Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció tercera. Anuncis particulars

PARTICULARS

Núm. 16610
Maria Del Pilar Corral Garcia, Notari de l’Il·lustre Col·legi de les Balears, amb residència a Palma de Mallorca. Venda extrajudicial, conforme a l’art. 129 de la Llei Hipotecària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

LA SENYORA MARIA DEL PILAR CORRAL GARCIA, Notari de l’Il·lustre Col·legi de les Balears, amb residència a Palma de Mallorca.

FAIG SABER: Que en la meva Notaria, situada a Palma de Mallorca, carrer Sindicat, número 67, pis 2n, es tramita venda extrajudicial, conforme a l’art. 129 de la Llei Hipotecària, de les següents finques hipotecades:

A.- URBANA.- NUMERO U D’ORDRE.- Local de planta baixa senyalat amb el número 24C del carrer de Juan Crespí i número 61 del carrer Murillo, d’aquesta ciutat. Té una superfície aproximada de 120 metres quadrats, més un pati posterior d’uns 30 metres quadrats. Limita: pel seu front, amb l’esmentat carrer de Juan Crespí, per la dreta entrant amb el local número dos d’ordre i en part amb l’habitatge número tres d’ordre, esquerra, amb el carrer de Murillo en la que le correspon el número 61 i per fons amb la veïna finca número 59 de l’esmentat carrer Murillo.

QUOTA.- 25 per cent.

INSCRIPCIÓ.- Inscrita en el Registre de la Propietat número onze de Palma de Mallorca, al foli 67, de tom 4132, llibre 783, finca número 42161.

REFERÈNCIA CADASTRAL.- Número 8607301DD6880H0008TF.

B.- URBANA.- NUMERO DOS D’ORDRE.

Local de planta baixa, senyalat amb el número 24B del carrer Juan Crespí, d’aquesta ciutat. Té una superfície aproximada d’uns 20 metres quadrats, i limita: per front, amb carrer Juan Crespí, dreta amb zaguán de pujada als pisos, i esquerra i fons, amb local número u d’ordre. QUOTA.- Le correspon una quota del set per cent. 

INSCRIPCION.- Inscrita en el Registre de la Propietat de Palma número onze al Tom 4132, Llibre 783, Foli 71, Finca 42162.REFERÈNCIA CADASTRAL.- Número 8607301DD6880H0009YG.

Procedint les SUBHASTES de les finques, es fan saber les seves CONDICIONS:

Subhasta de la finca registral 42161:

Tindrà lloc en la meva Notaria. La 1a subhasta el dia 15 d’octubre de 2.013 a les onze hores, sent el tipus base el de cinc-cents catorze mil cinc-cents vuitanta-set euros (€ 514.587); de no haver postor o si resultés fallida, la 2a subhasta, l’11 de novembre de 2.013 a les onze hores, i el seu tipus serà el 75 per 100 de la primera; en els mateixos casos, la 3a subhasta el dia 5 de desembre de 2.013 a les onze hores, en la que sols es faran adjudicacions a favor dels postors que hagin ofert un preu mínim de 50  per cent del valor de taxació. En tot cas regiran els límits dels articles 670 i 671 de la LEC; i si hagués pluralitat de millores en la tercera subhasta, la licitació entre millorants i millor postor el dia 18 de desembre de 2.013, a les onze hores.

Subhasta de la finca registral 42.162:

Tindrà lloc en la meva Notaria. La 1a subhasta el dia 15 d’octubre de 2.013 a les onze hores i trenta minuts, sent el tipus base el de vuitanta-cinc mil set-cents seixanta-quatre euros (€ 85.764); de no haver postor o si resultés fallida, la 2a subhasta, l’11 de novembre de 2.013 a les onze hores i trenta minuts i el seu tipus serà el 75 per 100 de la primera; en els mateixos casos, la 3a subhasta el dia 5 de desembre de 2.013 a les onze hores i trenta minuts, en la que sols es faran adjudicacions a favor dels postors que hagin ofert un preu mínim de 50 per 100 del valor de taxació. En tot cas regiran els límits dels articles 670 i 671 de la LEC; i si hagués pluralitat de millores en la tercera subhasta, la licitació entre millorants i millor postor el dia 18 de desembre de 2.013, a les onze hores i trenta minuts.

La documentació i certificació del Registre a què es refereix els articles 236 a) i 236 b) del Reglament Hipotecari poden consultar-se en la Notaria de dilluns a divendres de 9 a 13 hores. S’entendrà que tot licitador accepta com bastant la titulació aportada. Les càrregues, gravàmens i seients anteriors a la hipoteca que s’executi continuaran subsistents. Els licitadors hauran de consignar, prèviament a la subhasta, en la Notaria una quantitat equivalent al 30 per 100 del tipus que correspongui en la 1a i 2a subhasta i en la 3a un 20 per 100 del tipus de la segona, mitjançant xec bancari a nom del Notari. Podran fer-se postures per escrit en plec tancat, acompanyant el justificant del dipòsit previ, fins ara de la subhasta. Sols l’adjudicació a favor del creditor requeridor o la rematada a favor del mateix o d’un creditor posterior podrà fer-se en qualitat de cedir a un tercer.

A Palma de Mallorca a vint-i-sis d’agost de dos mil tretze.

La Notari