Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 11609
Departament de Personal. Servei de Selecció i Provisió. Convocatòria pública per a la provisió temporal en comissió de serveis pel sistema de lliure designació de llocs de treball
Versió PDF
La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, per resolució número 11.229 de 25 de juny de 2015, va acordar el següent:
Convocar pel sistema de LLIURE DESIGNACIÓ en comissió de serveis, el lloc de treball que es relaciona a continuació, la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable, d’acord amb les determinacions i entre el personal que reuneixi els requisits que s’indiquen a continuació:
1.- CAP DE SERVEI DE BENESTAR I DRETS SOCIALS
CODI: F20250010
NÚMERO DE LLOCS A COBRIR: 1
ES/SUB/CLASSE: Tots el cossos, escales i subescales dels grups als quals està adscrit, excepte docents i sanitaris. Grup A1.
REQUISITS:
Durada.
La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol dels següents supòsits:
La limitació temporal prevista a l’apartat b) no serà aplicable a les comissions de serveis en llocs de treball reservats a personal en situació de serveis especials o en qualsevol altra situació administrativa que comporti la reserva del lloc de treball.
Publicitat.
Aquesta convocatòria es publicarà al BOIB. A més a més, en el cas que el lloc de treball sigui susceptible de ser ocupat per personal d’altres administracions públiques diferents a l’administració d’aquest Ajuntament, es publicarà a la pàgina web http://www.palma.es.
Requisits dels aspirants.
Per poder participar en aquesta convocatòria, el personal interessat ha de reunir la condició de funcionari o funcionària de carrera en actiu i a més a més, la resta de requisits d’ocupació que, per a cada lloc de treball convocat, prevegi la Relació de Llocs de Treball d’aquest Ajuntament, i que s’han indicat en aquesta convocatòria.
Les persones en situació de comissió de serveis tindran dret a la reserva del seu lloc de treball de procedència i percebran les retribucions corresponents al lloc de treball efectivament ocupat.
Sol·licituds i termini de presentació.
Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria en el Registre General d’aquest Ajuntament. Així mateix adjuntaran el seu currículum amb la relació dels seus mèrits professionals i acadèmics; l’administració podrà en qualsevol moment exigir o comprovar l’acreditació del mèrits al·legats. Tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a l’art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
El termini de presentació de sol·licituds serà de SET DIES HÀBILS, comptats a partir de l’endemà que es publiqui la convocatòria al BOIB.
Resolució i publicació.
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament de Personal dictarà resolució amb indicació de les persones seleccionades d’acord amb l’informe emès per l’òrgan al que es trobi adscrit el lloc de treball convocat, sense perjudici que pugui declarar-se deserta si cap dels aspirants reuneix la idoneïtat adequada per a la seva ocupació. Aquesta resolució es publicarà en la pàgina web esmentada.
Notificada la resolució a la persona interessada, si aquesta hi renúncia, es podrà proposar per l’òrgan competent un nou candidat d’entre els aspirants.
Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 3 de juliol de 2015
El Coordinador del Registre de Personal i Informàtica
Joan Miquel Escales Vidal