Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ALAIOR
Núm. 1463
Expedient número 1701/2013 convocatòria i proves de selecció de personal laboral de professors de música
Versió PDF
Expedient número: 1701/2013
Procediment: convocatòria i proves de selecció de personal laboral
Emissora: RCS
Fem públic que per Resolució del regidor delegat de data 28 de gener de 2014 s'ha resolt aprovar les bases que regiran el concurs de mèrits per a la contractació amb carácter laboral temporal a temps parcial de professor de saxòfon, de piano, flauta, llenguatge musical i guitarra elèctrica, que literalment diuen:
“BASES QUE REGIRAN EL CONCURS DE MÈRITS PER A LA CONTRACTACIÓ AMB CARÁCTER LABORAL TEMPORAL A TEMPS PARCIAL DE PROFESSOR DE SAXÒFON, DE PIANO, FLAUTA, LLENGUATGE MUSICAL I GUITARRA ELÈCTRICA
PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L’objecte d’aquesta convocatòria és la provisió, mitjançant concurs de mèrits, de cinc places de professor de música adscrits a l’Ajuntament d’Alaior, amb caràcter laboral temporal de duració determinada i a temps parcial, de les següents especialitats:
1 professor de saxòfon (3,5 hores setmanals)
1 professor de piano (5 hores setmanals)
1 professor de llenguatge musical (8,5 hores setmanals)
1 professor de flauta (3,5 hores setmanals)
1 professor de guitarra elèctrica (6,5 hores setmanals)
Les places oferides s’enquadren dins el grup el grup d’oficis, categoria d’oficial, segons la disposició transitòria Tercera, en relació a l’article 76 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic i el conveni de personal laboral de l’Ajuntament d’Alaior.
El contracte de treball tindrà la durada del que resti del curs lectiu de 2014 i amb els horaris lectius que ja estan establerts per l'Escola Municipal de les corresponents assignatures.
La jornada de treball definitiva i nombre d’hores lectives es fixarà definitivament en funció del nombre de matrícules que es formalitzin per cadascuna de les especialitats musicals, i d’acord amb la programació de cada curs escolar.
SEGONA. CONDICIONS DELS ASPIRANTS
Les persones interessades a participar en el procediment selectiu hauran de reunir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les següents condicions.
a) Tenir la nacionalitat espanyola o complir amb els requisits de l’art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, regulador de l’accés a ocupació pública de nacionals d’altres estats.
b) Haver complert setze anys i no excedir, en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa, en el supòsit de ser menor de divuit anys és necessari el consentiment dels seus pares o tutors o l’autorització de la persona o institució que els tingui al seu càrrec.
c) Estar en possessió del títol de grau mig de LOGSE o equivalent en pla 66 (títol professional) DE SAXÒFON, en el cas de la plaça de professor de saxòfon.
Estar en possessió del títol de grau mig de LOGSE o equivalent en pla 66 (títol professional) DE PIANO, en el cas de la plaça de professor de piano.
Estar en possessió del títol de grau mig de LOGSE o equivalent en pla 66 (títol professional) DE FLAUTA, en el cas de la plaça de professor de flauta.
Estar en possessió d'un títol de grau mig de LOGSE o equivalent en pla 66 (títol professional) DE LLENGUATGE MUSICAL, en el cas de la plaça de professor de llenguatge musical.
Estar en possessió del títol de grau professional de GUITARRA ELÈCTRICA o equivalent homologat, o habilitació del Govern Balear, en el cas de la plaça de professor de guitarra elèctrica.
d) No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupació o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el que hagués sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’altre Estat, no trobar-se sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos terminis l’accés a l’ocupació pública.
e) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents.
f) Declaració responsable de tenir coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d’incompatibilitats establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre.
TERCERA. BAREM DE MÈRITS
El procés de selecció constarà de dues fases:
Primera: Valoració del currículum de l’aspirant fefaentment documentat (originals o fotocòpies compulsades). Només es valoraran els mèrits correctament documentats.
Mèrits puntuables:
A) Mèrits docents (Només es comptaran els corresponents als darrers cinc anys):
a) Experiència com a professor/a de música de l’especialitat per la qual s’optin en centres docents públics o privats reconeguts oficialment:
0’2 punt per cada mes d’impartició de classes, fins a un màxim de 5 punts.
b) Experiència com a professor/a de música d’especialitat diferent a la que es presenta, en centres docents públics o privats reconeguts oficialment:
0’03 punts per cada mes d’impartició de classes, fins a un màxim de 2 punts.
c) Experiència com a professor/a en centres docents públics o privats reconeguts oficialment:
0’02 punts per cada mes d’impartició de classes, fins a un màxim d’1 punt.
Els mèrits docents s’acreditaran mitjançant certificació expedida pel centre impartidor o contracte de treball, en els quals hi consti l’especialitat i la durada.
B) Mèrits acadèmics:
a) Titulació del grau superior de música de l'especialitat a la que s'opta. En el cas de llenguatge musical estar en possessió d'un títol de grau superior de LOGSE o equivalent en pla 66: 2 punts.
b) Titulació de grau superior de música d'especialitat diferent a la que es presenta, excepte en el cas de llenguatge musical:1 punt
c) Titulació de grau mig de LOGSE o equivalent del pla 66 no inclosa com a requisit en aquesta convocatòria ni valorada anteriorment, excepte en el cas de llenguatge musical: 0,5 punts
Els mèrits acadèmics s’acreditaran mitjançant fotocòpia compulsada del títol corresponent o certificació d’abonament dels drets d’expedició.
C) Mèrits professionals o artístics (Només es tindran en compte les activitats dels darrers cinc anys):
a) Activitats de formació i perfeccionament relacionades amb l’especialitat a la qual s’opta: fins a un màxim de 2 punts.
0’10 punts per activitats de formació de fins a 15 hores.
0’25 punts per activitats de formació d’entre 16 a 60 hores.
0’50 punts per activitats de formació de més de 60 hores.
b) Altres activitats de formació i perfeccionament relacionades amb l’ensenyament de la música (l’organització escolar, les noves tecnologies aplicades a l’educació, la didàctica, la psicopedagogia o la sociologia de l’educació ...)
0’10 punts per cada 10 hores lectives fins a un màxim de 2 punts.
Els mèrits s’acreditaran mitjançant certificació expedida pel centre impartidor en la qual consti la duració i les matèries objecte del curs. Quan no es puguin acreditar les hores realitzades es valorarà amb la puntuació mínima.
D) Coneixements de llengua catalana, acreditats amb certificat oficial, equivalència o homologació. (Per a equivalències i homologacions vegeu normativa citada a la base segona, lletra g).
- Nivell B2 (antic nivell B) ...................................................... 0,125 punts
- Nivell C1 (antic nivell C) ...................................................... 0,250 punts
- Nivell C2 (antic nivell D) ...................................................... 0,500 punts
- Nivell LA (coneixements llenguatge administratiu, antic E) .. 0,250 punts
Es valorarà només un certificat, llevat del cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (nivell LA), la puntuació del qual s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti.
E) Altres mèrits que vulgui considerar el Tribunal i que no es trobin inclosos en apartats anteriors (redacció de treballs, estudis o publicacions, concerts, material editat, etc.). Fins a 1 punt.
Segona: Entrevista personal
El Tribunal convocarà els aspirants a una entrevista personal per tractar sobre els mèrits específics adequats a les característiques del lloc, la anàlisi de les tasques del lloc de feina convocat i dels requisits, condicions i mitjans necessaris per exercir-lo, la qual té caràcter d’obligatòria. La no presentació implica renúncia a la sol·licitud del lloc de feina. Es valorarà fins a un màxim de 5 punts.
QUARTA. PUNTUACIÓ FINAL
Serà la suma dels resultats del concurs establert en la base anterior.
CINQUENA. ÒRGAN DE SELECCIÓ
Estarà integrat per sis persones i tindrà l'estructura següent:
PRESIDENT: Merxe Orfila, coordinadora de l’Escola de Música d'Alaior.
Suplent: Joana Fullana Gomila, coordinadora de l'Escola de Música de Es Mercadal.
Vocal: Rafel Arguimbau Riera, professor de l'Escola de Música de Es Mercadal.
Suplent: Bartolomé Olives Villalonga, organista i professor de piano de l'Escola de Música d'Alaior.
Vocal: Laura Camps Cedó, professora de l’Escola de Música d'Alaior.
Suplent: Begoña Canet Melis, professora de l'Escola de Música d'Alaior.
Vocal: Luz Sanz Villaroya, Secretària de l’Ajuntament d’Alaior.
Suplent: Clàudia Gomila Sans, Tècnic Superior Ajuntament d’Alaior.
Vocal: Fanny Timoner Pons
Suplent: Fanny Pons Sintes
Secretària: Margarita Febrer Huguet, funcionària de l’Ajuntament d’Alaior.
Suplent: Margarida Pons Martí, funcionària de l’Ajuntament d’Alaior.
El Tribunal queda facultat per a resoldre tots els dubtes, incidències i reclamacions que puguin sorgir i per a adoptar els acords que escaiguin per tal d’assegurar la bona marxa del procés selectiu.
El Tribunal adoptarà les decisions per majoria simple; convocarà els/les aspirants a l’entrevista personal i proposarà a l’òrgan competent la contractació de l'aspirant amb millor puntuació.
Els membres del Tribunal hauran d’abstenir-se d’intervenir, i així ho notificaran a l’autoritat convocant, quan concorri alguna de les circumstàncies previstes per l’article 28 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan concorri alguna de les circumstàncies contemplades en el paràgraf anterior, d’acord l’article 29 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques.
SISENA. SOL·LICITUDS I ADMISSIÓ D’ASPIRANTS
Les sol·licituds per participar es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament d’Alaior, c/ Major, núm. 11 directament o mitjançant el procediment establert a l’article 38.4 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en el termini de 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació de les bases en el butlletí oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Ajuntament www.alaior.org.
Els drets d'examen per aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança Fiscal 2/4 de 30 de maig de 2013, estan fixats en 10 euros, que s'hauran de fer efectius en el moment de la presentació de la sol·licitud. Quedaran exemptes les persones que acreditin que es troben en situació d'atur.
A les instàncies, on haurà de constar manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base segona, referida sempre a la data d’expiració del termini de presentació, s’haurà d’adjuntar fotocòpia del DNI, i documentació justificativa (fotocòpies compulsades) dels mèrits al·legats. Els mèrits no justificats documentalment o presentats fora de termini no seran valorats.
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà en el tauler d’edictes de l’Ajuntament la llista d’admesos i exclosos, tot concedint als últims un termini de 1 dia natural per reclamar i, si és el cas, esmenar les faltes o omissions que hagin causat l’exclusió.
Les reclamacions que es puguin produir seran acceptades o rebutjades per l’Alcaldia mitjançant resolució motivada.
La llista definitiva es publicarà en la mateixa forma que la provisional. Si no hi hagués cap reclamació, s’entendrà elevada a definitiva la llista provisional sense necessitat de resolució expressa ni nova publicació.
SETENA. NORMES GENERALS I RECURSOS
Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d’aquesta i els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per executar-les, en els cas i en la forma legal establerta en l’article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i demés normes de dret administratiu que puguin resultar aplicables, i s’hauran d’ajustar al model que s’adjunta com a ANNEX I i II.
VUITENA.- RELACIÓ D'APROVATS
Una vegada determinada la qualificació dels aspirants, el tribunal publicarà la relació d'aprovats per ordre de puntuació, que no podrà sobrepassar del nombre de places convocades, i l'elevarà a la presidència de la corporació perquè formuli la proposta d'acord pertinent.
NOVENA.- PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS. NOMENAMENT.
Els aspirants proposats hauran de presentar en el registre general de la corporació, dintre del termini de DEU DIES NATURALS des d'aquell en que es faci pública la relació d'aprovats, la documentació acreditativa de complir les condicions específiques de les bases de la convocatòria.
Les persones que en aquest termini no presentin aquesta documentació, llevat de casos de força major, no podran ser designades i totes les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la instància.
Els qui tinguin la condició de funcionaris estaran exempts de justificar les condicions i requisits ja acreditats per al seu nomenament anterior i únicament hauran de presentar certificació de l'organisme en què prestin serveis.
ONZENA.- BORSA DE FEINA.
Els aspirants acceptats, constituiran la borsa de feina de cada especialitat per a cobrir les vacants, substitucions i d’altres incidències que puguin sorgir en relació a n’aquesta plaça, i seran cridats per ordre de puntuació. La borsa de feina tindrà vigència fins que aquest Ajuntament torni a convocar un nou procediment selectiu per les esmentades places.
|
|
Registre d’entrada |
| SOL·LICITUD | Núm.: |
| CONVOCATÒRA SEL. PERSONAL | Data: |
ANNEX I
1. SOL·LICITANT
Nom i llinatges o raó social..................................................................................................... DNI/CIF.............................................................
Adreça....................................................................................................................................................................................................................
Codi postal................................... Municipi...........................................................Província...............................................................................
Núm. d’expedient:.......................................... Telèfon fix.....................................Telèfon mòbil.............................. Fax...................................
2. DADES DE LA NOTIFICACIÓ
Mitjà preferent de notificació: NOT. EN PAPER............................................NOT. TELEMÀTICA a l’@:................................................
Recordau que per recollir les notificacions telemàtiques heu de disposar d’un certificat digital instal·lat al navegador (DNIE, http://www.dnielectronico.es/obtencion_del_dnie/index.html; CERES – FNMT, http://www.cert.fnmt.es/?cha=cit&sec=4).
3. DECLAR:
1. Que reunesc les condicions exigides per a l’ingrés a l’administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu:
2. Que no he estat separat o acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l’Administració pública, ni em trob inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques.
3. Que tenc coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d’incompatibilitats establertes a la Llei 53/1981, de 26 de desembre.
4. Que són certes totes i cadascuna de les dades consignades en aquesta sol·licitud, i que reunesc les condicions exigides per a l’ingrés a l’administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu.
5. Que he pagat la taxa corresponent als drets d’examen d’aquesta convocatòria.
4. SOL·LICIT:
Ser admès a la convocatòria.
5. DOCUMENTACIÓ:
Amb aquesta sol·licitud, adjunt la documentació que detall a continuació:
- Currículum vitae
-Informe de vida laboral (el més actualitzat possible)
-Quadre resum dels mèrits a valorar, annex II
-Justificant del pagament de la taxa (rebut pagat)
- Justificació dels mèrits (contractes de treball o certificats d’empresa, títols,...)
- Justificant de l’exempció del pagament de la taxa (targeta atur)
(Les fotocòpies s’han de confrontar amb l’original al Registre general de la corporació o s’han d’adjuntar compulsades.)
6. AVÍS LEGAL
De conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, se us informa del següent:
- Les dades de caràcter personal que s’obtenguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d’aquest Ajuntament.
- Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes.
- Tindreu la possibilitat d’accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició o cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.
__________, ___ d___________ de 2014
SRA. BATLESSA PRESIDENTA
QUADRE D'AUTOVALORACIÓ DE MÈRITS ANNEX II
| 1. SOL·LICITANT |
|
| Nom i llinatges o raó social
|
DNI/CIF
|
A continuació relacion els mèrits que s'han de puntuar per la present convocatòria amb indicació del número de pàgina del document que s'adjunta al qual fa referència i la puntuació que crec que resulta de la valoració dels meus mèrits segons el disposat a les les bases.*
Experiència professional** com a docent (només darrers 5 anys):
| Pàg.*** |
Admin./empresa |
Especialitat |
Grup de cotització |
Data inici |
Data fi |
Puntuació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Total (màxim possible: 8 punts) |
|
|
|
|
|
|
Formació acadèmica
| Pàg.*** |
Organisme impartidor |
Títol |
Any |
Any finalització |
Puntuació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Total (màxim possible: 3,5 punts) |
|
|
|
|
|
Experiència professional o artística (només darrers 5 anys)
| Pàg.*** |
Organisme impartidor |
Nom curs |
T. hores |
Any finalització |
Puntuació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Total (màxim possible: 4 punts) |
|
|
|
|
|
Coneixements en llengua catalana
| Pag.*** |
|
||
|
|
|
||
| Total (màxim possible: 0,75 punts) |
|||
Altres mèrits (relacionats de la manera més detallada possible)
| Pàg.*** |
|
||||
|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Total (màxim possible: 1 punt) |
|
||||
* Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tengui relació amb la convocatòria no serà tingut en compte.
**Cal presentar els contractes de treball o certificats d'empresa i, en qualsevol cas, la vida laboral.
*** Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'adjunta ha d'anar paginada i incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.
______________, ___ d_____________ de 20
SRA. BATLESSA PRESIDENTA”
Contra aquestes bases -que esgoten la via administrativa- es pot interposar alternativament un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació del present anunci davant l'Alcaldia d'aquest Ajuntament d'Alaior, de conformitat amb els articles 116 i 117 de Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa. Si s'opta per recórrer en reposició, el recurs contenciós administratiu no es podrà interposar fins que el recurs de reposició es resolgui expressament o es desestimi per silenci. Tot això, sens perjudici de poder exercitar qualsevol altre recurs que estimi pertinent.
Alaior, 29 de gener de 2014
La batlessa accidental
Isabel Rodriguez