Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 13170
Modificació de les bases del concurs pel procés de consolidació d’ocupació temporal previst a la disposició transitòria quarta de la llei 6/2005, de 3 de juny, de coordinació de les policies locals de les illes balears, per proveir, amb caràcter de funcionaris de carrera nou places de guàrdia de la policia local de l’ajuntament de capdepera.
Versió PDF
La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Capdepera, en sessió que va tenir lloc dia 28 de juny de 2013, ha modificat les següents bases i la convocatòria de les proves selectives
BASES DEL CONCURS PEL PROCÉS DE CONSOLIDACIÓ D’OCUPACIÓ TEMPORAL PREVIST A LA DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA QUARTA DE LA LLEI 6/2005, DE 3 DE JUNY, DE COORDINACIÓ DE LES POLICIES LOCALS DE LES ILLES BALEARS, PER PROVEIR, AMB CARÀCTER DE FUNCIONARIS DE CARRERA NOU PLACES DE GUÀRDIA DE LA POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT DE CAPDEPERA.
Primera.- Objecte de la convocatòria.
Es objecte d’aquesta convocatòria és regular el procediment de consolidació d’ocupació temporal de nou places vacants de funcionari de carrera de l’escala d’Administració Especial, subescala de serveis especials, classe Policia Local, ocupades mitjançant nomenament interí o comissió de serveis abans de l’entrada en vigor de la Llei 6/2005, de 3 de juny de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, d’acord amb el que estableix la disposició transitòria quarta de l’esmentada llei i en compliment de la sentència 324/2008 de 17 de desembre de 2008, dictada pel Jutjat del Contenciós Administratiu nº 2 de Palma de Mallorca.
Aquestes places es troben incloses a l’oferta pública d’ocupació de l’any 2004 i 2005, i que restaven ocupades mitjançant nomenament interí o en comissió de serveis abans de l’entrada en vigor de la llei 6/2005 de tres de juny de coordinació de policies locals de les Illes Balears i en compliment de la sentència abans esmentada.
Segona.- Requisits dels aspirants:
a) Ésser espanyol o tenir la nacionalitat d’algun dels Estats membres de la Unió Europea o d’algun dels països que hagin subscrit un tractat internacional.
b) Haver complert divuit anys d’edat i no excedir de trenta-tres anys, compensant-se a aquests efectes els serveis prestats a la Policia Local com a policia local o com auxiliar de policia local, o en qualsevol dels altres cossos i forces se seguretat públiques. No obstant, s’excusarà del requisit de l’edat màxima exigit per a l’ingrés a aquesta categoria a les persones que a l’entrada en vigor de la Llei 6/2005, de 3 de juny ocupessin una plaça amb nomenament interí o en comissió de serveis a municipis de les Illes Balears.
c) Estar en possessió d’algun dels títols següents o equivalents conforme a la legislació actual: títol de Batxiller Superior, títol de Batxiller Universitari, títol de Batxiller Unificat Polivalent (BUP), títol de Batxiller-Logse, Formació Professional de 2n Grau, superació de les proves d’accés per a majors de 25 anys o en condicions d’obtenir-lo a la data en què finalitzi el termini de presentació d’instàncies.
d) Estar en possessió del curs d’aptitud per a Guàrdia de la Policia Local, expedit o convalidat per l’Escola Balear de l’Administració Pública en plena validesa.
e) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.
f) Estar en possessió dels permisos de conducció de la classe A, B i BTP.
g) No patir malaltia ni defecte físic o psíquic, que impedeixi o menyscabi el correcte desenvolupament de les funcions de policia.
h) No haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l’Administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitat per a l’exercici de la funció pública.
i) Comprometre’s a portar armes i, si s’escau, arribar a utilitzar-les, i prestar-ne declaració jurada.
j) Acreditar el coneixement de la llengua catalana mitjançant l’aportació del certificat de nivell B, de coneixements mitjans de català, de la Junta Avaluadora de Català, de l’Escola Balear d’Administració Pública o un altre organisme reconegut a aquest efecte en la legislació vigent.
En relació a l'apartat g) s'haurà de presentar amb la instància certificat expedit per facultatiu col·legiat al que s'indiqui que el aspirant compleix les condicions estipulades en el Quadre d'Exclusions mèdiques, de l'Annex II del Decret 70/89 de les normes marc de les Policies Locals.
En relació amb l'apartat h) s'haurà de presentar juntament amb la instància una declaració jurada en relació a aquest requisit.
Tercera.- Procediment de selecció.
El procediment de selecció per a la consolidació d’ocupació temporal serà el concurs, d’acord amb l’article 32 i la disposició transitòria quarta de la Llei 6/2005, de 3 de juny de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
Quarta.- Instàncies. Presentació i documents a presentar en el concurs.
Les sol·licituds es dirigiran al President de la Corporació i s’ajustaran al model publicat a l’annex I d’aquestes bases, en el termini de vint dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci en extracte, d’aquesta convocatòria, en el Butlletí Oficial de l’Estat, prèvia publicació íntegra d’aquestes bases en el BOIB. Els successius anuncis s’han de publicar únicament en el tauler d’anuncis de la Corporació.
Les instàncies també poden presentar-se en la manera que determina l’article 38.4 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Per ésser admesos i prendre part en aquest procés selectiu n’hi haurà prou que els aspirants declarin baix la seva responsabilitat que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a Base Segona, aportin fotocòpia autenticada del DNI, justificants, originals o fotocòpies compulsades dels mèrits per avaluar a la fase de concurs. Els mèrits adduïts i no justificats pels aspirants en la forma indicada no seran valorats i en cap cas es tindran en compte mèrits posteriors a la finalització del termini de presentació d’instàncies. Així mateix, els aspirants hauran de confeccionar un índex on es recullin ordenadament els mèrits al·legats.
També els aspirants hauran de presentar, juntament amb la instància, els documents que acreditin aquests coneixements. En aquests efectes no es tindran en compte els documents presentats en posterioritat a la data de presentació d’instàncies.
Els aspirants han de aportar original del justificant d’haver abonat amb caràcter previ, en concepte de taxa per a optar a proves de selecció de personal, la quantitat de 100 euros. La manca de justificació del pagament de la taxa indicada determinarà l’exclusió de l’aspirant. Aquest pagament no substitueix en cap cas el tràmit de presentar la sol·licitud en el termini i en la forma prevista a aquestes bases.
L’import dels drets d’examen únicament serà retornat a aquells que no fossin admesos per falta d’alguns dels requisits exigits per prendre part a les proves selectives.
Cinquena.- Admissió dels aspirants.
Finalitzat el termini de la presentació d’instàncies, la Junta de Govern ha d’aprovar la relació provisional dels aspirants admesos, efectuarà el nomenament dels membres del Tribunal, la qual ha de ser publicada al tauler d’anuncis de la Corporació i es concedirà el termini de quinze dies per la formulació de reclamacions.
Les reclamacions, en el cas de que n’hi hagués, s’aprovaran o s’exclouran en la resolució que es dicti i on ha d’ésser aprovada la relació definitiva d’aspirants admesos o exclosos.
En cas de que no es formulin reclamacions a la llista provisional, aquesta s’elevarà a definitiva, sense necessitat d’una nova resolució i publicació. Els errors de fet es poden reparar en qualsevol moment, d’ofici o petició de la persona interessada.
Els aspirants exclosos poden interposar directament, recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos o be recurs de reposició potestatiu davant l’òrgan que ha dictat la resolució, en el termini d’un mes, ambdós terminis comptats a partir de la data de publicació de la llista.
Sisena.- Tribunal Qualificador.
1. En la mateixa resolució que declari aprovada la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos s’efectuarà el nomenament dels membres del tribunal qualificador, com òrgan encarregat de valorar els mèrits del concurs i fer la proposta oportuna a l’òrgan competent.
2. El Tribunal Qualificador del procés selectiu quedarà constituït en la forma que determina l’article 6 del Decret 146/2001, de 21 de desembre.
President: Membre designat pel Batle de Capdepera.
Vocals:
Dos vocals, titulars i suplents designats per la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals.
Vocal: membre de la Policia Local de Capdepera designat pel Batle o Regidor en qui delegui
Vocal: funcionari/ària de carrera de la Corporació, designat pel Batle o Regidor en qui delegui
Secretari: el de la Corporació o funcionari en qui delegui, el qual tindrà veu, però no vot.
Podran anomenar-se assessors del Tribunal, els quals actuaran amb veu però sense vot, el nomenament dels quals s’ha de fer públic en el tauler d’edictes de la corporació abans de fer les proves en què participin.
El Tribunal qualificador estarà format per un nombre imparell de membres, no inferior a cinc, havent de designar-se el mateix nombre de suplents, entre els quals ha de figurar un President, un Secretari i tres vocals, havent de posseir tots ells un nivell de titulació igual o superior a l’exigit per a l’accés a les places convocades.
El Tribunal no es podrà constituir ni actuar sense la presencia, com a mínim del President i Secretari o dels qui els substitueixin i de l’assistència de més de la meitat dels seus membres titulars o suplents, indistintament, i les decisions s’han de prendre per majoria.
Els membres del Tribunal han d’abstenir-se d’intervenir i notificar-ho a l’autoritat que convoca quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes a l’article 28 de la Llei de Procediment Administratiu o s’hagin realitzat tasques de preparació d’aspirants a les proves selectives d’accés a les places de què es tracta, durant els cinc anys anteriors a la publicació d’aquesta convocatòria.
De la mateixa manera, els aspirants poden recusar als membres dels Tribunals quan s’esdevinguin algunes de les circumstàncies contemplades en el paràgraf anterior.
Els càrrecs de naturalesa política, els representants de les empleades i empleats públics i el personal eventual de l’administració, així com els funcionaris interins no poden formar part del mateix.
Als efectes previstos al Reial Decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, aquest Tribunal queda classificat amb la categoria de segona.
Setena.- Desenvolupament del procés selectiu.
El sistema de selecció serà el concurs. El concurs s’iniciarà en la data que es fixi una vegada que s’hagi fet pública la llista definitiva d’aspirants admesos i exclosos.
En aquesta fase es valoraran els mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb els criteris de valoració i puntuació que figuren a aquestes bases.
Acabada la valoració del concurs, el Tribunal publicarà la llista provisional de les puntuacions obtingudes pels aspirants.
Tots els aspirants disposaran d’un termini de 3 dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la llista provisional, per efectuar les reclamacions oportunes. El tribunal tindrà un termini de 5 dies hàbils per resoldre les reclamacions presentades i, tot seguit, farà pública la llista definitiva de les puntuacions dels aspirants. En cas de no existir reclamació alguna, la llista provisional esdevindrà definitiva.
Vuitena.- Relació d’aprovats, presentació de documents i nomenament.
Acabada la qualificació dels aspirants, el Tribunal Qualificador farà publica, al tauler d’anuncis de la Corporació, la relació d’aprovats per ordre de puntuació obtinguda, amb indicació de la respectiva qualificació obtinguda per cadascun d’ells i amb proposta de nomenament en favor dels aspirants que hagin obtingut les majors puntuacions.
En cas de que es produeixi empat, s’ha de donar prioritat a qui hagi obtingut major puntuació en el curs de formació bàsica.
El Tribunal elevarà a la Batlia la relació de les qualificacions obtingudes pels aspirants i en proposarà el nomenament d’aquells que complint els requisits exigits en la convocatòria hagin obtingut la major puntuació en la valoració de mèrits.
Els aspirants proposats han d’aportar davant la Secretaria General d’aquesta Corporació, dins el termini de vint dies naturals, comptats a partir de que es faci pública la llista de qualificacions amb proposta de nomenament, els documents acreditatius de reunir els requisits exigits a la Base Segona. Aquells que dins aquest termini assenyalat no presentin la documentació no poden ser nomenats, i queden anul·lades les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagin pogut incórrer per falsedat en la instància.
Aquells que tenen la condició de funcionari públic estan exempts de justificar les condicions i requisits ja acreditats per a obtenir el seu anterior nomenament, i únicament han de presentar la certificació del Ministeri, Organisme o Corporació Local de què depenguin, i acreditar la seva condició i altres circumstàncies que constin en el seu expedient personal.
Presentada la documentació, es procedirà als nomenaments dels aspirants, els quals hauran de prendre possessió de les places dins els trenta dies hàbils, com a màxim, comptats a partir del dia següent que els sigui notificat el nomenament.
FASE DE PRACTIQUES.
Una vegada finalitzada la qualificació del concurs, el tribunal, de les persones que hagin obtingut major puntuació fins a completar el nombre de places ofertes, farà una proposta de nomenament com a funcionariat en pràctiques per un període de sis mesos. Per aquest motiu, els i les aspirants proposats, en el termini de 20 dies naturals des que es faci pública la proposta de nomenament, hauran de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament els documents acreditatius que reuneixen els requisits exigits en aquestes bases.
Les pràctiques tendran per objecte comprovar l'aptitud per exercir les funcions policials. A aquests efectes els i les policies en pràctiques han de realitzar serveis de policia i ser avaluats d'aptitud, comportament i aplicació dels coneixements professionals adquirits durant la realització del curs de formació bàsica. L'avaluació de les pràctiques correspon al tribunal qualificador del concurs. Per realitzar aquesta avaluació el tribunal ha de tenir en compte l'informe emès pel Cap de la Policia Local de Capdepera, que no podrà ser membre del tribunal qualificador de les proves selectives, sobre l'avaluació dels factors abans esmentats.
En el moment de ser nomenat funcionari en pràctiques, el personal que ja ocupi la condició de policia local interí en actiu al cos de la Policia Local de Capdepera, amb un període de serveis igual o superior als sis mesos assenyalats, podrà ser declarat exempt de realitzar la fase de pràctiques, que s'haurà d'acreditar amb un informe previ favorable emès pel cap de la Policia Local de Capdepera sobre l'avaluació dels factors abans esmentats.
Si durant la realització de les pràctiques es dóna algun tipus d'incapacitat o baixa superior a 30 dies, aquestes s'interrompran. Una vegada superada aquesta incapacitat, el funcionari/a s'incorporarà al servei.
Els i les aspirants que no superin el període de pràctiques perdran el dret de ser nomenats/es com a funcionaris de carrera.
Novena.- Incidències.
El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris pel bon ordre de les proves selectives, en tot allò que no esta previst en aquestes bases.
Desena.- Impugnacions.
La present convocatòria i els actes administratius que es derivin d’aquesta, podran ésser impugnats pels interessats en els casos i en la forma establerta per la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
BAREM DE MÈRITS.
Els mèrits a valorar pel Tribunal son els següents:
La puntuació màxima que hom pot aconseguir amb els mèrits al·legats serà de 54 punts, de conformitat amb el que es disposa als següents apartats, per a cada tipus de mèrit.
1. Valoració del curs bàsic de capacitació.
Per valorar aquest apartat únicament es valoraran els cursos expedits o homologats per l'EBAP. La valoració per disposar del curs bàsic de capacitació serà el resultat de multiplicar la nota per un determinat coeficient, fins a un màxim de 10 punts, conforme amb els següents criteris:
a) Per ser funcionari interí en la data en què finalitza el termini per presentar la sol·licitud de participació, o bé per haver prestat serveis com a policia turístic o com a auxiliar de policia turístic durant un període mínim de 5 mesos de manera continuada en una temporada completa a l'ajuntament que convoca el procés selectiu, el coeficient multiplicador serà 1. Aquest apartat s'haurà d'acreditar mitjançant un certificat de l'ajuntament.
b) Per als aspirants que no hagin renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic a un altre municipi, i així ho acreditin mitjançant un certificat de la Direcció General d'Interior, el coeficient multiplicador serà 0,75.
c) Per als aspirants que hagin renunciat a un nomenament anterior com a policia local o turístic a un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,50. Aquest apartat s'haurà d'acreditar mitjançant un certificat de l'ajuntament del municipi que correspongui.
2. Valoració dels serveis prestats.
La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 12 punts, conforme als següents criteris:
a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 8 punts.
b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories de cossos o forces de la seguretat pública de l'Estat espanyol: 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
La data de referència per realitzar aquesta valoració serà la data en què finalitzi el termini per presentar la sol·licitud de participació, la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.
3. Antiguitat
La puntuació màxima per valorar aquest apartat serà de 4 punts, conforme als següents criteris:
Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en qualsevol altra categoria de funcionari de carrera: 0,2 punts per any.
La data de referència per realitzar aquesta valoració serà la data en què finalitzi el termini per presentar la sol·licitud de participació, i s'haurà d'acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.
4. Estudis acadèmics oficials
La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 6 punts, conforme amb els següents criteris:
a) Per disposar de la titulació de batxillerat o equivalent: 2,5 punts.
b) Per cada titulació de tècnic superior de formació professional: 0,5 punts.
c) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3,5 punts.
d) Per cada titulació acadèmica de llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o equivalent: 5 punts.
e) Per cada títol de doctor: 1 punt.
Únicament es valorarà disposar dels títols de nivell superior a l'exigit per accedir a la categoria a la qual s'accedeix.
El fet de valorar un títol com a mèrit implica que no es valori el de nivell inferior, tret que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques diferents. No obstant això, s'hauran d'acumular les puntuacions dels apartats a i b, així com també les puntuacions dels apartats d i e.
En cap cas es valorarà una diplomatura si aquesta forma part del primer cicle d'una llicenciatura que hagi estat exigida per poder accedir a la categoria a què s'accedeix.
5. Valoració dels coneixements de llengües
5.1 Coneixements orals i escrits de la llengua catalana
Es valoraran els certificats expedits per l'EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits por l'Escola Oficial d'Idiomes, així com els certificats reconeguts per la normativa autonòmica, amb una valoració màxima de de fins a 2 punts:
a) Coneixements inicials (certificat A): 1 punt.
b) Coneixements elementals (certificat B): 1,25 punts.
c) Coneixements mitjans (certificat C): 1,50 punts.
d) Coneixements superiors (certificat D): 1,75 punts.
e) Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,25 punts.
Únicament es valorarà un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s'haurà d'acumular a la de l'altre certificat que s'aporti. En tot cas, només es valoraran els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'ocupació de la plaça a la qual s'accedeix.
5.2 Coneixements d'altres llengües
Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d'altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d'idiomes o escoles d'Administració pública, fins a un màxim de 4 punts, conforme als criteris de puntuació següents:
a) Primer cus d'escola oficial d'idiomes o nivell inicial de l'EBAP: 1 punt
b) Segon curs d'escola oficial d'idiomes o nivell elemental de l'EBAP: 1,25 punts.
c) Tercer curs d'escola oficial d'idiomes o nivell mitjà de l'EBAP: 1,50 punts.
d) Quart curs d'escola oficial d'idiomes: 1,75 punts.
e) Cinquè curs d'escola oficial d'idiomes: 2 punts.
Per a una mateixa llengua només es valoraran les titulacions de nivell superior.
6. Valoració dels cursos de formació
Únicament es valoraran els cursos expedits o homologats per l'EBAP, per les universitats, escoles universitàries i entitats promotores de formació contínua, així com els impartits en altres centres de formació oficials de seguretat pública o qualsevol Administració pública, sempre que estiguin degudament documentats i expedits per l'entitat.
En el cas que es presentin dubtes sobre la puntuació que s'ha d'atorgar a algun certificat o sobre la seva validesa, es podrà sol·licitar un informe a la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria d'Educació i Cultura.
6.1 Formació relacionada amb l'àrea professional
La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 4,5 punts. Per a cada lloc de feina, s'hauran de valorar les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc de treball al qual s'accedeix. En concret, únicament es valoraran els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències i salvament, conforme als següents criteris:
a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.
b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.
c) Per cada certificat d'impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc de treball al qual s'accedeix: 0,0075 punts por hora.
6.2. Formació no relacionada amb l'àrea professional.
La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 2 punts, amb la puntuació que s'indica a continuació:
a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.
b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.
7. Valoració dels reconeixements honorífics
La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 3,5 punts, conforme als següents criteris:
a) Per cada medalla al mèrit policial prevista en la normativa: 2 punts per cada medalla amb distintiu blau, 1 punt si el distintiu és blanc, i 0,5 punts si el distintiu és verd.
b) Per cada felicitació procedent del Ple o la Junta de Govern de l'ajuntament: 0,35 punts.
c) Per cada felicitació procedent de la batlia: 0,25 punts
S'haurà d'acreditar mitjançant un certificat expedit per la Conselleria competent en matèria de policies locals.
8. Mèrits objectius de lliure determinació per part de cada corporació relacionats amb l'exercici de les funcions policials.
La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 6 punts, i els criteris de valoració, els que cada ajuntament determini.
a) Per als aspirants que accedeixin al lloc de treball de l'Ajuntament de Capdepera i estiguessin amb nomenament interí o en comissió de serveis a l'entrada en vigor de la Llei 6/2005, de 3 de juny, es valorarà en 1 punt.
b) Per haver estat nomenat interinament com a policia local, policia turístic o policia de temporada de l'Ajuntament de Capdepera i estar nomenat en el moment de la presentació d'instàncies per a participar en la present convocatòria, es valorarà amb 0,1388 punts per cada mes complet de servei actiu, fins a un màxim de 5 punts.
c) Per haver estat nomenat interinament com a policia local, policia turístic o policia de temporada de l'Ajuntament de Capdepera i no estar nomenat en el moment de la presentació d'instàncies per a participar en la present convocatòria, es valorarà amb 0,0278 punts per cada mes complet de servei actiu, fins a un màxim de 1 punts.
Únicament podrà valorar un dels apartats b) oc), no podent acumular-se la puntuació dels dos.
Annex
Model d’instància.
D. …………………………………………….................... major d’edat, amb DNI número .........................., i domicili a efectes de notificacions i comunicacions a …………………………………….., telèfon...................…..
EXPOSA
I.- Que ha tingut coneixement de la convocatòria .........……………………………
II.- Que està en possessió de totes i cada una de les condicions exigides per la base segona de la convocatòria.
Per tot l’exposat,
SOL·LICITA:
Ésser admès/a al corresponent procés selectiu, per la qual cosa aporta fotocòpia acarada del DNI i la documentació que s’especifica als efectes de valoració dels mèrits.
Capdepera, de 2013
(Signatura de l’interessat)
SR. BATLE-PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT DE CAPDEPERA.”
Capdepera, 5 de juliol de 2013
El Batle,
Rafel Fernández Mallol