Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SÓLLER
Núm. 15814
Bases específiques concurs intern
Versió PDF
DECRET DE BATLIA NÚM. 616/15 de 15 d'octubre.
Atès l'expedient núm. 34/15, de 5 d'octubre corresponent al negociat de Personal, instruït arran de convocatòria pública per cobrir temporalment la plaça de Cap de Negociat de Serveis Socials d'aquest Ajuntament, pel sistema de concurs, aquesta Batlia ha resolt:
Primer.- Aprovar les següents bases específiques:
“BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA PÚBLICA DE CONCURS INTERN, PER A COBRIR TEMPORALMENT UNA PLAÇA DE CAP DE NEGOCIAT DE SERVEIS SOCIALS D'AQUEST AJUNTAMENT.
I.- Objecte de la Convocatòria
És objecte de les presents bases regular el procés de provisió temporal, mitjançant un nomenament provisional, de la plaça número 005 que s'inclou en la plantilla de funcionaris corresponent a l'exercici de l'any 2015, publicada al BOIB 99, de 4 de juliol de 2015, mitjançant el concurs de mèrits. La temporalitat d'aquesta provisió està subjecte a la comissió de serveis del titular de la plaça. Les característiques de la present plaça vacant són:
― Grup A2/23 Classificació: Escala d'Administració Especial; Subescala Tècnica; Denominació: Tècnic Mig-Cap de Negociat de Serveis Socials.
La plaça referida està adscrita al Negociat de Serveis Socials i les funcions que té encomanades són les següents: Direcció i Coordinació del Negociat de Serveis Socials.
II.- Condicions d'Admissió d'Aspirants
Per formar part en les proves de selecció, serà necessari:
a) Ser funcionari de carrera de l'Ajuntament de Sóller i trobar-se en situació de servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa que, d'acord amb la normativa vigent, possibiliti participar en una convocatòria de concurs de provisió.
b) Pertànyer a l'Escala d'Administració Especial; Subescala Tècnica; Denominació: Tècnic Mig Treballador Social, Grup A2, de l'art 76 de la Llei 7/2007, de 12 d' Abril, de l'Estatut bàsic de l'Empleat Públic.
c) Tenir una antiguitat d'almenys dos anys en el Cos o Escala a la que pertanyen, el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació, segons allò que disposa en l'article 18.2 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, en relació amb l'article 76 del Reial Decret 364/1995, de 10 de març, pel que s'aprova el Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de Treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat.
III.- Forma i Termini de presentació d'Instàncies
Les sol·licituds, requerint prendre part en la corresponent prova de selecció, en la que els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases específiques per a la plaça que s'opta, se dirigiran al Batle-President de l'Ajuntament de Sóller, i es presentaran en el Registre d'entrada de l'Ajuntament (Plaça Constitució, 1) o bé mitjançant el procediment que regula l'art 38.4 de la Llei 30/1992, en el termini de quinze dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació del text íntegre d'aquestes Bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d'edictes d'aquest Ajuntament.
La sol·licitud haurà d'anar acompanyada de:
- Fotocòpia del DNI o, en el seu cas, passaport.
- Llistat ordenat de mèrits a tenir en compte i acreditats documentalment, igualment les circumstàncies al·legades que hagin de ser valorades.
El concurs queda exempt del pagament de taxa d'examen.
IV.- Admissió d'aspirants
Exhaurit el termini de presentació d'instàncies, la Batlia dictarà resolució en el termini d'un mes, declarant aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos. En dita resolució, que es publicarà en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web municipal, s'indicarà un termini de deu dies hàbils per a subsanació.
Transcorregut el termini de subsanació, per la batlia s'aprovarà la llista definitiva d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà en el tauler d'edictes de l'Ajuntament i a la pàgina web municipal.
V.- Tribunal Qualificador
D'acord amb l'establert en l'art 60 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, els òrgans de selecció seran col·legiats i la seva composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es procurarà, a la paritat entre dona i home.
El personal d'elecció o de designació política, els funcionaris interins i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció.
La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o por compte de ningú.
El Tribunal qualificador estarà constituït per:
L'abstenció i recusació dels membres del Tribunal serà de conformitat amb els arts 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Els membres del Tribunal són personalment responsables de l'estricte compliment de les bases de la convocatòria i de la subjecció als terminis establerts. Els dubtes o reclamacions que puguin originar-se amb la interpretació de l'aplicació de les bases de la presente convocatòria, així com allò que s'hagi de fer en els casos no prevists, seran resolts pel Tribunal, per majoria.
VI.- Sistemes de selecció i desenvolupament dels processos
FASE CONCURS
El Tribunal valorarà exclusivament els mèrits dels aspirants degudament documentats amb registre d'entrada anterior al moment en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
En aquesta fase de concurs se valoraran amb un màxim de 50 punts els mèrits relacionats amb la carrera, els llocs ocupats, el nivell de formació i l'antiguitat.
- Experiència com a funcionari en el Negociat de Serveis Socials de l'Ajuntament de Sóller: Un punt per any fins a un màxim de 22 punts.
- Experiència professional com a funcionari de l'Ajuntament de Sóller: Un punt per any fins a un màxim de 20 punts.
- Assistència a cursos d’especialització, organitzats per centres oficials o reconeguts, directament relacionats amb la plaça a cobrir. En funció de la seva duració i l’adequació amb les funcions a realitzar, dit apartat es puntuarà fins a un màxim de 6 punts, d’acord amb el següent barem:
- Certificats de coneixements de català expedits o homologats per la Junta Avaluadora de Català o per l’IBAP o equivalent, segons Ordre d’equivalències publicada en el BOIB nº 146, de 26 de novembre de 1995. Dit mèrit es puntuarà d’acord amb el següent barem:
Es valorarà només el certificat de més valoració.
Les puntuacions totals atorgades als aspirants en concepte de valoració de mèrits seran publicades en el tauler d'edictes de la Corporació.
VII. Relació d'aprovats, presentació de documents i nomenament
Una vegada finalitzada la qualificació dels aspirants, el Tribunal farà públic el resultat en el tauler d'edictes de l'ajuntament. Aquest resultat s'elevarà al President de la Corporació, que la publicarà, una vegada realitzat el nomenament, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Els qui dins del termini indicat, i tret dels casos de força major, no presentassin la documentació o de la mateixa es deduís que manquen alguns dels requisits exigits, no podran ser nomenats, quedant anul·lades totes les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què poguessin haver incorregut per falsedat en les seves sol·licituds de participació.
Els que tinguessin la condició de funcionaris públics estaran exempts de justificar les condicions i requisits ja acreditats per obtenir el seu anterior nomenament, havent de presentar únicament certificació de la Secretaria de la Corporació, acreditant la seva condició i la resta de circumstàncies que constin en el seu expedient personal.
La resolució de nomenament serà adoptada per la batlia a favor de l'aspirant proposat pel Tribunal, que haurà de prendre possessió dins del termini que s'estableixi d'acord amb l'establert en l'art 62 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l' Estatut bàsic de l' Empleat Públic.
VIII.- Incidències
Les presents bases i convocatòria podran ser impugnades de conformitat amb l'establert en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Contra la convocatòria i les seves bases, que esgoten la via administrativa, es podrà interposar pels interessats recurs de reposició en el termini d'un mes davant la batlia, previ al contenciós-administratiu en el termini de dos mesos davant el Jutjat de lo Contenciós-Administratiu de Palma de Mallorca, a partir del dia següent al de la publicació del seu anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Així mateix, la Jurisdicció competent per resoldre les controvèrsies en relació amb els efectes i resolució del contracte laboral serà la Jurisdicció Social.
En allò no previst en les Bases, serà d'aplicació el Reial Decret 364/1995, de 10 de març, pel que s'aprova el Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de Feina i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat; la Llei 30/1984, de Mesures per a la Reforma de la Funció Pública el Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel que s'aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local, la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local i les Bases Generals publicades en el BOIB 142, de 7 d'octubre de 2008.”
Segon.- Publicar l'anunci de convocatòria pública en els setmanaris locals i en un diari provincial de màxima difusió.
Tercer.- Continuar amb la corresponent tramitació de l’expedient”.
Ho mana i signa el senyor batle, a Sóller, el dia 15 d'octubre de 2015. Davant meu, la secretària acctal, que certific.
El Batle,
Jaume Servera Servera.