Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 12802
Resolució del gerent de la Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l'Autonomia Personal de les Illes Balears per la qual s'aproven les bases i la convocatòria de borses de treball per a la selecció de personal laboral no permanent de diverses categories professionals
Versió PDF
Resolució del gerent de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears per la qual s’aproven les bases i la convocatòria de borses de treball per a la selecció de personal laboral no permanent de diverses categories professionals
Antecedents
1.- La Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears té la necessitat de realitzar contractacions de personal en diverses circumstàncies, com són:
2.- Ateses les necessitats de contractació de personal de les categories professionals de netejador/a, d’auxiliar tècnic/a sociosanitari/ària, d’infermer/a i de fisioterapeuta, es fa necessari constituir borses de treball amb la finalitat de cobrir les necessitats de contractació amb rapidesa i agilitat.
3.- Els apartats i i j de l’article 28.1, dels Estatuts de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears, estableixen que corresponen al gerent, entre altres funcions, “desenvolupar la política de personal dissenyada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, concertar o rescindir relacions laborals, seleccionar el personal laboral, acordar les sancions i executar les actuacions que, en aquesta matèria, li siguin encomanades”, així com exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació.
Per l’anterior, amb els informes favorables de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, dict la següent:
RESOLUCIÓ
Primer.- Aprovar la convocatòria de les borses de treball per a la selecció de personal laboral no permanent per a la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears de les categories professionals de netejador/a, d’auxiliar tècnic/a sociosanitari/ària, d’infermer/a i de fisioterapeuta.
Segon.- Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annexes 1, 2 i 3 d’aquesta resolució, d’acord amb els barems de mèrits que s’especifiquen en els annexes 1.1, 2.1 i 3.1.
Tercer.- Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de la Fundació.
Palma, 10 de juny de 2013
El gerent
Javier Ureña Morales
ANNEX 1
Bases de la convocatòria d’una borsa de treball per cobrir temporalment llocs de treball de la categoria de netejador/a de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears
1. Objecte
L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir borses d’aspirants per cobrir, com a personal laboral, les necessitats de contractació temporal, per a l’illa de Mallorca, de personal de la categoria professional de netejador/a.
2. Forma de selecció
La selecció s’ha de fer mitjançant el procediment de concurs de mèrits, de conformitat amb el barem que es detalla en l’annex 1.1.
Els empats en la puntuació s’ha de dirimir aplicant successivament els criteris següents:
3. Reserva per a persones amb discapacitat
S’ha d’oferir a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 % el 7 % del total dels llocs de feina per cobrir. No obstant això, se’ls han d’oferir també els llocs de feina no reservats que, segons la puntuació obtinguda en el procés selectiu, els corresponguin.
En tot cas, l’oferiment està supeditat al fet que la discapacitat de la persona aspirant concreta sigui compatible amb les tasques del lloc de feina.
4. Requisits i condicions de les persones aspirants
Per poder formar part de la borsa, els aspirants han de complir en la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds els requisits següents:
En el supòsit de titulacions expedides a l’estranger, s’ha d’aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació.
5. Sol·licituds i documentació
Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s’han de presentar en el model normalitzat que és a disposició de les persones interessades a la pàgina web de la Fundació a l’adreça d’Internet < http://fbd.caib.es>
El termini de presentació de les sol·licituds és de vint dies naturals, a comptar des del dia següent a la data de publicació d’aquesta convocatòria al BOIB. Les sol·licituds que es registrin fora de termini s’exclouran i s’arxivaran.
Les persones aspirants han d’adjuntar a la sol·licitud, emplenada correctament i signada, una fotocòpia del DNI, i també l’original o una fotocòpia compulsada de la documentació següent:
La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds.
Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment perquè la Fundació tracti les seves dades personals als efectes que se’n deriven.
6. Lloc de presentació de les sol·licituds.
Les sol·licituds s’han de presentar a la seu de la Fundació (plaça de la Drassana, 4, 07012, de Palma), de dilluns a divendres, de les 9:00 hores a les 14:00 hores. També es poden presentar en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic e les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Si es necessita un justificant de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada n’ha de dur una fotocòpia.
7. Llistes de persones admeses i excloses
En el termini màxim de vint dies des de la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds, s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de la Fundació i a la pàgina web la relació provisional de persones admeses i excloses, amb la indicació de les causes d’exclusió. Les persones interessades disposen d’un termini de tres dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de l’exposició de les llistes, per esmenar els defectes o aportar els documents preceptius.
Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, s’ha de publicar la llista definitiva de persones admeses i excloses, de la mateixa manera que la provisional.
8. Comissió tècnica de valoració
La comissió tècnica de valoració està formada per les persones següents:
Els membres de la comissió tècnica de valoració s’han d’abstenir d’intervenir-hi si hi concorren els motius que estableix a la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
A les reunions de la comissió pot assistir amb veu però sense vot un membre del comitè d’empresa o delegat de personal. A aquest efecte, s’han de comunicar al comitè d’empresa i/o als delegats de personal, amb una antelació suficient, les dates de les reunions.
Les funcions bàsiques de la comissió tècnica de valoració són les següents:
9. Valoració dels mèrits:
Els mèrits al·legats s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta com a annex 1, i que s’estructura en tres blocs: experiència professional, mèrits acadèmics i formació i coneixements de la llengua catalana. Tant l’experiència professional com els mèrits acadèmics i la formació han d’estar directament relacionades amb el lloc de feina.
Els mèrits esmentats s’han d’al·legar a la sol·licitud i s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la documentació següent:
a) Experiència professional relacionada amb el lloc de feina
b) Coneixements i formació
Les persones que hagin prestat serveis a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears poden acreditar els mèrits amb un certificat dels mèrits que figuren en el Servei del Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, sempre que la persona interessada els hagi al·legat en la sol·licitud.
Els mèrits s’han d’acreditar amb referència a la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds. El fet de no acreditar qualsevol dels mèrits en la forma indicada i en el termini assenyalat implica que aquest mèrit no es valora.
10. Publicació de les valoracions
Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, la comissió tècnica ha de fer pública, en els taulers d’anuncis de la Fundació i a la pagina web esmentada abans, una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants. Aquesta llista s’ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.
Les persones aspirants disposen d’un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits.
Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits, s’ha de publicar la llista definitiva de les valoracions els taulers d’anuncis de la Fundació, a la pagina web d’aquesta i el BOIB.
11. Crida dels aspirants
La crida a les persones aspirants s’ha de fer d’acord amb les normes de gestió de les borses de treball de la Fundació, aprovades per Resolució de la Gerència de 12 de maig de 2011.
No obstant això, en el cas de substitucions de durada curta i de caràcter urgent (que s’hagin de cobrir en un període de 24 hores o inferior), s’han de realitzar un màxim de dues cridades, amb un interval mínim de 15 minuts entre ambdues i s’ha de deixar constància de la data i les hores.
12. Vigència de la borsa de treball
Aquesta borsa de treball estarà vigent durant un termini de tres anys des de la data de publicació de les valoracions definitives, llevat que s’esgoti abans de finalitzar el termini esmentat.
ANNEX 1.1
Barem de mèrits
Puntuació total: La puntuació màxima és de 100 punts.
a) Experiència professional relacionada amb el lloc de feina (puntuació màxima 50 punts)
b) Mèrits acadèmics i formació (puntuació màxima 44 punts)
Només es valoren les accions formatives relacionades directament amb les funcions del lloc de feina. Els cursos de l’àrea jurídica administrativa, els de qualitat, els d’igualtat de gènere, els d’aplicacions informàtiques a nivell d’usuari (word, excel, acces, correu electrònic i intranet) i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals es valoren en tot cas.
Es valoren els certificats i diplomes d’accions formatives impartides o promogudes per l’Administració pública, per les universitats, les escoles universitàries, col·legi professionals o altres centres de formació oficial; les impartides en el marc dels acords de formació contínua amb l’Administració, independentment de qui en sigui el promotor; els cursos promoguts per una administració pública o que estiguin homologats per l’EBAP o per una altra escola d’administració publica; els de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), la conselleria competent en matèria de treball i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
En els certificats i diplomes ha de constar el nombre d’hores de durada.
La ponderació és la següent:
1) Mèrits acadèmics: Possessió de titulacions acadèmiques oficials de nivell igual o superior a les exigides en aquesta convocatòria, puntuació màxima: 3 punts.
Només es valoren les titulacions acadèmiques que estiguin relacionades directament amb les funcions del lloc de feina.
a) Graduat en educació secundària, graduat escolar, tècnic de grau mitjà corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic auxiliar corresponent a formació professional de primer grau, o un títol equivalent: 1 punt.
b) Batxillerat, tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior, tècnic especialista corresponent a formació professional de segon grau, o títol equivalent: 2 punts.
La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valora el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, excepte si les titulacions corresponen a branques diferents.
2) Formació (puntuació màxima 41 punts):
Quan el curs sigui amb certificat d’aprofitament s’han d’afegir 0,25 punts addicionals.
En els casos de cursos d’aplicacions informàtiques només es valora el nivell més alt o certificat amb major número d’hores de cada una de les aplicacions.
c) Coneixements de català (6 punts)
Per estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixements de llengua catalana. En cas de tenir més d’un certificat es valora només el nivell màxim acreditat:
ANNEX 2
Bases de la convocatòria d’una borsa de treball per cobrir temporalment llocs de treball de la categoria d’auxiliar tècnic/a sociosanitari/ària de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears
1.Objecte
L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir borses d’aspirants per cobrir, com a personal laboral, les necessitats de contractació temporal, per a l’illa de Mallorca, de personal de la categoria professional d’auxiliar tècnic/a sociosanitari/ària.
2. Forma de selecció
La selecció s’ha de fer mitjançant el procediment de concurs de mèrits, de conformitat amb el barem que es detalla en l’annex 2.1.
Els empats en la puntuació s’han de dirimir aplicant successivament els criteris següents:
3. Reserva per a persones amb discapacitat
S’ha d’oferir a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 % el 7 % del total dels llocs de feina per cobrir. No obstant això, se’ls han d’oferir també els llocs de feina no reservats que, segons la puntuació obtinguda en el procés selectiu, els corresponguin.
En tot cas, l’oferiment se supedita al fet que la discapacitat de la persona aspirant concreta sigui compatible amb les tasques del lloc de feina.
4. Requisits i condicions de les persones aspirants
Per poder formar part de la borsa, els aspirants han de complir en la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds els requisits següents:
En el supòsit de titulacions expedides a l’estranger, s’ha d’aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació.
5. Sol·licituds i documentació
Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s’han de presentar en el model normalitzat que és a disposició de les persones interessades a la pàgina web de la Fundació a l’adreça d’Internet <http://fbd.caib.es>.
El termini de presentació de les sol·licituds és de vint dies naturals, comptadors des del dia següent a la data de publicació d’aquesta convocatòria al BOIB. Les sol·licituds que es registrin fora de termini s’exclouran i s’arxivaran.
Les persones aspirants han d’adjuntar a la sol·licitud, emplenada correctament i signada, una fotocòpia del DNI, i també l’original o una fotocòpia compulsada de la documentació següent:
La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds.
Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment perquè la Fundació tracti les seves dades personals als efectes que se’n deriven.
6. Lloc de presentació de les sol·licituds.
Les sol·licituds s’han de presentar a la seu de la Fundació (plaça de la Drassana, 4, 07012, de Palma), de dilluns a divendres, de les 9:00 hores a les 14:00 hores. També es poden presentar en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic e les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Si es necessita un justificant de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada n’ha de dur una fotocòpia.
7. Llistes de persones admeses i excloses
En el termini màxim de vint dies des de la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds, s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de la Fundació i a la pàgina web la relació provisional de persones admeses i excloses, amb la indicació de les causes d’exclusió. Les persones interessades disposen d’un termini de tres dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de l’exposició de les llistes, per esmenar els defectes o aportar els documents preceptius.
Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, s’ha de publicar la llista definitiva de persones admeses i excloses, de la mateixa manera que la provisional.
8. Comissió tècnica de valoració
La comissió tècnica de valoració està formada per les persones següents:
Els membres de la comissió tècnica de valoració s’han d’abstenir d’intervenir-hi si hi concorren els motius que estableix la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
A les reunions de la comissió pot assistir amb veu però sense vot un membre del comitè d’empresa o delegat de personal. A aquest efecte, s’han de comunicar al comitè d’empresa i/o als delegats de personal, amb una antelació suficient, les dates de les reunions.
Les funcions bàsiques de la comissió tècnica de valoració són les següents:
9. Valoració dels mèrits:
Els mèrits al·legats s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta com a annex 1, i que s’estructura en tres blocs: experiència professional, mèrits acadèmics i formació i coneixements de la llengua catalana. Tant l’experiència professional com els mèrits acadèmics i la formació han d’estar directament relacionades amb el lloc de feina.
Els mèrits esmentats s’han d’al·legar a la sol·licitud i s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la documentació següent:
a) Experiència professional relacionada amb el lloc de feina
b) Coneixements i formació
Les persones que hagin prestat serveis a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears poden acreditar els mèrits amb un certificat dels mèrits que figuren en el Servei del Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, sempre que la persona interessada els hagi al·legat en la sol·licitud.
Els mèrits s’han d’acreditar amb referència a la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds. El fet de no acreditar qualsevol dels mèrits en la forma indicada i en el termini assenyalat implica que aquest mèrit no es valora.
10. Publicació de les valoracions
Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, la comissió tècnica ha de fer pública, en els taulers d’anuncis de la Fundació i a la pagina web esmentada abans, una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants. Aquesta llista s’ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.
Les persones aspirants disposen d’un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits.
Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits, s’ha de publicar la llista definitiva de les valoracions els taulers d’anuncis de la Fundació, a la pagina web d’aquesta i el BOIB.
11. Crida dels aspirants
La crida a les persones aspirants s’ha de fer de conformitat amb les normes de gestió de les borses de treball de la Fundació, aprovades per Resolució de la Gerència de 12 de maig de 2011.
No obstant això, en el cas de substitucions de durada curta i de caràcter urgent (que s’hagin de cobrir en un període de 24 hores o inferior), s’han de realitzar un màxim de dues cridades, amb un interval mínim de 15 minuts entre ambdues i s’ha de deixar constància de la data i les hores.
12. Vigència de la borsa de treball
Aquesta borsa de treball estarà vigent durant un termini de tres anys des de la data de publicació de les valoracions definitives, llevat que s’esgoti abans de finalitzar el termini esmentat.
ANNEX 2.1
Barem de mèrits
Puntuació total: La puntuació màxima és de 100 punts.
a) Experiència professional relacionada amb el lloc de feina (puntuació màxima 50 punts)
b) Mèrits acadèmics i formació (puntuació màxima 44 punts)
Només es valoren les accions formatives relacionades directament amb les funcions del lloc de feina. Els cursos de l’àrea jurídica administrativa, els de qualitat, els d’igualtat de gènere, els d’aplicacions informàtiques a nivell d’usuari (word, excel, acces, correu electrònic i intranet) i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals es valoren en tot cas.
Es valoren els certificats i diplomes d’accions formatives impartides o promogudes per l’Administració pública, per les universitats, les escoles universitàries, col·legi professionals o altres centres de formació oficial; les impartides en el marc dels acords de formació contínua amb l’Administració, independentment de qui sigui el promotor; els cursos promoguts per una administració pública o que estiguin homologats per l’EBAP o per una altra escola d’administració publica; els de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), la conselleria competent en matèria de treball i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
En els certificats i diplomes ha de constar el nombre d’hores de durada.
La ponderació és la següent:
1) Mèrits acadèmics: Possessió de titulacions acadèmiques oficials de nivell igual o superior a les exigides en aquesta convocatòria, puntuació màxima: 10 punts.
Només es valoren les titulacions acadèmiques que estiguin relacionades directament amb les funcions del lloc de feina.
La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valora el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, excepte si les titulacions corresponen a branques diferents.
2) Formació (puntuació màxima 34 punts):
Quan el curs sigui amb certificat d’aprofitament s’han d’afegir 0,25 punts addicionals.
En els casos de cursos d’aplicacions informàtiques només es valora el nivell més alt o certificat amb major número d’hores de cada una de les aplicacions.
c) Coneixements de català (6 punts)
Per estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixements de llengua catalana. En cas de tenir més d’un certificat es valora solament el nivell màxim acreditat:
ANNEX 3
Bases de la convocatòria d’una borsa de treball per cobrir temporalment llocs de treball de les categories d’infermer/a i de fisioterapeuta de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears
1. Objecte
L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir borses d’aspirants per cobrir, com a personal laboral, les necessitats de contractació temporal, per a l’illa de Mallorca, de les categories següents:
2. Forma de selecció
La selecció s’ha de fer mitjançant el procediment de concurs de mèrits, de conformitat amb el barem que es detalla en l’annex 1.
Els empats en la puntuació s’ha de dirimir aplicant successivament els criteris següents:
3. Reserva per a persones amb discapacitat
S’ha d’oferir a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 % el 7 % del total dels llocs de feina per cobrir. No obstant això, se’ls han d’oferir també els llocs de feina no reservats que, segons la puntuació obtinguda en el procés selectiu, els corresponguin.
En tot cas, l’oferiment està supeditat al fet que la discapacitat de la persona aspirant concreta sigui compatible amb les tasques del lloc de feina.
4. Requisits i condicions de les persones aspirants
Per poder formar part de la borsa, els aspirants han de complir en la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds els requisits següents:
1) Per a la categoria de diplomats o diplomades universitaris/àries en infermeria: títol de diplomat o diplomada o grau en infermeria.
2) Per als fisioterapeutes: títol de diplomat o diplomada o grau en fisioteràpia.
En el supòsit de titulacions expedides a l’estranger, s’ha d’aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació.
5. Sol·licituds i documentació
Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s’han de presentar en el model normalitzat que és a disposició de les persones interessades a la pàgina web de la Fundació a l’adreça d’Internet <http://fbd.caib.es>.
El termini de presentació de les sol·licituds és de vint dies naturals comptadors des del dia següent a la data de publicació d’aquesta convocatòria al BOIB. Les sol·licituds que es registrin fora de termini s’exclouran i s’arxivaran.
Les persones aspirants han d’adjuntar a la sol·licitud emplenada correctament i signada, una fotocòpia del DNI i també l’original o una fotocòpia compulsada de la documentació següent:
La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds.
Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment perquè la Fundació tracti les seves dades personals als efectes que se’n deriven.
6. Lloc de presentació de les sol·licituds.
Les sol·licituds s’han de presentar a la seu de la Fundació (plaça de la Drassana, 4, 07012, de Palma), de dilluns a divendres, de les 9:00 hores a les 14:00 hores. També es poden presentar en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Si se necessita un justificant de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada n’ha de dur una fotocòpia.
7. Llistes de persones admeses i excloses
En el termini màxim de vint dies des de la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds, s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de la Fundació i a la pàgina web la relació provisional de persones admeses i excloses, amb la indicació de les causes d’exclusió. Les persones interessades disposen d’un termini de tres dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de l’exposició de les llistes, per esmenar els defectes o aportar els documents preceptius.
Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, s’ha de publicar la llista definitiva de persones admeses i excloses, de la mateixa manera que la provisional.
8. Comissions tècniques de valoració
Les comissions tècniques de valoració estan formades per les persones següents:
1) Per a la categoria d’infermeria:
2) Per a la categoria de fisioterapeuta:
Els membres de les comissions tècniques de valoració s’han d’abstenir d’intervenir-hi si hi concorren els motius que estableix a la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
A les reunions de les comissions pot assistir amb veu però sense vot un membre del comitè d’empresa o delegat de personal. A aquest efecte, s’han de comunicar al comitè d’empresa i/o als delegats de personal, amb una antelació suficient, les dates de les reunions.
Les funcions bàsiques de les comissions tècniques de valoració són les següents:
9. Valoració dels mèrits:
Els mèrits al·legats s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta com a annex 1, i que s’estructura en tres blocs: experiència professional, mèrits acadèmics i formació i coneixements de la llengua catalana. Tant l’experiència professional com els mèrits acadèmics i la formació han d’estar directament relacionades amb el lloc de feina.
Els mèrits esmentats s’han d’al·legar a la sol·licitud i s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la documentació següent:
a) Experiència professional relacionada amb el lloc de feina
b) Coneixements i formació
Les persones que hagin prestat serveis a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears poden acreditar els mèrits amb un certificat dels mèrits que figuren en el Servei del Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, sempre que la persona interessada els hagi al·legat en la sol·licitud.
Els mèrits s’han d’acreditar amb referència a la data d’acabament del termini de presentació de les sol·licituds. El fet de no acreditar qualsevol dels mèrits en la forma indicada i en el termini assenyalat implica que aquest mèrit no es valora.
10. Publicació de les valoracions
Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, les comissions tècniques han de fer pública, en els taulers d’anuncis de la Fundació i a la pagina web esmentada abans, una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants. Aquesta llista s’ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.
Les persones aspirants disposen d’un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits.
Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits, s’ha de publicar la llista definitiva de les valoracions els taulers d’anuncis de la Fundació, a la pagina web d’aquesta i el BOIB.
11. Crida dels aspirants
La crida a les persones aspirants s’ha de fer d’acord amb les normes de gestió de les borses de treball de la Fundació, aprovades per Resolució de la Gerència de 12 de maig de 2011.
No obstant això, en el cas de substitucions de durada curta i de caràcter urgent (que s’hagin de cobrir en un període de 24 hores o inferior), s’han de realitzar un màxim de dues cridades, amb un interval mínim de 15 minuts entre ambdues i s’ha de deixar constància de la data i les hores.
12. Vigència de la borsa de treball
Aquesta borsa de treball estarà vigent durant un termini de tres anys des de la data de publicació de les valoracions definitives, llevat que s’esgoti abans de finalitzar el termini esmentat.
ANNEX 3.1
Barem de mèrits
Puntuació total: La puntuació màxima és de 100 punts.
a) Experiència professional relacionada amb el lloc de feina (puntuació màxima 50 punts)
b) Mèrits acadèmics i formació (puntuació màxima 44 punts)
Només es valoren les accions formatives relacionades directament amb les funcions del lloc de feina. Els cursos de l’àrea jurídica administrativa, els de qualitat, els d’igualtat de gènere, els d’aplicacions informàtiques a nivell d’usuari (word, excel, acces, correu electrònic i intranet) i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals es valoren en tot cas.
Es valoren els certificats i diplomes d’accions formatives impartides o promogudes per l’Administració pública, per les universitats, les escoles universitàries, col·legi professionals o altres centres de formació oficial; les impartides en el marc dels acords de formació contínua amb l’Administració, independentment de qui en sigui el promotor; els cursos promoguts per una administració pública o que estiguin homologats per l’EBAP o per una altra escola d’administració publica; els de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), la conselleria competent en matèria de treball i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
En els certificats i diplomes ha de constar el nombre d’hores de durada.
La ponderació és la següent:
1) Mèrits acadèmics: Possessió de titulacions acadèmiques oficials de nivell igual o superior a les exigides en aquesta convocatòria, puntuació màxima: 10 punts.
Només es valoren les titulacions acadèmiques que estiguin relacionades directament amb les funcions del lloc de feina.
Doctorat: 3 punts.
Máster: 2 punts
La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valora el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, excepte si les titulacions corresponen a branques diferents, o en el supòsit del títol de doctor o màster en què sí es pot valorar la llicenciatura o equivalent.
2) Formació (puntuació màxima 34 punts):
Quan el curs sigui amb certificat d’aprofitament s’han d’afegir 0,25 punts addicionals.
En els casos de cursos d’aplicacions informàtiques només es valora el nivell més alt o certificat amb major número d’hores de cada una de les aplicacions.
c) Coneixements de català (6 punts)
Per estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixements de llengua catalana. En cas de tenir més d’un certificat es valora solament el nivell màxim acreditat: