Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
Núm. 3558
Bases creació borsa treball policia local interi 2015
Versió PDF
Per Decret de l’Alcaldia de data 5 de febrer de 2015 s’ha aprovat la convocatòria i les bases del procés selectiu per la creació d’una borsa de treball de policies locals interins de l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu, següents:
BASES PER LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE POLICIA LOCAL INTERÍ DE L’AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
1. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria és la selecció de personal per constituir una borsa de treball de Policies Locals per cobrir, amb caràcter interí, llocs de feina o substituir a personal de la plantilla municipal amb reserva de plaça.
2. Característiques de la convocatòria.
Característiques de les places: escala Administració Especial, subescala Serveis Especials, classe Policia Local, grup C i Subgrup C1.
Nivell de titulació acadèmica: Batxillerat o equivalent.
Sistema de selecció: Concurs de mèrits.
Nomenament: Funcionari interí.
3. Publicació convocatòria i anuncis.
La present convocatòria es publicarà en el tauler d'anuncis del Ajuntament (Plaça Espanya, núm. 1, planta baixa), a la pàgina web municipal www.santaeulariadesriu.com i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), i serà la data de publicació en el BOIB la que servirà per al còmput del termini de presentació de sol·licituds.
Els restants i successius anuncis es faran públics únicament en el tauler d'anuncis i a la pàgina web del Ajuntament
4. Legislació aplicable.
S’aplicaran a aquestes proves selectives la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; el Decret 72/1989, de 6 de juliol, de bases i exercicis per a l’ingrés en les diverses categories de la policia local de les Illes Balears (en la part vigent); el Decret 146/2001, de 21 de desembre, pel qual s’estableixen la formació, l’ingrés, la promoció i la mobilitat dels policies locals de la comunitat autònoma de les Illes Balears (en la part vigent); el Decret 69/2004, de 9 de juliol, pel qual es modifica la normativa reguladora de les policies locals de les Illes Balears en matèria d’organització, uniformitat, formació, ingrés, promoció i mobilitat; el Decret 67/2007, de 7 de juny, per el que s’aprova el Reglament marc de mesures urgents de les policies locals de les Illes Balears; i demés disposicions legals vigents en matèria de policia local de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
5. Requisits de les persones aspirants.
Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data d’acabament del termini per presentar sol·licituds i durant tot el procés selectiu, els requisits següents:
a) Tenir nacionalitat espanyola.
b) Tenir 18 anys complerts.
c) Estar en possessió del títol de batxiller, tècnic o equivalent o estar en condicions d'obtenir-ho en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
d) Estar en possessió del diploma d'aptitud del curs de formació de la categoria de policia, expedit per l'Escola Balear d'Administracions Públiques, i en plena validesa.
i) No tenir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi o disminueixi el desenvolupament correcte de les funcions.
f) No haver estat separat del servei de l'administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.
g) No tenir antecedents penals per delictes dolosos, ni estar culpable en un expedient disciplinari o en el compliment d'una sanció disciplinaria.
h) Estar en possessió dels permisos de conducció de les classes A, B i *BTP.
i) Comprometre's a portar armes de foc i, si és necessari, a utilitzar-les.
6. Taxa per optar a les proves de selecció.
La taxa per optar a proves de selecció de personal és de 17,00 euros. Aquesta pot ser ingressada en:
- Caixa de la Corporació: carrer Marià Riquer Wallis, nº 4 planta baixa, de dilluns a divendres, de 08:15 a 13:30 hores.
- Banc Mare Nostrum (indicant DNI i concepte): ES16-0487-2043-8020-0000-5797.
L'impagament de la taxa dins del termini de presentació de sol·licituds determinarà l'exclusió de l'aspirant.
Aquest pagament no substitueix en cap cas el tràmit de presentar la sol·licitud en el termini i en la forma prevista en aquestes bases.
7. Presentació de sol·licituds.
Les sol·licituds per participar en les proves de selecció s'haurà de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament, o en la forma establerta en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en model normalitzat, dins del termini de 20 dies naturals, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB. Les sol·licituds que es registrin fora del termini establert en seran excloses i s’arxivaran. Si el darrer dia de presentació recaigués en diumenge o festiu, el termini s’entendrà ampliat fins al dia següent hàbil.
Les sol·licituds que es registrin fora del termini seran excloses i s'arxivaran.
Si les sol·licituds es presenten en la forma prevista en l'article 38.4 Llei 30/1992, s’haurà de enviar copia de la sol·licitud on consti la data de remissió a la Secretaria General de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu per fax al 971 332 959 o correu electrònic rrhh@santaeularia.com. Sense la concurrència d'aquest requisit, les sol·licituds que es registrin a l'Ajuntament fora del termini de presentació no seran admeses.
Els aspirants quedaran vinculats a les dades que facin constar en la seva sol·licitud. El domicili i telèfon que figuri en la mateixa es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, i serà responsabilitat exclusiva dels candidats tant els errors descriptius, com la no comunicació durant el procés de selecció de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.
El model normalitzat de sol·licitud es troba a la disposició de les persones interessades en el Registre General i a la pàgina web de l'Ajuntament.
8. Documentació a adjuntar amb la sol·licitud.
Els aspirants han d'adjuntar a la sol·licitud fotocopia compulsada de la documentació que s'indica a continuació (excepte si aquesta obrés ja en poder de l'Ajuntament, segons regulen els articles 35. F de la Llei 30/1992 i el 119.2.i de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, per a això haurà de declarar-se en la sol·licitud, aportant suficient informació perquè aquesta pugui ser localitzada):
a) DNI, en vigor.
b) Acreditació del compliment dels requisits exigits a la base 2 punts c) i d).
c) Permisos de conducció A, B i BTP en vigor o amb el resguard de la sol·licitud de renovació.
d) Declaració jurada del compliment dels requisits exigits a la base 2 punts i), f), g) i i).
g) Justificant d'haver abonat la taxa per optar a les proves de selecció.
h) Documentació acreditativa dels mèrits al·legats, en la forma i ordre de l'annex I (Barem de mèrits).
La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia en què finalitzi el termini per presentar les sol·licituds.
9. Protecció de dades personals.
D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa als aspirants que les dades contingudes en la sol·licitud d'admissió i documentació que s'acompanyi a la mateixa o la generada a resultes de la present convocatòria, s'incorporaran a un fitxer de dades personals del que és responsable l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, la finalitat del qual és dur a terme els processos de selecció de personal de la Corporació.
Les dades personals necessàries podran ser utilitzats per dur a terme les publicacions pròpies del procés de selecció.
Els aspirants poden exercir en tot moment els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició de les seves dades, dirigint-se a la Secretaria General de l'Ajuntament situada en Plaza Espanya, nº 1, codi postal 07840 de Santa Eulària des Riu.
10. Admissió d’aspirats.
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'Alcaldia dictarà resolució en el termini màxim de 10 dies naturals per la qual es declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos, així com la designació dels membres del Tribunal qualificador i el lloc, dia i hora d'inici del procés selectiu, que serà publicada en el tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament.
Els aspirants disposaran d’un termini de 5 dies hàbils, a partir de l’endemà de la publicació de la llista provisional, per esmenar els defectes que hagin motivat la seva exclusió. En cas que no esmenin dins d’aquest termini el defecte a ells imputable, es considera que desisteixen de la seva petició.
Les reclamacions que es presentin seran acceptades o rebutjades mitjançant resolució de Alcaldia en el termini màxim d’un mes, la qual es publicarà en la mateixa forma que la llista provisional. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució, les al·legacions o reclamacions s’entendran desestimades.
En el cas que no es presentin al·legacions contra la llista provisional d'admesos i exclosos, la llista s’entendrà definitiva a partir de l’endemà de la finalització del termini de esmena de defectes.
En el supòsit que, per circumstàncies excepcionals, s'hagués de modificar el lloc, data o hora de celebració, si escau, dels exercicis, aquesta modificació es publicarà en el tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament.
Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.
Als efectes d’admissió dels aspirants es tindran en compte les dades que aquests facin constar a la sol·licitud i serà responsabilitat seva la veracitat de les dades. El Tribunal qualificador podrà requerir, als efectes escaients, l’acreditació dels aspectes necessaris quan cregui que hi ha inexactituds o falsedats en les quals hagin pogut incórrer els aspirants, els quals podran ser exclosos motivadament de la convocatòria en qualsevol moment si no compleixen els requisits.
11. Tribunal qualificador.
En la resolució que declari aprovada la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos s’efectuarà el nomenament dels membres del tribunal qualificador.
El tribunal qualificador quedarà constituït en la forma que determina l’article 6 del Decret 146/2001, de 21 de desembre, i estarà compost de la forma següent:
El Tribunal qualificador serà col·legiat i la seva composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es tendirà a la paritat entre dona i home.
La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.
Els càrrecs de naturalesa política, els representants de les empleades i empleats públics i el personal eventual de l'administració, així com els funcionaris interins no poden formar part del mateix.
El Tribunal qualificador estarà format per un nombre imparell de membres, no inferior a cinc, havent de designar-se el mateix nombre de membres suplents, entre els quals haurà de figurar un President, un Secretari i tres Vocals, havent de posseir tots ells un nivell de titulació igual o superior a l'exigit per a l'accés a les places convocades.
El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense la presència, com a mínim, del President i Secretari o dels qui els substitueixin, i de la meitat, almenys, de la resta dels seus membres amb dret a vot, titulars o suplents, indistintament. En cas d'absència del President titular o del suplent, el primer designarà d'entre els Vocals amb dret a vot un substitut que el suplirà. En el supòsit en què el President titular no designi a ningú, la seva substitució es farà amb el Vocal de major edat amb dret a vot.
Els membres del tribunal hauran d’abstenir-se, i caldrà que ho notifiquin a l’òrgan convocant, quan es trobin en alguna de les circumstàncies previstes a l’article 28.2 de la Llei 30/1992, o quan hagin impartit cursos o treballs per a la preparació d’aspirants a proves selectives els dos anys anteriors a la publicació de la convocatòria. Igualment, els aspirants podran recusar els membres del tribunal quan concorrin les circumstàncies previstes.
El Tribunal podrà disposar la incorporació d'assessors o especialistes per tots o alguns dels exercicis assenyalats.
Els membres del Tribunal són personalment responsables de l'estricte compliment de les bases de la convocatòria, de la subjecció als terminis establerts per a la valoració del mèrits al·legats i, si escau, realització i valoració de les proves, i per a la publicació dels resultats. Els dubtes o reclamacions que puguin originar-se amb la interpretació de l'aplicació de les bases de la present convocatòria, així com el que hagi de fer-se en els casos no previstos, seran resoltes pel Tribunal, per majoria. En cas d'empat es repetirà la votació fins a una tercera vegada en la qual, si persisteix l'empat, aquest ho dirimirà el President amb el seu vot.
Als efectes previstos al Reial Decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, aquest Tribunal qualificador queda classificat amb la categoria de segona.
12. Desenvolupament del procés selectiu
1. El sistema de selecció serà el de concurs, i es desenvoluparà segons Annex I.
2. Els aspirants hauran d'acudir, si escau, a la celebració de les proves objectives proveïts del seu Document Nacional d'Identitat o document equivalent, podent el Tribunal requerir-los en qualsevol moment perquè acreditin la seva identitat. Així mateix, si tingués coneixement que algun dels aspirants no compleix qualsevol dels requisits exigits en la convocatòria, prèvia audiència a l'interessat, haurà de proposar la seva exclusió a l'autoritat convocant.
3. El Tribunal adoptarà les mesures oportunes per garantir, si escau, que totes les proves objectives siguin corregides sense que es conegui la identitat de les persones que participin en el procés.
13. Resolució de la convocatòria i proposta de nomenament
Acabada la valoració del concurs, el Tribunal publicarà la llista provisional de les puntuacions dels aspirants al tauler d’anuncis i a la pàgina web de l’Ajuntament.
Tots els aspirants disposaran d’un termini de 3 dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la llista provisional, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva valoració davant el Tribunal.
El tribunal tindrà un termini de 5 dies hàbils per resoldre les reclamacions presentades i, tot seguit, farà pública la llista definitiva de les puntuacions dels aspirants. La llista definitiva pot incloure l’esmena d’ofici dels errors detectats. En cas de no existir reclamació alguna, la llista provisional s’entendrà definitiva a partir de l’endemà de la finalització del termini de reclamacions.
14. Crida
Quan sigui necessari incorporar a un aspirant de la borsa, es realitzarà la crida per estricte ordre de puntuació, comunicant a la persona aspirant que correspongui, el lloc i el termini en què haurà de presentar-se.
Les crides es realitzaran per qualsevol sistema que permeti tenir constància de la recepció de l'oferta, o d'haver intentat la comunicació infructuosament.
El termini per incorporar-se al lloc de treball ofert serà com a mínim de 3 dies i com a màxim de 15 dies hàbils.
Si en el termini d'un dia hàbil, o en el segon dia hàbil següent si la crida es fes en divendres, la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el nomenament i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat, s'entendrà que renuncia.
15. Funcionament de la borsa
Els aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita seran exclosos de la borsa de treball, excepte que al·leguin i justifiquin documentalment, dins dels tres dies hàbils següents, trobar-se en alguna de les situacions següents:
a) Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, adopció o acolliment permanent o preadoptiu, incloent el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per cura de fills per qualsevol dels supòsits anteriors.
b) Prestar serveis com a funcionari interí o com a personal laboral en una Administració.
c) Patir una incapacitat temporal.
d) Estar exercint funcions sindicals.
Els aspirants que hagin comunicat trobar-se en alguna de les situacions previstes anteriorment i vulguin seguir formant part de la borsa, estan obligats a comunicar per escrit la fi de la situació en un termini no superior a deu dies hàbils des que aquesta finalitzi. La falta de comunicació en el termini determinarà la seva exclusió de la borsa.
L'incompliment del deure de prendre possessió del lloc de treball prèviament acceptat o, una vegada ocupat, la posterior renúncia voluntària, suposarà l'exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produïssin per causa de força major.
16. Incidències
En tot allò no previst a les presents bases s'estarà al que es disposa en la normativa d'aplicació. La present convocatòria i quants actes administratius es derivin d’ella i de l'actuació del Tribunal qualificador podran ser impugnats en els casos i en la forma establerts per la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
17. Vigència.
Aquesta borsa estarà vigent fins que la Corporació constitueixi una altra de la mateixa categoria professional i, en tot cas, tindrà una vigència màxima de quatre anys.
ANNEX I
BAREM DE MÈRITS
1. Qüestions generals
1.1. El concurs començarà amb la celebració de les proves objectives tipus test. El dia, hora i lloc de celebració es publicarà en la mateixa resolució que declari aprovada la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos
1.2. Només es valoraran els mèrits acreditats durant el termini de presentació de sol·licituds.
1.3. Forma de acreditació dels mèrits:
2. Fase de concurs
Puntuació màxima assolible: 54 punts.
2.1. Valoració del curs bàsic de capacitació (Puntuació màxima: 10 punts)
2.1.1. Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP. La valoració per la possessió del Curs bàsic de capacitació serà el resultat de multiplicar-ne la nota per un determinat coeficient, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:
a. Per haver prestat serveis com a policia local interí, policia auxiliar interí, policia turístic o auxiliar de policia turístic durant un període mínim de 5 mesos de manera continuada dins una temporada completa a l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu, el coeficient multiplicador serà 1.
Aquest apartat s’ha d’acreditar mitjançant un certificat d’aquest Ajuntament.
b. Per als aspirants que no han renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, i així ho acreditin mitjançant un certificat de la Direcció General d’Interior, el coeficient multiplicador serà 0,75.
c. Per als aspirants que hagin renunciat a un nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,50.
Aquest apartat s’ha d’acreditar mitjançant un certificat de l’ajuntament del municipi que correspongui.
2.2. Valoració dels serveis prestats (Puntuació màxima: 12 punts)
a. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 8 punts.
b. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories de cossos o forces de la seguretat pública de l’Estat espanyol: 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels corresponents ajuntaments.
2.3. Antiguitat. (Puntuació màxima: 4 punts)
Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en qualsevol altra categoria de funcionari de carrera: 0,2 punts per any.
La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels corresponents ajuntaments.
2.4. Estudis acadèmics oficials. (Puntuació màxima: 6 punts)
a. Per cada titulació de tècnic superior de formació professional (sempre que no sigui la que es presenta com a requisit de titulació): 0,5 punts.
b. Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3,5 punts.
c. Per cada titulació acadèmica de llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o equivalent: 5 punts.
d. Per cada títol de doctor: 1 punt.
Només es valorarà la possessió dels títols de nivell superior a l’exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeix.
La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes. No obstant això, les puntuacions dels apartats a) i b) s’han d’acumular, com també les puntuacions dels apartats c) i d).
En cap cas no es valorarà una diplomatura si aquesta forma part del primer cicle d’una llicenciatura que s’hagi exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeixi.
El justificant de pagament dels drets d'expedició d'un títol només té validesa fins a l'expedició del títol. Es presumirà que el títol ha estat expedit quan hagin transcorregut més de dos anys des de l'emissió del justificant de pagament dels drets d'expedició del títol i, en aquest cas, als aspirants no se'ls valorarà aquest mèrit, excepte que justifiquin mitjançant certificat del centre corresponent que el títol encara no ha estat expedit.
2.5. Valoració dels coneixements de llengües. (Puntuació màxima: 6 punts)
2.5.1. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana (Puntuació màxima: 2 punts)
Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica aplicable.
a. Coneixements orals (certificat A o A2): 1 punt.
b. Coneixements elementals (certificat B o B2): 1,25 punts.
c. Coneixements mitjans (certificat C): 1,50 punts.
d. Coneixements superiors (certificat D): 1,75 punts.
e. Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,25 punts.
Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà al del nivell C o D. En tot cas, només es valoraran els certificats de nivell superior a l’exigit com a requisit d’ocupació de la plaça a què s’accedeix.
2.5.2. Coneixements d’altres llengües (Puntuació màxima 4 punts)
Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes o escoles d’administració pública, d’acord amb els criteris de puntuació que s’indiquen a continuació:
a. Primer curs de l’escola oficial d’idiomes o nivell inicial de l’EBAP (A1): 1 punt.
b. Segon curs de l’escola oficial d’idiomes o nivell elemental de l’EBAP (A2): 1,25 punts.
c. Tercer curs de l’escola oficial d’idiomes o nivell mitjà de l’EBAP (B1): 1,50 punts.
d. Quart curs de l’escola oficial d’idiomes (B2): 1,75 punts.
e. Cinquè curs de l’escola oficial d’idiomes (C1): 2 punts.
Per una mateixa llengua només es valoraran les titulacions de nivell superior.
2.6. Valoració dels cursos de formació (Puntuació màxima: 6,5 punts)
Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, per les universitats, escoles universitàries i entitats promotores de formació contínua, com també els impartits en altres centres de formació oficials de seguretat pública o qualsevol administració pública, sempre que estiguin degudament documentats i expedits per l’entitat.
En el cas que es presentin dubtes sobre la puntuació que s’ha d’atorgar a algun certificat o sobre la seva validesa, es podrà sol·licitar un informe al Organisme, entitat o centre corresponent.
2.6.1. Formació relacionada amb l’àrea professional (Puntuació màxima: 4,5 punts)
Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s’accedeix. En concret, només es valoraran els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències i salvament, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:
a. Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.
b. Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.
c. Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi: 0,0075 punts per hora.
2.6.2. Formació no relacionada amb l’àrea professional (Puntuació màxima: 2 punts)
a. Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.
b. Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.
2.7. Valoració dels reconeixements honorífics (Puntuació màxima: 3,5 punts)
a. Per cada medalla al mèrit policial prevista per la normativa:
o 2 punts per cada medalla amb distintiu blau.
o 1 punt si el distintiu és blanc.
o 0,5 punts si el distintiu és verd.
b. Per cada felicitació lliurada pel Ple o la Junta de Govern de l’Ajuntament: 0,35 punts.
c. Per cada felicitació lliurada per la batllia: 0,25 punts.
Les felicitacions dels apartats b) i c) seran, exclusivament, les atorgades a l’empara de l’article 91.4 del Decret 67/2007, de 7 de juny.
S’ha d’acreditar mitjançant un certificat expedit per l’ajuntament corresponent.
2.8. Altres mèrits que ha de determinar la Corporació (Puntuació màxima: 6 punts)
2.8.1. Prova objectiva tipus test de 20 preguntes per acreditar els coneixements del terme municipal de Santa Eulària des Riu, que versarà sobre carrers, toponímia, principals vies i barris i Ordenances Municipals.
Aquesta prova es puntuarà amb un màxim de 3 punts.
2.8.2. Prova objectiva tipus test de 20 preguntes, versarà sobre la Llei 6/2005 de 3 de Juny de Coordinació de les Policies Locals de les Illes Balears, i el Decret 67/2007 de 7 de juny, del Reglament marc de mesures urgents de les policies locals de les Illes Balears.
Aquesta prova es puntuarà amb un màxim de 3 punts.
Santa Eulària des Riu, 23 de febrer de 2015.
EL ALCALDE.
Vicente Marí Torres