Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 2343
Planejament i Gestió Urbanística. Edicte acord informar desfavorablement la sol·licitud interés general s'Indioteria parcel·les 1-12 i 13. No havent-se pogut practicar la notificació (PI 2013/0003)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

No havent-se pogut practicar la corresponent notificació, i en compliment de l'article 59.5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, modificada per la Llei 4/99 de 14 de gener, mitjançant el present edicte es posa en coneixement de:

1er. LLINATGE

2ón. LLINATGE

NOM

DNI/CIF

BELTRAN

PONS

ANTONIO

41395664B  (En representació de)

HIERMAR, SL

 

 

B07040587

Que pel Consell de Geréncia d’Urbanisme en data 05.11.2013 s’ha pres el següent acord:

“INFORME DEL CAP DE SECCIO.- Per instàncies amb data d´entrada en el Registre General d´aquesta Corporació de 26 de març de 2013 el Sr. Antonio Beltran Pons, en representació de “Hiermar SL”, va sol.licitar la declaració de l´interès general  per l´activitat de enmagatzematge i manipulació de ferralla, a terrenys ubicats al Polígon 27, Parcel.les 1, 12 i 13, S´Indioteria, Terme Municipal de Palma.

Pel Servei Juridic Administratiu de Planejament es va informar en data 18-4-2013 amb mancances de documentació i deficiències, mentre que pel Servei de Control de Planejament en data 7-8-2013 es va informar amb carácter desfavorable.

Atès el que disposen l´article 26 i 37 de la Llei 6/97 de 8 de juliol de sòl rústic de les Illes Balears, procedeix informar desfavorablement la sol.licitud de l´interès general formulada per l´activitat esmentada.

Per això i atesos els articles 41, 172 i 175 del Reglament d´Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, Reglaments Orgànics de la Corporació i arts. 4-2 b) i 12-b del Reglament de la Gerència el TAG que subscriu considera que es pot adoptar el següent:

ACORD

1r.- Informar desfavorablement la sol.licitud presentada en data 26-03-2013 pel Sr. Antonio Beltran Pons, en representació de “Hiermar SL”, de declaració d´interès general  per l´activitat de enmagatzematge i manipulació de ferralla a terrenys ubicats al Polígon 27 Parcel.les 1, 12 i 13 (amb referències cadastrals 3040012DD7834A0001R, 3040013DD78340001JR i 2839001DD7823H0001UM), S´Indioteria, Terme Municipal de Palma, atès l´informe desfavorable del Servei de Control de Planejament de 7-8-2013 i l´informe amb deficiències i mancances de documentació del Servei Juridic Administratiu de Planejament de 18-4-2013 que s´adjunten com Annexes.

En síntesi, l´informe del Servei de Control de Planejament de data 7-8-2013 assenyala:

-Que la qualificació del sòl rústic per al que es sol.licita l´ús és, segons el vigent PGOU de Palma, d´àrea de transició AT i d´APT de carreteres a la parcel.la 1, i d´àrea de transició AT i sòl rústic general SRG per a les parcel.les 12 i 13.

-Que la qualificació del sòl rústic és, segons el vigent Pla Territorial de Mallorca, d´àrea de transició de creixement AT-C i d´APT de carreteres per a la parcel.la 1, i d´àrea de transició d´harmonització AT-H per a les parcel.les 12 i 13.

-Que d´acord amb la matriu d´usos a sòl rústic de les DOT, modificada a la D.A. 15ª de la Llei 10/2003 de 22 de desembre de mesures tributaries i administratives, l´ús proposat (industrial) es un ús prohibit  per a les categories de sòl rústic en les que es troben incloses les parcel.les segons el vigent PGOU de Palma.

-Que d´acord amb la matriu d´usos a sòl rústic que apareix al vigent PTM, l´ús proposat es un ús prohibit per a les categories de sòl rústic en les que es troben incloses les parcel.les segons el vigent Pla Territorial de Mallorca.

2n.- Elevar l´expedient a la Comissió Insular d´Urbanisme del Consell de Mallorca per continuar la seva tramitació, d´acord al disposat a l´article 26 de la Llei  6/97, de 8 de juliol, de sòl rústic de les Illes Balears.

 

 

3r.- Notificar el present acord a l´interessat.”

El que se li notifica pel al vostre coneixement i efectes pertinents, assenyalant que aquesta notificació és un acte de tràmit.

 

Palma, 10 de febrer de 2014

 

El cap del Departament,

p.d.Decret de batlia núm. 10434 de 8 de juny de 2012,

Jaume Horrach Font