Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 18249
Departament de Personal. Servei de Selecció i Provisió. Convocatòria per a la creació d’un borsí extraordinari de Tècnic/a d’Audiovisuals
Versió PDF
La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, per resolució número 17.698 de 14 d’octubre de 2014, va acordar el següent:
PRIMER.- Convocar proves selectives per a la constitució d’un borsí extraordinari de TÈCNIC/A AUDIOVISUAL per a nomenaments interins, pel sistema de concurs oposició lliure. Les places estan enquadrades dins l’Escala Administració especial, subescala tècnica, especialitat audiovisuals.
SEGON.- La Regidoria de Funció Pública i Govern interior ha de nomenar, mitjançant resolució, els membres titulars i els suplents corresponents del tribunal que portarà a terme la valoració de la present convocatòria. La resolució esmenada s’ha de publicar en el tauler d’anuncis virtual) i, a efecte informatiu, en el web www.palma.es.
TERCER.- Aprovar les bases específiques que regiran aquesta convocatòria, que s’adjunten.
BASES I PROGRAMA DE LA CONVOCATÒRIA DE PROVES SELECTIVES PER A LA COBERTURA DE PLACES INTERINAMENT.
ESCALA: Administració especial, subescala tècnica, especialitat audiovisuals.
GRUP: C, subgrup C1
REQUISITS DELS ASPIRANTS:
PROCEDIMENT: Concurs-oposició per formar un borsí de tècnic/a d’audiovisuals.
QUALIFICACIONS: Tots els exercicis seran obligatoris i eliminatoris.
CATEGORIA DEL TRIBUNAL: Segona.
COMPOSICIÓ DEL TRIBUNAL QUALIFICADOR: El tribunal qualificador estarà constituït per president o presidenta i quatre vocals, que seran designats per sorteig per la Corporació d’entre personal funcionari en servei actiu que reuneixi els requisits exigits a la normativa vigent. Aquesta designació implicarà la dels respectius suplents. El tribunal actuarà assistit d’un Secretari que serà designat per la Corporació amb veu però sense vot. El tribunal podrà disposar la incorporació de personal assessor especialista per a totes o algunes de les proves.
Podran assistir, amb veu però sense vot, les persones representants de les organitzacions sindicals representatives, per a efectuar funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu.
DRETS D’EXAMEN: 15,91 euros que s’hauran d’abonar dintre el termini d’admissió d’instàncies.
El termini de presentació de les sol·licituds serà de vuit dies hàbils comptadors a partir del dia següent al de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Les bases generals que regeixen aquesta convocatòria es varen publicar al BOIB núm. 52, de 18 d’abril de 2013.
PROGRAMA DEL CONCURS OPOSICIÓ
FASE D’OPOSICIÓ
EXERCICI ÚNIC
De caràcter obligatori i eliminatori. Consistirà en la realització d’un supòsit pràctic relacionat amb les funcions pròpies de la plaça i es portarà a terme amb els equips de que disposa l’ajuntament de Palma:
El temps màxim per desenvolupar aquest exercici serà de 30 minuts per a la prova d’audiovisual i 30 minuts per a les funcions de disseny gràfic. Aquest exercici es valorarà fins a un màxim de 15 punts, 10 punts correspondran a la prova d'Audiovisual i 5 punts a la prova de Disseny Gràfic.
FUNCIONS GENERALS.
Audiovisual
Disseny gràfic i web
Xarxes Socials
Seguiment de notícies (Press clipping)
Altres
Organitzar l'arxiu audiovisual i gràfic del seu àmbit de feina.
Dur a terme el manteniment dels equips tècnics i materials d'audiovisual (càmeres, micròfons, ordinadors, il·luminació, instal·lacions per a retransmissions) fotografia i informàtics mitjançant els quals es realitzen els serveis del Gabinet de Premsa.
Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.
Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.
FASE DE CONCURS
Els mèrits que es valoraran a la fase de concurs, i que vindran referits a la data de termini de presentació d’instàncies, s’hauran de presentar mitjançant la presentació d’originals o fotocòpies compulsades en el model normalitzat establert a l’efecte per l’Ajuntament, dins el termini de 10 dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista definitiva d’aspirants que han superat la fase d’oposició.
Únicament es valoraran aquells que estiguin adequadament i clarament acreditats d’acord amb els barems de la fase de concurs. No es tindrà en compte la remissió a altres expedients de convocatòries anteriors ni als expedients personals dels aspirants.
L’acreditació dels serveis prestats a l’Ajuntament de Palma, serà realitzada d’ofici pel tribunal en base a les dades que figurin en els arxius i bases de dades d’aquesta Corporació.
Els documents acreditatius del mèrits presentats podran ser retirats pels aspirants en el termini de tres mesos comptadors des de l’endemà d’adquirir fermesa la resolució definitiva del procediment. En cas contrari seran destruïts.
Els mèrits a valorar seran els que es relacionen a continuació:
La puntuació es valorarà d’acord amb els següents criteris
- Superació proves selectives
Per cada exercici superat dins un mateix procés selectiu de la mateixa plaça, s’atorgarà 0,50 punts. Per cada exercici superat dins un mateix procés selectiu de places del subgrup C1 de titulació de l’escala d’administració especial, relacionats amb la plaça convocada, s’atorgarà 0,25 punts. S’exceptuarà, en qualsevol cas, als efectes d’aquesta puntuació, la prova relativa a coneixements de català.
La puntuació màxima és de 3 punts.
- Experiència professional
Per cada any o fracció superior a 6 mesos de serveis prestats a l’Administració Pública en treballs relacionats amb la plaça que es convoca, 0,50 punts.
La puntuació màxima és de 4 punts.
- Cursos de formació
La valoració d’aquest criteri es du a terme d’acord amb el següent barem:
Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l’Escola Municipal de Formació, l’Institut Nacional d’Administració Pública (INAP), l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), l’Administració de l’Estat, l’autonòmica o la local, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d’aquestes institucions.
Es valoren en tots els casos els següents:
Els cursos poden tenir qualsevol durada. Els crèdits d’aprofitament suposen els d’assistència; és a dir, no són acumulatius l’assistència i l’aprofitament. Els cursos que hagin estat impartits es valoren amb la mateixa puntuació que els cursos d’aprofitament.
No es valoren els cursos específics de capacitació per a l’accés al lloc de feina ni el curs teoricopràctic que es realitza durant el procés de selecció del concurs oposició d’administratius per a promoció interna d’auxiliars administratius, o qualsevol altre de similar.
Tampoc es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques.
La puntuació màxima és d’1 punt.
- Titulacions acadèmiques oficials
Es valora a partir de la segona titulació de llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 0,75 punts.
Es valora a partir de la primera diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent, d’una branca diferent a la llicenciatura acreditada com a requisit: 0,50 punts.
Es valora el curs de capacitació d’aptitud pedagògica. 0,25 punts
La puntuació màxima és d’1 punt.
- Coneixement de llengua catalana
Es valoraran els certificats expedits o homologats per l’EBAP o la Direcció General de Política Lingüística. El certificat E que es pot acumular al C1 o al C2. La puntuació en cada cas serà:
- Coneixements orals (certificat A1): 0,15 punts
- Coneixements elementals (certificat B2): 0,25 punts
- Coneixements mitjans (certificat C1): 0,50 punts.
- Coneixements superiors (certificat C2): 0,75 punts
- Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,25 punts
La puntuació màxima és d’1 punt.
Total puntuació fase de concurs: 10 punts.
Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 16 d’octubre de 2014
El cap de departament de Personal
p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 15/03/2014)
Juan García Lliteras