Secció II. Autoritats i personal
Subsecció tercera. Cursos i formació
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 23781
Resolució de la presidenta de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) de 9 de desembre de 2013 per la qual es convoquen i es publiquen les activitats formatives del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2014
Versió PDF
Antecedents
1.L’article 12 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix que correspon a l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) la formació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de l’Administració autonòmica i de les entitats que en depenen.
2.Així mateix, l’article 4 dels Estatuts de l’EBAP, aprovats pel Decret 31/2012, de 13 d’abril, inclou, entre els objectius específics de l’EBAP, la formació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. D’altra banda, l’article 11.2.e dels Estatuts esmentats inclou, entre les competències del Consell de Direcció de l’EBAP, l’aprovació dels plans de formació.
3.L’article 1 del Decret 191/1996, de 25 d’octubre, pel qual es regulen les condicions generals de les activitats formatives que organitza la Conselleria d’Interior (ara, Conselleria d’Administracions Públiques), indica que l’Institut Balear d’Administració Pública (ara, Escola Balear d’Administració Pública) és el principal instrument de la política formativa de l’Administració pública de les Illes Balears i elabora periòdicament diferents plans de formació que responen als principis d’eficàcia i de qualitat de les activitats formatives, amb la finalitat d’afavorir la participació del personal al servei de l’Administració.
4.D’altra banda, la Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica, regula aquest tipus de signatura, la seva eficàcia jurídica i la prestació de serveis de certificació.
5.L’objecte d’aquesta Resolució és la convocatòria de les activitats del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2014, el qual s’inclou dins el marc de l’Acord de formació per a l’ocupació de les administracions públiques de 19 de juliol de 2013, publicat per la Resolució de 8 d’octubre de 2013 de la Secretaria d’Estat d’Administracions Públiques (BOE núm. 252, de 21-10-2013). La realització de les activitats formatives del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) queda subjecta a la disponibilitat pressupostària de l’exercici de 2014, d’acord amb l’assignació econòmica corresponent als organismes que participen en la formació.
6.Finalment, el Consell de Direcció de l’EBAP ha aprovat el pla de formació esmentat en el punt anterior en la sessió de 9 de desembre de 2013.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
1.Aprovar la convocatòria de les activitats formatives del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2014. S’adjunten com a annex 1 les instruccions que han de regir les activitats formatives programades i com a annex 2 l’oferta del pla de formació de l’any 2014.
2.Publicar l’oferta del pla de formació de l’any 2014 a la pàgina web <http://ebap.caib.es>, amb la indicació dels destinataris, el calendari, els llocs de realització i, en general, tota la informació corresponent a les activitats programades.
3.Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la presidenta de l’Escola Balear d’Administració Pública en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 9 de desembre de 2013
La presidenta de l’EBAP
M. Núria Riera Martos
ANNEX 1
Instruccions sobre les activitats formatives de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), incloses en el Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2014
Punt 1. Persones destinatàries
1.1. Les persones destinatàries de les activitats formatives de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), incloses en el Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut, són el personal empleat públic, funcionari i estatutari, del Servei de Salut (Ib-salut) de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
1.2. També pot ser destinatari d’aquesta formació el personal empleat públic de la resta de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en el cas que restin places vacants i si el contingut de l’activitat formativa té relació amb les funcions que desenvolupi aquest personal.
1.3. El personal esmentat en els punts anteriors té dret a participar en les activitats formatives de l’EBAP en els termes i en les condicions que es determinen en aquesta convocatòria.
Punt 2. Nombre màxim de sol·licituds
Les persones interessades poden sol·licitar fins un màxim de cinc activitats formatives per cada un dels períodes que s’indiquen en el punt 4 d’aquestes instruccions. Aquesta limitació queda exceptuada en les activitats formatives obertes amb un nou termini d’inscripció.
Punt 3. Inscripció a les activitats formatives i presentació de documentació
Empleats amb accés al Portal del Personal
3.1. El personal del Servei de Salut (Ib-salut) amb accés al Portal del Personal ha de tramitar la sol·licitud directament des d’aquest Portal.
3.2. Per a dur a terme la inscripció, és necessari enviar la capçalera de la darrera nòmina o un document que acrediti la situació laboral en actiu, al número de fax 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es>.
Empleats sense accés al Portal del Personal
3.4. El personal del Servei de Salut (Ib-salut) sense accés al Portal del Personal pot tramitar les seves sol·licituds mitjançant dos procediments:
a) Mitjançant la matriculació per Internet, per a la qual cosa s’ha d’accedir a la pàgina web <http://ebap.caib.es>; a continuació, s’ha d’accedir a <Plans de formació de l’EBAP 2014>; a continuació, s’ha d’accedir a <Formació General - Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut 2014>; finalment, s’ha d’accedir a <Matriculació per Internet>.
b) Mitjançant l’imprès habilitat a aquest efecte, en el qual ha de fer constar totes les dades que es demanen, incloent-hi l’adreça electrònica, que és l’eina per a comunicar l’admissió a les activitats formatives. La manca de dades pot ser motiu d’exclusió. Les sol·licituds s’han de presentar en el Registre General de l’EBAP, en el de la Conselleria d’Administracions Públiques o en qualsevol de les formes que determina la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3.5. Per a dur a terme la inscripció, és necessari enviar la capçalera de la darrera nòmina o un document que acrediti la situació laboral en actiu, al número de fax 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es>.
Presentació de sol·licituds quan s’obri un nou termini
3.6. Si no es cobreixen totes les places d’una activitat formativa, es pot obrir un nou termini de presentació de sol·licituds. En aquest cas, les sol·licituds s’han de presentar o bé per mitjà del Portal del Personal, o bé per mitjà de la matriculació per Internet.
Punt 4. Termini de presentació de sol·licituds
4.1. El Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut (Ib-salut) s’estructura en tres períodes, cadascun dels quals té un termini d’inscripció propi:
a) Primer període. Termini d’inscripció: del 23 de desembre de 2013 al 16 de gener de 2014.
b) Segon període. Termini d’inscripció: del 24 de març al 2 d’abril de 2014.
c) Tercer període. Termini d’inscripció: del 23 de juny al 3 d’agost de 2014.
4.2. Les sol·licituds presentades fora de termini no es tindran en compte.
4.3. En l’annex 2 d’aquesta Resolució es publiquen les dates d’impartició de les activitats formatives dels tres períodes d’inscripció. Les dates concretes corresponents al segon i el tercer període es tornaran a publicar a la pàgina web de l’EBAP <http://ebap.caib.es> abans que comenci el termini d’inscripció respectiu.
4.4. Són d’aplicació a aquest pla de formació les noves formes d’inscripció a les accions formatives —«darrer minut»—, aprovades per la Resolució de la presidenta de l’EBAP d’11 de juliol de 2009 (BOIB núm. 110, de 30 de juliol de 2009). En aquest sentit, una vegada publicada la llista definitiva de persones admeses, les persones interessades que, d’acord amb el punt 1 de l’annex de la Resolució esmentada abans, presentin una sol·licitud dins un nou termini d’inscripció en el registre de qualsevol ens o òrgan de l’Administració diferent a l’EBAP, han d’avançar la sol·licitud i els justificants dels requisits, si escau, via fax, al número 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es>. Aquestes noves formes d’inscripció a les activitats formatives no són d’aplicació a les activitats de la modalitat en línia.
Punt 5. Material didàctic de les activitats formatives
5.1. Com a norma general, el material didàctic de les activitats formatives es publicarà en el repositori de material que hi ha a la pàgina web <http://ebap.caib.es>.
5.2. En cap cas, el material didàctic no s’enviarà per correu electrònic. Transcorregut un mes des de l’acabament de l’activitat, el material didàctic s’eliminarà del repositori.
Punt 6. Requisits i condicions preferents
6.1. Quan el pla de formació estableixi persones destinatàries preferents per a participar en l’activitat formativa, l’EBAP comprovarà que les persones interessades compleixen les condicions preferents. En cas de no haver-hi aspirants suficients, l’EBAP podrà fer extensiva l’activitat formativa a aspirants que no compleixin les condicions preferents, però que tenguin un perfil que s’adigui amb el contingut de l’activitat.
6.2. Quan el pla de formació estableixi un requisit excloent per a participar en l’activitat formativa, no s’admetran les sol·licituds de les persones interessades que no el compleixin.
Punt 7. Instruccions per a les activitats formatives de la modalitat en línia
7.1. Per a fer les activitats formatives de la modalitat en línia, és imprescindible que els alumnes disposin, mentre duri l’activitat, d’un aparell amb connexió a Internet que els permeti seguir-la. En cas contrari, no es poden fer les activitats formatives en línia de l’EBAP.
7.2. Per a fer les activitats formatives de la modalitat en línia, és imprescindible que els alumnes tenguin una adreça de correu electrònic que sigui operativa, atès que totes les comunicacions de l’EBAP amb els alumnes es faran a través d’aquest sistema.
7.3. Els alumnes admesos de la modalitat en línia estan obligats a accedir a l’activitat formativa dins els tres primers dies, comptadors des del dia que comenci. En cas contrari, seran donats de baixa i penalitzats, excepte si, amb antelació, justifiquen que no podran accedir-hi.
7.4. A l’efecte de la descàrrega de documents, les activitats formatives de la modalitat en línia es tancaran i s’eliminaran de la plataforma un mes després d’haver acabat el període de docència. En cap cas, el material didàctic no s’enviarà per correu electrònic.
7.5. El personal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears només pot fer les activitats formatives en línia fora del seu horari laboral, llevat d’una hora diària de l’horari ordinari o particular de la persona interessada, durant la qual es podrà fer l’activitat. Aquesta hora només pot ser a l’inici o al final de la jornada laboral ordinària o particular de la persona interessada. A l’efecte de respectar el compliment d’aquest punt, l’EBAP podrà establir els mecanismes de control pertinents. L’incompliment d’aquestes condicions podrà donar lloc a l’exclusió de l’activitat i a la penalització corresponent.
7.6. En el cas que la impartició de l’activitat formativa coincideixi amb períodes de vacances, llicències o dies de permisos dels alumnes, o amb períodes d’incapacitat temporal, s’ha d’acreditar, si escau, que la connexió a l’activitat s’ha fet coincidint amb aquests períodes mitjançant un certificat signat per la persona responsable de recursos humans de l’organisme de procedència de l’alumne. Hi ha un model de certificat disponible a la pàgina web <http://ebap.caib.es>.
7.7. El personal que treballi en torns ha d’acreditar aquesta circumstància a través d’una declaració jurada, la qual s’ha d’enviar per fax al número 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <enlinia@ebap.caib.es>, com a mínim, cinc dies hàbils abans de començar l’activitat.
7.8. En el moment de començar les activitats formatives en línia, tots els alumnes admesos rebran unes instruccions concretes sobre el funcionament i el desenvolupament de l’activitat i sobre els requisits mínims per a obtenir els certificats d’aprofitament. No obstant això, el que no s’especifiqui en les instruccions de les activitats formatives en línia, es regularà amb les instruccions generals.
Punt 8. Selecció
8.1. Només s’admetran les sol·licituds de les persones que compleixin els requisits establerts en la convocatòria corresponent.
8.2. Tenint en compte el punt 1 d’aquestes instruccions, si el nombre de sol·licituds d’una determinada activitat supera el nombre de places previst, l’EBAP en farà la selecció corresponent. Els criteris de prelació de la selecció són els següents:
1r. Les persones destinatàries preferents, quan així ho estableixi l’activitat formativa. La connexió de l’activitat formativa amb les funcions que desenvolupi la persona sol·licitant s’ha d’acreditar amb un document signat pel superior jeràrquic responsable del lloc de treball de què es tracti. A aquest efecte, l’EBAP farà les comprovacions oportunes.
2n. Ser personal funcionari de carrera, personal laboral fix o personal estatutari en propietat. En aquest punt s’ha de tenir en compte la situació laboral en actiu.
3r. En igualtat de condicions, tenen preferència les persones aspirants que no hagin participat en altres activitats formatives de l’EBAP convocades l’any anterior o les persones aspirants que hagin participat en menys activitats del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) convocades durant l’any en curs.
4t. La data de presentació de la sol·licitud.
8.3. En cas d’igualtat de condicions en tots els apartats anteriors, les persones que acreditin, en el moment de la presentació de sol·licituds, que s’han incorporat durant l’any anterior al servei actiu després d’un permís de maternitat o paternitat o que han reingressat des de la situació d’excedència per raons de guarda legal i atenció a persones dependents o amb discapacitat, tindran preferència durant un any en la participació en activitats formatives.
Les referències que es fan en l’apartat de persones destinatàries en relació amb els grups de personal funcionari s’han d’entendre extensibles als nivells correlatius del personal laboral al servei de l’Administració.
Així mateix, les referències que es fan en l’apartat de persones destinatàries en relació amb els grups de personal funcionari s’han d’entendre extensibles als nivells i grups correlatius del personal estatutari al servei de l’Administració.
8.4. En el cas que no es cobreixin totes les places de l’activitat formativa amb el personal del Servei de Salut (Ib-salut) o de la resta de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, es farà la selecció per a cobrir les places vacants amb la resta de sol·licituds del personal amb penalització i amb les del personal de les altres administracions públiques i ens públics dependents. En qualsevol cas, els criteris de prelació de la selecció són els que s’indiquen en el punt 8.2.
8.5. Si hi ha activitats presencials que coincideixin parcialment o totalment en dates, les persones interessades només seran admeses en una. No obstant això, s’admet l’admissió a una activitat formativa presencial i a una en línia que coincideixin parcialment o totalment en dates, i l’admissió a dues activitats en línia que coincideixin parcialment o totalment en dates.
Punt 9. Llistes de persones admeses
9.1. L’EBAP publicarà la llista de persones admeses a la pàgina web <http://ebap.caib.es> i també comunicarà individualment l’admissió mitjançant l’adreça electrònica adscrita al número de registre de personal o, si és el cas, l’adreça electrònica facilitada a l’EBAP.
9.2. En el cas que les persones sol·licitants hagin canviat d’adreça electrònica, ho han de comunicar a l’EBAP. També han d’informar l’EBAP si ja no és operativa l’adreça electrònica que facilitaren en un principi.
9.3. En el cas dels empleats públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, l’admissió a les activitats formatives, sigui quin sigui el seu horari d’impartició, no suposa cap autorització de l’EBAP per a deixar el lloc de treball, si coincideix amb l’horari laboral.
Punt 10. Cancel·lació i modificació d’activitats formatives. Resolució de casos especials
10.1. L’EBAP, per a desenvolupar millor les funcions que té encomanades, pot cancel·lar activitats formatives; organitzar-ne de no programades amb anterioritat per necessitats puntuals que sorgeixin; efectuar-ne diverses edicions sempre que les circumstàncies ho aconsellin així, i modificar-ne, si és pertinent, els continguts, la durada, les dates i els programes anunciats per a adaptar-los als requeriments de la formació.
10.2. Correspon a l’EBAP resoldre els dubtes, les confusions o les incidències que puguin sorgir sobre l’aplicació d’aquestes instruccions, o sobre els casos concrets que no s’hi prevegin o que sorgeixin de manera excepcional.
10.3. Es poden excloure de les activitats formatives els participants que mostrin comportaments o actituds que n’impedeixin el desenvolupament normal. Aquestes activitats també es podran modificar o cancel·lar. En qualsevol cas, l’EBAP elaborarà l’informe justificatiu corresponent.
Punt 11. Llista d’espera
11.1. En totes les activitats formatives es poden establir places de reserva per a cobrir les baixes o les renúncies que hi hagi. La llista d’espera es publicarà a la pàgina web <http://ebap.caib.es> en el moment de la selecció. No es publicarà cap actualització de la llista d’espera, sinó que l’EBAP, permanentment, l’actualitzarà de manera interna.
11.2. En qualsevol cas, correspon a l’EBAP confirmar i comunicar l’admissió a una activitat formativa.
Punt 12. Obligació d’assistència i comunicació de baixa. Penalització
12.1. Amb la sol·licitud es contreu l’obligació d’assistir o accedir a l’activitat formativa, depenent de la modalitat d’impartició. Si no es pot assistir a una activitat, s’ha de comunicar per escrit a l’EBAP i s’ha de justificar, com a mínim, cinc dies hàbils abans que comenci l’activitat. El fet de no comunicar una baixa pot ser causa d’exclusió, durant un any, per a altres activitats formatives que organitzi l’EBAP amb posterioritat.
12.2. A l’efecte de justificar les absències, es consideraran les renúncies que es presentin fora de termini en els casos següents:
Aquestes justificacions han d’anar acompanyades de la documentació acreditativa, a l’efecte d’evitar la penalització.
12.3. L’assistència a un mínim del 50 % de l’activitat formativa no representa motiu de penalització.
12.4. Les absències superiors al 20 % de l’activitat formativa, encara que estiguin justificades, suposen la pèrdua del dret a obtenir el certificat d’assistència i el certificat d’aprofitament que es regulen en el punt 14 d’aquestes instruccions.
12.5. Les persones admeses tenen l’obligació d’assistir a la primera hora del primer dia de l’activitat formativa. En el cas que no hi assisteixin sense haver-ho justificat prèviament a l’EBAP, la seva plaça podrà ser ocupada per persones assistents en la modalitat del «darrer minut», d’acord amb el que estableix la Resolució de la presidenta de l’EBAP d’11 de juliol de 2009.
12.6. Les persones que estiguin en situació de llicència per maternitat o paternitat, excedència per maternitat o paternitat, o cura de familiars poden assistir a les activitats formatives de l’EBAP.
12.7. Les persones que estiguin en situació d’incapacitat temporal no poden assistir a les activitats formatives de l’EBAP. La incapacitat temporal s’ha de comunicar per escrit perquè, si escau, es pugui cobrir la plaça vacant amb una altra persona i per a evitar la penalització.
12.8. El punt anterior no és d’aplicació en les activitats formatives de la modalitat en línia, excepte si la persona interessada considera que no pot complir el programa previst d’objectius i continguts de l’activitat. En aquest cas, ho ha de comunicar a l’EBAP perquè, si escau, es pugui cobrir la seva baixa.
Punt 13. Nombre de persones assistents
13.1. En general, les activitats formatives han de tenir entre quinze i trenta alumnes. Aquesta quantitat pot augmentar o disminuir només en el cas que la matèria i/o l’estructura de l’activitat ho permetin.
13.2. Es poden suspendre les activitats que tenguin un nombre d’inscrits i no exclosos inferior al 75 % de les places ofertes o menys de quinze persones inscrites i no excloses, a l’illa de Mallorca; inferior al 70 % o menys de deu persones inscrites i no excloses, a les illes de Menorca i Eivissa; inferior al 70 % o menys de set persones inscrites i no excloses, a l’illa de Formentera.
Punt 14. Certificats d’assistència o d’aprofitament
Les activitats formatives objecte d’aquesta convocatòria donen lloc a obtenir el certificat d’assistència o d’aprofitament, segons correspongui.
Certificat d’assistència
14.1. El certificat d’assistència es lliurarà als alumnes que acreditin una assistència, com a mínim, del 80 % de les hores lectives de l’activitat formativa. No es computaran les signatures dels assistents que corresponguin als dies en què la persona interessada hagi estat en situació d’incapacitat temporal.
14.2. L’única forma de demostrar l’assistència a una activitat és mitjançant la signatura; per això, els alumnes s’han d’assegurar que han signat el full de control d’entrada i de sortida de cada una de les sessions de l’activitat a què assisteixin. En cas que només se signi l’entrada i no la sortida, o viceversa, es considerarà que l’alumne ha assistit a la meitat d’hores de la sessió.
14.3. La falsificació de la signatura suposa la pèrdua del dret a certificat i l’exclusió de les activitats formatives de l’EBAP durant un any. En qualsevol cas, la signatura ha de coincidir amb la del DNI o amb la de la sol·licitud d’inscripció. La penalització es farà extensible a la persona autora de la falsificació, independentment de totes les altres accions conforme a dret que es puguin dur a terme.
Certificat d’aprofitament
14.4. Els alumnes que hagin assistit, com a mínim, al 80 % de les hores lectives i que hagin superat l’avaluació corresponent obtindran el certificat d’aprofitament; en cas de no superar l’avaluació, obtindran el certificat d’assistència. Els coneixements s’avaluaran mitjançant la superació de proves escrites i/o treballs, o mitjançant altres modalitats d’avaluació relacionades amb el contingut de l’activitat formativa.
14.5. Les activitats formatives de la modalitat en línia només donen lloc a obtenir el certificat d’aprofitament, el qual es lliurarà als alumnes que compleixin els requisits d’avaluació que s’especifiquin en les instruccions de l’activitat formativa.
Punt 15. Llista de persones amb dret al certificat d’aprofitament o al certificat d’assistència. Enviament del certificat i reclamacions
15.1. En el termini d’un mes, comptador des de l’acabament de l’activitat formativa, l’EBAP publicarà a la pàgina web <http://ebap.caib.es> la llista de persones participants que tenen dret al certificat d’assistència o al certificat d’aprofitament.
15.2. L’EBAP enviarà per correu electrònic, amb signatura digital, els certificats d’assistència i d’aprofitament.
15.3. Es poden presentar reclamacions a la llista de persones amb dret al certificat d’assistència o d’aprofitament en el termini de trenta dies naturals, comptadors a partir de l’endemà d’haver estat publicada. Una vegada finalitzat aquest termini i resoltes les reclamacions, l’expedient de l’activitat formativa serà definitiu.
ANNEX 2
Activitats formatives de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), incloses en el Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2014
| MALLORCA |
|
|
|
|
|
|||
| Codi |
|
Nom de l'activitat |
Hores |
Places |
Inici |
Acabament |
Lloc |
|
| SA0131 |
134 |
Nivell bàsic de protecció radiològica per a residents (VD) |
6 |
130 |
04/02/2014 |
04/02/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0051 |
73 |
Curs d'introducció a la medicina de família |
12 |
25 |
11/02/2014 |
13/02/2014 |
CS Emili Darder |
|
| SA0088 |
87 |
Atenció telefònica a usuaris d'hospitals i centres sanitaris |
15 |
25 |
05/02/2014 |
19/02/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0116 |
116 |
Urgències i emergències en pediatria |
21 |
30 |
18/02/2014 |
20/02/2014 |
H. de Manacor |
|
| SA0081 |
80 |
Reanimació cardiopulmonar neonatal completa |
10 |
24 |
19/02/2014 |
20/02/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0132 |
145 |
Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica |
16 |
25 |
11/02/2014 |
20/02/2014 |
Per determinar |
|
| SA0100 |
99 |
Embenatges, traccions i immobilitzacions |
24 |
22 |
17/02/2014 |
26/02/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0118 |
118 |
Introducció a la qualitat |
12 |
30 |
24/02/2014 |
26/02/2014 |
EBAP |
|
| SA0078 |
64 |
Cures al pacient amb patologies de la via respiratòria |
13 |
20 |
01/02/2014 |
28/02/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0049 |
71 |
Taller de tècniques d'embenatge |
8 |
25 |
04/03/2014 |
05/03/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0085 |
84 |
Habilitats per al maneig de les agressions en l'àmbit sanitari |
15 |
24 |
04/03/2014 |
11/03/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0096 |
95 |
Habilitats de comunicació en salut mental |
8 |
30 |
11/03/2014 |
12/03/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0087 |
86 |
Humanització en neonatologia |
15 |
30 |
10/03/2014 |
13/03/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0008 |
8 |
Introducció al sistema comptable SAP R/3 (C1) |
10 |
15 |
10/03/2014 |
14/03/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0047 |
69 |
Curs d'ECG per a infermeria d'atenció primària |
20 |
25 |
01/03/2014 |
15/03/2014 |
CS Emili Darder |
|
| SA0055 |
76 |
Taller de sutures |
5 |
17 |
15/03/2014 |
15/03/2014 |
CS Emili Darder |
|
| SA0083 |
82 |
Tractament integral de la diabetis en l'edat pediàtrica i l'adolescència |
20 |
25 |
09/03/2014 |
17/03/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0019 |
19 |
Atenció a l'usuari en anglès |
15 |
20 |
04/03/2014 |
18/03/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0124 |
121 |
Seguretat del pacient hospitalari |
12 |
25 |
17/03/2014 |
19/03/2014 |
Per determinar |
|
| SA0050 |
72 |
Curs d'entrevista clínica |
20 |
25 |
18/03/2014 |
20/03/2014 |
CS Coll d'en R. |
|
| SA0082 |
81 |
Curs d'autoprotecció i contenció sanitària |
10 |
20 |
19/03/2014 |
20/03/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0102 |
101 |
Administració de medicació endovenosa al pacient crític adult. Fàrmacs habituals |
16 |
30 |
17/03/2014 |
20/03/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0135 |
144 |
Entrevista clínica |
20 |
25 |
18/03/2014 |
20/03/2014 |
CS Coll d'en R. |
|
| SA0007 |
7 |
Règim jurídic del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears |
30 |
20 |
10/03/2014 |
21/03/2014 |
Serveis Centrals |
|
| SA0092 |
91 |
Instrumentació quirúrgica I |
24 |
30 |
17/03/2014 |
26/03/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0016 |
16 |
Suport vital avançat en pediatria |
28 |
24 |
24/03/2014 |
28/03/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0065 |
51 |
Cures al pacient adult hospitalitzat |
20 |
20 |
01/03/2014 |
31/03/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0072 |
58 |
Coordinació motriu mitjançant la utilització corporal |
20 |
25 |
01/02/2014 |
31/03/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0119 |
117 |
Seguretat clínica |
4 |
30 |
31/03/2014 |
31/03/2014 |
EBAP |
|
| SA0020 |
20 |
Comunicació i relació d'ajuda, habilitats de comunicació i negociació en pediatria |
20 |
25 |
31/03/2014 |
08/04/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0011 |
11 |
Curs intensiu de direcció de projectes seguint l'estàndard PMBOK |
36 |
15 |
07/03/2014 |
11/04/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0014 |
14 |
Execució pressupostària i sistema d'informació comptable SAP R/3 (D1) |
10 |
15 |
07/04/2014 |
11/04/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0086 |
85 |
Curs teoricopràctic de cirurgia pediàtrica |
15 |
25 |
07/04/2014 |
11/04/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0009 |
9 |
Suport vital avançat en politraumatitzats |
26 |
24 |
10/04/2014 |
12/04/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0061 |
47 |
Anglès sanitari |
20 |
30 |
03/02/2014 |
12/04/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0018 |
18 |
VIII Curs d'antibioteràpia 2014. Infeccions respiratòries |
14 |
120 |
24/04/2014 |
25/04/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0077 |
63 |
Prevenció i tractament de les úlceres per pressió |
8 |
20 |
01/04/2014 |
30/04/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0044 |
66 |
Curs d'atenció al públic en les admissions d'atenció primària |
15 |
25 |
01/03/2014 |
30/04/2014 |
CS Emili Darder |
|
| SA0053 |
77 |
Curs de suport vital avançat en atenció primària |
15 |
15 |
01/04/2014 |
30/04/2014 |
CO de Metges |
|
| SA0132 |
146 |
Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica |
16 |
25 |
01/04/2014 |
30/04/2014 |
Per determinar |
|
| SA0120 |
119 |
Ètica en organitzacions sanitàries |
16 |
25 |
28/04/2014 |
30/04/2014 |
EBAP |
|
| SA0013 |
13 |
Suport vital bàsic i DESA |
8 |
24 |
13/05/2014 |
14/05/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0126 |
123 |
Seguretat dels pacients en atenció primària |
8 |
25 |
19/05/2014 |
20/05/2014 |
Per determinar |
|
| SA0101 |
100 |
Actualització en tècniques d'infermeria: venopunció, sondatges i drenatges |
20 |
30 |
19/05/2014 |
23/05/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0017 |
17 |
Mobilització de pacients en l'àmbit sanitari |
15 |
20 |
21/05/2014 |
23/05/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0010 |
10 |
Suport vital avançat |
22 |
24 |
22/05/2014 |
24/05/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0054 |
75 |
Curs taller de cirurgia menor |
14 |
20 |
01/05/2014 |
30/05/2014 |
CS Emili Darder |
|
| SA0076 |
62 |
Avaluació i control del pacient amb dolor |
20 |
20 |
01/05/2014 |
31/05/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0134 |
137 |
Implicacions legals de l'EIR (VD) |
4 |
150 |
01/05/2014 |
31/05/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0015 |
15 |
Suport vital avançat |
22 |
24 |
12/06/2014 |
14/06/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0123 |
129 |
Introducció a la qualitat i seguretat clínica |
12 |
30 |
16/06/2014 |
18/06/2014 |
EBAP |
|
| SA0066 |
52 |
Taller de sutures |
12 |
20 |
01/06/2014 |
30/06/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0067 |
53 |
Taller d'embenatges i immobilitzacions |
10 |
20 |
01/06/2014 |
30/06/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0069 |
55 |
Gestió sanitària: habilitats i competències |
25 |
20 |
01/02/2014 |
30/06/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0073 |
59 |
Suport vital avançat |
20 |
25 |
03/02/2014 |
30/06/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0108 |
107 |
Suport vital bàsic |
8 |
24 |
01/01/2014 |
30/06/2014 |
H. de Manacor |
|
| SA0111 |
109 |
Ofimàtica (Open Office i eines pròpies de l'hospital) |
20 |
16 |
01/01/2014 |
30/06/2014 |
H. de Manacor |
|
| SA0021 |
79 |
Detecció del maltractament en les persones majors ingressades |
10 |
25 |
01/02/2014 |
30/06/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0094 |
93 |
Cures al malalt crític: intervencions infermeres |
25 |
30 |
01/06/2014 |
30/06/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0064 |
50 |
Reanimació cardiopulmonar neonatal avançada |
10 |
24 |
01/02/2014 |
30/06/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0126 |
124 |
Seguretat dels pacients en atenció primària |
8 |
25 |
30/06/2014 |
01/07/2014 |
Per determinar |
|
| SA0068 |
54 |
Prevenció de riscs laborals |
20 |
25 |
28/04/2014 |
05/07/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0080 |
78 |
Gestió d'equips de treball: motivació (2a part) |
15 |
25 |
28/04/2014 |
05/07/2014 |
Per determinar |
|
| SA0060 |
46 |
Atenció al públic i tractament del conflicte |
30 |
25 |
28/04/2014 |
05/07/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0062 |
48 |
Reanimació cardiopulmonar bàsica |
5 |
20 |
28/04/2014 |
05/07/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0112 |
110 |
Maneig de situacions difícils en l'àmbit sanitari |
25 |
25 |
07/04/2014 |
11/07/2014 |
H. de Manacor |
|
| SA0132 |
147 |
Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica |
16 |
25 |
01/09/2014 |
30/09/2014 |
Per determinar |
|
| SA0048 |
70 |
Curs de cirurgia menor en atenció primària |
15 |
25 |
01/10/2014 |
03/10/2014 |
CS Emili Darder |
|
| SA0129 |
131 |
Introducció a la qualitat i seguretat clínica (VD) |
12 |
20 |
06/10/2014 |
08/10/2014 |
Cons. de Salut |
|
| SA0115 |
115 |
Formació teoriopràctica aplicada a l'Hospital de Manacor: implantació del Pla d'Autoprotecció i Extinció d'Incendis |
12 |
80 |
17/10/2014 |
17/10/2014 |
H. de Manacor |
|
| SA0012 |
12 |
Suport vital avançat en pediatria |
28 |
24 |
20/10/2014 |
24/10/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0136 |
140 |
Implicacions legals de l'EIR (VD) |
4 |
150 |
01/10/2014 |
30/10/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0063 |
49 |
Bones pràctiques clíniques |
20 |
35 |
01/10/2014 |
30/10/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0123 |
130 |
Introducció a la qualitat i seguretat clínica |
12 |
30 |
03/11/2014 |
05/11/2014 |
EBAP |
|
| SA0126 |
125 |
Seguretat dels pacients en atenció primària |
8 |
25 |
10/11/2014 |
11/11/2014 |
Per determinar |
|
| SA0006 |
6 |
Consentiment informat i protecció de dades en l'àmbit sanitari |
20 |
20 |
10/11/2014 |
14/11/2014 |
Serveis Centrals |
|
| SA0122 |
128 |
Sistema de gestió de riscs en la seguretat dels pacients |
12 |
25 |
17/11/2014 |
19/11/2014 |
EBAP |
|
| SA0121 |
120 |
Estratègia i organització sanitària |
8 |
25 |
24/11/2014 |
26/11/2014 |
EBAP |
|
| SA0070 |
56 |
Dol perinatal. Atenció a la família i als professionals |
20 |
25 |
01/09/2014 |
30/11/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0071 |
57 |
La relació terapèutica en la pràctica assistencial |
20 |
20 |
01/09/2014 |
30/11/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0075 |
61 |
Tractament hospitalari i ambulatori del pacient pediàtric crònic |
9 |
30 |
01/10/2014 |
30/11/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0052 |
74 |
Curs d'introducció a la radiologia bàsica |
8 |
25 |
01/11/2014 |
30/11/2014 |
CS E. Graduada |
|
| SA0132 |
148 |
Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica |
16 |
25 |
01/11/2014 |
30/11/2014 |
Per determinar |
|
| SA0059 |
45 |
Comunicació científica: comunicació oral i pòster |
10 |
20 |
15/09/2014 |
30/11/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0074 |
60 |
Curs de protecció de dades en el sector sanitari |
18 |
25 |
10/09/2014 |
05/12/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0045 |
67 |
Taller bàsic de metodologia en educació per a la salut i participació comunitària |
30 |
25 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
CS Emili Darder |
|
| SA0046 |
68 |
Curs avançat en metodologia en educació per a la salut. Continguts psicosocials |
30 |
25 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
CS Emili Darder |
|
| SA0084 |
83 |
Aspectes ètics i legals en el paper del personal d'infermeria de salut mental |
8 |
30 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0089 |
88 |
Cures al nin oncològic |
20 |
25 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0090 |
89 |
Malalt amb lesió cerebral adquirida: intervencions infermeres |
20 |
30 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0091 |
90 |
Habilitats de comunicació en l'àmbit sanitari |
20 |
20 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0093 |
92 |
Instrumentació quirúrgica: traumatologia |
8 |
25 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0095 |
94 |
Psicopatologia clínica: intervencions d'infermeria |
12 |
30 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0097 |
96 |
Instrumentació quirúrgica: neurocirurgia |
8 |
25 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0098 |
97 |
Trastorn mental greu: intervencions d'infermeria |
12 |
30 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0099 |
98 |
Curs de sutures de perineu |
4 |
20 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0103 |
102 |
Electrocardiografia bàsica per a infermeria |
20 |
25 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0104 |
103 |
Eines docents en l'àmbit sanitari: habilitats interactives i presentacions |
8 |
20 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0105 |
104 |
Hemodinàmica: del bàsic a l'excel·lència |
20 |
20 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| SA0117 |
114 |
Triatge start en catàstrofes (EL) |
15 |
60 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
En línia |
|
| SA0001 |
1 |
Curs de gestió clínica de les cures |
28 |
20 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. C. d'Inca |
|
| SA0002 |
2 |
Suport vital bàsic i DESA |
23 |
24 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. C. d'Inca |
|
| SA0003 |
3 |
Importància de l'estat nutricional en pacients hospitalitzats |
20 |
20 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. C. d'Inca |
|
| SA0004 |
4 |
Habilitats per al maneig de les agressions en l'àmbit sanitari |
15 |
20 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. C. d'Inca |
|
| SA0005 |
5 |
Aplicacions pràctiques en el servei d'admissió i documentació clínica |
10 |
20 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. C. d'Inca |
|
| SA0057 |
44 |
Reanimació cardiopulmonar neonatal avançada |
10 |
24 |
28/04/2014 |
12/12/2014 |
H. Son Llàtzer |
|
| SA0109 |
108 |
Electrocardiografia bàsica |
8 |
20 |
01/07/2014 |
30/12/2014 |
H. de Manacor |
|
| SA0110 |
113 |
Suport vital avançat |
5 |
24 |
01/07/2014 |
30/12/2014 |
H. de Manacor |
|
| SA0106 |
105 |
Anglès tècnic per a personal sanitari |
30 |
25 |
01/07/2014 |
31/12/2014 |
H. de Manacor |
|
| SA0107 |
106 |
Cures d'infermeria al pacient crític |
30 |
30 |
01/07/2014 |
31/12/2014 |
H. de Manacor |
|
| SA0137 |
149 |
Curs de bioètica |
8 |
25 |
01/11/2014 |
31/12/2014 |
H. Son Espases |
|
| MENORCA |
|
|
|
|
|
|
||
| Codi |
|
Nom de l'activitat |
Hores |
Places |
Inici |
Acabament |
Lloc |
|
| SA0131 |
135 |
Nivell bàsic de protecció radiològica per a residents (VD) |
6 |
15 |
04/02/2014 |
04/02/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0039 |
39 |
Curs d'anglès sanitari en cures d'infermeria |
15 |
25 |
04/02/2014 |
06/03/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0033 |
33 |
Fisioteràpia manual avançada en el tractament del dolor lumbar i pelvià |
20 |
25 |
14/03/2014 |
15/03/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0042 |
42 |
Disseny d'un projecte d'investigació |
16 |
25 |
11/03/2014 |
19/03/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0126 |
126 |
Seguretat dels pacients en atenció primària |
8 |
25 |
24/03/2014 |
25/03/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0043 |
43 |
Actualització en patologia cardiorespiratòria en urgències de SUAP |
8 |
20 |
25/03/2014 |
26/03/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0041 |
41 |
Curs d'electrocardiografia bàsica |
20 |
25 |
01/04/2014 |
09/04/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0125 |
122 |
Seguretat del pacient hospitalari |
12 |
25 |
12/05/2014 |
14/05/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0134 |
138 |
Implicacions legals de l'EIR (VD) |
4 |
20 |
01/05/2014 |
31/05/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0034 |
34 |
Urgències pediàtriques |
20 |
50 |
01/05/2014 |
31/05/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0038 |
38 |
Habilitats per a la millora de la continuïtat assistencial |
15 |
30 |
01/05/2014 |
10/06/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0037 |
37 |
Cures al pacient traqueotomitzat |
16 |
25 |
01/05/2014 |
15/06/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0129 |
132 |
Introducció a la qualitat i seguretat clínica (VD) |
12 |
20 |
06/10/2014 |
08/10/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0136 |
141 |
Implicacions legals de l'EIR (VD) |
4 |
150 |
01/10/2014 |
30/10/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0040 |
40 |
Curs d'anglès sanitari per a entrevista clínica |
15 |
25 |
15/09/2014 |
30/11/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0035 |
35 |
Habilitats de comunicació en el servei d'urgències |
24 |
20 |
01/10/2014 |
12/12/2014 |
H. M. Orfila |
|
| SA0036 |
36 |
Tractament integral al pacient amb cremades |
16 |
50 |
01/10/2014 |
12/12/2014 |
H. M. Orfila |
|
| EIVISSA |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Codi |
|
Nom de l'activitat |
Hores |
Places |
Inici |
Acabament |
Lloc |
|
| SA0131 |
136 |
Nivell bàsic de protecció radiològica per a residents (VD) |
6 |
20 |
04/02/2014 |
04/02/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0027 |
26 |
EPS: habilitats per a la vida |
12 |
25 |
20/02/2014 |
21/02/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0028 |
27 |
Postures maternes en dilatació. Prevenir el dany perinatal |
15 |
20 |
25/02/2014 |
26/02/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0024 |
23 |
Suport vital bàsic i DESA |
12 |
24 |
22/03/2014 |
23/03/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0023 |
22 |
Treball en equip en institucions sanitàries |
20 |
20 |
24/03/2014 |
26/03/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0026 |
25 |
Estadística bàsica en investigació: introducció a l'estadística aplicada |
21 |
30 |
09/04/2014 |
11/04/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0029 |
28 |
Seguretat del pacient. Prevenció de riscs (SP) |
40 |
50 |
15/04/2014 |
30/04/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0025 |
24 |
EPS: curs avançat en metodologia per a l'educació per a la salut i la participació comunitària |
20 |
30 |
14/05/2014 |
16/05/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0134 |
139 |
Implicacions legals de l'EIR (VD) |
4 |
25 |
01/05/2014 |
31/05/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0129 |
133 |
Introducció a la qualitat i seguretat clínica (VD) |
12 |
20 |
06/10/2014 |
08/10/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0032 |
31 |
Curs bàsic d'electrocardiografia (VD) |
15 |
25 |
01/10/2014 |
15/10/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0126 |
127 |
Seguretat dels pacients en atenció primària |
8 |
25 |
20/10/2014 |
21/10/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0136 |
142 |
Implicacions legals de l'EIR (VD) |
4 |
150 |
01/10/2014 |
30/10/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0022 |
21 |
Suport vital avançat en adults |
20 |
24 |
13/11/2014 |
15/11/2014 |
H. Can Misses |
|
| SA0133 |
143 |
Entrevista clínica |
25 |
25 |
01/09/2014 |
31/12/2014 |
H. Can Misses |
|
| FORMENTERA |
|
|
|
|
|
|||
| Codi |
|
Nom de l'activitat |
Hores |
Places |
Inici |
Acabament |
Lloc |
|
| SA0031 |
30 |
Taller d'embenatges i guixos |
10 |
26 |
15/04/2014 |
30/04/2014 |
H. Formentera |
|
| SA0030 |
29 |
Suport vital avançat en adults |
20 |
24 |
22/05/2014 |
24/05/2014 |
H. Formentera |
|
| SA0032 |
32 |
Curs bàsic d'electrocardiografia (VD) |
15 |
25 |
01/10/2014 |
15/10/2014 |
H. Formentera |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| EL: en línia |
|
|
|
|
|
|
||
| SP: semipresencial |
|
|
|
|
|
|||
| VD: videoconferència |
|
|
|
|
|
|||