Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 15531
Resolució de la secretària general de la Conselleria de Presidència per la qual es modifiquen els annexos de l’Ordre del conseller de Presidència de 30 de juliol de 2012 per la qual es regula el procediment de tramesa telemàtica dels documents que s’hagin d’inserir en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En compliment del que estableix l’article 16.3 del Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el règim jurídic del Butlletí Oficial de les Illes Balears, segons el qual “el conseller de Presidència, mitjançant una o diverses ordres, ha de regular els procediments, les garanties, els requisits i els models per efectuar la tramesa electrònica dels documents que, en tot cas, han d’utilitzar la signatura electrònica reconeguda, com també la forma en què els particulars poden sol·licitar la publicació d’anuncis en la secció V”, el conseller de Presidència va dictar l’Ordre de 30 de juliol de 2012 per la qual es regula el procediment de tramesa telemàtica dels documents que s’hagin d’inserir en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB núm. 111, de 2 d’agost), que va entrar en vigor el dia 1 d’octubre de 2012.

D’acord amb el que estableix l’article 3 de l’Ordre esmentada, per accedir a l’aplicació informàtica de gestió del diari oficial anomenada Edictes s’ha de demanar l’alta com a usuari o usuària d’acord amb el formulari que figura en l’annex 2.

La disposició addicional primera de l’Ordre esmentada habilita la Secretaria General de la Conselleria de Presidència perquè pugui modificar mitjançant una resolució els annexos d’aquesta Ordre per adequar-los a les actualitzacions i adaptacions de les aplicacions i dels sistemes informàtics implicats directament o indirectament en el procediment telemàtic que regula l’Ordre.

Atès que, d’una banda, s’han detectat alguns dubtes i errades a l’hora d’emplenar el formulari de l’annex 2, i, de l’altra, s’han produït millores en l’aplicació referides a la funcionalitat del pagament, pertoca una modificació dels annexos 2 i 3 per tal que els formularis es formalitzin degudament i que les millores es reflecteixin en l’enviament telemàtic, respectivament.

Per tot això dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer. Modificar els annexos 2 —“Formulari d’alta o de baixa en el registre d’usuaris de l’aplicació Edictes”— i 3 —“Formulari per a l’enviament telemàtic de documents al programa Edictes”—, que s’adjunten a aquesta Resolució com a annexos 2 i 3.

Segon. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 19 d’octubre de 2015

La secretària general

Teresa Suárez Genovard

 

 

 

 

 

ANNEX 2

Formularis d’alta o de baixa dels usuaris de l’aplicació Edictes

Documents adjunts