Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 12802
Resolució del gerent de la Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l'Autonomia Personal de les Illes Balears per la qual s'aproven les bases i la convocatòria de borses de treball per a la selecció de personal laboral no permanent de diverses categories professionals

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Resolució del gerent de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears per la qual s’aproven   les bases i la convocatòria de borses de treball per a la selecció de personal laboral no permanent de diverses categories professionals

Antecedents

1.- La Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears té la necessitat de realitzar contractacions de personal en diverses circumstàncies, com són:

  1. Cobrir vacants de la relació de llocs de treball fins a la seva cobertura definitiva.
  2. Substituir personal amb reserva de llocs de feina o en situació de llicència, quan la durada d’aquesta llicència ho requereixi.
  3. Substituir personal en situació d’incapacitat temporal, ja sigui per contingències comuns o per malalties professionals, o en situació de baixa per maternitat.
  4. Substituir la reducció de jornada del personal laboral quan les necessitats del servei ho requereixin.
  5.  Substituir el personal d’atenció directa en període de vacances o permisos, quan la durada d’aquestes situacions ho requereixi.

2.- Ateses les necessitats de contractació de personal de les categories professionals de netejador/a, d’auxiliar tècnic/a sociosanitari/ària, d’infermer/a i de fisioterapeuta, es fa necessari constituir borses de treball amb la finalitat de cobrir les necessitats de contractació amb rapidesa i agilitat.

3.- Els apartats i i j de l’article 28.1, dels Estatuts de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears, estableixen que corresponen al gerent, entre altres funcions, “desenvolupar la política de personal dissenyada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, concertar o rescindir relacions laborals, seleccionar el personal laboral, acordar les sancions i executar les actuacions que, en aquesta matèria, li siguin encomanades”, així com exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació.

Per l’anterior, amb els informes favorables de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, dict la següent:

RESOLUCIÓ

Primer.-  Aprovar la convocatòria de les borses de treball per a la selecció de personal laboral no permanent per a la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears de les categories professionals de netejador/a, d’auxiliar tècnic/a sociosanitari/ària, d’infermer/a i de fisioterapeuta.

Segon.- Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annexes 1, 2 i 3 d’aquesta resolució, d’acord amb els barems de mèrits que s’especifiquen en els annexes 1.1, 2.1 i 3.1.

Tercer.- Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de la Fundació.

Palma, 10 de juny de 2013

 

El gerent

Javier Ureña Morales

 

 

ANNEX 1

Bases de la convocatòria d’una borsa de treball per cobrir temporalment llocs de treball de la categoria de netejador/a de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

1. Objecte

L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir borses d’aspirants per cobrir, com a personal laboral, les necessitats de contractació temporal, per a l’illa de Mallorca, de personal de la categoria professional de netejador/a.

2. Forma de selecció

La selecció s’ha de fer mitjançant el procediment de concurs de mèrits, de conformitat amb el barem que es detalla en l’annex 1.1.

Els empats en la puntuació s’ha de dirimir aplicant successivament els criteris següents:

  1. D’acord amb el que preveu el punt 1.5.3 del Pla d’Igualtat entre Dones i Homes de la Fundació, aprovat en data 13 d’agost de 2012, en el cas que hi hagi una infrarepresentació de dones en la categoria professional, si hi ha una puntuació final igual entre dos candidats o més, s’ha de seleccionar la dona, llevat que concorrin en l’altre candidat circumstàncies que no siguin discriminatòries, per raó e sexe i que justifiquin que no s’apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials d’accés al treball, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en els candidats d’ambdós sexes; en el cas que siguin dues dones o més, s’ha d’atendre a la resta de criteris que s’enumeren a continuació. 
  2. La major puntuació obtenguda en l’apartat d’experiència professional.
  3. La persona de més edat.
  4. El sorteig.

3. Reserva per a persones amb discapacitat

S’ha d’oferir a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 % el 7 % del total dels llocs de feina per cobrir. No obstant això, se’ls han d’oferir també els llocs de feina no reservats que, segons la puntuació obtinguda en el procés selectiu, els corresponguin.

En tot cas, l’oferiment està supeditat al fet que la discapacitat de la persona aspirant concreta sigui compatible amb les tasques del lloc de feina.

4. Requisits i condicions de les persones aspirants

Per poder formar part de la borsa, els aspirants han de complir en la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds els requisits següents:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d’un estat de la Unió Europea, o ser nacional d’altres estats amb les condicions que estableix l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
  2. Tenir 16 anys complits i no haver arribat a l’edat de jubilació.
  3. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents a la categoria de netejador/a.
  4. No haver estat separats, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitats de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les de la categoria corresponent. En cas de nacionals d’un altre estat, no haver estat inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
  5. Estar en possessió de la titulació següent: certificat de d’escolaritat o formació laboral equivalent. S’entén que tenen formació laboral equivalent les persones que actualment presten serveis a qualsevol administració pública o a un ens dels sector públic instrumental i que tenguin acreditada una experiència professional de més de tres anys en la categoria professional concreta o han superat un curs de formació professional directament relacionat amb la categoria, impartit per un centre oficial reconegut.

En el supòsit de titulacions expedides a l’estranger, s’ha d’aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació.

5. Sol·licituds i documentació

Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s’han de presentar en el model normalitzat que és a disposició de les persones interessades a la pàgina web de la Fundació a l’adreça d’Internet < http://fbd.caib.es>

El termini de presentació de les sol·licituds és de vint dies naturals, a comptar des del dia següent a la data de publicació d’aquesta convocatòria al BOIB. Les sol·licituds que es registrin fora de termini s’exclouran i s’arxivaran.

Les persones aspirants han d’adjuntar a la sol·licitud, emplenada correctament i signada, una fotocòpia del DNI, i també l’original o una fotocòpia compulsada de la documentació següent:

  1. La documentació acreditativa de la titulació exigida
  2. La documentació acreditativa dels mèrits al·legats (experiència professional, formació i coneixements de la llengua catalana).
  3. Per a les persones aspirants amb discapacitat, el certificat acreditatiu del grau de discapacitat, així com el certificat d’aptitud expedit pel Centre Base dependent de la Direcció General de Serveis Socials o per un organisme públic equivalent, sobre les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional a què la persona candidata opta i que ha d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del lloc de feina, mitjançant, si escau, les adaptacions adients.
  4. La indicació d’una adreça de correu electrònic o un telèfon a efectes de notificacions i comunicacions amb la Fundació.

La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds.

Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment perquè la Fundació tracti les seves dades personals als efectes que se’n deriven.

6. Lloc de presentació de les sol·licituds.

Les sol·licituds s’han de presentar a la seu de la Fundació (plaça de la Drassana, 4, 07012, de Palma), de dilluns a divendres, de les 9:00 hores a les 14:00 hores. També es poden presentar en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic e les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Si es necessita un justificant de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada n’ha de dur una fotocòpia. 

7. Llistes de persones admeses i excloses

En el termini màxim de vint dies des de la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds, s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de la Fundació i a la pàgina web la relació provisional de persones admeses i excloses, amb la indicació de les causes d’exclusió. Les persones interessades disposen d’un termini de tres dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de l’exposició de les llistes, per esmenar els defectes o aportar els documents preceptius.

Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, s’ha de publicar la llista definitiva de persones admeses i excloses, de la mateixa manera que la provisional.

8. Comissió tècnica de valoració

La comissió tècnica de valoració està formada per les persones següents:

  • La cap de l’Àrea de Recursos Humans o un/a tècnic/a de grau mitjà de l’Àrea de Recursos Humans de la Fundació.
  • La directora de la residència i centre de dia Oms i residència Sant Miquel. En cas de malaltia, absència o impossibilitat, la pot substituir la governanta d’aquest centre.
  • El director de la residència i centre de dia Son Güells. En cas de malaltia, absència o impossibilitat, el pot substituir ella governanta d’aquest centre.

Els membres de la comissió tècnica de valoració s’han d’abstenir d’intervenir-hi si hi concorren els motius que estableix a la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

A les reunions de la comissió pot assistir amb veu però sense vot un membre del comitè d’empresa o delegat de personal. A aquest efecte, s’han de comunicar al comitè d’empresa i/o als delegats de personal, amb una antelació suficient, les dates de les reunions.

Les funcions bàsiques de la comissió tècnica de valoració són les següents:

  1. Comprovar que les persones aspirants compleixen els requisits establerts en aquesta convocatòria.
  2. Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, de conformitat amb el barem establert en aquesta convocatòria.
  3. Confeccionar la borsa per a les contractacions temporals.

9. Valoració dels mèrits:

Els mèrits al·legats s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta com a annex 1, i que s’estructura en tres blocs: experiència professional, mèrits acadèmics i formació i coneixements de la llengua catalana. Tant l’experiència professional com els mèrits acadèmics i la formació han d’estar directament relacionades amb el lloc de feina.

Els mèrits esmentats s’han d’al·legar a la sol·licitud i s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la documentació següent:

a)  Experiència professional relacionada amb el lloc de feina

  • Serveis prestats a l’Administració pública (incloses les entitats autònomes): mitjançant un certificat acreditatiu dels serveis prestats, amb la indicació de la categoria.
  • Serveis prestats en entitats de dret públic sotmeses al dret privat, consorcis i fundacions, empreses societàries del sector públic instrumental i empreses privades: a través d’un certificat de la vida laboral i l’acreditació de la categoria i de les funcions realitzades mitjançant el contracte laboral o un certificat de l’entitat corresponent.

b) Coneixements i formació

  • Còpia compulsada dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos, seminaris, etc. realitzats, amb l’expressió del nombre d’hores de l’acció formativa. Només es valoren les accions formatives relacionades directament amb les funcions del lloc de feina. Els cursos de contingut igual o similar només es computen una vegada,

Les persones que hagin prestat serveis a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears poden acreditar els mèrits amb un certificat dels mèrits que figuren en el Servei del Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, sempre que la persona interessada els hagi al·legat en la sol·licitud.

Els mèrits s’han d’acreditar amb referència a la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds. El fet de no acreditar qualsevol dels mèrits en la forma indicada i en el termini assenyalat implica que aquest mèrit no es valora.  

10. Publicació de les valoracions

Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, la comissió tècnica ha de fer pública, en els taulers d’anuncis de la Fundació i a la pagina web esmentada abans, una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants. Aquesta llista s’ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.

Les persones aspirants disposen d’un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits.

Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits, s’ha de publicar la llista definitiva de les valoracions els taulers d’anuncis de la Fundació, a la pagina web d’aquesta i el BOIB.

11. Crida dels aspirants

La crida a les persones aspirants s’ha de fer d’acord amb les normes de gestió de les borses de treball de la Fundació, aprovades per Resolució de la Gerència de 12 de maig de 2011.

No obstant això, en el cas de substitucions de durada curta i de caràcter urgent (que s’hagin de cobrir en un període de 24 hores o inferior), s’han de realitzar un màxim de dues cridades, amb un interval mínim de 15 minuts entre ambdues i s’ha de deixar constància de la data i les hores. 

12. Vigència de la borsa de treball

Aquesta borsa de treball estarà vigent durant un termini de tres anys des de la data de publicació de les valoracions definitives, llevat que s’esgoti abans de finalitzar el termini esmentat.

ANNEX 1.1

Barem de mèrits

Puntuació total: La puntuació màxima és de 100 punts.

a) Experiència professional relacionada amb el lloc de feina (puntuació màxima 50 punts)

  • Experiència en l’Administració pública o en qualsevol ens del sector públic: 0,35 punts per mes treballat.
  • Experiència en l’empresa privada: 0,15 punts per mes treballat.

b) Mèrits acadèmics i formació (puntuació màxima 44 punts)

Només es valoren les accions formatives relacionades directament amb les funcions del lloc de feina. Els cursos de l’àrea jurídica administrativa, els de qualitat, els d’igualtat de gènere, els d’aplicacions informàtiques a nivell d’usuari (word, excel, acces, correu electrònic i intranet) i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals es valoren en tot cas.

Es valoren els certificats i diplomes d’accions formatives impartides o promogudes per l’Administració pública, per les universitats, les escoles universitàries, col·legi professionals o altres centres de formació oficial; les impartides en el marc dels acords de formació contínua amb l’Administració, independentment de qui en sigui el promotor; els cursos promoguts per una administració pública o que estiguin homologats per l’EBAP o per una altra escola d’administració publica; els de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), la conselleria competent en matèria de treball i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

En els certificats i diplomes ha de constar el nombre d’hores de durada.

La ponderació és la següent:

1) Mèrits acadèmics: Possessió de titulacions acadèmiques oficials de nivell igual o superior a les exigides en aquesta convocatòria, puntuació màxima: 3 punts.

Només es valoren les titulacions acadèmiques que estiguin relacionades directament amb les funcions del lloc de feina.

a) Graduat en educació secundària, graduat escolar, tècnic de grau mitjà corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic auxiliar corresponent a formació professional de primer grau, o un títol equivalent: 1 punt.

b) Batxillerat, tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior, tècnic especialista corresponent a formació professional de segon grau, o títol equivalent: 2 punts.

La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valora el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, excepte si les titulacions corresponen a branques diferents.

2) Formació (puntuació màxima 41 punts):

  • Cursos de 10 a 20 hores: 0,5 punts per curs.
  • Cursos de 21 a 40 hores: 1 punt per curs.
  • Cursos de 41 a 60 hores: 2 punts per curs.
  • Cursos de 61 a 120 hores: 3 punts per curs.
  • Cursos de 121a 200 hores: 4 punts per curs.
  • Cursos de 201 a 300 hores: 6 punts per curs.
  • Cursos de 301 a 600 hores: 10 punts per curs.

Quan el curs sigui amb certificat d’aprofitament s’han d’afegir 0,25 punts addicionals.

En els casos de cursos d’aplicacions informàtiques només es valora el nivell més alt o certificat amb major número d’hores de cada una de les aplicacions.

c) Coneixements de català (6 punts)

Per estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixements de llengua catalana. En cas de tenir més d’un certificat es valora només el nivell màxim acreditat:

  • Certificat de nivell A2 o equivalent: 1 punt
  • Certificat de nivell B1 o equivalent: 2 punts.
  • Certificat de nivell B2 o equivalent: 3 punt.
  • Certificat de nivell C1 o equivalent: 4 punts.
  • Certificat de nivell C2o equivalent: 5 punts
  • Certificat de nivell E o equivalent: s’incrementa en un punt el nivell màxim acreditat.

 

 

ANNEX 2

Bases de la convocatòria d’una borsa de treball per cobrir temporalment llocs de treball de la categoria d’auxiliar tècnic/a sociosanitari/ària de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

1.Objecte

L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir borses d’aspirants per cobrir, com a personal laboral, les necessitats de contractació temporal, per a l’illa de Mallorca, de personal de la categoria professional d’auxiliar tècnic/a sociosanitari/ària.

2. Forma de selecció

La selecció s’ha de fer mitjançant el procediment de concurs de mèrits, de conformitat amb el barem que es detalla en l’annex 2.1.

Els empats en la puntuació s’han de dirimir aplicant successivament els criteris següents:

  1. D’acord amb el que preveu el punt 1.5.3 del Pla d’Igualtat entre Dones i Homes de la Fundació, aprovat en data 13 d’agost de 2012, en el cas que hi hagi una infrarepresentació de dones en la categoria professional, si hi ha una puntuació final igual entre dos candidats o més, s’ha de seleccionar la dona, llevat que concorrin en l’altre candidat circumstàncies que no siguin discriminatòries per raó de sexe, i que justifiquin que no s’apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials d’accés al treball, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en els candidats d’ambdós sexes; en el cas que siguin dues dones o  més, s’ha d’atendre a la resta de criteris que s’enumeren a continuació. 
  2. La major puntuació obtenguda en l’apartat d’experiència professional.
  3. La persona de més edat.
  4. El sorteig.

3. Reserva per a persones amb discapacitat

S’ha d’oferir a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 % el 7 % del total dels llocs de feina per cobrir. No obstant això, se’ls han d’oferir també els llocs de feina no reservats que, segons la puntuació obtinguda en el procés selectiu, els corresponguin.

En tot cas, l’oferiment se supedita al fet que la discapacitat de la persona aspirant concreta sigui compatible amb les tasques del lloc de feina.

4. Requisits i condicions de les persones aspirants

Per poder formar part de la borsa, els aspirants han de complir en la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds els requisits següents:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d’un estat de la Unió Europea, o ser nacional d’altres estats amb les condicions que estableix l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
  2. Tenir 16 anys complits i no haver arribat a l’edat de jubilació.
  3. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents a la categoria d’auxiliar tècnic/a sociosanitari/ària.
  4. No haver estat separats, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitats de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les de la categoria corresponent. En cas de nacionals d’un altre estat, no haver estat inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
  5. Estar en possessió de la titulació d’FP de tècnic/a de grau mitjà en atenció sociosanitària, de tècnic/a en atenció a persones en situació de dependència o de tècnic/a en cures auxiliars d’infermeria o del certificat de professionalitat d’atenció a persones dependents en institucions socials.

En el supòsit de titulacions expedides a l’estranger, s’ha d’aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació.

5. Sol·licituds i documentació

Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s’han de presentar en el model normalitzat que és a disposició de les persones interessades a la pàgina web de la Fundació a l’adreça d’Internet <http://fbd.caib.es>.

El termini de presentació de les sol·licituds és de vint dies naturals, comptadors des del dia següent a la data de publicació d’aquesta convocatòria al BOIB. Les sol·licituds que es registrin fora de termini s’exclouran i s’arxivaran.

Les persones aspirants han d’adjuntar a la sol·licitud, emplenada correctament i signada, una fotocòpia del DNI,  i també l’original o una fotocòpia compulsada de la documentació següent:

  1. La documentació acreditativa de la titulació exigida
  2. La documentació acreditativa dels mèrits al·legats (experiència professional, formació i coneixements de llengua catalana).
  3. Per a les persones aspirants amb discapacitat, el certificat acreditatiu del grau de discapacitat, així com el certificat d’aptitud expedit pel Centre Base dependent de la Direcció General de Serveis Socials o per un organisme públic equivalent, sobre les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional a què la persona candidata opta i que ha d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del lloc de feina, mitjançant, si escau, les adaptacions adients.
  4. La indicació d’una adreça de correu electrònic o un telèfon a efectes de notificacions i comunicacions amb la Fundació.

La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds.

Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment perquè la Fundació tracti les seves dades personals als efectes que se’n deriven.

6. Lloc de presentació de les sol·licituds.

Les sol·licituds s’han de presentar a la seu de la Fundació (plaça de la Drassana, 4, 07012, de Palma), de dilluns a divendres, de les 9:00 hores a les 14:00 hores. També es poden presentar en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic e les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Si es necessita un justificant de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada n’ha de dur una fotocòpia. 

7. Llistes de persones admeses i excloses

En el termini màxim de vint dies des de la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds, s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de la Fundació i a la pàgina web la relació provisional de persones admeses i excloses, amb la indicació de les causes d’exclusió. Les persones interessades disposen d’un termini de tres dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de l’exposició de les llistes, per esmenar els defectes o aportar els documents preceptius.

Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, s’ha de publicar la llista definitiva de persones admeses i excloses, de la mateixa manera que la provisional.

8. Comissió tècnica de valoració

La comissió tècnica de valoració està formada per les persones següents:

  • La cap de l’Àrea de Recursos Humans o un/a tècnic/a de grau mitjà de l’Àrea de Recursos Humans de la Fundació.
  • La directora de la residència i centre de dia Oms i residència Sant Miquel. En cas de malaltia, absència o impossibilitat, la pot substituir un/una infermer/a de la Fundació o el o la supervisor/a d’auxiliars d’aquest centre.
  • El director de la residència i centre de dia Son Güells. En cas de malaltia, absència o impossibilitat, el pot substituir un/a infermer/a de la Fundació.

Els membres de la comissió tècnica de valoració s’han d’abstenir d’intervenir-hi si hi concorren els motius que estableix la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

A les reunions de la comissió pot assistir amb veu però sense vot un membre del comitè d’empresa o delegat de personal. A aquest efecte, s’han de comunicar al comitè d’empresa i/o als delegats de personal, amb una antelació suficient, les dates de les reunions.

Les funcions bàsiques de la comissió tècnica de valoració són les següents:

  1. Comprovar que les persones aspirants compleixen els requisits establerts en aquesta convocatòria.
  2. Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, de conformitat amb el barem establert en aquesta convocatòria.
  3. Confeccionar la borsa per a les contractacions temporals.

9. Valoració dels mèrits:

Els mèrits al·legats s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta com a annex 1, i que s’estructura en tres blocs: experiència professional, mèrits acadèmics i formació i coneixements de la llengua catalana. Tant l’experiència professional com els mèrits acadèmics i la formació han d’estar directament relacionades amb el lloc de feina.

Els mèrits esmentats s’han d’al·legar a la sol·licitud i s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la documentació següent:

a) Experiència professional relacionada amb el lloc de feina

  • Serveis prestats a l’Administració pública (incloent-hi les entitats autònomes): mitjançant un certificat acreditatiu dels serveis prestats, amb la indicació de la categoria.
  • Serveis prestats en entitats de dret públic sotmeses al dret privat, consorcis i fundacions, empreses societàries del sector públic instrumental i empreses privades: a través d’un certificat de la vida laboral i l’acreditació de la categoria i de les funcions realitzades mitjançant el contracte laboral o un certificat de l’entitat corresponent.

b) Coneixements i formació

  • Còpia compulsada dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos, seminaris, etc. realitzats, amb l’expressió del nombre d’hores de l’acció formativa. Només es valoren les accions formatives relacionades directament amb les funcions del lloc de feina. Els cursos de contingut igual o similar només es computen una vegada,

Les persones que hagin prestat serveis a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears poden acreditar els mèrits amb un certificat dels mèrits que figuren en el Servei del Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, sempre que la persona interessada els hagi al·legat en la sol·licitud.

Els mèrits s’han d’acreditar amb referència a la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds. El fet de no acreditar qualsevol dels mèrits en la forma indicada i en el termini assenyalat implica que aquest mèrit no es valora.  

10. Publicació de les valoracions

Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, la comissió tècnica ha de fer pública, en els taulers d’anuncis de la Fundació i a la pagina web esmentada abans, una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants. Aquesta llista s’ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.

Les persones aspirants disposen d’un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits.

Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits, s’ha de publicar la llista definitiva de les valoracions els taulers d’anuncis de la Fundació, a la pagina web d’aquesta i el BOIB.

11. Crida dels aspirants

La crida a les persones aspirants s’ha de fer de conformitat amb les normes de gestió de les borses de treball de la Fundació, aprovades per Resolució de la Gerència de 12 de maig de 2011.

No obstant això, en el cas de substitucions de durada curta i de caràcter urgent (que s’hagin de cobrir en un període de 24 hores o inferior), s’han de realitzar un màxim de dues cridades, amb un interval mínim de 15 minuts entre ambdues i s’ha de deixar constància de la data i les hores. 

12. Vigència de la borsa de treball

Aquesta borsa de treball estarà vigent durant un termini de tres anys des de la data de publicació de les valoracions definitives, llevat que s’esgoti abans de finalitzar el termini esmentat.

ANNEX 2.1

Barem de mèrits

Puntuació total: La puntuació màxima és de 100 punts.

a) Experiència professional relacionada amb el lloc de feina (puntuació màxima 50 punts)

  • Experiència en l’Administració pública o en qualsevol ens del sector públic: 0,35 punts per mes treballat.
  • Experiència en l’empresa privada: 0,15 punts per mes treballat.

b) Mèrits acadèmics i formació (puntuació màxima 44 punts)

Només es valoren les accions formatives relacionades directament amb les funcions del lloc de feina. Els cursos de l’àrea jurídica administrativa, els de qualitat, els d’igualtat de gènere, els d’aplicacions informàtiques a nivell d’usuari (word, excel, acces, correu electrònic i intranet) i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals es valoren en tot cas.

Es valoren els certificats i diplomes d’accions formatives impartides o promogudes per l’Administració pública, per les universitats, les escoles universitàries, col·legi professionals o altres centres de formació oficial; les impartides en el marc dels acords de formació contínua amb l’Administració, independentment de qui sigui el promotor; els cursos promoguts per una administració pública o que estiguin homologats per l’EBAP o per una altra escola d’administració publica; els de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), la conselleria competent en matèria de treball i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

En els certificats i diplomes ha de constar el nombre d’hores de durada.

La ponderació és la següent:

1) Mèrits acadèmics: Possessió de titulacions acadèmiques oficials de nivell igual o superior a les exigides en aquesta convocatòria, puntuació màxima: 10 punts.

Només es valoren les titulacions acadèmiques que estiguin relacionades directament amb les funcions del lloc de feina.

  1. Tècnic de grau mitjà corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic auxiliar corresponent a formació professional de primer grau, o un títol equivalent: 1 punt.
  2. Batxillerat, tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior, tècnic especialista corresponent a formació professional de segon grau, o títol equivalent: 2 punts.
  3. Titulació acadèmica de diplomatura universitàri o equivalent: 3 punts
  4. Titulació acadèmica de grau, llicenciatura universitària o equivalent: 4 punts.

La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valora el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, excepte si les titulacions corresponen a branques diferents.

2) Formació (puntuació màxima 34 punts):

  • Cursos de 10 a 20 hores: 0,5 punts per curs.
  • Cursos de 21 a 40 hores: 1 punt per curs.
  • Cursos de 41 a 60 hores: 2 punts per curs.
  • Cursos de 61 a 120 hores: 3 punts per curs.
  • Cursos de 121a 200 hores: 4 punts per curs.
  • Cursos de 201 a 300 hores: 6 punts per curs.
  • Cursos de 301 a 600 hores: 10 punts per curs.

Quan el curs sigui amb certificat d’aprofitament s’han d’afegir 0,25 punts addicionals.

En els casos de cursos d’aplicacions informàtiques només es valora el nivell més alt o certificat amb major número d’hores de cada una de les aplicacions.

c) Coneixements de català (6 punts)

Per estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixements de llengua catalana. En cas de tenir més d’un certificat es valora solament el nivell màxim acreditat:

  • Certificat de nivell A2 o equivalent: 1 punt
  • Certificat de nivell B1 o equivalent: 2 punt.
  • Certificat de nivell B2 o equivalent: 3 punts.
  • Certificat de nivell C1o equivalent: 4 punts
  • Certificat de nivell C2 o equivalent: 5 punts.
  • Certificat de nivell E o equivalent: s’incrementa en 1 punt el nivell màxim acreditat.

 

 

ANNEX 3

Bases de la convocatòria d’una borsa de treball per cobrir temporalment llocs de treball de les categories d’infermer/a i de fisioterapeuta de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

1. Objecte

L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir borses d’aspirants per cobrir, com a personal laboral, les necessitats de contractació temporal, per a l’illa de Mallorca, de les categories següents:

  • Infermers/es
  • Fisioterapeutes

2. Forma de selecció

La selecció s’ha de fer mitjançant el procediment de concurs de mèrits, de conformitat amb el barem que es detalla en l’annex 1.

Els empats en la puntuació s’ha de dirimir aplicant successivament els criteris següents:

  1. D’acord amb el que preveu el punt 1.5.3 del Pla d’Igualtat entre Dones i Homes de la Fundació, aprovat en data 13 d’agost de 2012, en el cas que hi hagi una infrarepresentació de dones en la categoria professional, s’hi ha una puntuació final igual entre dos candidats o més, s’ha de seleccionar la dona, llevat que concorrin en l’altre candidat circumstàncies que no siguin discriminatòries, per raó e sexe i que justifiquin que no s’apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials d’accés al treball, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en els candidats d’ambdós sexes; en el cas que siguin dues dones o més, s’ha d’atendre a la resta de criteris que s’enumeren a continuació. 
  2. La major puntuació obtenguda en l’apartat d’experiència professional.
  3. La persona de més edat.
  4. El sorteig.

3. Reserva per a persones amb discapacitat

S’ha d’oferir a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 % el 7 % del total dels llocs de feina per cobrir. No obstant això, se’ls han d’oferir també els llocs de feina no reservats que, segons la puntuació obtinguda en el procés selectiu, els corresponguin.

En tot cas, l’oferiment està supeditat al fet que la discapacitat de la persona aspirant concreta sigui compatible amb les tasques del lloc de feina.

4. Requisits i condicions de les persones aspirants

Per poder formar part de la borsa, els aspirants han de complir en la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds els requisits següents:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d’un estat de la Unió Europea, o ser nacional d’altres estats amb les condicions que estableix l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
  2. Tenir 16 anys complits i no haver arribat a l’edat de jubilació.
  3. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents a la categoria d’infermer/a o de fisioterapeuta.
  4. No haver estat separats, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitats de manera o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les de la categoria corresponent. En cas de nacionals d’un altre estat, no haver estat inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
  5. Estar en possessió de la titulació que es requereix per a cada una de les categories convocades:

1)  Per a la categoria de diplomats o diplomades universitaris/àries en infermeria: títol de diplomat o diplomada o grau en infermeria.

2)  Per als fisioterapeutes: títol de diplomat o diplomada o grau en fisioteràpia.

En el supòsit de titulacions expedides a l’estranger, s’ha d’aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació.

5. Sol·licituds i documentació

Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s’han de presentar en el model normalitzat que és a disposició de les persones interessades a la pàgina web de la Fundació a l’adreça d’Internet <http://fbd.caib.es>.

El termini de presentació de les sol·licituds és de vint dies naturals comptadors des del dia següent a la data de publicació d’aquesta convocatòria al BOIB. Les sol·licituds que es registrin fora de termini s’exclouran i s’arxivaran.

Les persones aspirants han d’adjuntar a la sol·licitud emplenada correctament i signada, una fotocòpia del DNI i també l’original o una fotocòpia compulsada de la documentació següent:

  1. La documentació acreditativa de la titulació exigida
  2. La documentació acreditativa dels mèrits al·legats (experiència professional, formació i coneixements de la llengua catalana).
  3. Per a les persones aspirants amb discapacitat, el certificat acreditatiu del grau de discapacitat, així com el certificat d’aptitud expedit pel Centre Base dependent de la Direcció General de Serveis Socials o per un organisme públic equivalent, sobre les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional a què la persona candidata opta i que d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del lloc de feina, mitjançant, si escau, les adaptacions adients.
  4. La indicació d’una adreça de correu electrònic o un telèfon a efectes de notificacions i comunicacions amb la Fundació.

La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds.

Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment perquè la Fundació tracti les seves dades personals als efectes que se’n deriven.

6. Lloc de presentació de les sol·licituds.

Les sol·licituds s’han de presentar a la seu de la Fundació (plaça de la Drassana, 4, 07012, de Palma), de dilluns a divendres, de les 9:00 hores a les 14:00 hores. També es poden presentar en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Si se necessita un justificant de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada n’ha de dur una fotocòpia. 

7. Llistes de persones admeses i excloses

En el termini màxim de vint dies des de la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds, s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de la Fundació i a la pàgina web la relació provisional de persones admeses i excloses, amb la indicació de les causes d’exclusió. Les persones interessades disposen d’un termini de tres dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de l’exposició de les llistes, per esmenar els defectes o aportar els documents preceptius.

Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, s’ha de publicar la llista definitiva de persones admeses i excloses, de la mateixa manera que la provisional.

8. Comissions tècniques de valoració

Les comissions tècniques de valoració estan formades per les persones següents:

1) Per a la categoria d’infermeria:

  • La cap de l’Àrea de Recursos Humans o un tècnic/a de grau mitjà de l’Àrea de Recursos Humans de la Fundació.
  • La directora de la residència i centre de dia Oms i residència Sant Miquel. En cas de malaltia, absència o impossibilitat, la pot substituir un metge o una metgessa o un infermer o una infermera de la Fundació.
  • El director de la residència i centre de dia Son Güells. En cas de malaltia, absència o impossibilitat, el pot substituir un metge o una metgessa o un infermer o una infermera de la Fundació.

2) Per a la categoria de fisioterapeuta:

  • La cap de l’Àrea de Recursos Humans o un tècnic de grau mitjà de l’Àrea de Recursos Humans de la Fundació.
  • La directora de la residència i centre de dia Oms i residència Sant Miquel. En cas de malaltia, absència o impossibilitat, la pot substituir un/a metge/essa o un/una fisioterapeuta de la Fundació.
  • El director de la residència i centre de dia Son Güells. En cas de malaltia, absència o impossibilitat, el pot substituir un/a metge/essa o un/a fisioterapeuta de la Fundació.

Els membres de les comissions tècniques de valoració s’han d’abstenir d’intervenir-hi si hi concorren els motius que estableix a la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

A les reunions de les comissions pot assistir amb veu però sense vot un membre del comitè d’empresa o delegat de personal. A aquest efecte, s’han de comunicar al comitè d’empresa i/o als delegats de personal, amb una antelació suficient, les dates de les reunions.

Les funcions bàsiques de les comissions tècniques de valoració són les següents:

  1. Comprovar que les persones aspirants compleixen els requisits establerts en aquesta convocatòria.
  2. Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, de conformitat amb el barem establert en aquesta convocatòria.
  3. Confeccionar la borsa per a les contractacions temporals.

9. Valoració dels mèrits:

Els mèrits al·legats s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta com a annex 1, i que s’estructura en tres blocs: experiència professional, mèrits acadèmics i formació i coneixements de la llengua catalana. Tant l’experiència professional com els mèrits acadèmics i la formació han d’estar directament relacionades amb el lloc de feina.

Els mèrits esmentats s’han d’al·legar a la sol·licitud i s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la documentació següent:

a) Experiència professional relacionada amb el lloc de feina

  • Serveis prestats a l’Administració pública (incloses les entitats autònomes): mitjançant un certificat acreditatiu dels serveis prestats, amb la indicació de la categoria.
  • Serveis prestats en entitats de dret públic sotmeses al dret privat, consorcis i fundacions, empreses societàries del sector públic instrumental i empreses privades: a través d’un certificat de la vida laboral i l’acreditació de la categoria i de les funcions realitzades mitjançant el contracte laboral o un certificat de l’entitat corresponent.

b) Coneixements i formació

  • Còpia compulsada dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos, seminaris, etc. realitzats, amb l’expressió del nombre d’hores de l’acció formativa. Només es valoren les accions formatives relacionades directament amb les funcions del lloc de feina. Els cursos de contingut igual o similar només es computen una vegada,

Les persones que hagin prestat serveis a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears poden acreditar els mèrits amb un certificat dels mèrits que figuren en el Servei del Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, sempre que la persona interessada els hagi al·legat en la sol·licitud.

Els mèrits s’han d’acreditar amb referència a la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds. El fet de no acreditar qualsevol dels mèrits en la forma indicada i en el termini assenyalat implica que aquest mèrit no es valora.  

10. Publicació de les valoracions

Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, les comissions tècniques han de fer pública, en els taulers d’anuncis de la Fundació i a la pagina web esmentada abans, una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants. Aquesta llista s’ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.

Les persones aspirants disposen d’un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits.

Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits, s’ha de publicar la llista definitiva de les valoracions els taulers d’anuncis de la Fundació, a la pagina web d’aquesta i el BOIB.

11. Crida dels aspirants

La crida a les persones aspirants s’ha de fer d’acord amb les normes de gestió de les borses de treball de la Fundació, aprovades per Resolució de la Gerència de 12 de maig de 2011.

No obstant això, en el cas de substitucions de durada curta i de caràcter urgent (que s’hagin de cobrir en un període de 24 hores o inferior), s’han de realitzar un màxim de dues cridades, amb un interval mínim de 15 minuts entre ambdues i s’ha de deixar constància de la data i les hores. 

12. Vigència de la borsa de treball

Aquesta borsa de treball estarà vigent durant un termini de tres anys des de la data de publicació de les valoracions definitives, llevat que s’esgoti abans de finalitzar el termini esmentat.

ANNEX 3.1

Barem de mèrits

Puntuació total: La puntuació màxima és de 100 punts.

a) Experiència professional relacionada amb el lloc de feina (puntuació màxima 50 punts)

  • Experiència en l’Administració pública o a qualsevol ens del sector públic: 0,35 punts per mes treballat.
  • Experiència en l’empresa privada: 0,15 punts per mes treballat.

b) Mèrits acadèmics i formació (puntuació màxima 44 punts)

Només es valoren les accions formatives relacionades directament amb les funcions del lloc de feina. Els cursos de l’àrea jurídica administrativa, els de qualitat, els d’igualtat de gènere, els d’aplicacions informàtiques a nivell d’usuari (word, excel, acces, correu electrònic i intranet) i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals es valoren en tot cas.

Es valoren els certificats i diplomes d’accions formatives impartides o promogudes per l’Administració pública, per les universitats, les escoles universitàries, col·legi professionals o altres centres de formació oficial; les impartides en el marc dels acords de formació contínua amb l’Administració, independentment de qui en sigui el promotor; els cursos promoguts per una administració pública o que estiguin homologats per l’EBAP o per una altra escola d’administració publica; els de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), la conselleria competent en matèria de treball i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

En els certificats i diplomes ha de constar el nombre d’hores de durada.

La ponderació és la següent:

1) Mèrits acadèmics: Possessió de titulacions acadèmiques oficials de nivell igual o superior a les exigides en aquesta convocatòria, puntuació màxima: 10 punts.

Només es valoren les titulacions acadèmiques que estiguin relacionades directament amb les funcions del lloc de feina.

  • Post graus:

Doctorat: 3 punts.

Máster: 2 punts

  • Titulació acadèmica de grau, llicenciatura universitària o equivalent: 3 punts
  • Titulació acadèmica de diplomatura universitària o equivalent: 2 punts

La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valora el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, excepte si les titulacions corresponen a branques diferents, o en el supòsit del títol de doctor o màster en què sí es pot valorar la llicenciatura o equivalent.

2) Formació (puntuació màxima 34 punts):

  • Cursos de 10 a 20 hores: 0,5 punts per curs.
  • Cursos de 21 a 40 hores: 1 punt per curs.
  • Cursos de 41 a 60 hores: 2 punts per curs.
  • Cursos de 61 a 120 hores: 3 punts per curs.
  • Cursos de 121a 200 hores: 4 punts per curs.
  • Cursos de 201 a 300 hores: 6 punts per curs.
  • Cursos de 301 a 600 hores: 10 punts per curs.

Quan el curs sigui amb certificat d’aprofitament s’han d’afegir 0,25 punts addicionals.

En els casos de cursos d’aplicacions informàtiques només es valora el nivell més alt o certificat amb major número d’hores de cada una de les aplicacions.

c) Coneixements de català (6 punts)

Per estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixements de llengua catalana. En cas de tenir més d’un certificat es valora solament el nivell màxim acreditat:

  • Certificat de nivell A2 o equivalent: 1 punt
  • Certificat de nivell B1 o equivalent: 2 punt.
  • Certificat de nivell B2 o equivalent: 3 punts.
  • Certificat de nivell C1o equivalent: 4 punts
  • Certificat de nivell C2 o equivalent: 5 punts.
  • Certificat de nivell E o equivalent: s’incrementa en 1 punt el nivell màxim acreditat.