Alcúdia, a 29 d’octubre de 2015
Presidente d’EMSA, SAU
Domingo Bonnín Daniel
SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ A PROVES DE SELECCIÓ
|
Denominació plaça ADJUNT/A A GERÈNCIA |
Primer llinatge__________________________
Segon llinatge__________________________ Nom_____________________
DNI/NIF____________________
Domicili: ________________________________________________________
Localitat:____________________________Teléfon:_____________________
Mèrits que s’aleguen segons les bases de selecció:
1.___________________________________________________________________
2.-__________________________________________________________________
3.-__________________________________________________________________
4.-__________________________________________________________________
5.-__________________________________________________________________
6.-__________________________________________________________________
Certificat nivell B2 de català (o superior):
Presenta certificat.
Sol·licita realitzar la prova d’aptitud.
El sotasignant declara reunir tots i cadascun dels requisits exigits a la base tercera de la convocatòria.
Alcúdia, ______de________________de 2015.
(Signatura)
SR. PRESIDENT DE L’EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS D’ALCÚDIA, SAU