Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 18338
Disciplina. DO-2007/187. Notificació acord d'estimació de recurs de reposició
Versió PDF
Com conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a INVERSIONES EN INMOVILIZADO SL , exp . nº DO-2007/187 , i atès que s'ha intentat la notificació sense resultat positiu , pel present edicte es notifica a INVERSIONES EN INMOVILIZADO SL, de conformitat amb l'art . 59-5 de la Llei 30 /92 de 26 de Novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú i 194 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu :
Us notific, que mitjançant Acord del Consell de Gerència d'Urbanisme de data 23/07/2013, s'ha disposat el següent :
Vist el RECURS DE REPOSICIÓ que el Sr Juan Antonio Tur Martín, en representació de " INVERSIONES EN INMOVILIZADO SL" ha interposat davant l'acord CGU de 19.03.2009 , sobre estimar parcialment les al · legacions formulades durant la tramitació del expedient de demolició i ordenar la RETIRADA / DEMOLICIÓ de les obres executades en C / Tomás Aguiló Forteza núm. 33, B , Bxs , 2, RC 08616803002 , consistents en "al projecte objecte de llicència falta grafiar un traster . En el projecte la coberta dels trasters figura grafiada com laca ondulada onducover de Onduline , en l'obra s'han col · locat planxes de fibrociment d'uralita o similar "
CONSIDERANT :
L'informe del TAG del Servei , de 01/07/2013 , que literalment diu :
a) Per escrit presentat el 18.05.2009 el Sr . Juan Antonio Tur Marín , en representació de l'entitat " INVERSIONES EN INMOVILIZADO SL" formula recurs de reposició davant l'acord CGU de 19.03.2009 , sobre estimar parcialment les al · legacions formulades durant la tramitació de l'expedient de demolició i ordenar la RETIRADA / DEMOLICIÓ de les obres executades en C / Tomás Aguiló Forteza núm.33 , B , Bxs , 2, RC 08616803002 , consistents en "al projecte objecte de llicència falta grafiar un traster . En el projecte la coberta de laos trasters figura grafiaada com laca ondulada onducover de Onduline, en l'obra s'han col · locat planhas de fibrociment d'uralita o similar"
Entre d'altres arguments sosté que el traster té una antiguitat superior a 8 anys, aportant fotografia aèria al respecte, i que la modificació del material de les cobertes dels trasters no altera les condicions de la llicència concedida CN 2008/2296.
b) El recurs s'ha interposat en termini , per persona interessada i davant d'un acte que posa fi a la via administrativa , pel que procedeix la seva admissió a tràmit .
c) S'ha sol · licitat l'arquitecte tècnic municipal informe relatiu a la prescripció de la infracció relativa al traster i si el canvi en el material utilitzat per a les cobertes té cobertura en la llicència concedida, que s'ha emès el 28/05/2013 , en els següents termes:
"Revisades les al · legacions presentades pel denunciat en data 18.05.2009, els informes de la UTIB de 7.3.2007, 8.2.2008 , 17.02.2009 , així com les fotografies aèries de què disposa aquest Servei , el tècnic que subscriu informa el següent :
a. El " traster", no inclòs en la CN 2008/2996, apareix ja en les fotografies aèries de 1997.09.03 (aportada al costat de les al · legacions) i 1995 (arxiu municipal ) .
b . L'esmentat " traster " no figura denunciat en l'acta d'inspecció del zelador municipal de 1.3.2007 . Es denuncia per primera vegada en l'informe de la OTIB de 8.2.2008 .
c . Les cobertes de totes les dependències " colomars " s'han executat amb plaques ondulades de fibrociment tradicionals , en lloc de les descrites en projecte de la CN 2008/2996 , acabat asfàltic. En opinió del que subscriu es tracta únicament d'un canvi de "tipus de placa ondulada " instal · lada, sense afectar al compliment de les normes urbanístiques vigents considerades per a la concessió de llicència . "
d. Per tant , i sense necessitat de valorar la resta d'al · legacions plantejades , és procedent estimar el recurs de reposició formulat , declarant l'extemporaneïtat de l'acció de demolició i la prescripció de la infracció relativa al " traster " , en haver-se acreditat el transcurs de més de 8 anys des de la total execució d'aquesta obra , d'acord amb els arts . 65.2 i 73 LDU , i donada l'escassa entitat urbanística que planteja la discrepància entre els materials previstos en la llicència concedida i els que s'han utilitzat , d'acord amb l' informe de l'arquitecte municipal reproduït . "
Vistos els articles 42 , 84 , 87 , 89 , 107 i següents de la Llei 30/1992 , de 26 de novembre , de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú , els articles 121 i següents de la Llei 7/1985 , de 2 d'abril , Reguladora de les Bases del Règim Local i els articles 4.1.h , 4.2.ei 4.2.l del Reglament de la Gerència d'Urbanisme de l' Ajuntament de Palma, el tècnic que subscriu considera que el Consell de la Gerència pot dictar el següent :
ACORD
1r - ESTIMAR EL RECURS DE REPOSICIÓ interposat pel Sr Juan Antonio Tur Marín , en representació de l'entitat " INVERSIONES EN INMOVILIZADO SL" enfront de l'acord CGU de 19.03.2009 , sobre estimar parcialment les al · legacions formulades durant la tramitació de l'expedient de demolició i ordenar la RETIRADA / DEMOLICIÓ de les obres executades en C / Tomás Aguiló Forteza núm . 33, B , Bxs , 2, RC 08616803002 , consistents en "al projecte objecte de llicència falta grafiar un traster . En el projecte la coberta dels trasters figura grafiada com laca ondulada onducover de Onduline , en l'obra s'han col · locat planxes de fibrociment d'uralita o similar "
2n DEIXAR SENSE EFECTE l'acte administratiu recorregut .
3R DECLARAR l'extemporaneïtat de l'acció de demolició i la prescripció de la infracció relativa a l'execució de les obres consistents en "al projecte objecte de llicència falta grafiar un traster " en haver acreditat el transcurs de més de 8 anys des del total acabament d'aquesta obra i l'inici de l'expedient de demolició, d'acord amb l' informe de l'arquitecte tècnic municipal de 28/05/2013 reproduït .
4t POSAR FI a l'expedient de demolició per les obres "En el projecte la coberta dels trasters figura grafiada com a placa ondulada onducover de Onduline , en l'obra s'han col · locat planxes de fibrociment d'uralita o similar " , d'acord amb l' informe de l'arquitecte tècnic municipal de 2013.04.28 reproduït , i donada l'escassa rellevància urbanística de la discrepància .
5è DONAR COMPTE d'aquest acord al Departament financer i al Negociat d'expedients sancionadors .
6è NOTIFICAR aquest acord als interessats .
Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar , directament , recurs contenciós - administratiu , conforme al que estableixen els arts. 109 de la Llei 30 /92, de 26 de novembre , de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; 52 de la Llei 7/85 , de 2 d'abril, de bases de règim local , i als articles 45 i següents de la Llei 29/98 , de 13 de juliol , reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa , davant el Jutjat del Contenciós - Administratiu, en el termini de dos mesos , a comptar de l' endemà de la publicació d’aquest edicte . Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que s'estimi pertinent .
Li recordo que, d'acord amb l'art. 14 de l'Estatut d'Autonomia , pot exercir el seu dret d'opció lingüística respecte a les futures notificacions que es realitzin.
Per servei de registre de documents , caixa, i també informació general i fiscal , es pot adreçar a les següents oficines : OAC AVINGUDES - Av Gabriel Alomar , 18 (Edif. Avingudes ); OAC CORT - Pl Santa Eulàlia , 9, bxs . ( Ajuntament) ; OAC PERE GARAU -c. Pere Llobera , 9; OAC SANT AGUSTÍ -c . Margaluz , 30 ; OAC SANT FERRAN - Av Sant Ferran , 42 ( Edif. Policia Local ) ; OAC S'ARENAL - Av Amèrica , 11; OAC S'ESCORXADOR -c . Emperadriu Eugènia , 6; OAC SON FERRIOL - Av Cid 8 . Horari d'atenció al públic : Tot l'any: de 8.30 a 14.00 h . de dilluns a divendres ( totes les oficines ). Horari ampliat d'octubre a maig: de 8.30 a 17 h . de dilluns a dijous ( OAC Avingudes ) . Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h . a l'OAC Cort ( només registre ).
Palma, 3 octubre 2013
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret d'Ajuntament n º 10434 de 8/6/2012 ( BOIB núm 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod